11 міс. тому
Тут ви можете обговорити Paradise Play Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я зайшов на веб-сайт і спочатку міг навіть знайти можливість зв’язатися з ними, але я швидко дослідив і зміг знайти їхній чат. Будь ласка, спробуйте.
Перейдіть за цим посиланням: https://www.paradiseplay.com/en-NL/faq/account
Потім натисніть значок чату
Як бачите, мені вдалося зв’язатися з їхнім чатом дуже швидко
I accessed the website and I originally could even find an option of contacting them, but I did a quick research and I was able to find their live chat. Please, give it a try.
Go to this link: https://www.paradiseplay.com/en-NL/faq/account
Then click the chat icon
As you can see, I was able to reach their live chat very quickly
Ха-ха, гуру казино погоджується з paradiseplay взяти мої гроші та закрити мій рахунок. Тому що я закрив свій акаунт на casinosky "на невизначений термін".
За словами гуру казино, це означає, що я вказую на те, що я залежний від азартних ігор. Справді, я ніколи не мав тут хорошої допомоги. Ще раз жарт.
Хоча на веб-сайті Casino Sky чітко вказано, що самовиключення стосується лише Casino Sky, а не інших казино.
Але нічого собі, якщо ви виграєте великий в іншому казино (наприклад, 10 000 євро), то вас раптово заблокують під виглядом добробуту🤣🤣.
Дійсно, я не був упевнений, що команда гуру казино може щось зробити, оскільки Playboom тощо також не відповідає на них.
Але цей гуру казино, навіть paradisecasino, правий, вражає мене!!! 🤣🤣🤣🤣🤣
Haha casino guru agrees with paradiseplay to take my money and close my account. Because I closed my account "indefinitely" on casinosky.
According to casino guru, this means that I indicate that I am a gambling addict. Really, I've never had good help here. Once again a joke.
Although it is clearly stated on the Casino Sky website that the self exclusion only applies to Casino Sky and not to the other casinos.
But wow, if you win big at another casino (such as 10,000 euros) then you will suddenly be blocked under the guise of wellbeing🤣🤣.
Indeed, I had little confidence that the casino guru team could do anything since Playboom etc. does not respond to them either.
But that casino guru even paradisecasino is right blows my mind!!! 🤣🤣🤣🤣🤣
Haha casinoguru geeft paradiseplay gelijk om mijn geld weg te nemen en mijn account te sluiten. Omdat ik mijn account heb gesloten "indefinitely" op casinosky.
Dat zegt volgens casinoguru dat ik dan aangeef dat ik een gokverslaafde bent. Echt ik heb nog nooit goede hulp hier gehad. Wederom een lachertje.
Al staat er duidelijk op de casinosky website dat de self exclusion alleen voor casinosky geld en niet voor de andere casino's.
Maar ow wee als je groot wint bij een ander casino ( zoals 10.000 eur ) dan word je opeens geblokt onder het mom van wellbeing🤣🤣.
Ik had er inderdaad al weinig vertrouwen in dat het casinoguru team iets kon betekenen aangezien playboom etc ook niet op hun reageert.
Maar dat casinoguru zelfs paradisecasino gelijk geeft blows my mind!!! 🤣🤣🤣🤣🤣
Привіт! Відповідно до того, що я дізнався від Вероніки, рішення щодо вашої скарги все ще розглядається, тому ще нічого не втрачено. Збирається додаткова інформація, і вона обов’язково повідомить вас у ланцюжку скарг.
Тож ми побачимо, куди піде вся ситуація.
Hi, according to what I found out from Veronika, the decision regarding your complaint is still under investigation, so nothing is lost yet. More information is being gathered and she'll be sure to update you in the complaint thread.
So we'll see where the whole situation goes.
Вона пише, що казино paradise правильно забирає мої гроші, тому що я закрив свій рахунок на casinosky. Хоча в ньому чітко зазначено, що закриття мого облікового запису стосується лише Casinosky і тому не буде передано Paradiseplay. Тому вона закриває мою скаргу. Мені здається зрозумілим, що знову не буде допомоги від гуру казино. Як пише Вероніка, вона закриє мою скаргу, якщо не зможе мені чимось допомогти.
She writes that paradise casino is right to take my money because I closed my account on casinosky. Although it clearly states that closing my account is only for Casinosky and will therefore not be transferred to Paradiseplay. So she closes my complaint. It seems clear to me that once again there will be no help from casino guru. As Veronika writes, she will close my complaint if she cannot assist me with anything else.
Ze schrijft dat paradise casino gelijk heeft om mijn geld in te nemen omdat ik mijn account had gesloten op casinosky. Al staat er duidelijk dat het sluiten van mijn account alleen voor casinosky is en dus niet overgedragen word op paradiseplay. Dus ze sluit mijn klacht. Lijkt mij duidelijk dan dat er wederom geen hulp komt vanuit casinoguru. Zoals veronika schrijft sluit ze mijn klacht als ze me nergens anders in kan assisteren.
Привіт.
Я також бачив вашу скаргу. Зараз слід сказати, що команда ще не прийшла до остаточного висновку. Просто ваша скарга трохи застаріла, коли йдеться про вищезгаданий прогрес.
🤷♀️
Hello.
I saw your complaint too. What needs to be said right now is that the Team has not yet come to a final conclusion. It's just that your complaint is a bit outdated when it comes to the aforementioned progress.
🤷♀️
Що ви маєте на увазі під вищезазначеним прогресом?
What do you mean with aforementioned progress ?
Це означає, що в рамках цього прогресу збирається більше інформації, і наша команда намагатиметься вирішити все за допомогою справедливого підходу. Поки що доведеться набратися терпіння і почекати.
This means that more information is being gathered as part of this progress, and our team will try to resolve everything with a fair approach. For the time being, we will have to be patient and wait.
Тепер вони "повернули" мій депозит у 150 євро. Звичайно, 10 000 євро зняті ніде не видно.
Вони також заблокували мені будь-яке спілкування електронною поштою.
Коли я зазвичай надсилаю електронний лист, я отримую автоматичний електронний лист, але я його більше не отримую, це означає, що вони заблокували зв’язок. Коли я надсилаю з іншої електронної адреси, я отримую автоматичний електронний лист.
They now have "refunded" my 150 euro deposit. Ofcourse the 10.000 euro withdraw is nowhere to be seen.
They also blocked me from all email communication.
When I usually send a email I get a automatic email back but I dont get that anymore that means they have blocked communication. When I send from a different email adress I do get a automatic email.
Це напрочуд просто, але знову ж таки, ми повинні сказати, що остаточне рішення ще не прийнято.
Відверто кажучи, кількість відкритих скарг зараз захмарна, вибачте за затримку... Почекай. 🙏
That's surprisingly straightforward, but again, we have to say that the final decision has not yet been made.
Frankly, the number of currently open complaints is sky-high, I'm sorry for the delay,... Hold on. 🙏
Тепер вони "повернули" мій депозит у 150 євро. Звичайно, 10 000 євро зняті ніде не видно.
Вони також заблокували мені будь-яке спілкування електронною поштою.
Коли я зазвичай надсилаю електронний лист, я отримую автоматичний електронний лист, але я його більше не отримую, це означає, що вони заблокували зв’язок. Коли я надсилаю з іншої електронної адреси, я отримую автоматичний електронний лист.
They now have "refunded" my 150 euro deposit. Ofcourse the 10.000 euro withdraw is nowhere to be seen.
They also blocked me from all email communication.
When I usually send a email I get a automatic email back but I dont get that anymore that means they have blocked communication. When I send from a different email adress I do get a automatic email.
У мене така ж проблема, як у Сабіни.
Я виграв 1500 євро, і казино просто напише такий електронний лист:
Це неприйнятно!
Привіт,
Сподіваюся, у вас все добре.
Цей електронний лист стосується вашого запиту на зняття коштів і вашого ігрового облікового запису. Нам прикро повідомляти вам, що виграш у розмірі 1500 євро було конфісковано, а ваш ігровий рахунок у нас назавжди закрито відповідно до наведених нижче умов.
8.4. Ми залишаємо за собою право на власний розсуд заблокувати або закрити ваш Обліковий запис на будь-якій платформі, що належить Sarah Eternal SRL, якщо ми вважаємо, що подальше користування нашими Сервісами завдає шкоди вашому здоров’ю та благополуччю.
Однак ваш депозит у розмірі 280 євро буде повернено на той самий рахунок, на який ви надіслали запит на зняття.
Ви отримаєте електронний лист із підтвердженням від нашої сторони, щойно буде розпочато процес повернення депозиту. Ми просимо вас терпіння та розуміння з цього приводу.
Якщо вам потрібна допомога з чимось іншим, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами ще раз або електронною поштою ( support@paradiseplay.com ) або чат,
З найкращими побажаннями,
Макс
Підтримка Paradise Play
I have the same problem as sabine does.
I won 1500 euro and the casino just write the following email:
Its unaccaptable!
Hello,
I hope you are doing good.
This email is regarding your withdrawal request and your gaming account. We are sorry to inform you that the winnings of 1500€ have been confiscated and your gaming account has been permanently closed with us as per the below terms and conditions.
8.4. We reserve the right at our sole discretion to block or close your Account on any platform owned by Sarah Eternal S.R.L. if we consider that your continued use of our Services is detrimental to your health and well-being.
However, your deposit of 280€ will be refunded to the same account to which you had requested to withdraw.
You will receive a confirmation email from our end once your deposit refund process is initiated. We request your patience and understanding in this regard.
If you need help with anything else, please do not hesitate to contact us again, either by email (support@paradiseplay.com) or chat,
Best regards,
Max
Paradise Play Support
Ой, ти не можеш серйозно!? Вони справді погані!
Ви отримаєте свій депозит, а потім вони ігноруватимуть вас і більше ні на що не відповідатимуть.
Oh you can't be serious!? They are really bad!
You will get your deposit back and then they will ignore you and not respond to anything anymore.
Oh dat meen je niet!? Echt erg zijn ze!
Je zal deposit terug krijgen en daarna zullen ze je negeren en nergens meer op reageren.
Так, klopt niks van dit casino.
Я перевірив положення та умови
Судячи з ваших умов і умов, у ньому нічого не йдеться про конфісковані кошти.
8.4. Ми залишаємо за собою право на власний розсуд заблокувати або закрити ваш обліковий запис на будь-якій платформі, що належить Sarah Eternal SRL, якщо ми вважаємо, що продовження використання вами наших Послуг завдає шкоди вашому здоров’ю та благополуччю.
В іншій частині ваших умов ви конкретно говорите, що це може бути конфісковано, а в цій ви лише говорите, що мій обліковий запис може бути заблоковано.
Вони повинні виплатити наші виграші, шкода, що ми повинні подавати скарги з цього приводу тут.
Yes klopt niks van dit casino.
I have checked the terms & conditions
Based on your T&C its not saying anything about confiscated funds.
8.4. We reserve the right at our sole discretion to block or close your Account on any platform owned by Sarah Eternal S.R.L. if we consider that your continued use of our Services is detrimental to your health and well-being
In a other piece of your terms you specifically say it can be confiscated in this one you are only telling that my account can be blocked.
They should pay out our winnings its a shame that we have to file complaints about this here.
Це корумпована банда. Як тільки ви багато виграєте, вони додають це правило, щоб ви не виплачували. Справді смішно.
Я мало сподіваюся, що щось буде зроблено, тому що вони ніколи нікому не відповідають. Мабуть, їм байдуже, чи постраждає їхня репутація.
Звичайно, вони заробляють набагато більше таким чином, усі кидають гроші, і якщо ви виграєте, вам не платять, і вони крадуть ваші гроші.
Ліцензія Коста-Ріки, іншими словами, у них просто немає ліцензії, що ускладнює роботу.
It's a corrupt gang. As soon as you win a lot, they throw in that rule so you don't pay out. Really ridiculous.
I have little hope of anything being done because they never respond to anyone. Apparently they don't care if their reputation is affected.
Of course they earn a lot more this way, everyone throws money in and if you win you don't get paid and they steal your money.
Costa Rica license, in other words they simply don't have a license, which makes it difficult.
Het is een corrupte bende. Zodra je veel wint gooien ze die regel er in om maar niet uit te betalen. Echt belachelijk.
Ik heb weinig hoop dat er iets te doen valt omdat ze op niemand ooit reageren. Het boeit hun blijkbaar niets dat hun reputatie er aan gaat.
Zo verdienen ze natuurlijk veel meer iedereen gooit er geld in en als je wint krijg je het niet uitbetaald en stelen ze je geld.
Licentie costa rica oftewel ze hebben gewoon geen licentie dat maakt het lastig.
У мене така ж проблема, як у Сабіни.
Я виграв 1500 євро, і казино просто напише такий електронний лист:
Це неприйнятно!
Привіт,
Сподіваюся, у вас все добре.
Цей електронний лист стосується вашого запиту на зняття коштів і вашого ігрового облікового запису. Нам прикро повідомляти вам, що виграш у розмірі 1500 євро було конфісковано, а ваш ігровий рахунок у нас назавжди закрито відповідно до наведених нижче умов.
8.4. Ми залишаємо за собою право на власний розсуд заблокувати або закрити ваш Обліковий запис на будь-якій платформі, що належить Sarah Eternal SRL, якщо ми вважаємо, що подальше користування нашими Сервісами завдає шкоди вашому здоров’ю та благополуччю.
Однак ваш депозит у розмірі 280 євро буде повернено на той самий рахунок, на який ви надіслали запит на зняття.
Ви отримаєте електронний лист із підтвердженням від нашої сторони, щойно буде розпочато процес повернення депозиту. Ми просимо вас терпіння та розуміння з цього приводу.
Якщо вам потрібна допомога з чимось іншим, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами ще раз або електронною поштою ( support@paradiseplay.com ) або чат,
З найкращими побажаннями,
Макс
Підтримка Paradise Play
I have the same problem as sabine does.
I won 1500 euro and the casino just write the following email:
Its unaccaptable!
Hello,
I hope you are doing good.
This email is regarding your withdrawal request and your gaming account. We are sorry to inform you that the winnings of 1500€ have been confiscated and your gaming account has been permanently closed with us as per the below terms and conditions.
8.4. We reserve the right at our sole discretion to block or close your Account on any platform owned by Sarah Eternal S.R.L. if we consider that your continued use of our Services is detrimental to your health and well-being.
However, your deposit of 280€ will be refunded to the same account to which you had requested to withdraw.
You will receive a confirmation email from our end once your deposit refund process is initiated. We request your patience and understanding in this regard.
If you need help with anything else, please do not hesitate to contact us again, either by email (support@paradiseplay.com) or chat,
Best regards,
Max
Paradise Play Support
Вітаю, тому в цьому випадку я скажу з самого початку, що розумно було б подати скаргу, і наша команда її розгляне. Однак чи закривали у вас рахунок у цьому казино чи будь-якому з його сестер? Відповідно, чи ви самовиключилися з якогось із них?
Мені прикро чути про цю ситуацію, але наша команда тут і намагатиметься допомогти вам якнайкраще.
Сподіваюся, вийде добре.
Hi, so in this case I will say right from the start that it is the smart thing to do to file a complaint and our team will look into it. However, have you had an account closed at this casino or any of its sisters? Respectively, have you self-excluded yourself from any of them?
I'm sorry to hear about this situation, but our team is here and will try to help you as best as they can.
I hope it will turn out well.
Я втрачаю свою маленьку віру. Схоже, вони не відповідатимуть, як усі бренди казино Sarah.
Їм просто байдуже, і вони просто продовжуватимуть обманювати людей.
Well im losing my little faith I had. Looks like they will not respond like all brands of the Sarah casinos.
They simply dont care and will just continue frauding people.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.