ФорумКазиноOhMySpins Casino - загальне обговорення

OhMySpins Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від nvlado7806
|
3480 переглядів 29 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
az8121
4 міс. тому

Це чудова новина, і я з нетерпінням чекаю її разом з вами. Я думаю, що це найкраще, що могло статися до свят, і я сподіваюся, що вам сподобаються гроші. 🎉🎉😁😊

Однак чи збираєтеся ви залишитися в цьому казино чи шукатимете інше, оскільки тут є певні проблеми?

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Я збирався здатися, тому я дуже вдячний!


Я вже планую закрити свій рахунок у цьому афілійованому казино 😂

Стрес через проблеми з оплатою виснажливий. . .


Автоматичний переклад.
az8121
4 міс. тому

Ну, незважаючи на дуже високий індекс безпеки, який має це казино, я думаю, що я розумію вашу думку. З іншого боку, минуло лише кілька днів - навіть не тиждень, чи не так? Крім того, згідно зі скаргою, проблема виникла через обмеження Jeton.

Я просто кажу, що я особисто проміняв би кілька днів затримки на певність враження, що казино готове вирішити проблему та заплатити потім. 😀

Сподіваюся, незабаром ви знайдете круте казино, яке припаде вам до душі. 🤞


Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт, 7 квітня, я вношу 30 євро, граю в автомати та виграю 1000 тис.

Я перевірив свою картку, я намагаюся 5 разів зняти 500 євро, і через 10 хвилин вони скасовують моє зняття

Нарешті я грав і програв 1 тис

Тому що вони ніколи не відповідають мені, чому скасовують мої зняття.

Автоматичний переклад.
Coolman
1 тиждень тому

Вибачте за вашу ситуацію. Як довго ви насправді чекали, поки вони дадуть вам якусь відповідь щодо вашого відкликання, якщо можна запитати? Я міг лише припустити, що насправді потрібна додаткова перевірка. На жаль, ми нічим не можемо вам допомогти, коли ви зіграли весь свій баланс.

Автоматичний переклад.
Romi
1 тиждень тому

Вони скасували мої зняття через 10 хвилин і сказали мені, що дані моєї картки неправильні, і з тією ж карткою я зробив депозит без будь-яких проблем, а також я спробував зняти 1000 тис., і вони сказали мені, що ви можете робити лише 500 на день. І тому що вони скасовують моє зняття 4 рази, я був злий, я граю і втрачаю весь баланс

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт! 7 квітня я вношу 30 євро, я граю в автомати та нарешті виграю 1000 тис.

Я намагався зняти 4 рази по 500 євро (ви можете зняти лише 500 євро за 24 години), і вони скасували мої зняття без причини, моя картка була підтверджена, і мій рахунок так само, і в чаті ніколи не пояснюють мені причину, чому вони скасовують мої зняття .нарешті я розлютився, я граю і програю всі свої гроші 1к

Автоматичний переклад.
Coolman
1 тиждень тому

Добре, мені дуже шкода, що ти врешті втратив усі свої гроші. Я знаю, що такі ситуації викликають розчарування, але це точно не найкраща ідея. Ви могли б спробувати написати раніше, і ми б постаралися допомогти вам із виведенням. Але оскільки ви втратили гроші, це неможливо.

Якщо якісь реквізити на картці були неправильні, то знаєте, що саме?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Так, я розумію, дякую, на моїй картці нічого не було, тому що просто з тією ж карткою, яку я роблю, і моїм депозитом 30 євро я отримав бонус безкоштовних обертань, я завершив парі, і ось так я нарешті виграв 1 тис.

Автоматичний переклад.
Coolman
1 тиждень тому

Однак я б не зосереджувався на картці, оскільки, як ви згадали, казино не дало пояснень, чому вони скасували ваші зняття коштів. Це може бути що завгодно. 🙁

Якщо ви коли-небудь зіткнетеся з такою ж проблемою, зосередьтеся на отриманні інформації та постарайтеся не втратити гроші 🙏

Шукайте допомоги швидше, ніж пізніше.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.