2 р. тому
Тут ви можете обговорити OhMySpins Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, мені шкода, що у вас виникли проблеми. Було б добре, якби ви поділилися більш детальною інформацією, ми зможемо допомогти.
Про що вони брешуть, будь ласка?
Чи повністю підтверджено ваш обліковий запис?
Hello, I'm sorry you have a problem. It'd be nice if you could share more details, we can be able to help.
What are they lying about, please?
Is your account fully verified now?
Я знаю, що це здається довгим періодом, але я все ж думаю, що це краще, ніж взагалі не платити.
Я припускаю, що перша затримка була викликана верифікацією. Здається, що казино почало з виведенням тільки зараз.
Все-таки, про що вони вам збрехали?
Я думаю, що цей двотижневий період має на увазі максимальний час очікування, щоб ви могли отримати свій виграш ще швидше.
I know that it seems like a long time period, but I still think it's better than not being paid at all.
I presume that the first delay was caused by the verification s it seems that the casino started with the withdrawal just now.
Anyway, what did they lie to you about?
I think that this two-week period is meant as maximal waiting time, so you can get your winnings even sooner.
Привіт,
якісь погані враження? Що сталося? 🤔
Hello,
any bad experiences? What has happened? 🤔
Привіт,
як довго ти чекав? Ваш обліковий запис повністю підтверджено?
Поділіться детальнішою інформацією, можливо, ми зможемо вам допомогти.
Hello,
for how long have you been waiting? Is your account fully verified, please?
Share more detail please, we may be able to help you.
Привіт, у мене виникла проблема з казино. Спершу я чекав виплати більше тижня, потім я побачив, що мені потрібно перевірити документи, які я завантажив, вони хочуть історію транзакцій від мого банку за 6 місяців у форматі PDF, я спробував що завантаження на сайт, на жаль, неможливе, оскільки дозволено максимум 5 файлів, тоді я запитав у чаті, вони сказали, що я також можу зробити це електронною поштою, але мені сказали електронною поштою, що я повинен завантажити його на сайт, тоді я отримав електронною поштою надіслано у фінансовий відділ, вони також пишуть, що я повинен це зробити через сторінку ?? але це не працює на сайті, тож як мені завантажити його зараз і навіщо вам потрібна історія за 6 місяців, я думаю, що це трохи перебільшено скрізь, це простіше та швидше
hello i have a problem with the casino first i've been waiting for my payout for over a week then i saw that i have to verify myself the documents i uploaded they want a transactions history from my bank for 6 months in pdf format i tried that uploading to the site is unfortunately not possible because a maximum of 5 files are allowed then I asked the live chat they said I can also do it by email but I was told by email that I should upload it to the site then I got an email sent to the finance department, they also write that I should do it over the page ?? but it doesn't work on the site so how should i upload it now and why do you need the history for 6 months i think that's a bit exaggerated everywhere else it's easier and faster
hallo ich habe ein problem mit dem casino erstens warte ich schon über eine woche auf meine auszahlung dann hab ich gesehen das ich mich verifzieren muss die documente habe ich hochgeladen sie wollen eine transactions history von meiner bank für 6 monate in pdf format ich habe das versucht auf der seite hochzuladen das geht leider nicht weil maximal 5 dateien erlaubt sind daraufhin habe ich den live chat gefragt sie sagen ich kann das auch per email machen aber per email wird mir gesagt das ich es auf der seite hochladen soll dann habe ich eine email an der finanzabteilung gesendet die schreiben auch das ich es über der seite machen soll ?? aber es geht nicht über die seite also wie soll ich es nun hochladen und warum brauchen sie für 6 monate die history ich finde das bisschen übertrieben überall woanders geht es einfacher und schneller
а інша проблема полягає в тому, що коли я намагаюся завантажити знову, з’являється повідомлення про помилку, що досягнуто максимальної кількості файлів
and the other problem is when i try to upload again there is an error message that the maximum files have been reached
und das andere problem ist wenn ich es versuche erneut hochzuladen kommt dort eine fehlermeldung das maximale dateien erreicht sind
Вибачте, але це саме те, що казино має вирішити з вами. Ніхто не може вам у цьому допомогти, це досить дурна ситуація! Просто переконайтеся, що ви надіслали всі запитані документи також електронною поштою та переконайтеся, що служба підтримки знає про це.
Якщо казино не зможе перевірити вас і надіслати гроші раніше, ніж через чотирнадцять днів з моменту, коли ви подали запит, ми втрутимося. 🙁
I'm sorry, but this is exactly the thing casino should solve with you. No one can help you with that, it's quite a stupid situation! Just ensure you sent all requested documents also by email and make sure the support knows that.
If the casino fails to verify you plus send the money sooner than fourteen days from the moment you submitted the request, we will step in. 🙁
У мене проблеми зі зняттям коштів.
・Я вперше подав заявку 17 листопада, тому зв’язався з ними, оскільки було пізно.
Нам повідомляють, що «Наша компанія вже завершила обробку, тому це може бути затримка з боку постачальника платежів (VegaWallet).»
・Я використовую його регулярно, і ніколи такого не траплялося, тому я звернувся до Vega.
«Oh My Spin призупинено, оскільки було виявлено, що Vega використовувалася без проходження офіційних процедур, і зняття коштів буде неможливим, доки офіційні процедури не будуть завершені в магазині учасників».
・Як наслідок, оскільки формальні процедури не були виконані, кошти буде повернуто.
・Ви отримаєте стандартний електронний лист із проханням скасувати виведення коштів і вам буде запропоновано змінити спосіб виведення коштів.
Я хотів здійснити банківський переказ, але система дозволяє депозити, але не дозволяє зняття, тому я відмовився й знову зробив депозит у JETON.
・Оскільки до внесеної суми є умови ставок, сума витрачається, а кошти безглуздо зменшуються.
Оскільки мені вдалося виконати вимоги щодо ставок, я подав заявку на зняття за допомогою JETON, який використовував для внесення коштів.
Однак я знову отримав стандартний електронний лист про скасування зняття, і його було повернуто на мій баланс.
Наразі я перебуваю в цій ситуації та зв’язався з ними електронною поштою, але не отримав відповіді.
Я запитував багато разів через чат.
Зрештою відповідь була такою: «Я передам це у фінансовий відділ і надішлю їм електронною поштою», але нічого не вирішилося.
У Casino Guru хороша репутація, але я вважаю, що ця справа є зловмисною.
Що я повинен зробити? Будь ласка, дайте мені пораду.
I'm having trouble with withdrawals.
・I applied for the first time on November 17th, so I contacted them because it was late.
We are told that ``Our company has already completed the processing, so it may be a delay on the payment provider's side (VegaWallet).''
・I use it regularly and have never had this happen, so I contacted Vega.
``Oh My Spin has been suspended because it was discovered that Vega was being used without going through the official procedures, and withdrawals will not be possible until the official procedures are completed at the member store.''
・As a result, since the formal procedures were not carried out, a refund will be issued.
・You will receive a standard email to cancel your withdrawal and be prompted to change your withdrawal method.
I wanted to make a bank transfer, but the system allows deposits but not withdrawals, so I gave up and deposited again at JETON.
・Because there are wagering conditions attached to the deposited amount, the amount is used up and the funds are meaninglessly reduced.
Since I managed to clear the wagering requirements, I applied for a withdrawal using the JETON I used for depositing.
However, once again I received a standard email canceling the withdrawal and it was returned to my balance.
Currently, I am in this situation and have contacted them via email, but I have not received a reply.
I have asked many times through live chat.
In the end, the answer was "I'll escalate this to the finance department and email them" and nothing was resolved.
Casino Guru has a good reputation, but I think this case is malicious.
What should I do? Please give me some advice.
出金でトラブルに合ってます
・11月17日に最初の申請をし、遅いので問い合わせたら
「当社の方では処理が済んでるので、決済プロバイダー側(VegaWallet)の遅延かもしれない」と言われる
・普段から使っていてそんな事になったことがないので、ベガへ問い合わせ
「Oh My Spinは正式な利用手続きを経ずにベガを利用していたことが判明したので使用停止処置にした、加盟店の正規手続完了までは出金できない」と言われる
・結果、正規手続きされなかったので返金される
・出金キャンセルの定形メールが届き、出金方法の変更を促される
銀行振込にしたかったが、入金は出来るが出金出来ないシステムなので諦めてJETONにて再度入金
・入金分に賭け条件が付いているためその分を消化、資金を意味なく減らされて終わる。
なんとか賭け条件をクリアしたため、入金で使ったJETONにて出金申請。
しかしまたしても出金キャンセルの定形メールが届き残高に戻されていた。
現在このような状況で、メールで問い合わせをしてますが、一向に返信してもらえません
ライブチャットでも何度も問い合わせましたが
最終的に「財務部門にエスカレーションし、メールします」で、何も解決しないです。
Casino Guruでは評判が良いですが、今回の件は悪質だと思います。
どうしたらよいでしょうか? アドバイスを下さい。
Привіт, судячи з того, що ти пишеш, я бачу, що у тебе проблема з постачальниками послуг зняття коштів і платежів. Це досить складна ситуація, коли я бачу, що спочатку слід закінчити розслідування, щоб мати можливість виводити гроші через VegaWallet. Що стосується вилучення Jeton, яку причину вказало казино, що воно також не працює таким чином? Чи дали вам альтернативу вийти?
У будь-якому випадку, як я бачив, ви подали нам скаргу , і я вважаю, що це було правильне рішення. Наша команда спробує вам допомогти, і ми побачимо, як це піде у вашому випадку. Наразі нам доведеться почекати та подивитися, як розвиватимуться події, і якщо у вас є щось нове, не соромтеся повідомити нас. Я сподіваюся, що все вирішиться без подальших проблем і ви отримаєте свої гроші. Схрещені пальці.
Hey, according to what you write, I see that you have a problem with the withdrawal and payment providers. It's quite a complicated situation when I see that the investigation has to end first in order to be able to withdraw via VegaWallet. As for the Jeton withdrawal, what reason did the casino give for it not working that way as well ? Did they give you an alternative to withdraw ?
Anyway, as I saw, you lodged a complaint with us and I think it was the right decision. Our team will try to help you and we will see where it goes in your case. For now, we will have to wait and see how things develop and if you have anything new, don't hesitate to let us know. I hope everything will be resolved without further problems and you will get your money in the end. Fingers crossed.
Любий Джаро, дякую.
Мені сказали, що проблема з VegaWallet полягала в тому, що Oh My Spin не дотримувався офіційних процедур і призупинив його використання.
Якщо це так, я сказав VegaWallet, що вони повинні відхилити його на етапі депозиту.
Щодо питання скасування виведення коштів на JETON, я запитав причину цього, але не отримав жодної відповіді.
Я просто отримав електронний лист із інструкціями щодо скасування зняття коштів.
Я опублікував допис такого ж змісту, як тут у скарзі, і якщо мені доведеться вибрати те чи інше, я видалю його.
Dear jaro, thank you.
I was told that the problem with VegaWallet was that Oh My Spin had not followed the formal procedures and had suspended its use.
If that's the case, I told VegaWallet that they should reject it at the deposit stage.
Regarding the issue of canceling withdrawals on JETON, I have asked for the reason for this, but I have not received any reply.
I simply received an email with instructions to cancel the withdrawal.
I posted a post with the same content as here in the complaint, and if I have to choose one or the other, I will delete it.
親愛なるjaro様、ありがとうございます。
VegaWalletでのトラブルはOh My Spin側が正式な手続きをしていなかったから使用停止にしたと言われましたが
それならば入金の段階で拒否するようにするべきだとVegaWalletにも言いました。
そして問題のJETONでの出金キャンセルについてですが、これについて理由を問い合わせてますが一向に返事をもらえていません
ただ単に出金キャンセルの案内メールが来ただけです。
ここと同じ内容の投稿をクレームにも載せました、どちらか一つにしなければいけないようでしたら削除します。
Це нормально, оскільки я думаю, що оскільки ви опублікували це на форумі, гравцям буде легше дістатися до нього, якщо у них виникнуть проблеми з цим казино, а також почитати ваш досвід.
Що стосується VegaWallet, то, ймовірно, немає можливості туди потрапити, оскільки цей метод оплати призупинено.
Щодо виведення коштів через Jeton, відповідь від казино, чому він був скасований, була б корисною. У будь-якому разі, казино не запропонувало вам жодної іншої альтернативи виведення коштів, ви просто отримали вказівки скасувати виведення коштів, так?
Однак, як я вже згадував раніше, вам потрібно буде набратися терпіння та чекати, якщо казино напише вам якусь причину та спробує допомогти вам із ситуацією або як вона буде розвиватися далі. Наша команда, звичайно, намагатиметься вам допомогти, тому мені дуже цікаво побачити результат чи нову інформацію. Схрещені пальці. 🤞
It's okay, because I think that since you posted it on the forum, players will be able to get to it easier if they have a problem with this casino and read the experience from you as well.
As far as VegaWallet is concerned, there is probably no way to go there since this paymet method has been suspended.
Regarding the withdrawal via Jeton, an answer from the casino as to why it was canceled would be useful. Anyway, the casino didn't offer you any other alternative to withdraw, you just got instructions to cancel the withdrawal, yes ?
However, as I mentioned before, you will need to be patient and wait if the casino will write you back some reason and try to help you with the situation or how it will go on. Our team will of course try to help you, so I am quite curious to see the result or new information. Fingers crossed. 🤞
Щиро дякую Жоро.
Щодо JETON я отримав лише електронний лист про те, що його скасовано, а коли я запитав про причину, відповіді взагалі не було.
Якщо ви поставите запитання в чаті, відповідальна особа просто попросить вас надіслати електронний лист.
Навіть якщо я запитую електронною поштою, я не отримую відповіді.
Хоча сума невелика, я терпіти таку відповідь не можу.
Мене навіть попросили внести додатковий депозит...
Я хотів би вирішити проблему, навіть якщо це займе деякий час, тому я ціную вашу підтримку.
Thank you very much Joro.
Regarding JETON, I only received an email saying that it has been cancelled, and when I asked for the reason, there was no response at all.
If you ask a question on live chat, the person in charge will just ask you to send an email.
Even if I inquire by email, I do not receive a reply.
Although the amount is small, I cannot tolerate this response.
I was even asked to make an additional deposit...
I would like to resolve the issue even if it takes some time, so I appreciate your continued support.
joro様 ありがとうございます。
JETONに関しては「キャンセルされました」とのメールが届いただけで、それに対して理由を聞いても返事が全くない状況です。
ライブチャットで質問しても、担当からメールをさせると言われるだけだし
メールで問い合わせても返信は来ないです。
金額は少ないですが、この対応は許せないし
追加で入金までさせられて・・・
時間がかかっても解決したいので、今後とも宜しくお願い致します。
Ах, схоже, ви перебуваєте в одному раунді, коли отримуєте відповідь із чату, що вам потрібно надіслати електронний лист, але в основному ви не отримуєте жодної відповіді на свій електронний лист. Безумовно, було б корисно дізнатися, чому це відбувається і чому виведення коштів все ще скасовується.
Що стосується додаткового депозиту, чому казино попросило вас про нього?
Однак у вас є відкрита скарга до нас, тому наша команда спробує допомогти вам із вашою справою, як я вже згадував раніше. Сподіваюся, що з часом все вирішиться і ви отримаєте свої гроші. Отже, чи можна буде оновити нас, якщо ви дізнаєтесь щось нове? Бажаю тобі удачі. ☘️
Ah, so it looks like you are in one round when you get a reply from chat that you have to send an email but basically you don't get any reply to your email. It would certainly be useful to know why this is happening and why the withdrawal is still canceled.
As for the additional deposit, why did the casino ask you for it ?
However, you have an open complaint with us, so our team will try to help you with your case as I mentioned before. I hope that everything will be resolved eventually and you will get your money. Therefore, would it be possible to update us if you learn something new ? Wish you good luck. ☘️
Шановний Яро
Дякую за вашу пораду.
»Чому казино вимагало додатковий депозит?
Мені сказали, що якщо я захочу використати новий метод виведення коштів, мені спочатку доведеться зробити депозит за допомогою цього методу.
І для цього депозиту існує вимога щодо ставок 1x.
Мінімальна сума депозиту становила 1500 ієн, тому я зробив депозит, думаючи, що навіть якщо я втрачу гроші, я зможу зняти гроші, і проблема буде вирішена.
Я повідомлю, щойно буде прогрес, але наразі заявку на зняття коштів скасовано, а баланс залишається.
Здається, що прогресу не буде, якщо звідси щось не зробити.
Дякуємо за вашу постійну підтримку.
Dear jaro
Thank you for your advice.
»Why did the casino require an additional deposit?
I was told that if I wanted to use a new withdrawal method, I would have to make a deposit using that method first.
And there is a wagering requirement of 1x for that deposit.
The minimum deposit amount was 1,500 yen, so I made the deposit thinking that even if I lost some money, I could withdraw the money and the problem would be over.
I will report as soon as there is any progress, but for now, the withdrawal application has been canceled and the balance remains.
It seems like there will be no progress unless something is done from here.
Thank you for your continued support.
jaro様
アドバイスありがとうございます。
»追加のデポジットについて、カジノはなぜそれを要求したのですか?
新たな出金方法にする場合は、その方法で先に入金をしなければならない規約になっていると言われました。
そしてその入金に対しては1倍の賭け条件があると。
最低入金額が1500円だったし、多少損をしたとしてもそれで出金してこの問題が終わるのならと思い入金したのです。
また進展があればすぐに報告しますが、今は出金申請もキャンセルされたままで残高がそのままただ残ってるだけの状態ですので
こちらから何か動かない限り進展は無さそうです。
引き続きフォローよろしくお願い申し上げます。
Я розумію, що внесення депозиту є нормальним, тому що це підтвердить спосіб оплати. Але якщо й тоді нічого не змінилося, то це дуже прикро.
Однак я бачу, що м’яч на полі казино, і тепер ваша скарга чекає від них відповіді. Тож давайте подивимося, чи може казино пояснити поточну проблему. Нам доведеться почекати і подивитися, як це розвиватиметься. Сподіваюсь на краще. 🙂
I understand, it is normal to deposit because this will verify the payment method. But if nothing has changed even then, it's quite sad.
However, I see that the ball is in the casino's court and now your complaint is waiting for a response from them. So let's see if the casino can explain the ongoing problem. We will have to wait and see how this develops. I hope for the best. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.