ФорумКазиноOddsRing Casino - загальне обговорення

OddsRing Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Gioele04
|
5432 переглядів 48 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
1 рік тому

коли вони дають однакову відповідь день у день, це також змушує вас втрачати надію. 🙁

Автоматичний переклад.
kirstymaree001
1 рік тому

Так, я розумію, що чекати нелегко, і я особисто почувався б так само, якби кожен день отримував ту саму відповідь, що й від робота. Проте наша група розгляду скарг робить усе можливе, щоб вирішити цю ситуацію.

Кажуть, що надія вмирає останньою, а я все ще вірю, що все вирішиться справедливо.

Як ви думаєте, що ще змінилося в цьому казино? Чи є у вас якісь спостереження щодо того, що пішло не так? Або є якісь позитиви, які залишилися такими, як були раніше?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Насправді ніщо не залишилося колишнім.

Живий чат раніше був цілодобовим ..тепер не ..

Були численні проблеми з продавцем платежів, який коли-небудь обробляв платежі за візу, якщо ви хочете внести 10 доларів, з вас завжди стягують близько 0,36 в середньому, до чого ви ніколи не звикли, поки він був близнюком. Мало того, що ви пішли б зробити депозит, щоб спробувати кілька разів іноді іноді завжди з’являється сторінка з повідомленням про помилку, схожа на обличчя робота з пікселями, навіть якщо платежі успішно оброблено.. все виглядає інакше, наче моя лояльність до колишнього казино-близнюка не перейшла до нового казино, оскільки я впевнений, що я б не мав цієї проблеми і тривав би так довго, коли вони були Twin Casino.



Автоматичний переклад.
kirstymaree001
1 рік тому

Це дуже прикро, чи не так?

Те, як ви описали всі ці слабкі сторони, більше нагадує місце, якого слід уникати...

Говорячи про дочірні казино, ви пробували Leon Casino ? Не знаю, наскільки він схожий на Twin, тому залишаю рішення за вами 🙂, якщо можна.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт гуру казино.


Я отримав значний виграш у казино odds ring. Немає зламаних T і Cs, без бонусів. Все перевірено тощо, і все виграно готівкою.

Мені було цікаво, який розумний проміжок часу є для підтвердження або обробки незавершеного зняття коштів. ??

Усе відбувається дещо по-іншому, ніж тоді, коли вони працювали як казино Twin, і опція живого чату майже не активна, тому мені важко встановити будь-яку ефективну форму спілкування з казино...


Будь-яка допомога буде дуже вдячна.

Автоматичний переклад.
kirstymaree001
1 рік тому

Привіт, якщо ви вважаєте, що не порушували жодних Умов і з вашого боку все було добре, це добре. Ми даємо казино 14 днів для вирішення запиту на зняття коштів, тож це, ймовірно, розумний проміжок часу, який ви хотіли знати.

Однак, незважаючи на те, що ви сказали, що онлайн-чат рідко активний, це дало вам причину, чому ви маєте незавершене зняття коштів?

Я, звичайно, буду радий, якщо ви також поділитеся будь-якою новою інформацією, яку знайдете тут, на форумі. Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Їх важко отримати, коли вони онлайн, і я припускаю, що вони відповідають на офлайн-повідомлення лише тоді, коли повертаються до чату, навіть тоді іноді вони можуть відповісти електронною поштою, навіть коли чат закрито.


Мені надіслали електронний лист і сказали, що через суму грошей це може тривати до 10 днів. Це, безумовно, хороша сума, але я не можу не думати, що є інші гравці, які перерахували більшу суму за звичайний час, який зазвичай є схваленням у віці до 12 років. години

Я також зробив частину зняття на електронний гаманець skrill, думаючи, що це, можливо, швидше, але, здається, вони обробляються одночасно, загалом є близько 6 незавершених сум зняття. Тому я був терплячим

(не терпляче) чекати 😞 просто сподіватися на краще без затримок.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, гуру казино.

Не могли б ви допомогти мені із цим запитом. Я переглянув розділ поширених запитань. З повагою, часовий проміжок зняття коштів займає не більше 24 годин

Усі попередні зняття коштів, які я робив, також тривали менше 12 годин у казино oddsring

My.question, оскільки немає жодної згадки про те, що зняття коштів перевищує певну суму, що вимагає часу очікування довшого за передбачені 24 години, чи я маю рацію припустити, що казино неправомірно затримує мою виплату???

У чаті мене повідомили про можливе очікування до 10 днів, однак на сайті ніде не згадується, де це може статися, тому я хотів отримати пораду

Я додав знімок екрана як посилання на свої висновки.


Дякую тобі. file

Автоматичний переклад.
kirstymaree001
1 рік тому

filefile

Автоматичний переклад.
kirstymaree001
1 рік тому

Я бачу, що вам нарешті вдалося отримати відповідь у чаті, що дуже приємно. Я думаю, що 10 днів було б нормальним, якби була розумна причина, але, виходячи з інформації, яку я вам надав про 14 днів, нам доведеться набратися терпіння та почекати.

Звичайно, інформація надається до 10 днів, тому теоретично ви можете отримати свої гроші раніше, але я точно не хочу цього обіцяти. Однак, оскільки ви отримали таку ж інформацію поштою, я вважаю, що в цьому випадку немає місця для паніки.

Крім того, казино не зобов’язане відкладати ваше виведення, тому постарайтеся бути терплячими, хоча я знаю, що це не найприємніше.

У будь-якому випадку, чи можна почекати та повідомити нам, якщо ваші гроші надійдуть протягом 10 днів? Сподіваюся, це буде якомога швидше, і ви зможете використати його на день народження вашої доньки. 😊 Схрещуємо пальці 🤞

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Спасибі за вашу відповідь..

Я буду оновлювати цю публікацію з подробицями, коли все буде прогресувати ✨️ 😊

Автоматичний переклад.
kirstymaree001
1 рік тому

Будь ласка, сподіваюся, ви якомога швидше отримаєте оновлення про те, що ви отримали свій виграш.

Удачі. 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені здається, що я хочу подати скаргу, оскільки вони не дають мені жодних гарантій, що мої зняття просуваються за лічені години, це було б 10 днів, щоб мої зняття очікували. На веб-сайті не передбачено, що будуть такі затримки або взагалі будь-які, якщо це не сума понад 50 000 доларів США, про що я сказав у чаті в прямому ефірі, що вони мають бути більш прозорими. Я також показую на сайті як перемогу місяця. Проте мені дивно, що я не отримав жодної частки свого виграшу. Мені постійно кажуть, що або немає часових рамок, або його потрібно обробити якнайшвидше. Ось що я чую вже майже 10 днів😔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи можу я повторно відкрити свою попередню скаргу, навіть якщо це окрема проблема з тим самим казино, чи мені доведеться подати іншу скаргу.

Автоматичний переклад.
kirstymaree001
1 рік тому

О, я сподівався, що ми ось-ось станемо свідками щасливого кінця... нарешті!

Шкода бачити, що ми ні.

Обов’язково подавайте скаргу. Я б сказав, що краще подати новий, оскільки проблема змінилася. Але знаєш що? Це не так важливо, виберіть варіант, який вам більше підходить, і давайте зосередимося на тому, щоб отримати звідти гроші. 🤞🤞🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякуємо за вашу відповідь 😊

Я пішов вперед і подав скаргу з проблемою

Треба чекати таймера зворотного відліку ще приблизно 4 дні, щоб прирівняти до 14 днів, однак у мене є докази того, що казино повідомляє мені, що це може зайняти до 10 днів, тобто 10 днів з 4 вересня, яке зараз є 15-м і все одно вони їли, гальмуючи та продаючи мені мрії. 🙁 filefile

Автоматичний переклад.
kirstymaree001
1 рік тому

Це відстій! Зачекайте, згідно з таймером скарг, протягом наступних кількох днів буде оновлення, і я очікую, що менеджер запросить представника казино, щоб надати пряму відповідь на цю проблему.

Я тримаю за вас кулаки! 🤞🤞🤞🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую за відповідь, вчора був певний прогрес, і сьогодні я обробив 3/6 транзакцій, але вони ще не досягли мого облікового запису, окрім 1, які надійшли мені через skrill. 2 "оброблені" сьогодні та ще 2, щоб обробити завтра, тому реально було отримано лише 1 платіж. Не забігаючи наперед, я дуже вдячний, але весь цей процес був досить виснажливим і затягнутим, спілкування було дуже неякісним і навіть близько не відповідало інформації, яку поширюють гравці на сайті. Казино потребує кращих навичок роботи з обліковими записами гравців

Автоматичний переклад.
kirstymaree001
1 рік тому

Я б назвав такий підхід справедливою катастрофою 😀. Я радий, що айсберг тріщить, але я зачекаю з вечіркою, доки всі вилучення не будуть вирішені! Ми всі робимо помилки, я знаю, але це смішно...

Удачі, і тримайтеся! 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую тобі. Я опублікував більше оновлень у темі скарг. Цей процес з казино був огидним і затягнутим у багатьох відношеннях, що точно не заслуговує жодної слави чи похвали.

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.