ФорумКазиноPin-Up Casino - загальне обговорення

Pin-Up Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від nejnost607
|
17321 переглядів 117 відповідей |
|
1 2 3...6
Додати публікацію
Basel999
2 р. тому

На жаль, те, що ви щойно описали, пов’язано з нашим оглядом:

«Інструменти відповідальної гри: дуже погано»

Я б сказав, що всі реальні кошти потрібно повернути, а після цього рахунок закрити. Чи правильно я розумію, що вам якось дозволено грати в ігри з обмеженим доступом?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони стягують плату автоматично...

Автоматичний переклад.
joseburga
1 рік тому

Привіт,

Виходячи з вашої скарги , я бачу, що ваш депозит не надійшов на ваш рахунок у казино, і процес отримання «втраченого депозиту» був досить сумним.

Я, чесно кажучи, дуже збентежений, минуло 2 місяці, і я відчуваю, що до висновку ще далеко. Чи правильно я розумію, що зв’язатися з info@paysafecard.com неможливо, тому що ви використали інший платіж – ніби прямий – для депозиту?

Ви також написали, що «Ну, я здаюся, я думав, що Casino Guru буде готівкою, Pinup знову, не піклуючись про мій випадок, каже, що це paysafecard, коли той, який я дебетую, є «оплатою готівкою», робити нічого тут справедливість здійсниться інакше».

На жаль, схоже, що лист-підтвердження, який ви попросили надати в казино, тому гроші, які повертаються на ваш рахунок, з іншого боку, не можуть бути створені постачальником платежів казино.

Що ж, проблема 🤔

Є шанс, що ми можемо вам якось допомогти?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Веб-сайт PIN UP є НЕЧЕСНИМ. У мене виникла проблема зі слотом (прямо під час бонусного раунду).

Підтримка просить відео про проблему.... ЯКИЙ ПЛЕЄР ПОСТІЙНО ЗАПИСУЄ ЕКРАН?


Виявляється, цього разу мені вдалося записати проблему: її можна побачити на youtube (посилання нижче)


https://youtu.be/jK7b0a0Lolw


Це НЕЧЕСНИЙ спосіб не вирішити проблеми і вкрасти наші гроші.


Що ще гірше, я кілька разів просив зв’язатися з регуляторним органом, але вони мене не повідомляють.




Автоматичний переклад.
Dgbranco
1 рік тому

Привіт,

тож у вас виникла якась технічна помилка під час гри в бонусні раунди, це дратує.

Відповідно до вашої повторно відкритої скарги, казино запитує вас про перешкоди браузера. Будь ласка, оновіть скаргу, скористайтеся цим посиланням .

Я не зміг зрозуміти, чи попередню помилку було вирішено, і тепер вона виникає знову, чи це стосується тієї ж технічної проблеми.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я двічі надсилав свої документи для перевірки облікового запису, і обидва рази їх видаляли...


Якби вони швидко відповідали на запити, такої проблеми не було б, але після розслідування я дізнався, що перевірка облікового запису зайняла кілька місяців...


Отже, що я маю робити, якщо кожного разу, коли мені доводиться залишати сторінку, вони збираються видаляти мої завантажені файли?

Автоматичний переклад.
ruben51jrrc
1 рік тому

Вибачте, але я, мабуть, не зовсім розумію суть проблеми.

Підтвердження вашого облікового запису зайняло кілька місяців, але всі документи постійно видаляються щоразу, коли ви залишаєте сайт. Це правильно, будь ласка?

Чи справді ваш обліковий запис підтверджено?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добрий вечір. Я хотів зняти свої гроші, і мені повідомляється, що мій рахунок неправильний. Чи могли б ви пояснити чому?

Автоматичний переклад.
ignaciocano333
1 рік тому

Привіт!

Незважаючи на те, що ми тут не співробітники казино, я спробую вам у цьому допомогти. Ви впевнені, що використовуєте правильні дані для входу? Я знаю, що це звучить тривіально, але здається, щось не так.

Не соромтеся надати знімок екрана, на якому показано помилку та обставини, за яких вона сталася, якщо можна. Це було б корисно.

Я буду тут.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мій обліковий запис зламано, і мої гроші втрачено хакером 54 тисячі індійських рупій, але вони не повертають мої гроші

Автоматичний переклад.
bijdebnath2
1 рік тому

Отже, ви вважаєте, що хтось розіграв ваш баланс на вашому рахунку в казино?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так . вщент пішов. Я скаржусь на казино, але вони відмовляються повертати мої гроші. я хочу повернути свої гроші

Автоматичний переклад.
bijdebnath2
1 рік тому

Це справді сумно, але я переконаний, що ви не можете довести, що це не ви втратили рівновагу, чи не так?

Те ж саме стосується і казино, наскільки я можу припустити.

Згідно зі скаргою, ви вважаєте, що до цього причетне казино. Що ж, у цьому випадку я підозрюю, що ми чекаємо, поки скарга перейде на іншу стадію. Докази будуть надзвичайно важливими, я б сказав... 🤔

Бажаю тобі удачі!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, я довів, що не причетний. Будь ласка, вирішіть мою проблему та допоможіть мені повернути мої гроші

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
bijdebnath2
1 рік тому

Ти довів це? Чи можу я знати, як ти це зробив? Я вважаю, що це надзвичайно корисна інформація.

На жаль, це форум, тому я жодним чином не можу прискорити вашу скаргу – це зовсім інший процес.

Щодо вашої скарги, я бачу, що вона потребує вашої уваги, а саме, ваша історія ігор потрібна для продовження.

Щоб оновити скаргу, скористайтеся цим посиланням:

https://casino.guru/pin-up-casino-player-s-balance-disappeared


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шахраї не виплачують мені виведення більше ніж 15 годин очікування. Жахлива підтримка. Я не рекомендую використовувати це шахрайське казино. Вони злодії, які хочуть вкрасти ваші гроші, вони кажуть, що ми обробляємо ваш запит, брешуть, вони затримують гроші, тому що вони не платять, і вони злодії

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я підтверджую, що вони шахраї, я чекав понад 14 годин на зняття коштів, яке я зробив через мережу криптовалюти usdt trc20, я зв’язався зі службою підтримки, і єдине, що вони можуть сказати, це чекати 1 годину чекати 4 години чекати 9 чекати 24. Це не фіаско, вони можуть перевірити все, зробити все правильно, щоб вони не обробили ваше виведення коштів, оскільки вони шахраї. Якби я міг, я б повідомив про них у pinup, але я не маю їхньої контактної адреси

Автоматичний переклад.
francomersh
1 рік тому

Як щодо того, щоб заспокоїтися на кілька хвилин? Наскільки я бачу, ще занадто рано називати будь-яке казино аферою. Чому ти думаєш, що не отримаєш грошей? Іноді навіть крипто-транзакція не відбувається миттєво, розумієте?

Зробіть глибокий вдих і поясніть, що вас так хвилює, ви можете це зробити?🙏


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Це шахрайство, минуло більше 24 годин, я звернувся в службу підтримки, і вони сказали мені чекати від 6 до 12 днів, щоб вони мені заплатили. Шахраї вони. Припиніть захищати цих шахраїв.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
francomersh
1 рік тому

Ок, ти в люті, 6-12 днів це досить багато - без аргументів. Вам сказали, в чому причина?

Але я б сказав, що це не підтверджує вашу думку про шахрайство.

Хочете поділитися, який варіант оплати зараз із такою затримкою? Ви дійсно можете допомогти іншим гравцям у подібних ситуаціях прийняти більш обґрунтовані рішення.

Дякую тобі!

Автоматичний переклад.
1 2 3...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого