1 рік тому
Добре, Скотт М. Я ціную вашу відповідь. Я так і зроблю. Дуже дякую!
Ok, Scott M. I appreciate your response. I will do so. thank you so much!
Ok, ScottM. Agradezco tu respuesta. Así haré. muchas gracias!
0
Добре, Скотт М. Я ціную вашу відповідь. Я так і зроблю. Дуже дякую!
Ok, Scott M. I appreciate your response. I will do so. thank you so much!
Ok, ScottM. Agradezco tu respuesta. Así haré. muchas gracias!
Казино Oz win не виплачується. Він збрехав, як відкрити додатковий рахунок, і сказав, що не може отримати виплати. Як можливо, що я відкриваю більше облікових записів, якщо ніколи не надсилаю жодних документів на його адресу. І неможливо, щоб хтось інший мав мої документи, моє селфі або мій рахунок за останні 3 місяці. Як тоді вони можуть говорити, що відкривають кілька облікових записів. І чому тільки тут сказано, що це ненадійне казино, чому тут ніколи не сказано, наприклад, деякі великі казино, такі як bet365 або unibet або pokerstars. Як можна відкрити кілька облікових записів і надіслати декілька документів У мене немає 5 різних ідентифікаційних карток. У мене є 1.
На запитання про те, щоб надіслати мені дату та електронну адресу, куди надіслати та підтвердити мій обліковий запис кілька разів, немає відповіді.
Я ютубер, і мене цікавить, як це шахрайське казино може працювати, якщо робити такі трюки.
Oz win casino no payout.He lie how open more account and said how not can got payouts.How is possible that I open more accounts if never send any documents to he adress .And not possible that some other person have my documents my selfie or my bill in last 3 months.How then they can say that open multiple accounts.And why only this said this not trusted casino why this never said for example some of big casinos like bet365 or unibet or pokerstars.How cna open multiple accounts and send multiple documents I not have 5 different ID card.I have 1.
When ask that send me date and email where send and verify my account multiple times no have answer.
Im youtuber and interested me how this scam casino can operate if make this tricks.
Як щодо подання скарги? Якщо ви переконані, що казино зазнало невдачі, варто зробити цей крок! Це безкоштовно, дізнайтеся, чого очікувати, у цьому посібнику:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Проте лише підказка: верифікація — це процес, який дозволяє казино виявляти можливі порушення облікового запису, але це не означає, що всі облікові записи потрібно перевіряти. Швидше за все, всі облікові записи будуть знайдені в той момент, коли один «з групи» проходить верифікацію.
Крім того, бути "youtube" не має сенсу в цьому 🙂
Бажаю швидкого, але справедливого вирішення!
How about submitting the complaint? If you are convinced the casino has failed in fairness, this is a step worth taking! It's free, learn what to expect in this guide, please:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Just a hint, though: verification is the process that allows the casino to find possible account breaches, but it does not mean that all multiple accounts need to be verified. More likely, all accounts are found the moment one "of the group" undergoes the verification.
Also, being the "youtube" has no meaning in this 🙂
I wish you a quick yet fair resolution!
Розумію вас, але як казино може сказати, що має кілька облікових записів, якщо це неправда. Я вперше зареєструвався та надіслав свої документи, але він мене відхилив. Документи це добре, але він сказав, що мають більше профілю, що неправда. Тоді казино може сказати для кожного Людина, яка має кілька облікових записів, і коли людина просить пояснити, нічого не відбувається. Він сказав, що відсутність виплат мені класична брехня. Я читав на різних форумах, що казино роблять багато трюків.
Understand you,but how casino can say that have multiple accounts if this not true.I first time register and send my documents and he rejects me.Documents is good but he said that have more profile whats not true.Then casino can say for every person that have multiple accounts and when person ask for explain nothing not happens.He said this that no payout me classical lie.I read in different forums thats this thing casinos do many tricks.
Я розумію вашу точку зору. Але я думаю, що Радька досить добре пояснила, що стосується перевірки. Звичайно, неприємно не отримувати від казино жодної причини, тому, якщо ви знаєте, що нічого не порушували і у вас немає кількох облікових записів, найкращим кроком буде подати скаргу тут:https ://casino.guru/complaints/all
Збираєшся спробувати?
I understand your point of view. But I think Radka has explained it quite well as far as verification is concerned. Of course, it's certainly not nice not to get any reason from the casino, so if you're aware that you haven't violated anything and you don't have multiple accounts, the best step would be to file a complaint here: https://casino.guru/complaints/all
Are you going to try it ?
Так, я подаю свою скаргу, але я думаю, що ніхто мені не допоможе. Шахрайське казино це робить, коли деякі виграють брехню та закривають рахунок, не пояснюючи, чому. Я лише хочу сказати, що ніколи не граю там і ніколи не надсилаю туди документи, і як тоді можна мати кілька Тоді за кожен виграш Озвін може сказати: «Гей, у вас є кілька облікових записів і просто закриті облікові записи гравців». Для мене це шахрайство, і я ніколи не бачу, щоб будь-який законний букмекер чи казино працювали з цим, тому що ніхто, крім мене, не може мати мої документи, селфі або мій банківський звіт за останні місяці. Як тоді мати кілька рахунків?????
Yes I submit my complain but I think that nobody not help me.Scam casino this doing,when some win lie and close account with no explain why.I only whant say that never play there and never send documents there and how then can have multiple accounts.Then for every win ozwin can say -hey you have multiple account and simple close players accounts.For me this is scam and I never see that any legit bookie or casino work this thing,because nobody than me not can have my documents,selfie,or my bank report for last months.How can thhen have multiple accounts?????
Спробуймо спочатку не бути скептичними. Ви подали скаргу , і це добре, якщо ви скажете, що не знаєте, що зробили щось не так. Чи може статися так, що хтось із домочадців або хтось, хто використовує ту саму IP-адресу, має обліковий запис у казино?
Однак я розумію, що це, звичайно, неприємна ситуація, але наша команда докладе всіх зусиль, щоб допомогти вам. Тож не забудьте оновити свою скаргу або надіслати Крістіні відповідні докази.
Я вірю, що все вирішиться і вийде добре. Повідомте нас, якщо у вас є нова інформація.
Let's try not to be skeptical at first. You've started a complaint, which is a good thing, if you say you're not aware that you've done anything wrong. Could it happen that someone from the household or someone who uses the same IP has an account in the casino ?
However, I understand that this is certainly not a pleasant situation, but our team will do their best to help you. So don't forget to update your complaint or forward the relevant evidence to Kristina.
I have faith that everything will be resolved and turn out well. Let us know if you have any new information.
Я налаштований скептично, тому що я читаю інші форуми і бачу, що казино так працюють. І бачу, що багато хто скаржиться, що не виправлено. І я знаю, що великі та найкращі казино не працюють. Я не можу зрозуміти, як це можливо, сказане кілька разів що все гаразд і що все добре, а потім, коли настав час для виплат, лише сказав, що у вас є кілька облікових записів. Це смішно, тому що не можна створити два облікові записи та надіслати два рази документи-логіка. Ніхто не грає там, ніж я, я користуюся мобільним телефоном або ноутбук для гри. Так, я надсилаю скаргу та надсилаю напередодні електронною поштою та фотографією Озвіна відповіді. Великі проблеми в тому, що казино лише пише, що у вас є кілька облікових записів, і ніколи більше не відповідає. І чому тоді агенти, які запитують усі правила та все про гру там сказав, що все гаразд, і надішліть мої документи. Після надсилання моїх документів починаються проблеми, схоже, що хочуть лише забрати від мене мої документи. Так, я сподіваюся, що ви можете мені допомогти, дякую за відповіді.
Im sceptical because I read other forums and see that casinos work this things.And see that many complain not fixed.And I know that big and best casinos not work do thing thing.In my head not can be clear how is possible said couple times that all ok and that all good and then when come time for payouts only said you have multiple accounts.This is ridiculous because not can make two account and send two times documents-logic.Nobody not play there than me I use self mobile phone or laptop for play.Yes I send complaint and send day before in email and picture of ozwin answers.Big problems is because casino only write how you have multiple accounts and never more answers.And why then agents wich ask all rules and all about play there said that all ok and that send my documents.After send my documents problems start this looks like only whant take from me my documents.Yes I hope that you can help me,thank you for answers.
Я знаю, що це неприємна ситуація, і я розумію, якщо ти сердишся. Однак, якщо ви вважаєте, що на вашому боці все добре, то я сподіваюся, що цю проблему можна вирішити.
Тим не менш, вам потрібно буде відповісти на запитання Крістіни в скарзі, щоб вона могла продовжити розслідування.
Чи можна було б оновити скаргу тут і відповісти? Звичайно, якщо ви почуєте щось нове від казино, не соромтеся повідомити нам.
I know it's not a pleasant situation and I understand if you're angry. However, if you think that everything is fine on your side, then I hope that this problem could be solved.
Nevertheless, it will require you to answer Kristina's questions in the complaint so that she can move forward with the investigation.
Would it be possible to update the complaint here and respond ? Of course, if you hear anything new from the casino, don't hesitate to let us know.
Дякую, тепер я бачу, що у вас є відповідь на скаргу, тепер я надсилаю електронний лист і відповідаю. Так, я чекаю, чи будуть якісь новини. Але я не маю надії, тому що бачу, що ці казино роблять і іншим людям. І є дивна ситуація, тому що ніхто не можу підтвердити та надіслати мої документи, що посвідчують особу, ніж я та мої рахунки. Тоді не розумно написав, що маю більше облікових записів, якщо ніколи там не грав.
Thank you I now see that have answer on complaint now I send email and answer.Yes I wait that see are be any news.But I not have hope because see that this casinos make and to others people.And there is weird situation because nobody cant prove and send my ID documents than me and my bills.Then not have sense wrote that have more accounts if never played there.
Будь ласка, якщо ви навіть забули.
А тепер подивимося, куди веде ця скарга, бо було б неправильно з мого боку ставати на ту чи іншу сторону, хоча мені зрозуміло, що ви маєте на увазі під своїм висловом. Тож чекаю з вами подальшого розвитку подій. Сподіваюся, він закінчиться позитивно. ☘️
You're welcome if you've even forgotten.
Now, let's see where the complaint leads, because it would not be right of me to take one side or the other, even though it is clear to me what you mean by your statement. So I will wait for further developments with you. I hope it will have a positive ending. ☘️
Тут, як я вже говорив, 1,5 місяці OZZWIN більше не відповідає. ВІН обманює мене, а коли не може підтвердити докази, він просто не відповідає. Просте шахрайство, і це казино ніколи не дає гравцям зняття коштів, лише брехня про причини, через які не потрібно робити виплати. Я не лише багато людей пишуть це, і вам потрібна ця позначка казино як SCAM.
Here like I said before 1,5 months OZZWIN not reply anymore.HE scam me and when not can back proofs he simple no responde anymore.Simple scam and this casino never give player withdrawals only lie about reasons that not need make payouts.I not only much people write this and you need this casino mark like SCAM.
Я помітив, що ваша скарга залишилася невирішеною , і мені дуже сумно говорити вам правду. Я бачив, що казино спочатку відповіло, а потім не відповіло, і це дуже шкода. Я вважаю, що найбільше застереження для гравців полягає в тому, що він неліцензійний, і вони повинні бути обережними, вносячи в нього депозит.
Я не знаю, що ще вам сказати, тому що я абсолютно розумію ваші почуття, і я також був би розчарований. Я твердо вірю, що в майбутньому ви не будете стикатися з подібними ситуаціями, і все буде добре, і ви виберете краще казино.
I noticed that your complaint has remained unresolved and that makes me very sad to tell you the truth. I saw that the casino responded first and then did not reply later, which is a great pity. I think the biggest warning for players is that it is unlicensed and they should be careful about depositing into it.
I don't know what else to say to you, because I absolutely understand your feelings and I would be frustrated as well. I firmly believe that in the future you will not encounter similar situations and everything will be fine and you will choose a better casino.
Вам потрібно позначити це казино як шахрайство. На моєму прикладі ви бачите, що він просто не виплачує виплати. Я знаю це і перш ніж скаржитися, що це відбувається. Немає сенсу рекламувати це казино та писати що-небудь про нього, якщо він не виплачує виплат, а лише шахрайство. Вам подобається офіційна сторінка, потрібно написати реальну ситуацію і показати іншим, що це афера.
You need mark this casino like scam.You can see on my example that he simple not give payouts.I know this and before complain that this happens.No have sense this casino promote and write anything about he if no give payouts and only scam.You like official page need write real situation and show others that this scam.
Я думаю, що з того, що ми маємо на нашому веб-сайті, цілком зрозуміло, що казино є одним із найгірших. Перш ніж гравець починає грати, найкраще провести певне дослідження, а отже, переглянути, наприклад, скарги чи відгуки користувачів . Зараз я відкрив скарги, і є багато з них, які казино не вирішило, і це була їхня помилка. Також ми писали, що казино працює без ліцензії. Його індекс безпеки нижче середнього, що також є ще одним попередженням. Те, що ми маємо його на нашому веб-сайті, не означає, що ми його рекламуємо, але це означає, що якщо гравець натрапить на таке казино, він або вона зможе знайти інформацію, яка допоможе прийняти рішення. Якби я подивився на всі ці речі, які я згадав, я б не пішов туди грати.
I think it's pretty clear from what we have on our website that the casino is one of the worse ones. Before a player goes to play, it is best to do some research and therefore look at, for example, complaints or user reviews. I have opened the complaints now and there are a lot of them that the casino did not solve and it was a mistake on their side. We have also written that the casino operates without a license. Its safety index is below average which is also another warning. Just because we have it on our website doesn't mean that we promote it, but it does mean that if a player comes across such a casino, he or she can find information that can help in making a decision. If I had looked at all these things I mentioned, I would not have gone there to play.
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.