3 міс. тому
Тут ви можете обговорити MiuCasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, як може статися, що якщо казино навмисно ігнорує захист гравця, здійснює постійне самовиключення на 3 місяці запізно, Casinoguru тоді стоїть за казино та погоджується з казино. На веб-сайті Miucasino ви повинні звернутися до служби підтримки, якщо у вас виникнуть запитання. Я сказав службі підтримки, що вони повинні зробити постійне самовиключення мого облікового запису, яке було проігноровано, і в результаті я втратив майже 2000 євро. Casinoguru все одно розмовляє за спиною казино, і скаргу закривають через гроші, так само, як казино вибілюють заради грошей. Я буду обговорювати не лише це тут, але й про gamble joe, LCB і Casinomeister. Справу так легко не замять під килим. 3 роки тому вони ще були за гравців, а тоді б вирішили цю справу за гравця. Зараз це просто схема заробляння грошей, коли ранг підвищується за гроші, скарги відхиляються на виплати з казино тощо...
Hello, how can it be that if a casino deliberately ignores player protection, carries out a permanent self-exclusion 3 months too late, Casinoguru then stands behind the casino and agrees with the casino. On the Miucasino website you are supposed to contact support if you have any questions. I told support that they should make a permanent self-exclusion on my account, which was ignored and I lost almost 2000 euros as a result. Casinoguru talks behind the casino's back anyway and the complaint is closed for money, just like casinos are whitewashed for money. I will not only discuss this here but also on gamble joe, LCB and Casinomeister. The matter will not be swept under the carpet that easily. 3 years ago they were still for the players and back then they would have decided this case for the player. Now it's just a money-making scheme where the rank is increased for money, complaints are rejected for payments from the casino, etc....
Hallo, wie kann es sein das wenn ein Casino mit Absicht den Spielerschutz missachtet, einen permanenten Selbstauschluss erst 3 Monate zu spät durchführt, sich Casinoguru dann hinter das Casino stellt u d dem Casino recht gibt. Auf der Website von Miucasino soll man sich bei Fragen an den Support wenden, ich habe dem Support mitgeteilt das er einen permanenten Selbstauschluss auf mein Konto machen soll, welcher nicht beachtet wurde und ich knapp 2000 Euro dadurch verloren habe. Casinoguru redet ja eh hintenrum mit dem Casino und für Geld wird die Beschwerde eingestellt genauso wie Casinos für Geld geschönt werden. Ich werde das nicht nur hier sondern auch bei gamble joe, LCB und Casinomeister diskutieren. So einfach wird die Sache nicht unter den Tisch gekehrt. Vor 3 Jahren waren sie noch für Spieler und damals hätten sie diesen Fall für den Spieler entschieden, Mittlerweile ist das nur noch Geldmache, wo für Geld der Rang hochgestuft wird, für Zahlungen vom Casino die Beschwerden abgelehnt werden etc.....
Тут ви маєте чітку причину, чому рішення було прийнято таким, яким воно було: «Питання було відхилено Групою розгляду скарг, яка дійшла висновку, що гравець матиме право на відшкодування, лише якщо запит на самовиключення надійшов через проблему з азартними іграми. , чого тут не було, тому скаргу було закрито».
Щодо решти, то не знаю, чи варто взагалі коментувати, тому що я бачу, що у вас є своя правда, і тому навряд чи я вам щось скажу. Якби ми робили це для казино та за гроші, що неправда, ви, ймовірно, не мали б з нами справи. Думаю, цим все сказано. 21 скарга, і, судячи з того, що я бачив, приблизно половина була вирішена, але так, ми точно робимо це для казино і отримуємо за це гроші. Я просто виправлю вас один раз, тому що я знаю, що тут була певна історія, уникайте подібних упереджених поглядів, інакше вас забанять на форумі.
Дуже дякую.
Here you have a clear reason why the decision was made as it was: "The issue was rejected by the Complaints Team, which concluded that the player would only be entitled to a refund if the self-exclusion had been requested due to a gambling problem, which was not the case here. Consequently, the complaint was closed."
To the rest I don't know if I should comment at all because I see that you have your truth and therefore I will probably hardly tell you something. If we were doing it for the casinos and for money, which is not true, you would probably have no case with us. I think that says it all. 21 complaints and so, according to what I've seen, about half resolved, but yes, we are definitely doing it for the casinos and we are getting money for it. I'll just correct you once, because I know there's been some history here, avoid similar biased views or you'll be banned from the forum.
Thank you very much.
І навпаки, ваша заява полягає в тому, що казино може залишити мій рахунок відкритим, незважаючи на запит на самовиключення, якщо я не заявив про залежність від азартних ігор. Це твердження можна дуже чітко побачити в моїй скарзі. Тому слід чітко вірити, що якщо казино ігнорує запит на самовиключення, це винне казино. І не думайте, що я дозволю себе залякати погрозою заборонити мене.
Conversely, your statement is that the casino can keep my account open despite the self-exclusion request if I have not declared a gambling addiction. This statement can be seen very clearly in my complaint. So one should clearly believe that if a casino ignores a self-exclusion request, this is the casino's fault. And don't think that I will let myself be intimidated with the threat of banning me.
Im Umkehrschluss ist Ihre Aussage dass das Casino mein Konto trotz Selbstauschluss Antrag offen lassen darf wenn ich nicht Spielsucht angegeben habe. Diese Aussage kann man ganz klar in meiner Beschwerde sehen.Also man sollte klar der Meinung sein das wenn ein Casino einen Selbstauschluss Antrag missachtet, das dies der Fehler des Casinos ist. Und meinen sie bloß nicht ich lasse mich einschüchtern mit der Drohung mich zu Bannen
Можливо, було б добре ще раз прочитати причину. Я ніде не казав, що це нормально мати відкритий рахунок, якщо гравець не згадує залежність від азартних ігор. Там сказано, що ви не маєте права на відшкодування, що, я б сказав, є досить великою різницею.
Maybe it would be good to read the reason again. I didn't say anywhere that it's okay to have an open account if the player doesn't mention gambling addiction. It says you're not entitled to a refund which is a pretty big difference I'd say.
Привіт, у нас проблеми з цим казино, менеджери ігнорують нас у месенджерах, онлайн-підтримка теж ігнорує, і тепер сайт не працює. Чи є у вас прямі контакти менеджерів цього казино?
Hi, we have issues with this casino, managers ignoring us in messengers, online support also ignoring and now the website doesn't work. Do you have any direct contacts of managers of this casino?
привіт Чи можу я запитати, чи може наша команда чимось допомогти вам?
Зазвичай ми безпосередньо зв’язуємося з представником казино лише тоді, коли це необхідно для скарги гравця, і не надаємо жодних контактів.
Ми з радістю допоможемо, якщо можемо щось зробити, тож повідомте нам, будь ласка.
Hi. May I ask if there is something our team could help you with, perhaps?
We usually directly contact the casino representative only whenever it is necessary in a player's complaint and do not share any contacts.
We would gladly help if there is anything we can do, so just let us know, please.
У моєму випадку все точно так само! Гравець знаходиться в тій же ситуації, що і я, і нічого не відбувається! Тому що казино збанкрутувало і веб-сайт більше не доступний! Якщо немає грошей, нема чого брати! Я зазнав збитків від 4000 до 5500 євро!
In my case it's exactly the same! The player is in the same situation as me and nothing happens! Because the casino is bankrupt and the website is no longer accessible! If there's no money left, there's nothing left to get! I've suffered losses of 4000 to 5500 euros!
In meinem Fall geht es doch genau um das gleiche!Dem Spieler geht es so wie mir und nichts passiert!weil das Casino Pleite ist und die Seite nicht mehr abrufbar ist!Wo kein Geld mehr da ist ,ist auch nichts mehr zu holen!ein schaden von 4000 bis 5500 Euro ist mir entstanden!
Я вже повідомив нашу команду обробки даних щодо цього казино, і, сподіваюся, незабаром вони зможуть дізнатися, що там відбувається.
Мені дуже шкода за всю вашу ситуацію та сподіваюся, що Томас був корисним, надавши принаймні всю інформацію щодо нашого міжнародного інструменту самовиключення у вашій скарзі .
I have already informed our data team regarding this casino, and hopefully they will be able to find out what is going on there soon.
I am really sorry about your whole situation and hope that Tomas was helpful by providing all the information regarding our international tool for self-exclusion in your complaint, at least.
Я точно розумію вашу точку зору та розумію, наскільки розчаровує вся ця ситуація.
На жаль, наразі нічого особливого робити, просто наберіться терпіння та чекайте, щоб побачити, що наша команда дізнається.🙏
I surely get your point and understand how frusrating the whole situation must be.
Unfortunately, for now, there is really nothing much to do, just to be patient and wait to see what our team will find out.🙏
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.