ФорумКазиноNordSlot Casino - загальне обговорення

NordSlot Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від sammy9954
|
10610 переглядів 41 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
Rami2603
2 р. тому

Хм, це жалюгідна ситуація. Я, мабуть, пояснив би казино те саме, що ви пояснили тут. Просто повідомте їм про невдалі спроби, а також скажіть, що ваш ліміт Paysafe змінено. Ви не можете зробити набагато більше. У будь -якому випадку, ваш обліковий запис у Nordslot перевірено? Ви вже надіслали їм своє посвідчення особи та інші документи?

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Саме так я пояснив це казино, але я не отримував відповіді на свої електронні листи протягом кількох днів.

Не, мій рахунок ще не підтверджений, тому що у мене його не запитували, мабуть, вони хочуть лише певної суми або з другим платежем.

Я подав скаргу з цього приводу.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Що стосується виплат, казино - це остання грязь без будь -яких обмежень, але це не допоможе, якщо ви чекаєте 1 тиждень на свої виплати

Автоматичний переклад.
Rami2603
2 р. тому

Це завжди найгірший випадок, коли казино перестає спілкуватися з клієнтом. Сподіваюся, нам вдасться якось допомогти.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Тож я повернувся.

На жаль, спілкування через електронну пошту дуже погане. Але чат у прямому ефірі чудовий, і ви отримуєте допомогу безпосередньо.

Просто нерозумно, що коли ви "не авторизовані", у вас немає доступу до чату в прямому ефірі.

Врешті -решт, мені довелося «контрабандним шляхом потрапити в чат» через колегу, якого я спочатку «боявся», тому що вам не дозволяється мати 2 акаунти, а потім мене могли запідозрити.


Автоматичний переклад.
Rami2603
2 р. тому

Це насправді те, що я бачив кілька разів за всю історію. Незареєстровані гравці не мають доступу до чату. Ви не можете отримати доступ до свого облікового запису, оскільки він заблокований, ви звертаєтесь до казино електронною поштою, але ви не отримуєте відповідей, тому ви просто створюєте новий обліковий запис, щоб звернутися до служби підтримки. Ви взагалі не використовуєте цей обліковий запис для азартних ігор. У будь -якому випадку, пізніше казино зв’яжеться з вами про те, що ваш виграш на першому рахунку був анульований, оскільки ви порушили їх умови та положення (декілька облікових записів). Дурне, я знаю.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Гей, хлопці

Скільки часу для вас тривав процес перевірки?

Я чекав деякий час, і це та ж історія в чаті.

Будьте терплячі, вибачте за затримку. Не хвилюйся.

Я виграв досить великий, гадаю, удачі леді була моя шістка. Але я не можу зняти гроші через те, що вони не перевірені.



Автоматичний переклад.
JJRyb
2 р. тому

Цікаво, скільки часу ви чекали перевірки?

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

З 12 жовтня

Автоматичний переклад.
JJRyb
2 р. тому

Це досить довго, але є казино (не найкращі), де це може зайняти 2-3 тижні. Якщо вони попросять вас почекати, я б, напевно, чекав і надсилав їм нагадування кожні кілька днів.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Дякую.

Це трохи засмучує, коли у вас є велика кількість виграшів, які ви любите виводити, але ви отримуєте лише, не хвилюйтесь, проявляйте терпіння тощо.

Автоматичний переклад.
JJRyb
2 р. тому

З іншого боку, хорошим знаком є те, що казино все ще спілкується з вами, і ваш обліковий запис не заблоковано. Просто переконайтеся, що ви не втратите свій виграш, перш ніж вам вдасться підтвердити свій рахунок! Це трапляється досить часто, коли гравці нетерплячі.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Те, що сталося спочатку, але це призвело насправді до більших перемог. Вгадай, пані на щастя, у мене була шістка.

Автоматичний переклад.
JJRyb
2 р. тому

Чи знаєте ви, чи можна встановити ліміти втрат у казино? Я б сказав, що це дійсно того варте. Тобі не пощастить назавжди🙂

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Не торкався фондів 16 та 17 числа і не торкатимусь їх, доки я не матиму їх на своєму рахунку

Автоматичний переклад.
JJRyb
2 р. тому

Я сподіваюся. Будьте сильними та інформуйте нас! 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Станом на вчора я отримав електронний лист, мій обліковий запис перевірено. Тепер мені просто доведеться чекати процесу виведення

Автоматичний переклад.
JJRyb
2 р. тому

Чудова новина, ви на півдорозі! Завжди приємно чути, коли гравець отримує виграш, тому просимо тримати нас в курсі.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Хороший день,

Я також не отримав відповіді на свій електронний лист протягом трьох днів.


Після перемоги мій обліковий запис було заблоковано протягом ночі, ані на мої електронні листи, ані на підтвердження KYC не відповіли.


Підтримка в реальному часі також недоступна, поки обліковий запис призупинено.


Хтось може мені допомогти далі? 🍀🙏


Дуже дякую

Автоматичний переклад.
Ocbs
2 р. тому

Хм, навіть якщо на їхньому веб-сайті написано: "Члени нашої служби підтримки доступні 24/7, щоб допомогти вам і відповісти на всі ваші запити в будь-який момент, чатом або електронною поштою", я не знайшов жодної можливості зв'язатися з ними через чат, що було б швидшим варіантом порівняно з електронною поштою.

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого