ФорумКазиноMiuCasino - загальне обговорення

MiuCasino - загальне обговорення

1 місяць тому від yasin61
|
492 переглядів 10 відповідей |
|
Додати публікацію
1 місяць тому
Тут ви можете обговорити MiuCasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 місяць тому

Привіт, як може статися, що якщо казино навмисно ігнорує захист гравця, здійснює постійне самовиключення на 3 місяці запізно, Casinoguru тоді стоїть за казино та погоджується з казино. На веб-сайті Miucasino ви повинні звернутися до служби підтримки, якщо у вас виникнуть запитання. Я сказав службі підтримки, що вони повинні зробити постійне самовиключення мого облікового запису, яке було проігноровано, і в результаті я втратив майже 2000 євро. Casinoguru все одно розмовляє за спиною казино, і скаргу закривають через гроші, так само, як казино вибілюють заради грошей. Я буду обговорювати не лише це тут, але й про gamble joe, LCB і Casinomeister. Справу так легко не замять під килим. 3 роки тому вони ще були за гравців, а тоді б вирішили цю справу за гравця. Зараз це просто схема заробляння грошей, коли ранг підвищується за гроші, скарги відхиляються на виплати з казино тощо...

Автоматичний переклад.
yasin61
1 місяць тому

Тут ви маєте чітку причину, чому рішення було прийнято таким, яким воно було: «Питання було відхилено Групою розгляду скарг, яка дійшла висновку, що гравець матиме право на відшкодування, лише якщо запит на самовиключення надійшов через проблему з азартними іграми. , чого тут не було, тому скаргу було закрито».

Щодо решти, то не знаю, чи варто взагалі коментувати, тому що я бачу, що у вас є своя правда, і тому навряд чи я вам щось скажу. Якби ми робили це для казино та за гроші, що неправда, ви, ймовірно, не мали б з нами справи. Думаю, цим все сказано. 21 скарга, і, судячи з того, що я бачив, приблизно половина була вирішена, але так, ми точно робимо це для казино і отримуємо за це гроші. Я просто виправлю вас один раз, тому що я знаю, що тут була певна історія, уникайте подібних упереджених поглядів, інакше вас забанять на форумі.

Дуже дякую.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

І навпаки, ваша заява полягає в тому, що казино може залишити мій рахунок відкритим, незважаючи на запит на самовиключення, якщо я не заявив про залежність від азартних ігор. Це твердження можна дуже чітко побачити в моїй скарзі. Тому слід чітко вірити, що якщо казино ігнорує запит на самовиключення, це винне казино. І не думайте, що я дозволю себе залякати погрозою заборонити мене.

Автоматичний переклад.
yasin61
1 місяць тому

Можливо, було б добре ще раз прочитати причину. Я ніде не казав, що це нормально мати відкритий рахунок, якщо гравець не згадує залежність від азартних ігор. Там сказано, що ви не маєте права на відшкодування, що, я б сказав, є досить великою різницею.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, у нас проблеми з цим казино, менеджери ігнорують нас у месенджерах, онлайн-підтримка теж ігнорує, і тепер сайт не працює. Чи є у вас прямі контакти менеджерів цього казино?

Автоматичний переклад.
Sovin
1 місяць тому

привіт Чи можу я запитати, чи може наша команда чимось допомогти вам?

Зазвичай ми безпосередньо зв’язуємося з представником казино лише тоді, коли це необхідно для скарги гравця, і не надаємо жодних контактів.

Ми з радістю допоможемо, якщо можемо щось зробити, тож повідомте нам, будь ласка.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

У моєму випадку все точно так само! Гравець знаходиться в тій же ситуації, що і я, і нічого не відбувається! Тому що казино збанкрутувало і веб-сайт більше не доступний! Якщо немає грошей, нема чого брати! Я зазнав збитків від 4000 до 5500 євро!

Автоматичний переклад.
phein67
1 місяць тому

Я вже повідомив нашу команду обробки даних щодо цього казино, і, сподіваюся, незабаром вони зможуть дізнатися, що там відбувається.

Мені дуже шкода за всю вашу ситуацію та сподіваюся, що Томас був корисним, надавши принаймні всю інформацію щодо нашого міжнародного інструменту самовиключення у вашій скарзі .

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Казино має бути видалено, я хочу повернути свої 4000-5000!!!

Автоматичний переклад.
phein67
1 місяць тому

Я точно розумію вашу точку зору та розумію, наскільки розчаровує вся ця ситуація.

На жаль, наразі нічого особливого робити, просто наберіться терпіння та чекайте, щоб побачити, що наша команда дізнається.🙏

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого