Так, я розумію, що чекати нелегко, і я особисто почувався б так само, якби кожен день отримував ту саму відповідь, що й від робота. Проте наша група розгляду скарг робить усе можливе, щоб вирішити цю ситуацію.
Кажуть, що надія вмирає останньою, а я все ще вірю, що все вирішиться справедливо.
Як ви думаєте, що ще змінилося в цьому казино? Чи є у вас якісь спостереження щодо того, що пішло не так? Або є якісь позитиви, які залишилися такими, як були раніше?
Yes, I understand that it is not easy to wait and I personally would feel the same way if every day I received the same answer as from the robot. However, our complaint team is doing everything possible to resolve the situation.
They say that hope is the last thing to die and I still believe that everything will be resolved fairly.
What else do you think has changed at this casino ? Do you have any observations on what has gone wrong ? Or are there any positive things that have remained as they were before ?
Насправді ніщо не залишилося колишнім.
Живий чат раніше був цілодобовим ..тепер не ..
Були численні проблеми з продавцем платежів, який коли-небудь обробляв платежі за візу, якщо ви хочете внести 10 доларів, з вас завжди стягують близько 0,36 в середньому, до чого ви ніколи не звикли, поки він був близнюком. Мало того, що ви пішли б зробити депозит, щоб спробувати кілька разів іноді іноді завжди з’являється сторінка з повідомленням про помилку, схожа на обличчя робота з пікселями, навіть якщо платежі успішно оброблено.. все виглядає інакше, наче моя лояльність до колишнього казино-близнюка не перейшла до нового казино, оскільки я впевнений, що я б не мав цієї проблеми і тривав би так довго, коли вони були Twin Casino.
Nothing really has remained the same.
Live chat used to be 24_7 ..not anymore..
Had numerous problems with the payment merchant who ever processes the visa payments if you want to deposit $10 you always get charged about 0.36 average ontop you never used to while it was twin.. not only that you would go make a deposit having to try mutiple times sometimes then always get a error prompt page like a pixilated robot looking face , even when payments are successfully processed.. everything just feels different its like my loyalty with the former twin casino didn't transfer over to the new casino as I'm sure I wouldn't of had this issue and ongoing for this long when they were Twin Casino.
Це дуже прикро, чи не так?
Те, як ви описали всі ці слабкі сторони, більше нагадує місце, якого слід уникати...
Говорячи про дочірні казино, ви пробували Leon Casino ? Не знаю, наскільки він схожий на Twin, тому залишаю рішення за вами 🙂, якщо можна.
That's quite a shame, isn't it?
The way you described all those weak sides sounds more like a place to be avoided...
Speaking about the sister casinos, have you tried Leon Casino? Not sure how similar it is to Twin so I'll leave the decision to you 🙂 if I may.
Привіт гуру казино.
Я отримав значний виграш у казино odds ring. Немає зламаних T і Cs, без бонусів. Все перевірено тощо, і все виграно готівкою.
Мені було цікаво, який розумний проміжок часу є для підтвердження або обробки незавершеного зняття коштів. ??
Усе відбувається дещо по-іншому, ніж тоді, коли вони працювали як казино Twin, і опція живого чату майже не активна, тому мені важко встановити будь-яку ефективну форму спілкування з казино...
Будь-яка допомога буде дуже вдячна.
Hi casino guru.
I have had a significant win at odds ring casino. No Ts and Cs broken no bonus played with. All verified etc and all won on cash funds.
I was wondering what is a reasonable amount of time is for a pending withdrawal to be acknowledged or processed. ??
Things happens slightly different from when they operated as Twin casino and the live chat option is barely active so I'm finding it hard to establish any efficient form of communication with the casino ...
Any help would be much appreciated.
Привіт, якщо ви вважаєте, що не порушували жодних Умов і з вашого боку все було добре, це добре. Ми даємо казино 14 днів для вирішення запиту на зняття коштів, тож це, ймовірно, розумний проміжок часу, який ви хотіли знати.
Однак, незважаючи на те, що ви сказали, що онлайн-чат рідко активний, це дало вам причину, чому ви маєте незавершене зняття коштів?
Я, звичайно, буду радий, якщо ви також поділитеся будь-якою новою інформацією, яку знайдете тут, на форумі. Я буду чекати вашої відповіді.
Hi, if you feel that you didn't violate any Terms and Conditions and everything was fine on your part, that's good. We give the casino 14 days to resolve the withdrawal request, so that's probably a reasonable amount of time you wanted to know.
However, even though you say that live chat is rarely active, did it give you a reason why you have a pending withdrawal ?
I'll certainly be glad if you share any new information you find here on the forum as well. I will wait for your reply.
Їх важко отримати, коли вони онлайн, і я припускаю, що вони відповідають на офлайн-повідомлення лише тоді, коли повертаються до чату, навіть тоді іноді вони можуть відповісти електронною поштою, навіть коли чат закрито.
Мені надіслали електронний лист і сказали, що через суму грошей це може тривати до 10 днів. Це, безумовно, хороша сума, але я не можу не думати, що є інші гравці, які перерахували більшу суму за звичайний час, який зазвичай є схваленням у віці до 12 років. години
Я також зробив частину зняття на електронний гаманець skrill, думаючи, що це, можливо, швидше, але, здається, вони обробляються одночасно, загалом є близько 6 незавершених сум зняття. Тому я був терплячим
(не терпляче) чекати 😞 просто сподіватися на краще без затримок.
It's hard to get them when they are online and im guessing they only respond to offline messages when they are back on live chat even then sometimes they may email back even when live chat is closed.
I was emailed and told it could be upto 10 days because of the amount of money It's definitely a nice amount but can't help but think there are other players who have cashed out a higher amount in normal Time which is usually approval in under 12 hours
I made a portion of the withdrawal to skrill e wallet as well thinking it maybe faster but it appears they are being processed at the same time there are about 6 pending withdrawals amounts pending in total. So I've been patiently
(not patiently) waiting 😞 just hoping for the best with no delay.
Привіт, гуру казино.
Не могли б ви допомогти мені із цим запитом. Я переглянув розділ поширених запитань. З повагою, часовий проміжок зняття коштів займає не більше 24 годин
Усі попередні зняття коштів, які я робив, також тривали менше 12 годин у казино oddsring
My.question, оскільки немає жодної згадки про те, що зняття коштів перевищує певну суму, що вимагає часу очікування довшого за передбачені 24 години, чи я маю рацію припустити, що казино неправомірно затримує мою виплату???
У чаті мене повідомили про можливе очікування до 10 днів, однак на сайті ніде не згадується, де це може статися, тому я хотів отримати пораду
Я додав знімок екрана як посилання на свої висновки.
Дякую тобі.
Hi Casino Guru.
Could you please help me with this query I have looked at the FAQ section Regards withdrawals time frame taking at most 24 hours
All prior withdrawals I've done have been under 12 hours also with oddsring casino
My.question because there is no mention of withdrawals exceeding a certain amount incurring a wait time longer then the stipulated 24 hours am I right to assume that the casino is wrongfully delaying my payout ???
I was informed by live chat about a possible wait of upto 10 days however there is no mention anywhere on the site where this may happen so wanted to seek advice
I have attached screenshot as reference to my findings.
Thank you.
Я бачу, що вам нарешті вдалося отримати відповідь у чаті, що дуже приємно. Я думаю, що 10 днів було б нормальним, якби була розумна причина, але, виходячи з інформації, яку я вам надав про 14 днів, нам доведеться набратися терпіння та почекати.
Звичайно, інформація надається до 10 днів, тому теоретично ви можете отримати свої гроші раніше, але я точно не хочу цього обіцяти. Однак, оскільки ви отримали таку ж інформацію поштою, я вважаю, що в цьому випадку немає місця для паніки.
Крім того, казино не зобов’язане відкладати ваше виведення, тому постарайтеся бути терплячими, хоча я знаю, що це не найприємніше.
У будь-якому випадку, чи можна почекати та повідомити нам, якщо ваші гроші надійдуть протягом 10 днів? Сподіваюся, це буде якомога швидше, і ви зможете використати його на день народження вашої доньки. 😊 Схрещуємо пальці 🤞
I see you finally managed to get a response from live chat which is pretty nice. I think 10 days would be normal if there was a reasonable reason but based on the information I gave you about 14 days, we will have to be patient and wait.
Of course the information is up to 10 days, so theoretically you could get your money sooner, but I certainly don't want to promise that. However, since you have received the same information by mail, I think there is no room for panic in this case.
Also, the casino doesn't have to delay your withdrawal, so try to be more patient, even though I know it's not the most pleasant thing to do.
Anyway, would it be possible to wait and let us know if your money has arrived within 10 days ? I hope it will be as soon as possible and you will be able to use it for your daughter's birthday. 😊 Fingers crossed 🤞
Будь ласка, сподіваюся, ви якомога швидше отримаєте оновлення про те, що ви отримали свій виграш.
Удачі. 🙂
You're welcome, I hope you'll have an update as soon as possible saying that you got your winnings.
Good luck. 🙂
Мені здається, що я хочу подати скаргу, оскільки вони не дають мені жодних гарантій, що мої зняття просуваються за лічені години, це було б 10 днів, щоб мої зняття очікували. На веб-сайті не передбачено, що будуть такі затримки або взагалі будь-які, якщо це не сума понад 50 000 доларів США, про що я сказав у чаті в прямому ефірі, що вони мають бути більш прозорими. Я також показую на сайті як перемогу місяця. Проте мені дивно, що я не отримав жодної частки свого виграшу. Мені постійно кажуть, що або немає часових рамок, або його потрібно обробити якнайшвидше. Ось що я чую вже майже 10 днів😔
I feel like I want to lay a complaint because they are not giving me any assurance that my withdrawals are progressing in a matter of hours it would of been 10 days that my withdrawals have been sitting pending. The website does not stipulate there will be such hold up or any at all unless it's with an amount over $50,000 which i have told live chat they need to be more transparent I also feature on the site as win of the month. However I find it funny I haven't received one bit of my winnings I keep getting told there's either no time frame or its in the que to be processed asap. That's what I've heard for almost 10 days now 😔
Чи можу я повторно відкрити свою попередню скаргу, навіть якщо це окрема проблема з тим самим казино, чи мені доведеться подати іншу скаргу.
Am I able to reopen my previous complaint even though its a separate issue with the same casino or would I have to open another complaint.
О, я сподівався, що ми ось-ось станемо свідками щасливого кінця... нарешті!
Шкода бачити, що ми ні.
Обов’язково подавайте скаргу. Я б сказав, що краще подати новий, оскільки проблема змінилася. Але знаєш що? Це не так важливо, виберіть варіант, який вам більше підходить, і давайте зосередимося на тому, щоб отримати звідти гроші. 🤞🤞🤞
Oh, I was hoping we were about to witness a happy end...finally!
Pitty to see we are not.
Go ahead with the complaint, surely. I would say it's better to submit a new one since the problem has changed. But you know what? It is not that important, pick the option more suitable to you, and let's focus on getting the money out of there. 🤞🤞🤞
Дякуємо за вашу відповідь 😊
Я пішов вперед і подав скаргу з проблемою
Треба чекати таймера зворотного відліку ще приблизно 4 дні, щоб прирівняти до 14 днів, однак у мене є докази того, що казино повідомляє мені, що це може зайняти до 10 днів, тобто 10 днів з 4 вересня, яке зараз є 15-м і все одно вони їли, гальмуючи та продаючи мені мрії. 🙁
Thank you for your Reply 😊
I have gone ahead and made the complaint with the issue
It has to wait for a count down timer of about 4 more days to equate to 14 days however I've got evidence of the casino informing me it can take up to 10 days meaning 10 days from the 4th of September which is now the 15th and still they ate stalling and selling me dreams. 🙁
Це відстій! Зачекайте, згідно з таймером скарг, протягом наступних кількох днів буде оновлення, і я очікую, що менеджер запросить представника казино, щоб надати пряму відповідь на цю проблему.
Я тримаю за вас кулаки! 🤞🤞🤞🤞
This sucks! Hold on, according to the complaint timer, there will be an update in the next few days, and I expect the handler to invite the casino representative to provide a straight response to this issue.
My fingers are crossed for you! 🤞🤞🤞🤞
Дякую за відповідь, вчора був певний прогрес, і сьогодні я обробив 3/6 транзакцій, але вони ще не досягли мого облікового запису, окрім 1, які надійшли мені через skrill. 2 "оброблені" сьогодні та ще 2, щоб обробити завтра, тому реально було отримано лише 1 платіж. Не забігаючи наперед, я дуже вдячний, але весь цей процес був досить виснажливим і затягнутим, спілкування було дуже неякісним і навіть близько не відповідало інформації, яку поширюють гравці на сайті. Казино потребує кращих навичок роботи з обліковими записами гравців
Thank you for replying there was a bit of progress yesterday and today I've had 3/6 transactions processed but they have still yet to reach my account apart from 1 which come to me via skrill. 2 "processed" today and 2 more to process tomorrow so realistically only 1 payment has been received. Without getting to ahead of myself I am greatful but that whole process was pretty tedious and drawn out the communication was very substandard and was not even close to the information shared for its players on there site. The casino needs better player account handling skills
Я б назвав такий підхід справедливою катастрофою 😀. Я радий, що айсберг тріщить, але я зачекаю з вечіркою, доки всі вилучення не будуть вирішені! Ми всі робимо помилки, я знаю, але це смішно...
Удачі, і тримайтеся! 🙂
I would call such an approach a fair disaster 😀. I'm happy the iceberg is crackling, but I'll wait with the party until all withdrawals are resolved! We all make mistakes, I know, but this is ridiculous...
Good luck, and hold on! 🙂
Дякую тобі. Я опублікував більше оновлень у темі скарг. Цей процес з казино був огидним і затягнутим у багатьох відношеннях, що точно не заслуговує жодної слави чи похвали.
Thank you. I have posted more of an update on the complaint thread. This process with the casino has been hideous and drawn out in so many ways definitely do not deserve any bit of glory or priase what so ever
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.