ФорумКазиноNordSlot Casino - загальне обговорення

NordSlot Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

3 р. тому від sammy9954
|
13805 переглядів 41 відповідей |
|
12 3
Daniel
2 р. тому

Власне, це можливо лише за умови, що обліковий запис не заблокований.


Я почекаю та подивлюся, чи отримаю відповідь електронною поштою.


Шкода, що поки йдеться про поповнення, проблем немає, а як про виведення, то виникають проблеми і нема з ким зв'язатися.


Здається, це не рідкість.


В.Г

Автоматичний переклад.
Ocbs
2 р. тому

Здравствуйте,

ми подивимося, що зможе з’ясувати наша команда з розгляду скарг.

Якби я міг здогадатися, я б сказав, що вони можуть досліджувати вашу історію ігор або будь-які інші речі, пов’язані з вашими виграшами.

У будь-якому випадку гравець повинен знати, що відбувається, це не дуже дружелюбно.

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого