ФорумКазиноMr. O Casino - загальне обговорення

Mr. O Casino - загальне обговорення

3 міс. тому від destinylang6
|
1088 переглядів 17 відповідей |
|
Додати публікацію
3 міс. тому
Тут ви можете обговорити Mr. O Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 міс. тому

Минулого місяця я створив обліковий запис, зіграв вітальний бонус у десять доларів і виграв. Після цього мені сказали, що мені потрібно зробити депозит, щоб зняти гроші, і я це зробив! Звичайно, він пройшов негайно, тож я зробив свою першу спробу зняти кошти й одразу отримав електронний лист, що він пройшов і вже в дорозі. Через кілька хвилин я отримав електронний лист про те, що його було відхилено, перемотати вперед, минув місяць, і день за днем вони відмовляють моїм запитам на зняття коштів. Я просто хочу повернути свої гроші, щоб покінчити з їхніми шахрайствами та брехнею. filefile

Автоматичний переклад.
destinylang6
3 міс. тому

Привіт. Чи пробували ви з ними зв'язатися, щоб вони краще пояснили ситуацію, чому відхиляють відкликання? На мій погляд, завжди добре запитувати підтримку про такі проблеми, перш ніж робити якісь висновки.

У будь-якому випадку, якщо проблема не зникне, я б рекомендував вам подати скаргу, яка є безкоштовною, і ви можете легко це зробити, просто натиснувши/торкнувшись цього посилання . Крім того, якщо ви хочете отримати додаткову інформацію про те, як виконується весь процес, тут ви знайдете свої відповіді. Будь ласка, повідомте нас, якщо ви вирішите подати скаргу.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Так, я багато разів спілкувався зі службою підтримки клієнтів. Майже щодня. Але навіть з грошима на моєму рахунку, які я виграв, навіть після внесення депозиту вони 11 разів відхиляли мій запит на зняття. Вони казали мені подати запит на зняття коштів, а менш ніж через годину вони відхиляли його. Тепер, коли я намагаюся увійти, з’являється повідомлення «Обмеження для користувачів». Тож я припускаю, що тепер вони мене заблокували. Ви знаєте, я вірно граю в десять казино, stake.us modo, Zula, McLuck, luckland, де я роблю депозити та постійно знімаю гроші, тому mro — це ще одна нова здобич, яка втратила довіру.

Автоматичний переклад.
destinylang6
3 міс. тому

Привіт і дякую за відповідь. Я бачу, що ви успішно подали скаргу 👈 тут разом із нашою командою. Насправді їм потрібно вказати кілька речей, тому, будь ласка, дайте відповідь на них, просто натиснувши на посилання вище. Давайте подивимося, як казино відреагує та співпрацюватиме після втручання нашої групи розгляду скарг.


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Так, я щойно прочитав і одразу відповів. Дуже дякую.

Автоматичний переклад.
destinylang6
3 міс. тому

Привіт!

Я перевірив вашу скаргу та не зміг побачити оновлення в її ланцюжку. Таймер також говорить "очікування гравця"

Чи можу я запитати, як ви відреагували, щоб виявити можливі помилки чи системні збої? Ви надіслали електронний лист чи скористалися посиланням від Ромі?

Сподіваюся, нічого не сталося, але я вважаю за краще бути обережним.

Заздалегідь дуже дякую. 🙏

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Так, я відповів електронною поштою за наданим посиланням. 😌

Автоматичний переклад.
destinylang6
3 міс. тому

Я чітко розумію, а тому припускаю, що ви також відповіли на запитання Вероніки. Якщо ні, ви знаєте, що ви можете зробити це в ланцюжку скарг, щоб скоротити час розслідування.

Я тримаю кулаки за вас і справедливе вирішення всієї ситуації. 🤞

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Казино відповіло і запропонувало мені це рішення. Я щиро вдячний Casino Guru за те, що він надав нам голос і не дозволив місцям використовувати переваги таких гравців, як я. Дуже дякую.

file

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я хотів би поділитися, що MrO заплатив мені сьогодні. Дуже дякую, хлопці, за ваші оперативні відповіді та уважність, я щиро ціную це. І я вдячний MrO за те, що він заплатив мені.

Автоматичний переклад.
destinylang6
3 міс. тому

Привіт, я дуже радий, що тобі вдалося отримати свої гроші, і все закінчилося добре. Мене завжди тішить, коли все вирішується позитивно і всі задоволені. 😊🎉

Крім того, будь ласка, і ми завжди раді допомогти вам, якщо виникне проблема в майбутньому.

У будь-якому випадку, я сподіваюся, що нічого подібного не знадобиться, і досвід буде тільки кращим.

Тим не менше, ви продовжите грати в цьому казино чи швидше знайдете інше? Можливо, ще одне запитання, якщо я можу знати, скільки часу тривав весь процес вилучення? 🙂

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, я дуже радий, що тобі вдалося отримати свої гроші, і все закінчилося добре. Мене завжди тішить, коли все вирішується позитивно і всі задоволені. 😊🎉

Крім того, будь ласка, і ми завжди раді допомогти вам, якщо виникне проблема в майбутньому.

У будь-якому випадку, я сподіваюся, що нічого подібного не знадобиться, і досвід буде тільки кращим.

Тим не менше, ви продовжите грати в цьому казино чи швидше знайдете інше? Можливо, ще одне запитання, якщо я можу знати, скільки часу тривав весь процес вилучення? 🙂

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я не буду грати в казино. Процес тривав місяць і 3 дні… З 12 січня 2024 року до вчора. Я збираюся повернутися до Ole вірних. Stake.us, LuckyLand, Modo.us, Mcluck, - усі вони сумлінно платять!!! Ніколи не буває розмов.

Автоматичний переклад.
destinylang6
3 міс. тому

Вірна думка!

Я б сказав, навіщо витрачати час там, де ви не можете почуватися достатньо комфортно?

Удачі вам в азартних іграх. ✨

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Слоти Mr. O Casino сфальсифіковані. Я смію будь-кого сказати мені інакше. Я виграв у свій перший раз. Після цього я грав ще 12 разів (депозити на всіх) і жодного разу більше не виграв. Ви можете абсолютно ВІДЧУВАТИ, наскільки вони сфальсифіковані, коли граєте. Це настільки очевидно, що дивно. ТАК... Я мав зупинитися після, можливо, 3-4 разів, але я просто подумав, що, можливо, мені не пощастило, але я абсолютно переконаний, що ЦЕ казино псує барабани. Я ніколи туди не повернуся. ЗАРАЗ у них є нове казино під назвою Eternal Slots. Я тобі кажу... ТЕ САМЕ!!!!

Автоматичний переклад.
angel47usa
1 місяць тому

Привіт і дякую за ваш досвід роботи з казино. Гадаю, я б швидко подолав це, якби не виграв, тож я б не втратив більше грошей.

Я сподіваюся, що цей досвід більше не повториться, і у вас буде кращий сеанс. Звичайно, якщо ви вважаєте, що щось не так, ви можете зв’язатися з нами.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я граю в казино Mr O і маю баланс 1088 доларів, але це не дозволяє мені зняти гроші

Автоматичний переклад.
bigchunkk1611
1 місяць тому

Привіт, казино також повідомило вам, чому ви не можете зняти гроші? Ви грали з бонусом? У вас є підтверджений обліковий запис?

Дайте мені знати, де ви знаходитесь і чи можемо ми вам допомогти. 🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого