1 рік тому
Тут ви можете обговорити OddsRing Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Зачекайте, хлопці, я виграв загалом 8000 євро на шансах, які я хочу взяти, але потім вони хотіли перевірити мене, тому я не подумав нічого дивного, що вони взяли 100 років прямо у Коаса, але пройшли. Але потім вони відправляють мене на myfinity як лайно, і я багато оглядався, і я не єдиний, хто вони це роблять, вони хочуть допомоги та беруть мої гроші
Wait guys, I won a total of 8000 euros on odds ring which I want to take but then they wanted to verify me so I didn't think anything strange they took 100 years right Koas but got through. But then they send me to myfinity as crap and have looked around a lot and am not the only one they do, they want help and take my money
Tjena grabbar jag vann totalt 8000euro på oddsring som jag vill ta men då ville dom verifiera mig så jag tänkte inga konstigheter de tog 100år va Koas men kom igenom. Men sen sickar dom mig till myfinity som här skit och har kollat runt mycket och är inte den ända som dom gör de här på vill vill ha hjälp och ta ut mina pengar
Хтось останнім часом грав у казино 0ddring? Я грав кілька днів тому, і в середині гри мій бонус зник. У мене баланс приблизно в $700 перетворився на $0 прямо на моїх очах. Я пішов у чат, хто сказав, що це поширена проблема з бонусом, минуло майже 48 годин, а ні новини або будь-яка додаткова інформація може бути надана 😳 НЕ ВРАЖЕНА
Has anyone been playing at 0ddring Casino lately. I was playing a few days ago and mid game play my bonus vanished I had a balance of around $700 go to $0 right before my eyes I went to live chat who said it was a wide spread bonus issue it's almost been 48 hours now and no news or any further information can be provided 😳 NOT IMPRESSED
Звучить огидно.
Отже, це була проблема, пов'язана з активним бонусом - це правильно? На перший погляд я подумав, що мова йде про певну бонусну функцію. Я просто хочу бути впевненим.
Сподіваємося, що рішення прийде незабаром!
Sounds nasty.
So, it was a problem associated with the active bonus - is that correct? At first glance, I thought it was about a certain bonus feature. I only want to be sure.
Let's hope the solution comes anytime soon!
Я навіть не думаю, що це був бонус, щоб бути чесним.
Нарешті отримали відповідь, і вони згадали, що це через помилку в казино, спричинену третьою стороною.
Однак для мене все ще звучить підозріло.
I don't even think it was bonus related to be fair.
Finally got a response and they mentioned it being from a error in the casino caused from a 3rd party.
Still sounds suspect to me though.
А, бачу!
Тож, ймовірно, помилка, спричинена самою грою – помилка на стороні постачальника гри.
Я не хочу приносити погані новини, але з мого досвіду, робота з постачальником ігор здебільшого досить дорогий процес.
Моліться, я помиляюся. 🤞🤞
Ah, I see!
So probably an error caused by the game itself - a bug on the game provider's side.
I don't want to bring a piece of bad news, but from my experience, dealing with a game provider is mostly quite a time-costly process.
Pray I'm wrong. 🤞🤞
Ні в кого не повинно виникати помилок або збоїв під час гри на реальні гроші. 🙂
Було б приємно, якби ви могли повідомити нам про прогрес, коли щось дійсно буде досягнуто.
Мені цікаво дізнатися, скільки часу знадобиться, щоб надати остаточне рішення.
No one should experience bugs or glitches while playing with real money. 🙂
Woudlbe nice if you could update us about the progress once some is actually achieved.
I'm eager to know how long would it take to provide final solution.
Це те, що я думав.
Так, я обов’язково триматиму вас в курсі подій. Поки що минув близько тижня, і кожного разу, коли я запитую про оновлення, вони дають мені одну й ту саму відповідь, це стає трохи невтішним. Все, що я можу зробити зараз, це чекати і сподіватися на краще.
That's what I thought to.
Yes il be sure to keep you updated. So far it's been about a week and each time I enquire about an update they just give me the same answer, it's getting a bit disheartening. All I can do now is wait and hope for the best.
круто
Чесно кажучи, я можу уявити, що це справді відстій. 🙁
На жаль, ви маєте рацію. Наразі мало що потрібно зробити. У будь-якому випадку, є також функція скарги - якщо ви дійдете до моменту, вам знадобиться допомога, не соромтеся подати скаргу. Найгірше, що може статися, це те, що його можуть закрити як необґрунтоване або відхилити. З іншого боку, це безкоштовно.
Я лише маю на меті охопити навіть цей варіант, звичайно, не потрібно подавати скаргу.
Звучить якось безглуздо, але почекаймо...
Cool.
To be honest, I can imagine it truly sucks. 🙁
Unfortunately, you're right. Not much to do for now. Anyway, there is also the complaint feature - if you come to a point you could use some help, feel free to submit the complaint. The worst that can happen is that it could be closed as unjustified or dismissed. On the other hand, it is free.
I only aim to cover even this option, no need to lodge the complaint, of course.
Sounds kind of stupid, but let's wait...
Ніколи не знаю, що мені теж може знадобитися. Мені вже було відхилено/закрито одну скаргу, що мене збентежило, тому я не впевнений, чи готовий я подати ще одну. Але знову ж таки, якщо вони триватимуть довше, я міг би просто перекусити кулю та подати один, оскільки зараз минув цілий тиждень! 😔
Never know I may just need too. I've already had one complaint rejected/closed which bummed me out so I'm not sure if im ready to do another one. But then again if they take any longer I might just bite the bullet and file one, as it's been a whole week now! 😔
Я бачу, звідки ти.
Однак це залежить від вас. На мою думку, це може допомогти вам у вашій ситуації, а якщо ні, ви можете сказати собі, що зробили все можливе.
Сподіваймося на щасливий кінець.
I see where you coming from.
However it is up to you. In my opinion it could help you with your situation and if not, you can tell yourself you did everything possible.
Let's just hope for happy end.
привіт! Я бажаю вам успіху з вашою скаргою, сподіваюся, що все пройде гладко, і ви отримаєте запитану суму.
Будьте в курсі прогресу!
Heyo! I wish you luck with your complaint, hopefully it will go smoothly and you will receive your requested sum.
Do keep is informed about the progress!
Чи 10 днів звучать дивно підозріло без жодних оновлень чи прогресу у вирішенні питання?
Або це стандартна практика? Зараз з ними починаєш втрачати надію
Does 10 days sound oddly suspicious with still no update or progress in the matter being resolved ?
Or is that standard practice ?Starting to give up hope with them now
Думаю, було б корисно почекати. Я знаю, що це, звичайно, неприємно, але наша група розгляду скарг працює над тим, щоб вирішити цю проблему якомога швидше. Відповідь казино може бути різної довжини, тому я не втрачаю надії. 🙂
Я бачу, що скарга все ще відкрита, і ви додали інформацію про свою справу. Наразі залишається лише чекати та сподіватися, що все обійдеться до вашого задоволення.
Ви можете продовжувати повідомляти нам про прогрес.
I think it would be useful to wait. I know it's certainly not pleasant, but our complaints team is working to get this resolved as quickly as possible. The casino's response can be of varying lengths, so my view is certainly not to lose hope. 🙂
I see the complaint is still open and you have added information about your case. For now we can only wait and hope that everything will work out to your satisfaction.
You can continue to update us on the progress.
Я майже втратив надію і готовий зменшити свої втрати. З тих пір, як вони змінили назви на oddsring, вони дійсно пішли вниз, схоже, що багато чого змінилося... не тільки назва. Ніколи не грав у казино з таким недоліком розуміння 😕
I have almost lost hope & ready too cut my losses. Ever since they have changed names to oddsring they have really gone down hill, it appears alot has changed... not just the name after all. Never played at a casino with such lack of insight 😕
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.