ФорумКазиноMega Dice Casino - загальне обговорення

Mega Dice Casino - загальне обговорення

8 міс. тому від itsaduckquack
|
1404 переглядів 18 відповідей |
|
Додати публікацію
8 міс. тому
Тут ви можете обговорити Mega Dice Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
8 міс. тому

Цей сайт – буквально шахрайство. Майже нульовий RTP (ні, я не сподіваюся отримати неймовірну суму виграшів), але кожен раз, коли ви виграєте, це абсолютний мінімум (якщо взагалі). Простота транзакцій нічого не компенсує, якщо щоразу, коли ви робите ставку, ви отримуєте 0 у відповідь. Цей сайт жахливий, він навіть (принаймні) не може дати мені причини продовжувати грати в азартні ігри. Просто повне шахрайство. Просто внесіть депозит і попрощайтеся з усім, що ви дасте цьому казино.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Законний шахрайський веб-сайт із використанням дублікатів слотів, уникайте будь-якою ціною

Автоматичний переклад.
w2h9tcx2r6
3 міс. тому

Привіт, виходячи з того, що ви описуєте, можливо, це не найкращий досвід казино.

Але якщо я можу знати, на якій основі ви думаєте, що вони мають підроблені слоти? У вас є якісь докази цього, чи ви втратили і вважаєте, що вони підроблені? Я запитую, тому що це найпоширеніша річ, яку придумують гравці, і вона не дуже об’єктивна. 🤔

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Це казино звинуватило мене в тому, що я використовував кілька акаунтів - чого я ніколи не робив, після перевірки документів вони забрали всі гроші, і вони також змогли якось довести це третім особам, як? Не знаю, ніхто не скаже, їх ліцензіат мовчить, ігнорують 60 днів, на багатьох сайтах скарг у них дуже низький рейтинг, а тут чомусь надзвичайно високий, пригнічує, що майже всі мої гроші були у мене забрали, та ще й під якимись дурними приводами я навіть промо з ними не скористався, навіщо мені знову у них створювати акаунти? абсурд

Автоматичний переклад.
fonwild
2 міс. тому

Привіт, виходячи з того, що ви описуєте, у мене є відчуття, що ваш випадок, який ви тут пишете, стосується вашої скарги до нас, яка закінчилася як невиправдана.

На жаль, казино надало нам достатньо доказів і робило достатньо дій, щоб це закінчилося саме так.

Також Павло написав, що обговорював це з іншими колегами і рішення, мабуть, незмінне.

Мені шкода, що так вийшло, але, з іншого боку, ви повинні бути обережними і не порушувати жодних правил.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

На жаль, я не маю права отримувати жодних доказів, я вірю Павлу, але також вважаю, що саме в цьому казино мої права були порушені, я не відмовлявся від процесу перевірки, а також не відмовлявся брати участь у будь-яких розслідуваннях моєї справи. Але моя думка нікого не цікавить, вони навіть не дали мені мій депозит, мої власні гроші. Тому, моя думка викладена вище, казино приймає депозит і звинувачує мене в порушенні своїх правил, при цьому ніколи не обговорюючи це питання зі мною, а лише надає інформацію третім особам. Втрата такої кількості грошей для мене - це катастрофа, я не можу зрозуміти позицію казино, і мені важко змиритися з тим, що гроші, які я заробляю в реальному житті, можуть ось так у мене забрати в онлайн казино.


Я навіть не можу написати погану рецензію, хоча я просто розповідаю глядачам про свою ситуацію. В якому я вносив депозит, грав, проходив верифікацію, отримував сповіщення від онлайн казино про порушення правил, повністю ігнорував у своїх запитах і лише за допомогою третіх осіб отримував підтвердження своїх порушень, які саме ? І навіть тут я не маю права нічого дізнаватися. Я не пишу нічого негативного і нікого не ображаю, чи маю я право тут бути почутим? Сподіваюсь

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
fonwild
2 міс. тому

Я розумію, як ви на це дивитеся, але часто казино не повідомляють гравцям про конкретну причину порушення правил, тому що вони можуть завдати шкоди собі. Я радий, що ви вірите Павлу, і, як я вже сказав, він обговорив це з іншими колегами, які займалися вашою справою. Це теж не було поспішне рішення з нашого боку, і ми намагалися все вирішити так, щоб мати чисте сумління.

Крім того, відгук, який ви намагалися опублікувати, було вирішено на підставі скарги, яку було визнано необґрунтованою. Ось чому вас відхилили, оскільки щоразу, коли гравець має скаргу, ми чекаємо, як це вийде, і приймаємо відповідне рішення щодо перевірки користувача.

Я думаю, ви зрозумієте, що у нас також є процеси та процедури, яких ми дотримуємося, щоб усе було чесно як для гравців, так і для казино.

Мені прикро за те, як все обернулося, але, на жаль, більше нічого не можна було зробити.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Я вас повністю розумію, я сприйняв цю тему як дискусію про казино, тому я просто говорю тут на цю тему, я не прошу вас знову допомогти мені і переглянути ситуацію, я отримав чітку відповідь, що нічого не можна буде зроблено, і я спробую вирішити це іншими способами. Найцікавіше те, що їхній регулятор не реагує на мої скарги, я думав, що регулятор і ліцензіат таких онлайн-казино намагаються допомогти або розібратися в таких ситуаціях, але, на жаль, у моєму випадку це зовсім не так , тільки ти намагався мені допомогти. Це також змушує мене думати, що ліцензія - це не більше ніж галочка, можливо, я помиляюся, але дивно, чому я не можу зв'язатися з офіційними особами

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Поясніть мені, будь ласка, чому після нарахування чорних балів цьому онлайн-казино в іншій скарзі його рейтинг не змінився? він був 8,3, оцінений як високий, остання скарга від іншого гравця була проігнорована казино та нараховані чорні точки, але рейтинг все одно не змінився

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я вас повністю розумію, я сприйняв цю тему як дискусію про казино, тому я просто говорю тут на цю тему, я не прошу вас знову допомогти мені і переглянути ситуацію, я отримав чітку відповідь, що нічого не можна буде зроблено, і я спробую вирішити це іншими способами. Найцікавіше те, що їхній регулятор не реагує на мої скарги, я думав, що регулятор і ліцензіат таких онлайн-казино намагаються допомогти або розібратися в таких ситуаціях, але, на жаль, у моєму випадку це зовсім не так , тільки ти намагався мені допомогти. Це також змушує мене думати, що ліцензія - це не більше ніж галочка, можливо, я помиляюся, але дивно, чому я не можу зв'язатися з офіційними особами

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я радий, що ми розуміємо один одного. Ви написали на правильну електронну пошту до влади? Я знаю, що іноді гравцям потрібен деякий час, щоб отримати відповідь, а для деяких ліцензій гравці не отримують жодної, тому в таких випадках це дуже сумно. Коли ти їм написав?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Поясніть мені, будь ласка, чому після нарахування чорних балів цьому онлайн-казино в іншій скарзі його рейтинг не змінився? він був 8,3, оцінений як високий, остання скарга від іншого гравця була проігнорована казино та нараховані чорні точки, але рейтинг все одно не змінився

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Якщо ви посилаєтеся на останню скаргу, індекс безпеки буде скориговано найближчим часом, і це сильно вплине на казино, тому вам не потрібно хвилюватися, що нічого не станеться.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

complaints@curacao-egaming.com

complaints@gaming-curacao.com

info@gaming-curacao.com

Це було приблизно 4 червня, я отримав лише одну відповідь від них, вони надіслали мені форму оскарження для заповнення, я заповнив її та надіслав їм назад того ж дня, тож минуло приблизно 62 дні, а вони не відповіли . Я також намагався зрозуміти, чому я не отримав від них відповіді, і приблизно раз на тиждень я їм писав, всі мої звернення за ці 62 дні були проігноровані. Я спустошений і більше нічого не відчуваю, оскільки це казино не підпадає під юрисдикцію моєї країни, я навіть не можу звернутися до суду, ліцензіат мовчить, регулятор мовчить, це дивна ситуація.


Виявляється, чиновники, відповідальні за видачу ліцензій і перевірку цього онлайн-казино, абсолютно не зацікавлені. Видали ліцензію, а що буде далі, вже не важливо. Знову ж таки, я можу помилятися, і, можливо, це мене переслідує невдала смуга в житті, але в інших випадках були ситуації, в яких регулятор намагався допомогти в подібних ситуаціях, точно не можна знати.

Автоматичний переклад.
fonwild
2 міс. тому

Отже, ви написали хороші електронні листи. Але, на жаль, іноді буває так, і гравці не отримують відповіді. Іноді це відбувається через тривалий час, якщо вони розслідують багато справ. Я знаю, що це не заспокоює, коли ми ні від кого так довго не чуємо, але, можливо, у мене все ще буде трохи надії, хоча двох місяців було б достатньо. Якщо нічого не станеться, то принаймні у вас є досвід і, можливо, ви більше не будете грати в казино з цією ліцензією. Хотілося б, щоб все вийшло інакше

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

На жаль, майже всі онлайн-казино, які мені подобаються, мають цю ліцензію, наприклад luckyblock, wsmcasino, bitubet, caibo. Всі ці казино дуже схожі між собою, мають однакову ліцензію і, можливо, у них різні акції, але мені вже страшно десь грати в таких онлайн-казино. Я багато грав за останні 3 роки, але я вперше з цим стикаюся.

Автоматичний переклад.
fonwild
2 міс. тому

Тому я б радив, якщо у вас немає проблем в казино, залишатися з ним. Якщо зняття буде здійснено в розумний час і все буде як слід, то для мене не буде причин змінюватись. Якщо гравці експериментують, добре знати про казино, де вони грають, хоча іноді навіть це не може бути гарантією того, що не трапиться нічого неприємного.

У будь-якому випадку, ви можете усунути це та вибрати, чи вкладати свої гроші в щось подібне.

Тому, якщо щось зміниться, обов’язково повідомте мене.

Я буду тут. 😕

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мова йде про іншу електронну адресу, яку використовував мій син, а не про ту, з якою я тут пишу

Привіт, я пишу вам протягом 2 місяців щодо мого сина, йому 16 років, і він не має права грати, він зареєструвався на вашому веб-сайті за допомогою моєї адреси електронної пошти та вніс і зіграв там загалом 120 335 114, а також зняв 45 818 947 Солана один раз.


Це було зроблено без перевірки (додається запис екрана, який підтверджує, що обліковий запис ніколи не перевірявся). У їхніх положеннях та умовах зазначено, що якщо грають неповнолітні, гроші можуть бути повернуті.

(16. Азартні ігри неповнолітніх

16.1 Якщо ми підозрюємо або отримуємо сповіщення, що вам наразі менше 18 років, або ви були молодшими 18 років (або не досягли повноліття відповідно до законодавства вашої юрисдикції), коли ви робили ставки через Сервіс , ваш обліковий запис буде призупинено, тому ви не зможете робити будь-які подальші ставки або виводити гроші зі свого рахунку. Потім ми розслідуємо це питання, включно з тим, чи робили ви ставки як представник або іншим чином робили ставки від імені особи віком до 18 років (або не досягли повноліття відповідно до законів вашої юрисдикції). Якщо буде виявлено, що ви: (a) на даний момент, (b) не досягли 18-річного віку або не досягли повноліття на відповідний момент, або (c) зробили ставку як представник або за вказівкою особа віком до 18 років або віком до повноліття, що стосується вас:

усі виграші, які зараз зараховані або мають бути зараховані на ваш рахунок, будуть анульовані;

будь-які виграші, які ви зробили, роблячи ставки за допомогою Сервісу, коли ви були неповнолітніми, повинні бути виплачені нам за запитом (якщо ви не дотримуєтеся цього положення, ми спробуємо покрити всі витрати, пов’язані з поверненням таких сум); та/або

усі кошти, внесені на ваш рахунок, які не є виграшами, будуть повернені вам АБО утримані, доки вам не виповниться 18 років, на наш власний розсуд. Ми залишаємо за собою право вираховувати комісію за транзакцію із суми, що підлягає поверненню, включно з комісією за трансакцію за депозити на ваш рахунок megadice.com, які ми покриваємо.)

Оскільки він ще неповнолітній, і вони також порушили свою політику, не підтвердивши зняття коштів (9.3. Ми залишаємо за собою право вимагати посвідчення особи з фотографією чи підтвердження адреси або виконувати додаткові процедури перевірки (наприклад, вимагати від вас селфі, організовувати дзвінок для підтвердження, тощо), щоб підтвердити вашу особу, перш ніж ми надамо дозвіл на зняття коштів з вашого рахунку. Ми також залишаємо за собою право виконувати перевірку особи в будь-який час під час ваших ділових відносин з нами.)


Я вимагаю повного відшкодування.


Я вже надіслав тобі його паспорт.

І моя теж.


Я прошу повернути мені суму Solana, яку я вніс, за вирахуванням коштів (45,818947 Sol).

Загалом це буде 74,516167 Солана

На цьому

Адреса: FijFMAeB1AURhQNBKmvfnu3bDomuFhzPMLfjAjgMZYp8


Якщо вони не виконають моїх вимог, я вживу проти них судових заходів і передам усі свої записи та докази до відповідного відділу.


У вкладенні ви знайдете запис екрана про те, що обліковий запис не було підтверджено, а також електронну таблицю Excel, яку ви надіслали з історією транзакцій.


Ви порушили свої правила та дали неповнолітній можливість грати у вашому казино. Якщо я не отримаю 74.516167 Solana, це також свідчить про те, що ви підтримуєте азартні ігри серед неповнолітніх. І чинять злочини по всьому світу.


І я не хочу 499,5 Dice, я хочу повернути всю Solana 74,516167, яку заплатив мій неповнолітній син!



З повагою


Автоматичний переклад.
luexdi
1 місяць тому

Йдеться про megadice.com


Автоматичний переклад.
luexdi
1 місяць тому

Привіт. Мені прикро чути про цю ситуацію з вашим сином.

На жаль, оскільки він порушив правила, які діють у більшості онлайн-казино, і грати можуть лише гравці старше 18 років, я справді не знаю, як тепер має діяти казино.

Тому я хотів би запропонувати вам зв’язатися з нашою групою розгляду скарг, щоб вони допомогли вам із цією справою. Будь ласка, напишіть електронний лист на адресу і дайте нам знати, як це відбувається.

Ми обов’язково дочекаємося розв’язки цієї ситуації.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого