2 р. тому
Тут ви можете обговорити Olympia Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
УВАГА: Депозит на Olympia.casino. Гроші пропали. Його НІКОЛИ не зараховували. Завжди відмовляйте інших від чату. Отже, це казино розкрадає депозитні кошти гравців. Чому це казино має рейтинг 7,3/10, мені незрозуміло. Хто знає... може цей портал в союзі з Олімпією?? Тому тримайтеся подалі від Olympia.Casino !!
ATTENTION : Deposited at Olympia.casino. The money is gone. It was NEVER credited. Always talking others out of the chat. So this casino is embezzling deposited funds from players. Why this casino has a rating of 7.3/10 is beyond me. Who knows... maybe this portal is in league with Olympia ?? So stay away from Olympia.Casino !!
ACHTUNG : Habe bei Olympia.casino eingezahlt. Das Geld ist weg. Es wurde NIE gutgeschrieben. Immer andere ausreden vom Chat. Also dieses Casino veruntreut eingezahlte Gelder von Spielern. Warum dieses Casino eine Bewertung von 7.3/10 hat ist mir schleierhaft. Wer weis... vielleicht steckt dieses Portal mit Olympia unter einer Decke ?? Also Finger weg von Olympia.Casino !!
Привіт,
Наскільки я розумію, ви внесли депозит, але сума ніколи не надійшла на баланс вашого рахунку, я правильно?
Будь ласка, що підтримка вам сказала?
Hello,
as far as I get it, you deposited but the amount has never arrived in your account balance, am I correct?
What did the support tell you, please?
Я надіслав запит на зняття коштів сьогодні об 11:00, чекаю поки що вони повернуть мені, оскільки мій платіж схвалено, але я його не отримав
I requested a withdrawal today at 11 am waiting until now for them to give me a return because my payment was approved but I didn't receive it
Solicitei um saque hoje as 11 da manhã esperando até agora eles me.dar retorno pois meu pagamento foi aprovado mas não recebi
Ну, я думаю, вам доведеться трохи почекати. Здійснення платежу може зайняти до кількох днів.
У будь-якому випадку, будь ласка, ваш обліковий запис повністю перевірено? Якщо ні, спершу потрібно пройти перевірку KYC.
Well, I guess you have to wait a bit. It can take up to several days to proceed with the payment.
Anyway, has your account been fully verified, please? If not, you have to pass the KYC verification first.
Так, мій обліковий запис підтверджено, платіж було схвалено об 11:00 через pix, що буде миттєво. Я чекав до 14:00, нічого не надійшло. Я зв’язався зі службою підтримки, яка надіслала мене, щоб зв’язатися з моїм банком. Немає нічого для майбутнього випуску або очікування. Я знову ввійшов у контакт з підтримки, який сказав, що він перевірить у відділі платежів, що я повинен був чекати відповіді від відділу, який поки що майже 24 години по тому не розглядав мій випадок, я щойно зв'язався зі службою підтримки, яка знає лише, як мені сказати, щоб зачекайте, якщо платіж здійснюється через pix, це вчасно, і не чекайте годинами чи днями
Yes my account has been verified payment was approved at 11 am via pix that would be instant I waited until 2 pm nothing came in I contacted support who sent me to contact my bank there is nothing for future release or pending I entered again in contact with support who said he would check with the payment department that I was supposed to wait for a response from the department that so far almost 24 hours later has not looked at my case I just got in touch with support who only know how to tell me to wait if the payment is via pix it's on time and don't wait hours or days
Sim minha conta foi verificada pagamento foi aprovado às 11 da manhã via pix que seria instantâneo esperei até as 14 horas não entrou nada entrei em contato com o.suporte que mandou entrar em contato com meu banco não tem nada de lançamento futuro nem pendente entrei novamente em contato com o suporte que falou q iria verificar com o setor de pagamento que era pra mim aguardar retorno do setor que até agora quase 24 horas depois não olhou meu caso acabei de entrar em contato com o suporte que só sabem manda eu aguardar se o pagamento é via pix é na hora e não esperar horas ou dias
Ви, хлопці, повинні перевірити це, перш ніж публікувати багато казино, перш ніж публікувати його тут, тому що ви єдиний, у кого ця Олімпія є ознакою того, що ні в Google, ні на YouTube ніхто не говорить про це казино
You guys should test it before publishing a lot of casino before publishing it here because you are the only one who has this olympia as an indication neither a place nor on Google nor YouTube nobody talks about this casino
Vocês antes de divulgar um monte de cassino deveriam testa lo antes de divulgar aqui pois vcs são único que tem esse olympia como indicação nem um lugar nem no Google nem YouTube ninguém fala sobre este cassino
Так, мій обліковий запис підтверджено, платіж було схвалено об 11:00 через pix, що буде миттєво. Я чекав до 14:00, нічого не надійшло. Я зв’язався зі службою підтримки, яка надіслала мене, щоб зв’язатися з моїм банком. Немає нічого для майбутнього випуску або очікування. Я знову ввійшов у контакт з підтримки, який сказав, що він перевірить у відділі платежів, що я повинен був чекати відповіді від відділу, який поки що майже 24 години по тому не розглядав мій випадок, я щойно зв'язався зі службою підтримки, яка знає лише, як мені сказати, щоб зачекайте, якщо платіж здійснюється через pix, це вчасно, і не чекайте годинами чи днями
Yes my account has been verified payment was approved at 11 am via pix that would be instant I waited until 2 pm nothing came in I contacted support who sent me to contact my bank there is nothing for future release or pending I entered again in contact with support who said he would check with the payment department that I was supposed to wait for a response from the department that so far almost 24 hours later has not looked at my case I just got in touch with support who only know how to tell me to wait if the payment is via pix it's on time and don't wait hours or days
Sim minha conta foi verificada pagamento foi aprovado às 11 da manhã via pix que seria instantâneo esperei até as 14 horas não entrou nada entrei em contato com o.suporte que mandou entrar em contato com meu banco não tem nada de lançamento futuro nem pendente entrei novamente em contato com o suporte que falou q iria verificar com o setor de pagamento que era pra mim aguardar retorno do setor que até agora quase 24 horas depois não olhou meu caso acabei de entrar em contato com o suporte que só sabem manda eu aguardar se o pagamento é via pix é na hora e não esperar horas ou dias
Привіт,
Я знаю, що вам не хотілося б це чути, але єдиний майже миттєвий варіант оплати сьогодні – це криптовалюти. І навіть з ними є винятки. 🙁
Інші варіанти загалом можуть зайняти пару днів.
Наприклад, якщо ви подасте скаргу, ми надаємо казино 14 повних днів на перевірку та оплату.
Це стандарт.
Це тема для казино, ми не несемо відповідальності за постачальника платежів, чесно кажучи.
Hello,
I know you would not like to hear it, but the only almost instant payment option is cryptocurrencies nowadays. And even with those, there are exceptions. 🙁
Other options can take a couple of days in general.
If you submit a complaint, for instance, we allow casinos 14 full days to proceed with verification and payment.
It's a standard.
This is a topic for casinos, we are not responsible for the payment provider, frankly.
Ви, хлопці, повинні перевірити це, перш ніж публікувати багато казино, перш ніж публікувати його тут, тому що ви єдиний, у кого ця Олімпія є ознакою того, що ні в Google, ні на YouTube ніхто не говорить про це казино
You guys should test it before publishing a lot of casino before publishing it here because you are the only one who has this olympia as an indication neither a place nor on Google nor YouTube nobody talks about this casino
Vocês antes de divulgar um monte de cassino deveriam testa lo antes de divulgar aqui pois vcs são único que tem esse olympia como indicação nem um lugar nem no Google nem YouTube ninguém fala sobre este cassino
Це казино вказано як нове казино, тому, здається, інші ще не помітили.
Добре, що у вас була можливість перевірити це казино перед тим, як зробити депозит, я б сказав:
https://casino.guru/olympia-casino-review#tab=js-tab-reputation
У будь-якому випадку, я б попросив їх надати вам підтвердження платежу, якщо вони вже надіслали гроші, вони повинні мати можливість його надати.
Якщо ваша проблема не зникне, не соромтеся подати скаргу, і ми спробуємо вам допомогти.
https://casino.guru/complaints/create
This casino is listed as a fresh casino, so it seems the others have not noticed yet.
It's a good thing you had a chance to check this casino before depositing there, I'd say:
https://casino.guru/olympia-casino-review#tab=js-tab-reputation
Anyway, I'd ask them to provide you with the payment confirmation, if they already sent the money they should be able to provide it.
If your problem persists, feel free to submit a complaint and we will try to help you.
https://casino.guru/complaints/create
Отже, після кількох місяців депозитів і нульового зняття коштів, сьогодні мені повідомили, що для мого облікового запису заборонено використовувати бонуси, і єдиною причиною є «рішення адміністрації»
Я не зловживав бонусами, просто скористайтеся їхніми депозитними промо для безкоштовних обертань. Насолоджувався цим казино досі
So after months of deposits and zero withdrawals, I was informed today that my account is banned from using bonuses and the only reason is "administration's decision"
I haven't been bonus abusing, just use their deposit promos for free spins. Was enjoying this casino until now
Привіт,
Здається, ви не внесли достатньо коштів, щоб отримати ще один бонус. Що ж, казино можуть це зробити, бонуси, безумовно, є тим, чим відповідають лише казино, оскільки вони надаються безкоштовно.
Знайти казино з хорошою програмою лояльності може бути досить складним завданням, чи не так?🤔
Hello,
sounds like you have not deposited enough to let you take another bonus. Well, casinos can do that, bonuses are definitely something that only the casino is in charge of because these are given for free.
Finding a casino with a good loyalty program can be quite a task, right?🤔
Чекаю з 28 грудня. на мої гроші. 28.12 платіж затверджено. запитав сьогодні в чаті, і мені довелося надіслати виписку з банківського рахунку. Якби мої гроші були на рахунку, я б не питав. Мені цікаво, я отримаю електронний лист від ваших спеціалістів, і я буду тримати вас у курсі подій.
I've been waiting since December 28th. on my money. on 12/28 the payment was approved. asked in chat today and i had to send a bank statement. If my money was in the account, I wouldn't have asked. I'm curious, I'll get an email from your specialists and I'll keep you up to date.
ich warte seit 28.12. auf mein geld. am 28.12. wurde die auszahlung genehmigt. heute im chat nachgefragt und ich musste einen kontoauszug senden. wenn mein geld am konto wäre, hätte ich nicht gefragt. bin gespannt, bekomme ein mail von ihren spezialisten werde euch am laufenden halten.
Привіт,
Я припускаю, що ви чекаєте електронного листа від спеціалістів казино, тому що я не знайшов жодної скарги, яку ви надіслали на це казино 🤔, лише інші вже закриті.
Я сподіваюся, що ви незабаром отримаєте виграш, якщо ні, надішліть скаргу, будь ласка.
Дякуємо за обіцяні оновлення. 👍
Hello,
I guess that you are waiting for an email from the casino's specialists, because I could not find any complaint you submitted against this casino 🤔 yet, just the other already closed ones.
I hope that you'll get the winnings soon, if not, go ahead and submit the complaint, please.
Thank you for promissed updates. 👍
привіт, так, я чекав, але не отримав листа. сьогодні в чаті мені сказали, що мої гроші десь застрягли і вони будуть переведені назад на мій рахунок. Тоді мені доведеться перезапустити платіж. Я тільки що зробив. висновок: через 14 днів гроші були переведені назад на мій ігровий рахунок. не знаю, як ці люди там працюють.
hello, yes I waited but didn't get any mail. today in the chat i was told that my money got stuck somewhere and it will be transferred back to my account. I then have to restart the payment. I just did. conclusion: after 14 days the money was transferred back to my gaming account. no idea how these people work there.
hallo, ja habe gewartet aber kein mail bekommen. heute im chat wurde mir gesagt, dass mein geld irgendwo hängngeblieben ist und es zurück auf mein konto überwiesen wird. ich muss die auszahlung dann neu starten. habe ich gerade gemacht. fazit: nach 14 tagen wurde das geld auf mein spielkonto zurück überwiesen. keine ahnung wie diese leute dort arbeiten.
Привіт.
Ну, досить невдалий прогрес після 14 днів. Я очікую, що казино запропонує вам інші менш проблемні варіанти оплати, щоб проблему можна було вирішити ефективніше. Тепер будемо сподіватися, що вони знають, що роблять. 🤞
Hello there.
Well, quite an unfortunate progress after 14 days. I would expect the casino to suggest other less problematic payment options to you, so the problem can be carried out more effectively. Now let's just hope that they know what they're doing. 🤞
привіт, я запропонував вам skrill. було відхилено. знову було здійснено банківським переказом. Я знову отримав підтвердження електронною поштою. знову доведеться чекати кілька днів. повернись до мене
hello, suggested skrill to you. was declined. was again carried out by bank transfer. I got an email confirmation again. will have to wait a few days again. get back to me
hallo, habe ihnen skrill vorgeschlagen. wurde abgelehnt. wurde wieder per bank überweisung durchgeführt. email bestätigung habe ich wieder bekommen. werde wieder ein paar tage warten müssen. meld mich wieder
Привіт, я перепитав сьогодні в чаті, тому що ще нічого не прийшло. довелося знову надіслати виписку з банківського рахунку, а потім знову ту саму пісню. Я отримаю електронний лист. пройшло вже 3 тижні. дійсно дратує.
Hello, I asked again today in the chat because nothing has come yet. had to send a bank statement again and then the same song again. I will get an email. it's been 3 weeks now. really annoying.
hallo, habe heute wieder im chat nach gefragt weil noch immer nichts gekommen ist. musste wieder einen kontoauszug senden und danach wieder das gleiche lied. ich werde eine mail bekommen. jetzt sind es schon 3 wochen. echt ärgerlich.
Ви впевнені, що не бажаєте подати скаргу? Я справді вважаю, що казино з такою репутацією має працювати краще, ніж це. Не соромтеся подати один прямо тут .
Are you sure you don want to submit the complaint? I truly think that a casino with such a reputation should do better than that. Feel free to submit one right here.
привіт радка,
З учорашнього дня мої гроші повернулися на ігровий рахунок і обробляються. не знаю, що відбувається з дамою.
якщо сьогодні нічого не станеться, я подам скаргу.
hello radka,
Since yesterday, my money is back in the game account and is being processed. no idea what's going on with dama.
if nothing happens today, i will file the complaint.
hallo radka,
seit gestern ist mein geld wieder am spielkonto und in bearbeitung. keine ahnung was da bei dama los ist.
wenn sich heute nichts tut, werde ich die beschwerde einreichen.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.