10 міс. тому
Тут ви можете обговорити Mr. O Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Минулого місяця я створив обліковий запис, зіграв вітальний бонус у десять доларів і виграв. Після цього мені сказали, що мені потрібно зробити депозит, щоб зняти гроші, і я це зробив! Звичайно, він пройшов негайно, тож я зробив свою першу спробу зняти кошти й одразу отримав електронний лист, що він пройшов і вже в дорозі. Через кілька хвилин я отримав електронний лист про те, що його було відхилено, перемотати вперед, минув місяць, і день за днем вони відмовляють моїм запитам на зняття коштів. Я просто хочу повернути свої гроші, щоб покінчити з їхніми шахрайствами та брехнею.
I created an account last month and played the ten dollar welcome bonus and won. Afterwards I was told I needed to make a deposit in order to withdraw so I did! Ofcourse it went through immediately so I made my first withdrawal attempt and immediately got an email that it went through and was on its way. A few minutes later I got an email that it was rejected fast forward it’s been a month and day after day they deny my withdrawal requests. I just want my money back so I can be done with their scams and lies.
Привіт. Чи пробували ви з ними зв'язатися, щоб вони краще пояснили ситуацію, чому відхиляють відкликання? На мій погляд, завжди добре запитувати підтримку про такі проблеми, перш ніж робити якісь висновки.
У будь-якому випадку, якщо проблема не зникне, я б рекомендував вам подати скаргу, яка є безкоштовною, і ви можете легко це зробити, просто натиснувши/торкнувшись цього посилання . Крім того, якщо ви хочете отримати додаткову інформацію про те, як виконується весь процес, тут ви знайдете свої відповіді. Будь ласка, повідомте нас, якщо ви вирішите подати скаргу.
Hello. Have you tried to contact them, so they can explain the situation better, why is the withdrawal being rejected? In my opinion it is always good to ask the support about these kind of issues, before doing any conclusions.
Anyway, if the problem continues, I would recommend you to submit a complaint, which is free of charge, and you can do it easily just by clicking/tapping on this link. Also if you like to have some more information about how the whole process is being done, here you will find your answers. Please let us know, if you decide to go thru with submitting the complaint.
Так, я багато разів спілкувався зі службою підтримки клієнтів. Майже щодня. Але навіть з грошима на моєму рахунку, які я виграв, навіть після внесення депозиту вони 11 разів відхиляли мій запит на зняття. Вони казали мені подати запит на зняття коштів, а менш ніж через годину вони відхиляли його. Тепер, коли я намагаюся увійти, з’являється повідомлення «Обмеження для користувачів». Тож я припускаю, що тепер вони мене заблокували. Ви знаєте, я вірно граю в десять казино, stake.us modo, Zula, McLuck, luckland, де я роблю депозити та постійно знімаю гроші, тому mro — це ще одна нова здобич, яка втратила довіру.
Yes I have talked with customer service so many times. Almost daily. But even with money on my account that I won, even after making a deposit, they denied my withdrawal request 11 times. They would tell me to request a withdrawal then less than an hour later they’d reject it. Now when I try to log in it says user restricted. So I’m guessing now they’ve blocked me. You know, I play probably ten casinos faithfully, stake.us modo, Zula, McLuck, luckland where I make deposits and withdraw consistently so mro is just another new booty whose lost all credibility.
Привіт і дякую за відповідь. Я бачу, що ви успішно подали скаргу 👈 тут разом із нашою командою. Насправді їм потрібно вказати кілька речей, тому, будь ласка, дайте відповідь на них, просто натиснувши на посилання вище. Давайте подивимося, як казино відреагує та співпрацюватиме після втручання нашої групи розгляду скарг.
Hello and thank you for your reply. I can see that you have successfully submitted a complaint 👈 here with our team. They actually need to specify few things, so please kindly answer them, just by clicking/taping on the link above. Let's see how the casino will react and cooperate after the intervention of our complaint team.
Так, я щойно прочитав і одразу відповів. Дуже дякую.
Yes I just read it and immediately responded. Thank you so much.
Привіт!
Я перевірив вашу скаргу та не зміг побачити оновлення в її ланцюжку. Таймер також говорить "очікування гравця"
Чи можу я запитати, як ви відреагували, щоб виявити можливі помилки чи системні збої? Ви надіслали електронний лист чи скористалися посиланням від Ромі?
Сподіваюся, нічого не сталося, але я вважаю за краще бути обережним.
Заздалегідь дуже дякую. 🙏
Hey there!
I checked on your complaint and could not see the update in its thread. The timer also says "waiting for player"
Just to spot potential bugs or system failures, may I ask how you responded? Did you send an email, or use the link from Romi?
I hope nothing went wrong, but I prefer to be cautious.
Thank you very much in advance. 🙏
Я чітко розумію, а тому припускаю, що ви також відповіли на запитання Вероніки. Якщо ні, ви знаєте, що ви можете зробити це в ланцюжку скарг, щоб скоротити час розслідування.
Я тримаю кулаки за вас і справедливе вирішення всієї ситуації. 🤞
I clearly comprehend, and therefore I assume that you have also answered Veronica's questions. If not, you know that you can do so in the complaint thread, to shorten the investigation time.
I'll keep my fingers crossed for you and a fair resolution of the whole situation. 🤞
Казино відповіло і запропонувало мені це рішення. Я щиро вдячний Casino Guru за те, що він надав нам голос і не дозволив місцям використовувати переваги таких гравців, як я. Дуже дякую.
The casino has responded and offered me this resolution. I truly appreciate Casino Guru for giving us a voice and not allowing places to take advantage of players like me. Thank you so much.
Я хотів би поділитися, що MrO заплатив мені сьогодні. Дуже дякую, хлопці, за ваші оперативні відповіді та уважність, я щиро ціную це. І я вдячний MrO за те, що він заплатив мені.
I would like to share that MrO has paid me today. Thank you guys so much for your prompt replies and attentiveness I truly appreciate it. And I appreciate MrO for paying me.
Привіт, я дуже радий, що тобі вдалося отримати свої гроші, і все закінчилося добре. Мене завжди тішить, коли все вирішується позитивно і всі задоволені. 😊🎉
Крім того, будь ласка, і ми завжди раді допомогти вам, якщо виникне проблема в майбутньому.
У будь-якому випадку, я сподіваюся, що нічого подібного не знадобиться, і досвід буде тільки кращим.
Тим не менше, ви продовжите грати в цьому казино чи швидше знайдете інше? Можливо, ще одне запитання, якщо я можу знати, скільки часу тривав весь процес вилучення? 🙂
Hello, I'm so glad you managed to get your money and everything turned out well in the end. It always makes me happy when things are resolved positively and everyone is happy. 😊🎉
Also, you're welcome and we're always pleased to help you if there's a problem in the future.
Anyway, I hope that nothing like this will be necessary and the experience will only get better.
Nevertheless, will you continue to play in this casino or will you find another one sooner? Maybe one more question, if I may know, how long did the whole withdrawal process take ? 🙂
Привіт, я дуже радий, що тобі вдалося отримати свої гроші, і все закінчилося добре. Мене завжди тішить, коли все вирішується позитивно і всі задоволені. 😊🎉
Крім того, будь ласка, і ми завжди раді допомогти вам, якщо виникне проблема в майбутньому.
У будь-якому випадку, я сподіваюся, що нічого подібного не знадобиться, і досвід буде тільки кращим.
Тим не менше, ви продовжите грати в цьому казино чи швидше знайдете інше? Можливо, ще одне запитання, якщо я можу знати, скільки часу тривав весь процес вилучення? 🙂
Hello, I'm so glad you managed to get your money and everything turned out well in the end. It always makes me happy when things are resolved positively and everyone is happy. 😊🎉
Also, you're welcome and we're always pleased to help you if there's a problem in the future.
Anyway, I hope that nothing like this will be necessary and the experience will only get better.
Nevertheless, will you continue to play in this casino or will you find another one sooner? Maybe one more question, if I may know, how long did the whole withdrawal process take ? 🙂
Я не буду грати в казино. Процес тривав місяць і 3 дні… З 12 січня 2024 року до вчора. Я збираюся повернутися до Ole вірних. Stake.us, LuckyLand, Modo.us, Mcluck, - усі вони сумлінно платять!!! Ніколи не буває розмов.
I won’t be playing at the casino. The process took a month and 3 days… From Jan 12th 2024 til yesterday. I’m gonna go back to the ole faithfuls. Stake.us, LuckyLand, Modo.us, Mcluck, - they all pay out faithfully!!! There’s never any hang ups.
Вірна думка!
Я б сказав, навіщо витрачати час там, де ви не можете почуватися достатньо комфортно?
Удачі вам в азартних іграх. ✨
Sure thing!
I'd say why waste time somewhere you can't no longer feel comfortable enough?
Good luck to your gambling activities. ✨
Слоти Mr. O Casino сфальсифіковані. Я смію будь-кого сказати мені інакше. Я виграв у свій перший раз. Після цього я грав ще 12 разів (депозити на всіх) і жодного разу більше не виграв. Ви можете абсолютно ВІДЧУВАТИ, наскільки вони сфальсифіковані, коли граєте. Це настільки очевидно, що дивно. ТАК... Я мав зупинитися після, можливо, 3-4 разів, але я просто подумав, що, можливо, мені не пощастило, але я абсолютно переконаний, що ЦЕ казино псує барабани. Я ніколи туди не повернуся. ЗАРАЗ у них є нове казино під назвою Eternal Slots. Я тобі кажу... ТЕ САМЕ!!!!
Mr. O Casino slots are rigged. I dare anyone to tell me differently. I won on my very first time. After that I played 12 more times (deposits on all) and have never won again. You can absolutely FEEL how rigged they are when you play. Its so obvious its uncanny. YES...I should have stopped after maybe 3-4 times but I just thought maybe I was having an unlucky spell but I am absolutely convinced THIS casino messes with the reels. I will never ever go back there. NOW they have a new Casino called Eternal Slots. Im telling you...SAME THING!!!!
Привіт і дякую за ваш досвід роботи з казино. Гадаю, я б швидко подолав це, якби не виграв, тож я б не втратив більше грошей.
Я сподіваюся, що цей досвід більше не повториться, і у вас буде кращий сеанс. Звичайно, якщо ви вважаєте, що щось не так, ви можете зв’язатися з нами.
Hi and thanks for your casino experience. I think I would have gotten over it pretty quickly if I hadn't won so I wouldn't have lost more money.
I hope this experience doesn't happen again and you have a better session. Of course, if you think something is wrong, you know you can contact the us.
Привіт, казино також повідомило вам, чому ви не можете зняти гроші? Ви грали з бонусом? У вас є підтверджений обліковий запис?
Дайте мені знати, де ви знаходитесь і чи можемо ми вам допомогти. 🙂
Hey, did the casino also tell you why it's not possible for you to withdraw money ? Did you play with the bonus ? Do you have a verified account ?
Let me know where you stand and if we can help you. 🙂
Це казино - жарт. Приховані правила, щоб вивести 30 доларів - це неймовірно. Сподіваюся, що в майбутньому їх закриють. Ніколи не було проблем із Chumba.. великі виграші, швидкі виплати, і я отримую безкоштовні sc від 15 до 100 щотижня без прихованих винятків. Mr O дує великий!!
This casino is a joke. Hidden rules in order to withdraw 30 dollars is unbelievable. Hopefully they will be shut down in the future. Never had any issues with Chumba..big wins, fast payouts and I get free sc anywhere from 15 to 100 weekly with no hidden exceptions. Mr O blows the big one!!
Привіт, не могли б ви сказати трохи більше? Які приховані речі є в казино і чому воно не хоче платити вам гроші? Чи можете ви мені це пояснити, будь ласка?
Hello, could you please say a little more ? What hidden things does the casino have and why it didn't want to pay you money ? Can you explain that to me please ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.