ГоловнаФорумКазиноPin-Up Casino - загальне обговорення

Pin-Up Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

 від nejnost607
|
22 434 переглядів 120 відповідей |
|
1...5 6 7
leandromottaoficial

Отже, ви вчинили правильно, подавши скаргу , і наша команда спробує вирішити цю проблему якомога швидше та найкращим чином.

Ви взагалі спілкувалися з казино з цього приводу?

Автоматичний переклад.
Romi

Я зайшов, а вони сказали, що не відмикається. file

Автоматичний переклад.
leandromottaoficial

Добре, тепер нам потрібно дочекатися нашої команди зі скарг, якщо вони зможуть зв’язатися з казино, а потім вирішити цю вашу проблему.

Сподіваюся, це станеться незабаром, і ви зможете зняти свої гроші. Якщо у вас є лише один рахунок у цьому казино, і ви не відкривали другий, на мій погляд, у казино немає причин зберігати ваші гроші. 🤷‍♀️

У вас випадково є якісь оновлення для нас?

Автоматичний переклад.
Romi

Привіт, хлопці, вони не відповіли, тому що коли я надіслав роздруківку, вони сказали, що її заблоковано, і я нічого не можу зробити. тому я шукаю, щоб ви допомогли мені, тому що мені потрібні ці гроші.

Автоматичний переклад.
leandromottaoficial

Дякуємо за оновлення. Спробуйте оновити свою скаргу , якщо Ніку потрібна додаткова інформація від вас, щоб він міг продовжити розгляд.

Залишайтеся там, а ми чекатимемо результату тут.

Автоматичний переклад.

Дуже дорогі ігри і вони не платять

Автоматичний переклад.
yabrpi12

Привіт, як ви думаєте, ігри дорогі? Можливо, це просто помилка перекладу, але ви не платите за ігри. Ви маєте на увазі низький RTP для вас чи щось інше? Не соромтеся говорити більше, якщо хочете.

Автоматичний переклад.

Доброго вечора, пін-ап-казино утримує мої кошти майже 2 місяці, і вони також заблокували мій обліковий запис без попередження, тому що мені знадобилося кілька днів, щоб відповісти на електронний лист (у їхніх умовах зазначено, що це 1 місяць, а не кілька днів).

До цього дня я надіслав усе, про що вони мене просили, від перевірки обличчя до всіх виписок з рахунку, які показують, що я вніс гроші через "PagoEfectivo", однак вони продовжують утримувати мої кошти в розмірі майже 400 доларів США, мені потрібна допомога, будь ласка.

Автоматичний переклад.
albertomk6

Привіт,

Чудово, що ви знайшли цей форум і поділилися тут своєю проблемою. Ми завжди готові допомогти гравцям у складних ситуаціях. Для цього ми пропонуємо вузькоспеціалізовану команду, яка зосереджена на вирішенні суперечок між гравцями. Що це взяти з вашого боку?

Дозвольте мені надати кілька коротких підказок:

Подання скарги є безкоштовним для всіх

Щоб подати скаргу, вам потрібно лише активувати це зелене гіперпосилання 👈 і перейти до «подати скаргу»

Виконайте всі дії; майте на увазі, що ви повинні надати всю відповідну інформацію та додати будь-які докази, які підтверджують ваші претензії. (Тим не менше, будь ласка, утримайтеся від надання непотрібних деталей, які можуть фактично ускладнити для нас обробку скарги.)

Коли скаргу розглядає член так званої команди першого реагування, вона публікується на веб-сайті. Можливо, цей посібник також допоможе вам зрозуміти наступні кроки 👈


Думаю, нам усім дуже цікаво дізнатися, чому казино вирішило не виплачувати? Чи триває якась додаткова або, можливо, перевірка безпеки? Я запитую, тому що ви згадали місячний термін; з мого досвіду, як правило, для нестандартних розслідувань.

Не соромтеся ділитися з нами більше.

Автоматичний переклад.

Я зайшов, а вони сказали, що не відмикається. file

Автоматичний переклад.

Відмінно, можете завантажити фото.

Автоматичний переклад.
josemauricio4710

Так, ви можете 🙂 !

Окрім того, що ви вважаєте себе найбільш цікавими чи корисними публікаціями, ви також можете розпочати власне обговорення будь-якого казино, яке ви маєте на увазі.

Автоматичний переклад.
Radka

Мені подобається казино GURU.

А я приходжу вчитися. І по можливості поділитися досвідом. І читати тексти інших людей.

Приклад: якщо у мене поганий досвід у казино, я приходжу сюди й шукаю думки інших користувачів.

у мене питання Щодо бонусного розділу

Наприкінці є питання про... Чи спрацював вам бонус.

великий палець вниз. Це дає вам можливість висловити думку.

Я хотів поставити пальці вгору, але з думкою.

Щоб підкреслити щось позитивне. Але він не дав мені такої можливості.

Що я можу зробити, щоб дати хорошу оцінку конкретному казино, яке мене ДУЖЕ ПРИЄМНО здивувало?

І чим я вважаю важливим поділитися?

Автоматичний переклад.
josemauricio4710

Ви завжди можете написати власний відгук про казино, в яких ви грали. Я бачу, що ви вже це дізналися, і дякую вам за це.😉

Як, до речі, ваш депозит? Його вже розкупили?

Автоматичний переклад.

Не можна оновити опис казино в Канаді/Квебеку

Автоматичний переклад.
petitgamer

Привіт і дякую за зусилля!

Ви знаєте, що можете зробити це відразу? Просто перегляньте цю функцію на вкладці «Огляд»:

file

Говорячи про це, чи можу я запитати, що означають "dispo" та "desc", будь ласка? Наперед дякую, що допомогли мені уникнути помилок. 😉


Автоматичний переклад.

Привіт і дякую за зусилля!

Ви знаєте, що можете зробити це відразу? Просто перегляньте цю функцію на вкладці «Огляд»:

file

Говорячи про це, чи можу я запитати, що означають "dispo" та "desc", будь ласка? Наперед дякую, що допомогли мені уникнути помилок. 😉


Автоматичний переклад.

Наступного разу я надішлю вам такі скріншоти.

file

Автоматичний переклад.
petitgamer

Крім того, ви можете надіслати як опис, так і знімок екрана. Іноді це краще з усіма цими повідомленнями, щоб ми не заплуталися. 😉

Автоматичний переклад.
Jaro

зрозумів!

Автоматичний переклад.

9.1 для казино, яке не виплачує.

молодець Серйозно.


молодець


Справжній 100% справжній огляд гравця:


Це російські шахраї. Не грай тут. Вони вкрадуть ваші гроші 🙂

Автоматичний переклад.
CreativeAlliance

Привіт! Можливо, було б гарною ідеєю розповісти нам, що саме з вами сталося і чому казино не хоче платити вам ваші гроші. що ти кажеш Тоді ми можемо подивитися на інші речі.

Спробуйте розповісти мені про свою ситуацію, і ми спробуємо вам допомогти, якщо це можливо.

Такі загальні дописи мало допомагають.😉

Автоматичний переклад.
1...5 6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого