1 рік тому
Добре, Скотт М. Я ціную вашу відповідь. Я так і зроблю. Дуже дякую!
Ok, Scott M. I appreciate your response. I will do so. thank you so much!
Ok, ScottM. Agradezco tu respuesta. Así haré. muchas gracias!
0
Добре, Скотт М. Я ціную вашу відповідь. Я так і зроблю. Дуже дякую!
Ok, Scott M. I appreciate your response. I will do so. thank you so much!
Ok, ScottM. Agradezco tu respuesta. Así haré. muchas gracias!
Казино Oz win не виплачується. Він збрехав, як відкрити додатковий рахунок, і сказав, що не може отримати виплати. Як можливо, що я відкриваю більше облікових записів, якщо ніколи не надсилаю жодних документів на його адресу. І неможливо, щоб хтось інший мав мої документи, моє селфі або мій рахунок за останні 3 місяці. Як тоді вони можуть говорити, що відкривають кілька облікових записів. І чому тільки тут сказано, що це ненадійне казино, чому тут ніколи не сказано, наприклад, деякі великі казино, такі як bet365 або unibet або pokerstars. Як можна відкрити кілька облікових записів і надіслати декілька документів У мене немає 5 різних ідентифікаційних карток. У мене є 1.
На запитання про те, щоб надіслати мені дату та електронну адресу, куди надіслати та підтвердити мій обліковий запис кілька разів, немає відповіді.
Я ютубер, і мене цікавить, як це шахрайське казино може працювати, якщо робити такі трюки.
Oz win casino no payout.He lie how open more account and said how not can got payouts.How is possible that I open more accounts if never send any documents to he adress .And not possible that some other person have my documents my selfie or my bill in last 3 months.How then they can say that open multiple accounts.And why only this said this not trusted casino why this never said for example some of big casinos like bet365 or unibet or pokerstars.How cna open multiple accounts and send multiple documents I not have 5 different ID card.I have 1.
When ask that send me date and email where send and verify my account multiple times no have answer.
Im youtuber and interested me how this scam casino can operate if make this tricks.
Як щодо подання скарги? Якщо ви переконані, що казино зазнало невдачі, варто зробити цей крок! Це безкоштовно, дізнайтеся, чого очікувати, у цьому посібнику:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Проте лише підказка: верифікація — це процес, який дозволяє казино виявляти можливі порушення облікового запису, але це не означає, що всі облікові записи потрібно перевіряти. Швидше за все, всі облікові записи будуть знайдені в той момент, коли один «з групи» проходить верифікацію.
Крім того, бути "youtube" не має сенсу в цьому 🙂
Бажаю швидкого, але справедливого вирішення!
How about submitting the complaint? If you are convinced the casino has failed in fairness, this is a step worth taking! It's free, learn what to expect in this guide, please:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Just a hint, though: verification is the process that allows the casino to find possible account breaches, but it does not mean that all multiple accounts need to be verified. More likely, all accounts are found the moment one "of the group" undergoes the verification.
Also, being the "youtube" has no meaning in this 🙂
I wish you a quick yet fair resolution!
Розумію вас, але як казино може сказати, що має кілька облікових записів, якщо це неправда. Я вперше зареєструвався та надіслав свої документи, але він мене відхилив. Документи це добре, але він сказав, що мають більше профілю, що неправда. Тоді казино може сказати для кожного Людина, яка має кілька облікових записів, і коли людина просить пояснити, нічого не відбувається. Він сказав, що відсутність виплат мені класична брехня. Я читав на різних форумах, що казино роблять багато трюків.
Understand you,but how casino can say that have multiple accounts if this not true.I first time register and send my documents and he rejects me.Documents is good but he said that have more profile whats not true.Then casino can say for every person that have multiple accounts and when person ask for explain nothing not happens.He said this that no payout me classical lie.I read in different forums thats this thing casinos do many tricks.
Я розумію вашу точку зору. Але я думаю, що Радька досить добре пояснила, що стосується перевірки. Звичайно, неприємно не отримувати від казино жодної причини, тому, якщо ви знаєте, що нічого не порушували і у вас немає кількох облікових записів, найкращим кроком буде подати скаргу тут:https ://casino.guru/complaints/all
Збираєшся спробувати?
I understand your point of view. But I think Radka has explained it quite well as far as verification is concerned. Of course, it's certainly not nice not to get any reason from the casino, so if you're aware that you haven't violated anything and you don't have multiple accounts, the best step would be to file a complaint here: https://casino.guru/complaints/all
Are you going to try it ?
Так, я подаю свою скаргу, але я думаю, що ніхто мені не допоможе. Шахрайське казино це робить, коли деякі виграють брехню та закривають рахунок, не пояснюючи, чому. Я лише хочу сказати, що ніколи не граю там і ніколи не надсилаю туди документи, і як тоді можна мати кілька Тоді за кожен виграш Озвін може сказати: «Гей, у вас є кілька облікових записів і просто закриті облікові записи гравців». Для мене це шахрайство, і я ніколи не бачу, щоб будь-який законний букмекер чи казино працювали з цим, тому що ніхто, крім мене, не може мати мої документи, селфі або мій банківський звіт за останні місяці. Як тоді мати кілька рахунків?????
Yes I submit my complain but I think that nobody not help me.Scam casino this doing,when some win lie and close account with no explain why.I only whant say that never play there and never send documents there and how then can have multiple accounts.Then for every win ozwin can say -hey you have multiple account and simple close players accounts.For me this is scam and I never see that any legit bookie or casino work this thing,because nobody than me not can have my documents,selfie,or my bank report for last months.How can thhen have multiple accounts?????
Спробуймо спочатку не бути скептичними. Ви подали скаргу , і це добре, якщо ви скажете, що не знаєте, що зробили щось не так. Чи може статися так, що хтось із домочадців або хтось, хто використовує ту саму IP-адресу, має обліковий запис у казино?
Однак я розумію, що це, звичайно, неприємна ситуація, але наша команда докладе всіх зусиль, щоб допомогти вам. Тож не забудьте оновити свою скаргу або надіслати Крістіні відповідні докази.
Я вірю, що все вирішиться і вийде добре. Повідомте нас, якщо у вас є нова інформація.
Let's try not to be skeptical at first. You've started a complaint, which is a good thing, if you say you're not aware that you've done anything wrong. Could it happen that someone from the household or someone who uses the same IP has an account in the casino ?
However, I understand that this is certainly not a pleasant situation, but our team will do their best to help you. So don't forget to update your complaint or forward the relevant evidence to Kristina.
I have faith that everything will be resolved and turn out well. Let us know if you have any new information.
Я налаштований скептично, тому що я читаю інші форуми і бачу, що казино так працюють. І бачу, що багато хто скаржиться, що не виправлено. І я знаю, що великі та найкращі казино не працюють. Я не можу зрозуміти, як це можливо, сказане кілька разів що все гаразд і що все добре, а потім, коли настав час для виплат, лише сказав, що у вас є кілька облікових записів. Це смішно, тому що не можна створити два облікові записи та надіслати два рази документи-логіка. Ніхто не грає там, ніж я, я користуюся мобільним телефоном або ноутбук для гри. Так, я надсилаю скаргу та надсилаю напередодні електронною поштою та фотографією Озвіна відповіді. Великі проблеми в тому, що казино лише пише, що у вас є кілька облікових записів, і ніколи більше не відповідає. І чому тоді агенти, які запитують усі правила та все про гру там сказав, що все гаразд, і надішліть мої документи. Після надсилання моїх документів починаються проблеми, схоже, що хочуть лише забрати від мене мої документи. Так, я сподіваюся, що ви можете мені допомогти, дякую за відповіді.
Im sceptical because I read other forums and see that casinos work this things.And see that many complain not fixed.And I know that big and best casinos not work do thing thing.In my head not can be clear how is possible said couple times that all ok and that all good and then when come time for payouts only said you have multiple accounts.This is ridiculous because not can make two account and send two times documents-logic.Nobody not play there than me I use self mobile phone or laptop for play.Yes I send complaint and send day before in email and picture of ozwin answers.Big problems is because casino only write how you have multiple accounts and never more answers.And why then agents wich ask all rules and all about play there said that all ok and that send my documents.After send my documents problems start this looks like only whant take from me my documents.Yes I hope that you can help me,thank you for answers.
Я знаю, що це неприємна ситуація, і я розумію, якщо ти сердишся. Однак, якщо ви вважаєте, що на вашому боці все добре, то я сподіваюся, що цю проблему можна вирішити.
Тим не менш, вам потрібно буде відповісти на запитання Крістіни в скарзі, щоб вона могла продовжити розслідування.
Чи можна було б оновити скаргу тут і відповісти? Звичайно, якщо ви почуєте щось нове від казино, не соромтеся повідомити нам.
I know it's not a pleasant situation and I understand if you're angry. However, if you think that everything is fine on your side, then I hope that this problem could be solved.
Nevertheless, it will require you to answer Kristina's questions in the complaint so that she can move forward with the investigation.
Would it be possible to update the complaint here and respond ? Of course, if you hear anything new from the casino, don't hesitate to let us know.
Дякую, тепер я бачу, що у вас є відповідь на скаргу, тепер я надсилаю електронний лист і відповідаю. Так, я чекаю, чи будуть якісь новини. Але я не маю надії, тому що бачу, що ці казино роблять і іншим людям. І є дивна ситуація, тому що ніхто не можу підтвердити та надіслати мої документи, що посвідчують особу, ніж я та мої рахунки. Тоді не розумно написав, що маю більше облікових записів, якщо ніколи там не грав.
Thank you I now see that have answer on complaint now I send email and answer.Yes I wait that see are be any news.But I not have hope because see that this casinos make and to others people.And there is weird situation because nobody cant prove and send my ID documents than me and my bills.Then not have sense wrote that have more accounts if never played there.
Будь ласка, якщо ви навіть забули.
А тепер подивимося, куди веде ця скарга, бо було б неправильно з мого боку ставати на ту чи іншу сторону, хоча мені зрозуміло, що ви маєте на увазі під своїм висловом. Тож чекаю з вами подальшого розвитку подій. Сподіваюся, він закінчиться позитивно. ☘️
You're welcome if you've even forgotten.
Now, let's see where the complaint leads, because it would not be right of me to take one side or the other, even though it is clear to me what you mean by your statement. So I will wait for further developments with you. I hope it will have a positive ending. ☘️
Тут, як я вже говорив, 1,5 місяці OZZWIN більше не відповідає. ВІН обманює мене, а коли не може підтвердити докази, він просто не відповідає. Просте шахрайство, і це казино ніколи не дає гравцям зняття коштів, лише брехня про причини, через які не потрібно робити виплати. Я не лише багато людей пишуть це, і вам потрібна ця позначка казино як SCAM.
Here like I said before 1,5 months OZZWIN not reply anymore.HE scam me and when not can back proofs he simple no responde anymore.Simple scam and this casino never give player withdrawals only lie about reasons that not need make payouts.I not only much people write this and you need this casino mark like SCAM.
Я помітив, що ваша скарга залишилася невирішеною , і мені дуже сумно говорити вам правду. Я бачив, що казино спочатку відповіло, а потім не відповіло, і це дуже шкода. Я вважаю, що найбільше застереження для гравців полягає в тому, що він неліцензійний, і вони повинні бути обережними, вносячи в нього депозит.
Я не знаю, що ще вам сказати, тому що я абсолютно розумію ваші почуття, і я також був би розчарований. Я твердо вірю, що в майбутньому ви не будете стикатися з подібними ситуаціями, і все буде добре, і ви виберете краще казино.
I noticed that your complaint has remained unresolved and that makes me very sad to tell you the truth. I saw that the casino responded first and then did not reply later, which is a great pity. I think the biggest warning for players is that it is unlicensed and they should be careful about depositing into it.
I don't know what else to say to you, because I absolutely understand your feelings and I would be frustrated as well. I firmly believe that in the future you will not encounter similar situations and everything will be fine and you will choose a better casino.
Вам потрібно позначити це казино як шахрайство. На моєму прикладі ви бачите, що він просто не виплачує виплати. Я знаю це і перш ніж скаржитися, що це відбувається. Немає сенсу рекламувати це казино та писати що-небудь про нього, якщо він не виплачує виплат, а лише шахрайство. Вам подобається офіційна сторінка, потрібно написати реальну ситуацію і показати іншим, що це афера.
You need mark this casino like scam.You can see on my example that he simple not give payouts.I know this and before complain that this happens.No have sense this casino promote and write anything about he if no give payouts and only scam.You like official page need write real situation and show others that this scam.
Я думаю, що з того, що ми маємо на нашому веб-сайті, цілком зрозуміло, що казино є одним із найгірших. Перш ніж гравець починає грати, найкраще провести певне дослідження, а отже, переглянути, наприклад, скарги чи відгуки користувачів . Зараз я відкрив скарги, і є багато з них, які казино не вирішило, і це була їхня помилка. Також ми писали, що казино працює без ліцензії. Його індекс безпеки нижче середнього, що також є ще одним попередженням. Те, що ми маємо його на нашому веб-сайті, не означає, що ми його рекламуємо, але це означає, що якщо гравець натрапить на таке казино, він або вона зможе знайти інформацію, яка допоможе прийняти рішення. Якби я подивився на всі ці речі, які я згадав, я б не пішов туди грати.
I think it's pretty clear from what we have on our website that the casino is one of the worse ones. Before a player goes to play, it is best to do some research and therefore look at, for example, complaints or user reviews. I have opened the complaints now and there are a lot of them that the casino did not solve and it was a mistake on their side. We have also written that the casino operates without a license. Its safety index is below average which is also another warning. Just because we have it on our website doesn't mean that we promote it, but it does mean that if a player comes across such a casino, he or she can find information that can help in making a decision. If I had looked at all these things I mentioned, I would not have gone there to play.
так пишаюся тим, наскільки TALL & LOYAL Ozwin casino витримало деякі з найбільших випробувань у часі щодо виплат, і як вони ставляться до своїх клієнтів після цих виплат. . хто знав, що це буде так важливо. не просто знайти місце, яке справді виграє, яке справді має низькі вимоги до мінімального депозиту, яке дійсно прийме ваші документи, яке насправді заплатить вам швидко, яке фактично дозволяє вивести біткойни після внесення кредитної картки, яке насправді має чудові бонуси , і це фактично дає вам змогу вимагати ці бонуси після того, як ви розірвете один і отримаєте великі гроші, і протягом цього величезного тижня виплат ви обмінюєте 12 доларів у комп’ютерних балах і перетворюєте їх на 3000 доларів, а потім просите отримати виплату після іншої виплати. , і вони платять обом, і все одно дозволяють вам отримати їхні бонуси та мати повний доступ до бонусів, які вони пропонують.
Якщо коли-небудь був час або мотивація для казино, щоб дати мені кращий кінець, то це був цей тиждень. І, хлопче, вони пройшли тест на порядність і лояльність, і я відчуваю, що весь персонал там заслуговує найкращого сну щоночі, знаючи, що вони щодня роблять правильні речі з людьми.
я вносив гроші в Slotastic протягом місяців. у мене навіть було кілька незручних підривів. вніс 30, виграв тисячу і все програв назад. потім знову зробив ту саму помилку! Тож, безперечно, третій раз врешті-решт настав, і через останні 2 підриву я перерахував 2100 доларів. Віддайте їм належне, вони заплатили та прийняли мої документи швидше, ніж будь-яке казино, але після виплати (МОЯ ПЕРША ВИПЛАТА з ними!) мені заборонили використовувати їхні бонуси, вони стерли всі мої повідомлення та конфіскували мої бали подорожі, у яких я вклав багато грошей у розбудову. повністю стер моє майбутнє, мій фундамент, мою історію та стосунки там після 1 виплати.
після того, як мене це поранило, і я помітив їхній гнів на мене після моєї виплати, я розумію, наскільки важлива лояльність для гравця та казино над усім іншим, наприклад ліцензуванням і умовами. наскільки я знаю, Slotastic має всі ліцензії та є лідером у власниках ліцензій. і мають оцінку 10/10. Але це насправді сталося, Slotastic конфіскував приблизно 900 балів на моїй дошці подорожей. це був мій ощадний рахунок. зазвичай компанія розглядає ці пункти як подарунок ВІД МЕНЯ, показуючи, що я ВАМ справжній клієнт. це як коли ти купуєш 10 смузі, а 11-й безкоштовний, але ти виграєш щомісячний розіграш, і вони конфіскують твій 11-й безкоштовний смузі та повністю конфіскують 86 із програми винагород. боляче? Потім подивитися, як поводився Озвін. Я просто щасливий, що в мене нічого не забрали. я хочу зробити депозит у них якомога швидше. і я почувався погано через усі ці виплати без депозитів, це був ідеальний шторм виграшів, тому що максимальна сума виведення біткойнів становила 2500. я виграв 3000 очок зі знижкою. тому чисті гроші продовжували надходити для виплат. Дякую, Озвін. і Slotastic, я сподіваюся, ви бачите речі по-іншому. оскільки мій рахунок був заблокований у виплатах в Ozwin, я був готовий розіграти купу своїх виграшів. Компанія Rich Palms отримала більшу частину цього, ви, хлопці, повернули 1% завдяки вашим рішенням, прийнятим рішенням, викинули лояльність на смітник, нова бізнес-модель.
so proud of how TALL & LOYAL Ozwin casino has stood in some of the biggest tests in time regarding payouts, & how they treat their customers after those payouts. . who knew that would be so important. not just finding a place that actually wins, that actually has a low minimum deposit requirement, that actually will accept your documents, that actually will pay you quickly, that actually lets you cashout in bitcoin after depositing with credit card, that actually has great bonuses, and that actually lets you still claim those bonuses after ripping one apart and cashing out big, and during that huge payout week you redeem 12 dollars in comp points and turn them into $3,000 and then asked to be paid on the heels of the other payout, and them pay both and still let you claim their bonuses and have full access to the perks they offer.
if there was ever a time or motivation for a casino to give me the short end of the stick it was this week. and boy did they pass the test of decency & loyalty, and i feel like the whole ship of staff over there deserves the best sleep every night knowing they do the right thing by people everyday.
i deposited with Slotastic for months. i even had a few embarrassing blow ups. deposited 30, won a thousand and lost it all back. then made that same mistake again! So surely the 3rd time eventually came around and because of the last 2 blow ups, i cashed out $2,100. Give them credit they paid it & accepted my documents faster than any casino yet, but after the payout (MY FIRST PAYOUT with them!) I’ve been banned from redeeming their bonuses they erased all my messages and confiscated my journey points in which i invested a lot of money to build up. completely obliterated my future my foundation my history and relations there after 1 payout.
after being hurt by this and noticing their anger towards me after my payout, i realize how important loyalty is for a player and a casino to have over anything else such as licensing and T & C’s. for all i know Slotastic has all the licenses and are the leaders in license holders. and are 10/10 rated. But this really just happened , Slotastic confiscated like 900 points on my journey board. that was my savings account. normally a business would look at those points as a gift FROM ME showing im a true customer to YOU. it’s like when you buy 10 smoothies and the 11th is free but you win a monthly drawing and they confiscate your 11th free smoothie and 86 you from the rewards program completely. hurtful? Then to see how Ozwin behaved. im just so happy to see nothing was taken from me. i want to deposit with them asap. and i felt bad for all those payouts with no deposits , was a perfect storm of wins that happened cause the max cashout for bitcoin was 2,500. i won 3,000 off those comp points. so clean money kept coming in for payouts. Thank you Ozwin. and Slotastic, i hope you see things a different way. because my account was locked up in payouts at Ozwin i was ready to play a bunch of my winnings. Rich Palms got most of it you guys got 1% back due to your decisions made decisions kept throw loyalty in the trash new business model.
Привіт, дякую за опис вашого досвіду в цих двох казино. Але якщо я можу попросити вас наступного разу, спробуйте розділити їх на 2 потоки. Якщо ви пишете про казино Ozwin, то ви написали правильно, але якщо ви також пишете про казино Slotastic, то думка про них належить тут: https://casinoguru-en.com/forum/casinos/slotastic-online-casino--- загально-дискус
Але я радий, що ви написали так і висловили іншим гравцям свою точку зору на весь досвід, і я твердо вірю, що ви продовжите свій позитивний шлях. Не кожен день у гравця трапляються такі зустрічі, хоча я знаю, що завжди може бути краще.
Однак, якщо у вас є казино, яке не створює проблем і все гаразд, я б не змінював його.
Я сподіваюся, що ви й надалі працюватимете добре, і дякую за відгуки користувачів, які ви написали, які були досить хорошими.
Бажаю удачі☘️
Hi, thanks for describing your experience in these two casinos. But if I could ask you next time, try to split them into 2 threads. If you are writing about Ozwin casino then you wrote correctly but if you are also writing about Slotastic casino then the opinion about them belongs here: https://casinoguru-en.com/forum/casinos/slotastic-online-casino---general-discussion
But I am glad that you have written like this and offered other players your point of view on the whole experience and I firmly believe that you will continue your positive path. It's not every day that a player has such encounters, although I know that things can always be better.
However, if you have a casino that doesn't make trouble and everything is fine then I wouldn't change it.
I hope you will continue to do well and thank you for the user reviews you wrote, which were pretty good.
Wish you good luck ☘️
Привіт, я радий, що тобі подобається казино.
Говорячи про те, що зняття було повільним, скільки часу знадобилося, щоб гроші прийшли до вас? Ви ще тут граєте? 😉
Hi, I'm glad you're enjoying the casino.
Speaking about the withdrawals being slow, how long did it take for the money to come to you ? Are you still playing here? 😉
Так, все ще там. Зніміть у п'ятницю, отримайте у вівторок. Зазвичай це 2 повних дні з вечора дня вашого виграшу. Шкода, що вони роблять так багато правильно, але відстають у часі виведення
Yep, still there. Withdraw on a Friday get it Tuesday. Normally 2 full days from the evening of the day you win. Shame, they get so much right but lag on withdrawl time
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.