ФорумКазиноOhMySpins Casino - загальне обговорення

OhMySpins Casino - загальне обговорення

1 рік тому від nvlado7806
|
3476 переглядів 29 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити OhMySpins Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
nvlado7806
1 рік тому

Привіт, мені шкода, що у вас виникли проблеми. Було б добре, якби ви поділилися більш детальною інформацією, ми зможемо допомогти.

Про що вони брешуть, будь ласка?

Чи повністю підтверджено ваш обліковий запис?

Автоматичний переклад.
nvlado7806
1 рік тому

Я знаю, що це здається довгим періодом, але я все ж думаю, що це краще, ніж взагалі не платити.

Я припускаю, що перша затримка була викликана верифікацією. Здається, що казино почало з виведенням тільки зараз.

Все-таки, про що вони вам збрехали?

Я думаю, що цей двотижневий період має на увазі максимальний час очікування, щоб ви могли отримати свій виграш ще швидше.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

погано

Автоматичний переклад.
Aris7
1 рік тому

Привіт,

якісь погані враження? Що сталося? 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Чекаю на оплату... Поки нічого..

Автоматичний переклад.
Aris7
1 рік тому

Привіт,

як довго ти чекав? Ваш обліковий запис повністю підтверджено?

Поділіться детальнішою інформацією, можливо, ми зможемо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
Aris7
1 рік тому

супер! Дякуємо за оновлення! 🙂

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, у мене виникла проблема з казино. Спершу я чекав виплати більше тижня, потім я побачив, що мені потрібно перевірити документи, які я завантажив, вони хочуть історію транзакцій від мого банку за 6 місяців у форматі PDF, я спробував що завантаження на сайт, на жаль, неможливе, оскільки дозволено максимум 5 файлів, тоді я запитав у чаті, вони сказали, що я також можу зробити це електронною поштою, але мені сказали електронною поштою, що я повинен завантажити його на сайт, тоді я отримав електронною поштою надіслано у фінансовий відділ, вони також пишуть, що я повинен це зробити через сторінку ?? але це не працює на сайті, тож як мені завантажити його зараз і навіщо вам потрібна історія за 6 місяців, я думаю, що це трохи перебільшено скрізь, це простіше та швидше

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

а інша проблема полягає в тому, що коли я намагаюся завантажити знову, з’являється повідомлення про помилку, що досягнуто максимальної кількості файлів

Автоматичний переклад.
Xarocks
11 міс. тому

Вибачте, але це саме те, що казино має вирішити з вами. Ніхто не може вам у цьому допомогти, це досить дурна ситуація! Просто переконайтеся, що ви надіслали всі запитані документи також електронною поштою та переконайтеся, що служба підтримки знає про це.

Якщо казино не зможе перевірити вас і надіслати гроші раніше, ніж через чотирнадцять днів з моменту, коли ви подали запит, ми втрутимося. 🙁

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

У мене проблеми зі зняттям коштів.

・Я вперше подав заявку 17 листопада, тому зв’язався з ними, оскільки було пізно.

Нам повідомляють, що «Наша компанія вже завершила обробку, тому це може бути затримка з боку постачальника платежів (VegaWallet).»


・Я використовую його регулярно, і ніколи такого не траплялося, тому я звернувся до Vega.

«Oh My Spin призупинено, оскільки було виявлено, що Vega використовувалася без проходження офіційних процедур, і зняття коштів буде неможливим, доки офіційні процедури не будуть завершені в магазині учасників».


・Як наслідок, оскільки формальні процедури не були виконані, кошти буде повернуто.


・Ви отримаєте стандартний електронний лист із проханням скасувати виведення коштів і вам буде запропоновано змінити спосіб виведення коштів.

Я хотів здійснити банківський переказ, але система дозволяє депозити, але не дозволяє зняття, тому я відмовився й знову зробив депозит у JETON.


・Оскільки до внесеної суми є умови ставок, сума витрачається, а кошти безглуздо зменшуються.

Оскільки мені вдалося виконати вимоги щодо ставок, я подав заявку на зняття за допомогою JETON, який використовував для внесення коштів.

Однак я знову отримав стандартний електронний лист про скасування зняття, і його було повернуто на мій баланс.


Наразі я перебуваю в цій ситуації та зв’язався з ними електронною поштою, але не отримав відповіді.

Я запитував багато разів через чат.

Зрештою відповідь була такою: «Я передам це у фінансовий відділ і надішлю їм електронною поштою», але нічого не вирішилося.


У Casino Guru хороша репутація, але я вважаю, що ця справа є зловмисною.

Що я повинен зробити? Будь ласка, дайте мені пораду.




Автоматичний переклад.
az8121
5 міс. тому

Привіт, судячи з того, що ти пишеш, я бачу, що у тебе проблема з постачальниками послуг зняття коштів і платежів. Це досить складна ситуація, коли я бачу, що спочатку слід закінчити розслідування, щоб мати можливість виводити гроші через VegaWallet. Що стосується вилучення Jeton, яку причину вказало казино, що воно також не працює таким чином? Чи дали вам альтернативу вийти?

У будь-якому випадку, як я бачив, ви подали нам скаргу , і я вважаю, що це було правильне рішення. Наша команда спробує вам допомогти, і ми побачимо, як це піде у вашому випадку. Наразі нам доведеться почекати та подивитися, як розвиватимуться події, і якщо у вас є щось нове, не соромтеся повідомити нас. Я сподіваюся, що все вирішиться без подальших проблем і ви отримаєте свої гроші. Схрещені пальці.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Любий Джаро, дякую.


Мені сказали, що проблема з VegaWallet полягала в тому, що Oh My Spin не дотримувався офіційних процедур і призупинив його використання.

Якщо це так, я сказав VegaWallet, що вони повинні відхилити його на етапі депозиту.


Щодо питання скасування виведення коштів на JETON, я запитав причину цього, але не отримав жодної відповіді.

Я просто отримав електронний лист із інструкціями щодо скасування зняття коштів.

file

file

Я опублікував допис такого ж змісту, як тут у скарзі, і якщо мені доведеться вибрати те чи інше, я видалю його.

Автоматичний переклад.
az8121
4 міс. тому

Це нормально, оскільки я думаю, що оскільки ви опублікували це на форумі, гравцям буде легше дістатися до нього, якщо у них виникнуть проблеми з цим казино, а також почитати ваш досвід.

Що стосується VegaWallet, то, ймовірно, немає можливості туди потрапити, оскільки цей метод оплати призупинено.

Щодо виведення коштів через Jeton, відповідь від казино, чому він був скасований, була б корисною. У будь-якому разі, казино не запропонувало вам жодної іншої альтернативи виведення коштів, ви просто отримали вказівки скасувати виведення коштів, так?

Однак, як я вже згадував раніше, вам потрібно буде набратися терпіння та чекати, якщо казино напише вам якусь причину та спробує допомогти вам із ситуацією або як вона буде розвиватися далі. Наша команда, звичайно, намагатиметься вам допомогти, тому мені дуже цікаво побачити результат чи нову інформацію. Схрещені пальці. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Щиро дякую Жоро.


Щодо JETON я отримав лише електронний лист про те, що його скасовано, а коли я запитав про причину, відповіді взагалі не було.

Якщо ви поставите запитання в чаті, відповідальна особа просто попросить вас надіслати електронний лист.

Навіть якщо я запитую електронною поштою, я не отримую відповіді.


Хоча сума невелика, я терпіти таку відповідь не можу.

Мене навіть попросили внести додатковий депозит...


Я хотів би вирішити проблему, навіть якщо це займе деякий час, тому я ціную вашу підтримку.

Автоматичний переклад.
az8121
4 міс. тому

Ах, схоже, ви перебуваєте в одному раунді, коли отримуєте відповідь із чату, що вам потрібно надіслати електронний лист, але в основному ви не отримуєте жодної відповіді на свій електронний лист. Безумовно, було б корисно дізнатися, чому це відбувається і чому виведення коштів все ще скасовується.

Що стосується додаткового депозиту, чому казино попросило вас про нього?

Однак у вас є відкрита скарга до нас, тому наша команда спробує допомогти вам із вашою справою, як я вже згадував раніше. Сподіваюся, що з часом все вирішиться і ви отримаєте свої гроші. Отже, чи можна буде оновити нас, якщо ви дізнаєтесь щось нове? Бажаю тобі удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Шановний Яро

Дякую за вашу пораду.


»Чому казино вимагало додатковий депозит?


Мені сказали, що якщо я захочу використати новий метод виведення коштів, мені спочатку доведеться зробити депозит за допомогою цього методу.

І для цього депозиту існує вимога щодо ставок 1x.

Мінімальна сума депозиту становила 1500 ієн, тому я зробив депозит, думаючи, що навіть якщо я втрачу гроші, я зможу зняти гроші, і проблема буде вирішена.


Я повідомлю, щойно буде прогрес, але наразі заявку на зняття коштів скасовано, а баланс залишається.

Здається, що прогресу не буде, якщо звідси щось не зробити.


Дякуємо за вашу постійну підтримку.

Автоматичний переклад.
az8121
4 міс. тому

Я розумію, що внесення депозиту є нормальним, тому що це підтвердить спосіб оплати. Але якщо й тоді нічого не змінилося, то це дуже прикро.

Однак я бачу, що м’яч на полі казино, і тепер ваша скарга чекає від них відповіді. Тож давайте подивимося, чи може казино пояснити поточну проблему. Нам доведеться почекати і подивитися, як це розвиватиметься. Сподіваюсь на краще. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Шановний Яро


Я змінив спосіб оплати на Payz і зміг зняти гроші.

Дякую за все.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.