3 р. тому
Тут ви можете обговорити NordSlot Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я чекав на свою виплату через Neteller 2 дні, хоча мій обліковий запис давно перевірений ... Я думаю, що ви тут виплачуєтесь дуже повільно або, можливо, зовсім не ...
I have been waiting for my payout via Neteller for 2 days even though my account has long been verified ... I think you are paid out very slowly here or maybe not at all ...
Ich warte seit 2 Tagen auf meine Auszahlung per Neteller obwohl mein Konto längst verfiziert ist....ich glaube man wird hier nur sehr langsam ausgezahlt oder vll sogat gar nicht....
Мій обліковий запис підтверджено, і я чекав виплати більше 48 годин. Я завжди відкладаю, ми мали багато робити, це затримується .... тепер я думаю, що ще чекають ваших грошей, я виплатив 480 через neteller 😅😅 але потім це було покращено, це був би неправильний чат 😆😆 тож хтось інший, напевно, досі чекає своїх грошей, найнадійнішого казино, в якому я грав
My account is verified and I have been waiting for my payout for over 48 hours. I am always put off we had a lot to do, it is delayed .... now I think there are more waiting for your money I paid out 480 via neteller 😅😅 but then it was improved it would be the wrong chat 😆😆 so someone else is probably still waiting for his money so far, the most unreliable casino I've ever played
Mein Konto ist verfiziert und ich warte seit über 48std auf meine Auszahlung werde immer vertröstet wir hätten viel zutun es verzögert sich .... glaube mittlerweile das mehere auf ihr geld warten eben lm chat wurde mir gesagt ich hätte per trustly ausgezahlt 200€ obwohl ich 480 per neteller ausgezahlt habe 😅😅 wurde dann aber verbessert es wäre der falsche chat 😆😆also wartet jemand anders wohl auch noch auf sein geld bis jetzt das unzuverlässigste casino wo ich je gespielt habe
2 дні очікування - це нормально. Все просто, комусь потрібно схвалити ваше вилучення вручну, і, ймовірно, у них більше контактів або очікувань на зняття коштів, ніж зазвичай. Ви, мабуть, у черзі.
2 days of waiting are fine. It's simple, someone needs to approve your withdrawal manually and they probably have more contacts or pending withdrawals than usual. You're probably in a queue.
Тепер ніхто більше не відповідає, і чат був деактивований, тому це 100% шахрайський сайт, але, мабуть, і це не допомагає, сумно ....
Now nobody answers anymore and the chat has been deactivated, so this is 100% a fraudulent site but apparently this does not help either, sad ....
Jetzt antwortet auch niemand mehr und der Chat wurde deaktiviert also das ist 100% eine Betrügerseite aber anscheind wird ein hier ja auch nicht geholfen traurig....
Я б дав їм щонайменше тиждень, а потім, якщо ви не отримаєте виграш, ви можете подати скаргу на наш веб -сайт.
I'd give them a week at least and then if you don't receive the winnings, you could submit a complaint on our website.
підпишіть мене в понеділок, потім закінчиться 1 тиждень
sign me up Monday then 1 week is up
melde mich Montag dann ist 1 Woche um
Гроші на цьому, у мене безпосередньо заблокований рахунок, якщо ви любите чекати вічних платежів, ви тут у надійних руках ....
Money is on it I have the account blocked directly if you like to wait forever for payments, you are in good hands here ....
Geld ist drauf hab konto direkt gesperrt wer gerne ewigkeiten auf auzahlungen wartet ist hier gut aufgehoben....
Чому обліковий запис заблоковано? Вони дали вам причину?
Why is the account blocked? Did they give you the reason?
Мабуть, він сам замкнувся.
✌🏻🙂
He apparently had it locked himself.
✌🏻🙂
Er hat es anscheinend selber sperren lassen.
✌🏻🙂
Я заблокував його сам після переказу грошей, поки він не звик чекати більше 3 днів на виплату Neteller з усіма іншими провайдерами, де я граю 1-2 години грошей там 🙂
I had it blocked myself after the money was transferred until it was not used to waiting over 3 days for a Neteller payout with all other providers where I gamble 1-2 hours of money there 🙂
habe es selber sperren lassen nachdem das Geld überwiesen wurde bis es nicht gewohnt über 3 Tage auf eine Neteller Auszahlung zu warten bei allen anderen Anbietern wo ich zocke 1-2 Std Geld da 🙂
О Я бачу. Дякую за оновлення. Це ще свіже казино, тому важко сказати, як вони будуть розвиватися в майбутньому.
Oh, I see. Thanks for the update. It's still a fresh casino so it's hard to say how they'll develop in the future.
До побачення,
є невелика проблема з Нордслотом.
Позавчора я кілька разів щось платив, а потім, на щастя, хотів щось виплатити. Тоді тільки Paysafecard пішов першим, все було добре в перший раз з Paysafecard.
Оскільки мій обліковий запис Paysafecard ще не був підтверджений, я часто отримував повідомлення про помилку під час виплати.
Поки я не збільшив ліміт Paysafe до необмеженого, мій рахунок Nordslot був заблокований, ймовірно, через попередні 5-6 спроб зняти гроші.
Зараз Paysafe перевірено, і він повинен працювати, але Nordslot заблокував мій обліковий запис. Я не отримував жодної відповіді електронною поштою протягом 2 днів та чату в прямому ефірі, де я отримую відповідь безпосередньо, я більше не маю доступу, тому що це лише для тих, хто увійшов у систему.
Хтось має уявлення, що я можу там зробити?
Дякую!
Goodbye,
have a little problem with Nordslot.
The day before yesterday I paid something in a few times and then, fortunately, wanted to pay something out. Then only Paysafecard went first, everything was good my first time with Paysafecard.
Since my Paysafecard account was not yet verified, I often received an error message during the payout.
Until I then increased my Paysafe limit to unlimited, my Nordslot account was blocked, probably because of the previous 5-6 attempts to withdraw the money.
Paysafe is now verified and it should work, but Nordslot has blocked my account. I haven't received a single response by email for 2 days and live chat, where I get an answer directly, I no longer have access, because that's only for those who are logged in.
Anyone have any idea what I can do there?
Thanks!
Servus,
hab ein kleines Problem mit Nordslot.
Vorgestern habe ich paar mal was eingezahlt und wollte dann im Anschluss, glücklicherweise, etwas auszahlen. Dann ging erstmal nur Paysafecard, alles gut war mein 1. mal dann mit Paysafecard.
Da mein Konto bei Paysafecard aber noch nicht verifiziert war, kam öfters eine Fehlermeldung bei der Auszahlung.
Bis ich dann mein Paysafe Limit auf unbegrenzt erhöht habe wurde mein Nordslot Konto gesperrt, wahrscheinlich wegen den vorherigen 5-6 versuchen das Geld auszuzahlen.
jetzt ist Paysafe aber verifiziert und es müsste klappen, doch Nordslot hat mein Konto gesperrt. Per Mail kriege ich seit 2 Tagen keine einzige Reaktion und Live Chat, wo einem direkt geantwortet wird, hab ich kein Zugriff mehr, weil das nur für eingeloggte ist.
Jemand ne Ahnung was ich da machen kann?
Danke!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.