ФорумКазиноParadise Play Casino - загальне обговорення

Paradise Play Casino - загальне обговорення

10 міс. тому від mhroelink1
|
4162 переглядів 22 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
10 міс. тому
Тут ви можете обговорити Paradise Play Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
10 міс. тому

Жодної реакції з боку казино, вони ігнорують мене вже більше 15 днів

Автоматичний переклад.
mhroelink1
10 міс. тому

Я зайшов на веб-сайт і спочатку міг навіть знайти можливість зв’язатися з ними, але я швидко дослідив і зміг знайти їхній чат. Будь ласка, спробуйте.

Перейдіть за цим посиланням: https://www.paradiseplay.com/en-NL/faq/account

Потім натисніть значок чату

file

Як бачите, мені вдалося зв’язатися з їхнім чатом дуже швидко

file

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ха-ха, гуру казино погоджується з paradiseplay взяти мої гроші та закрити мій рахунок. Тому що я закрив свій акаунт на casinosky "на невизначений термін".

За словами гуру казино, це означає, що я вказую на те, що я залежний від азартних ігор. Справді, я ніколи не мав тут хорошої допомоги. Ще раз жарт.

file

Хоча на веб-сайті Casino Sky чітко вказано, що самовиключення стосується лише Casino Sky, а не інших казино.

Але нічого собі, якщо ви виграєте великий в іншому казино (наприклад, 10 000 євро), то вас раптово заблокують під виглядом добробуту🤣🤣.

Дійсно, я не був упевнений, що команда гуру казино може щось зробити, оскільки Playboom тощо також не відповідає на них.

Але цей гуру казино, навіть paradisecasino, правий, вражає мене!!! 🤣🤣🤣🤣🤣


filefile

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
Sabine1984
10 міс. тому

Привіт! Відповідно до того, що я дізнався від Вероніки, рішення щодо вашої скарги все ще розглядається, тому ще нічого не втрачено. Збирається додаткова інформація, і вона обов’язково повідомить вас у ланцюжку скарг.

Тож ми побачимо, куди піде вся ситуація.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Вона пише, що казино paradise правильно забирає мої гроші, тому що я закрив свій рахунок на casinosky. Хоча в ньому чітко зазначено, що закриття мого облікового запису стосується лише Casinosky і тому не буде передано Paradiseplay. Тому вона закриває мою скаргу. Мені здається зрозумілим, що знову не буде допомоги від гуру казино. Як пише Вероніка, вона закриє мою скаргу, якщо не зможе мені чимось допомогти.



Автоматичний переклад.
Sabine1984
10 міс. тому

Привіт.

Я також бачив вашу скаргу. Зараз слід сказати, що команда ще не прийшла до остаточного висновку. Просто ваша скарга трохи застаріла, коли йдеться про вищезгаданий прогрес.

🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Що ви маєте на увазі під вищезазначеним прогресом?

Автоматичний переклад.
Sabine1984
10 міс. тому

Це означає, що в рамках цього прогресу збирається більше інформації, і наша команда намагатиметься вирішити все за допомогою справедливого підходу. Поки що доведеться набратися терпіння і почекати.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Тепер вони "повернули" мій депозит у 150 євро. Звичайно, 10 000 євро зняті ніде не видно.

Вони також заблокували мені будь-яке спілкування електронною поштою.

Коли я зазвичай надсилаю електронний лист, я отримую автоматичний електронний лист, але я його більше не отримую, це означає, що вони заблокували зв’язок. Коли я надсилаю з іншої електронної адреси, я отримую автоматичний електронний лист.

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
Sabine1984
10 міс. тому

Це напрочуд просто, але знову ж таки, ми повинні сказати, що остаточне рішення ще не прийнято.

Відверто кажучи, кількість відкритих скарг зараз захмарна, вибачте за затримку... Почекай. 🙏

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Тепер вони "повернули" мій депозит у 150 євро. Звичайно, 10 000 євро зняті ніде не видно.

Вони також заблокували мені будь-яке спілкування електронною поштою.

Коли я зазвичай надсилаю електронний лист, я отримую автоматичний електронний лист, але я його більше не отримую, це означає, що вони заблокували зв’язок. Коли я надсилаю з іншої електронної адреси, я отримую автоматичний електронний лист.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я просто хотів сказати, що радий бачити скаргу оновленою. І я сподіваюся, що результат, звичайно, буде позитивним!


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

У мене така ж проблема, як у Сабіни.

Я виграв 1500 євро, і казино просто напише такий електронний лист:

Це неприйнятно!


Привіт,

Сподіваюся, у вас все добре.

Цей електронний лист стосується вашого запиту на зняття коштів і вашого ігрового облікового запису. Нам прикро повідомляти вам, що виграш у розмірі 1500 євро було конфісковано, а ваш ігровий рахунок у нас назавжди закрито відповідно до наведених нижче умов.

8.4. Ми залишаємо за собою право на власний розсуд заблокувати або закрити ваш Обліковий запис на будь-якій платформі, що належить Sarah Eternal SRL, якщо ми вважаємо, що подальше користування нашими Сервісами завдає шкоди вашому здоров’ю та благополуччю.

Однак ваш депозит у розмірі 280 євро буде повернено на той самий рахунок, на який ви надіслали запит на зняття.

Ви отримаєте електронний лист із підтвердженням від нашої сторони, щойно буде розпочато процес повернення депозиту. Ми просимо вас терпіння та розуміння з цього приводу.

Якщо вам потрібна допомога з чимось іншим, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами ще раз або електронною поштою ( support@paradiseplay.com ) або чат,

З найкращими побажаннями,

Макс

Підтримка Paradise Play

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Будемо сподіватися на краще.

Автоматичний переклад.
mhroelink1
10 міс. тому

Ой, ти не можеш серйозно!? Вони справді погані!


Ви отримаєте свій депозит, а потім вони ігноруватимуть вас і більше ні на що не відповідатимуть.

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Так, klopt niks van dit casino.


Я перевірив положення та умови


Судячи з ваших умов і умов, у ньому нічого не йдеться про конфісковані кошти.

8.4. Ми залишаємо за собою право на власний розсуд заблокувати або закрити ваш обліковий запис на будь-якій платформі, що належить Sarah Eternal SRL, якщо ми вважаємо, що продовження використання вами наших Послуг завдає шкоди вашому здоров’ю та благополуччю.


В іншій частині ваших умов ви конкретно говорите, що це може бути конфісковано, а в цій ви лише говорите, що мій обліковий запис може бути заблоковано.


Вони повинні виплатити наші виграші, шкода, що ми повинні подавати скарги з цього приводу тут.

Автоматичний переклад.
mhroelink1
10 міс. тому

Це корумпована банда. Як тільки ви багато виграєте, вони додають це правило, щоб ви не виплачували. Справді смішно.

Я мало сподіваюся, що щось буде зроблено, тому що вони ніколи нікому не відповідають. Мабуть, їм байдуже, чи постраждає їхня репутація.

Звичайно, вони заробляють набагато більше таким чином, усі кидають гроші, і якщо ви виграєте, вам не платять, і вони крадуть ваші гроші.

Ліцензія Коста-Ріки, іншими словами, у них просто немає ліцензії, що ускладнює роботу.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

У мене така ж проблема, як у Сабіни.

Я виграв 1500 євро, і казино просто напише такий електронний лист:

Це неприйнятно!


Привіт,

Сподіваюся, у вас все добре.

Цей електронний лист стосується вашого запиту на зняття коштів і вашого ігрового облікового запису. Нам прикро повідомляти вам, що виграш у розмірі 1500 євро було конфісковано, а ваш ігровий рахунок у нас назавжди закрито відповідно до наведених нижче умов.

8.4. Ми залишаємо за собою право на власний розсуд заблокувати або закрити ваш Обліковий запис на будь-якій платформі, що належить Sarah Eternal SRL, якщо ми вважаємо, що подальше користування нашими Сервісами завдає шкоди вашому здоров’ю та благополуччю.

Однак ваш депозит у розмірі 280 євро буде повернено на той самий рахунок, на який ви надіслали запит на зняття.

Ви отримаєте електронний лист із підтвердженням від нашої сторони, щойно буде розпочато процес повернення депозиту. Ми просимо вас терпіння та розуміння з цього приводу.

Якщо вам потрібна допомога з чимось іншим, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами ще раз або електронною поштою ( support@paradiseplay.com ) або чат,

З найкращими побажаннями,

Макс

Підтримка Paradise Play

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Вітаю, тому в цьому випадку я скажу з самого початку, що розумно було б подати скаргу, і наша команда її розгляне. Однак чи закривали у вас рахунок у цьому казино чи будь-якому з його сестер? Відповідно, чи ви самовиключилися з якогось із них?

Мені прикро чути про цю ситуацію, але наша команда тут і намагатиметься допомогти вам якнайкраще.

Сподіваюся, вийде добре.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Будемо сподіватися на краще.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я також сподіваюся на краще і твердо вірю, що гроші, які ви виграли, вам повернуться. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Я втрачаю свою маленьку віру. Схоже, вони не відповідатимуть, як усі бренди казино Sarah.


Їм просто байдуже, і вони просто продовжуватимуть обманювати людей.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого