ФорумКазиноOlympia Casino - загальне обговорення

Olympia Casino - загальне обговорення

2 р. тому від jrewing
|
8359 переглядів 39 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Olympia Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

УВАГА: Депозит на Olympia.casino. Гроші пропали. Його НІКОЛИ не зараховували. Завжди відмовляйте інших від чату. Отже, це казино розкрадає депозитні кошти гравців. Чому це казино має рейтинг 7,3/10, мені незрозуміло. Хто знає... може цей портал в союзі з Олімпією?? Тому тримайтеся подалі від Olympia.Casino !!

Автоматичний переклад.
jrewing
2 р. тому

Привіт,

Наскільки я розумію, ви внесли депозит, але сума ніколи не надійшла на баланс вашого рахунку, я правильно?

Будь ласка, що підтримка вам сказала?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я надіслав запит на зняття коштів сьогодні об 11:00, чекаю поки що вони повернуть мені, оскільки мій платіж схвалено, але я його не отримав

Автоматичний переклад.
rafaelluz911
2 р. тому

Ну, я думаю, вам доведеться трохи почекати. Здійснення платежу може зайняти до кількох днів.

У будь-якому випадку, будь ласка, ваш обліковий запис повністю перевірено? Якщо ні, спершу потрібно пройти перевірку KYC.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Так, мій обліковий запис підтверджено, платіж було схвалено об 11:00 через pix, що буде миттєво. Я чекав до 14:00, нічого не надійшло. Я зв’язався зі службою підтримки, яка надіслала мене, щоб зв’язатися з моїм банком. Немає нічого для майбутнього випуску або очікування. Я знову ввійшов у контакт з підтримки, який сказав, що він перевірить у відділі платежів, що я повинен був чекати відповіді від відділу, який поки що майже 24 години по тому не розглядав мій випадок, я щойно зв'язався зі службою підтримки, яка знає лише, як мені сказати, щоб зачекайте, якщо платіж здійснюється через pix, це вчасно, і не чекайте годинами чи днями

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Ви, хлопці, повинні перевірити це, перш ніж публікувати багато казино, перш ніж публікувати його тут, тому що ви єдиний, у кого ця Олімпія є ознакою того, що ні в Google, ні на YouTube ніхто не говорить про це казино

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, мій обліковий запис підтверджено, платіж було схвалено об 11:00 через pix, що буде миттєво. Я чекав до 14:00, нічого не надійшло. Я зв’язався зі службою підтримки, яка надіслала мене, щоб зв’язатися з моїм банком. Немає нічого для майбутнього випуску або очікування. Я знову ввійшов у контакт з підтримки, який сказав, що він перевірить у відділі платежів, що я повинен був чекати відповіді від відділу, який поки що майже 24 години по тому не розглядав мій випадок, я щойно зв'язався зі службою підтримки, яка знає лише, як мені сказати, щоб зачекайте, якщо платіж здійснюється через pix, це вчасно, і не чекайте годинами чи днями

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Я знаю, що вам не хотілося б це чути, але єдиний майже миттєвий варіант оплати сьогодні – це криптовалюти. І навіть з ними є винятки. 🙁

Інші варіанти загалом можуть зайняти пару днів.

Наприклад, якщо ви подасте скаргу, ми надаємо казино 14 повних днів на перевірку та оплату.

Це стандарт.

Це тема для казино, ми не несемо відповідальності за постачальника платежів, чесно кажучи.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ви, хлопці, повинні перевірити це, перш ніж публікувати багато казино, перш ніж публікувати його тут, тому що ви єдиний, у кого ця Олімпія є ознакою того, що ні в Google, ні на YouTube ніхто не говорить про це казино

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це казино вказано як нове казино, тому, здається, інші ще не помітили.

Добре, що у вас була можливість перевірити це казино перед тим, як зробити депозит, я б сказав:

file

https://casino.guru/olympia-casino-review#tab=js-tab-reputation

У будь-якому випадку, я б попросив їх надати вам підтвердження платежу, якщо вони вже надіслали гроші, вони повинні мати можливість його надати.

Якщо ваша проблема не зникне, не соромтеся подати скаргу, і ми спробуємо вам допомогти.

https://casino.guru/complaints/create



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Отже, після кількох місяців депозитів і нульового зняття коштів, сьогодні мені повідомили, що для мого облікового запису заборонено використовувати бонуси, і єдиною причиною є «рішення адміністрації»

Я не зловживав бонусами, просто скористайтеся їхніми депозитними промо для безкоштовних обертань. Насолоджувався цим казино досі

Автоматичний переклад.
PhazeDDD
2 р. тому

Привіт,

Здається, ви не внесли достатньо коштів, щоб отримати ще один бонус. Що ж, казино можуть це зробити, бонуси, безумовно, є тим, чим відповідають лише казино, оскільки вони надаються безкоштовно.

Знайти казино з хорошою програмою лояльності може бути досить складним завданням, чи не так?🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чекаю з 28 грудня. на мої гроші. 28.12 платіж затверджено. запитав сьогодні в чаті, і мені довелося надіслати виписку з банківського рахунку. Якби мої гроші були на рахунку, я б не питав. Мені цікаво, я отримаю електронний лист від ваших спеціалістів, і я буду тримати вас у курсі подій.


Автоматичний переклад.
franztheuerw
1 рік тому

Привіт,

Я припускаю, що ви чекаєте електронного листа від спеціалістів казино, тому що я не знайшов жодної скарги, яку ви надіслали на це казино 🤔, лише інші вже закриті.

Я сподіваюся, що ви незабаром отримаєте виграш, якщо ні, надішліть скаргу, будь ласка.

Дякуємо за обіцяні оновлення. 👍

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

привіт, так, я чекав, але не отримав листа. сьогодні в чаті мені сказали, що мої гроші десь застрягли і вони будуть переведені назад на мій рахунок. Тоді мені доведеться перезапустити платіж. Я тільки що зробив. висновок: через 14 днів гроші були переведені назад на мій ігровий рахунок. не знаю, як ці люди там працюють.

Автоматичний переклад.
franztheuerw
1 рік тому

Привіт.

Ну, досить невдалий прогрес після 14 днів. Я очікую, що казино запропонує вам інші менш проблемні варіанти оплати, щоб проблему можна було вирішити ефективніше. Тепер будемо сподіватися, що вони знають, що роблять. 🤞


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

привіт, я запропонував вам skrill. було відхилено. знову було здійснено банківським переказом. Я знову отримав підтвердження електронною поштою. знову доведеться чекати кілька днів. повернись до мене


Автоматичний переклад.
franztheuerw
1 рік тому

Ми будемо тут, чекаємо...🤔🤞

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, я перепитав сьогодні в чаті, тому що ще нічого не прийшло. довелося знову надіслати виписку з банківського рахунку, а потім знову ту саму пісню. Я отримаю електронний лист. пройшло вже 3 тижні. дійсно дратує.

Автоматичний переклад.
franztheuerw
1 рік тому

Ви впевнені, що не бажаєте подати скаргу? Я справді вважаю, що казино з такою репутацією має працювати краще, ніж це. Не соромтеся подати один прямо тут .


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

привіт радка,

З учорашнього дня мої гроші повернулися на ігровий рахунок і обробляються. не знаю, що відбувається з дамою.

якщо сьогодні нічого не станеться, я подам скаргу.


Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого