ФорумКазиноOddsRing Casino - загальне обговорення

OddsRing Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Gioele04
|
6787 переглядів 48 відповідей |
|
1 23
1 рік тому
Тут ви можете обговорити OddsRing Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Зачекайте, хлопці, я виграв загалом 8000 євро на шансах, які я хочу взяти, але потім вони хотіли перевірити мене, тому я не подумав нічого дивного, що вони взяли 100 років прямо у Коаса, але пройшли. Але потім вони відправляють мене на myfinity як лайно, і я багато оглядався, і я не єдиний, хто вони це роблять, вони хочуть допомоги та беруть мої гроші

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хтось останнім часом грав у казино 0ddring? Я грав кілька днів тому, і в середині гри мій бонус зник. У мене баланс приблизно в $700 перетворився на $0 прямо на моїх очах. Я пішов у чат, хто сказав, що це поширена проблема з бонусом, минуло майже 48 годин, а ні новини або будь-яка додаткова інформація може бути надана 😳 НЕ ВРАЖЕНА

Автоматичний переклад.
kirstymaree001
1 рік тому

Звучить огидно.

Отже, це була проблема, пов'язана з активним бонусом - це правильно? На перший погляд я подумав, що мова йде про певну бонусну функцію. Я просто хочу бути впевненим.

Сподіваємося, що рішення прийде незабаром!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я навіть не думаю, що це був бонус, щоб бути чесним.

Нарешті отримали відповідь, і вони згадали, що це через помилку в казино, спричинену третьою стороною.

Однак для мене все ще звучить підозріло.

Автоматичний переклад.
kirstymaree001
1 рік тому

А, бачу!

Тож, ймовірно, помилка, спричинена самою грою – помилка на стороні постачальника гри.

Я не хочу приносити погані новини, але з мого досвіду, робота з постачальником ігор здебільшого досить дорогий процес.

Моліться, я помиляюся. 🤞🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це нормально, дякую за попередження, хоча це все для мене нове. Ніколи раніше не відчував нічого подібного під час гри онлайн.



Автоматичний переклад.
kirstymaree001
1 рік тому

Ні в кого не повинно виникати помилок або збоїв під час гри на реальні гроші. 🙂

Було б приємно, якби ви могли повідомити нам про прогрес, коли щось дійсно буде досягнуто.

Мені цікаво дізнатися, скільки часу знадобиться, щоб надати остаточне рішення.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це те, що я думав.

Так, я обов’язково триматиму вас в курсі подій. Поки що минув близько тижня, і кожного разу, коли я запитую про оновлення, вони дають мені одну й ту саму відповідь, це стає трохи невтішним. Все, що я можу зробити зараз, це чекати і сподіватися на краще.

Автоматичний переклад.
kirstymaree001
1 рік тому

круто

Чесно кажучи, я можу уявити, що це справді відстій. 🙁

На жаль, ви маєте рацію. Наразі мало що потрібно зробити. У будь-якому випадку, є також функція скарги - якщо ви дійдете до моменту, вам знадобиться допомога, не соромтеся подати скаргу. Найгірше, що може статися, це те, що його можуть закрити як необґрунтоване або відхилити. З іншого боку, це безкоштовно.

Я лише маю на меті охопити навіть цей варіант, звичайно, не потрібно подавати скаргу.

Звучить якось безглуздо, але почекаймо...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ніколи не знаю, що мені теж може знадобитися. Мені вже було відхилено/закрито одну скаргу, що мене збентежило, тому я не впевнений, чи готовий я подати ще одну. Але знову ж таки, якщо вони триватимуть довше, я міг би просто перекусити кулю та подати один, оскільки зараз минув цілий тиждень! 😔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Yr thik

Автоматичний переклад.
1 рік тому

??

Автоматичний переклад.
kirstymaree001
1 рік тому

Я бачу, звідки ти.

Однак це залежить від вас. На мою думку, це може допомогти вам у вашій ситуації, а якщо ні, ви можете сказати собі, що зробили все можливе.

Сподіваймося на щасливий кінець.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Щойно подали скаргу 🤞

Автоматичний переклад.
kirstymaree001
1 рік тому

привіт! Я бажаю вам успіху з вашою скаргою, сподіваюся, що все пройде гладко, і ви отримаєте запитану суму.


Будьте в курсі прогресу!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Буду вдячна 😊

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи 10 днів звучать дивно підозріло без жодних оновлень чи прогресу у вирішенні питання?

Або це стандартна практика? Зараз з ними починаєш втрачати надію

Автоматичний переклад.
kirstymaree001
1 рік тому

Думаю, було б корисно почекати. Я знаю, що це, звичайно, неприємно, але наша група розгляду скарг працює над тим, щоб вирішити цю проблему якомога швидше. Відповідь казино може бути різної довжини, тому я не втрачаю надії. 🙂

Я бачу, що скарга все ще відкрита, і ви додали інформацію про свою справу. Наразі залишається лише чекати та сподіватися, що все обійдеться до вашого задоволення.

Ви можете продовжувати повідомляти нам про прогрес.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я майже втратив надію і готовий зменшити свої втрати. З тих пір, як вони змінили назви на oddsring, вони дійсно пішли вниз, схоже, що багато чого змінилося... не тільки назва. Ніколи не грав у казино з таким недоліком розуміння 😕

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого