ФорумКазиноMega Casino - загальне обговорення

Mega Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від cgutiereez319
|
6538 переглядів 34 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
ottodickmann
1 рік тому

Ні, умови бонусу змінилися, і з тих пір, як я виграв гроші, вони знову змінилися, тому що я повинен прийняти нові положення та умови, перш ніж я зможу знову увійти до свого облікового запису. Я не можу не відчувати, що щось змінилося, тому що я виграв гроші, а вони знаходять спосіб не платити мені

Автоматичний переклад.
bradpriest22
1 рік тому

Привіт,

мені здається, що ми безпорадні довести щось без історії ігор. 🤔


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, як це суперечить мені, це казино не відповідає, їх слід занести в чорний список, як на інших сторінках оглядів. Я кілька разів запитував свою історію ігор

Автоматичний переклад.
bradpriest22
1 рік тому

Привіт bradpriest22,

Я знову прочитав вашу скаргу та вважаю, що виникло певне непорозуміння щодо отримання історії ігор. Крістіна чекала на підтвердження того, що ви попросили казино надати його, і коли ви написали, що казино вас ігнорує, ви також згадали, що шукаєте допомоги деінде.

З моєї точки зору, найкраще буде, якщо ви попросите повторно відкрити скаргу та вкажете причину того, що казино продовжує вас ігнорувати, щоб у вас не було шансів отримати історію ігор. Тому ви просите нас зв’язатися з казино від вашого імені.

Я вважаю, що ваша справа варта перевірки, і ми не любимо закривати скарги, навіть не намагаючись рухатися вперед.

Що ти думаєш про це? 🤔




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Понад 15 днів я намагався зняти те, що виграв у мега-казино, це було 1800, вони не заплатили, після багатьох сварок вони знову надсилали документи на рахунок, вони надіслали електронний лист, скоротили до 1300 кажучи, що все добре

Що в понеділок, 27/02/2023, зняття коштів впаде на рахунок, нічого не впаде, потім вони сказали, що обліковий запис не так, і що кілька днів тому вони самі надіслали електронний лист із повідомленням, що все добре, що зняття було в прогресу, у мене є електронні листи, про які я хочу попередити Mega Casino та фальшивих шахраїв

Автоматичний переклад.
1 рік тому

filefilefilefile електронні листи, які мені надіслали зі служби підтримки mega Casino, коли минув семиденний період, коли вони сказали, що кошти повинні бути зараховані на мій рахунок

Вони надіслали ще один електронний лист із повідомленням, що обліковий запис неправильний, якби вони залишилися більше ніж на 15 днів пізніше, вони самі надіслали електронний лист із повідомленням, що все гаразд, моя думка, всі шахраї, і єдине слово, яке я маю, щоб підвести підсумок цього поганого характеру казино

Автоматичний переклад.
alexresende983
1 рік тому

На жаль, я не можу прочитати цей екран, але, здається, вам знадобиться допомога.

Якщо ви погоджуєтеся, просто натисніть це посилання, щоб подати скаргу. Звучить як гарна ідея?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Наразі все ще перебуває під слідством

Автоматичний переклад.
bradpriest22
1 рік тому

Хто під слідством? Якщо ви використовуєте кнопку відповіді замість цитати, важко здогадатися, на який пост ви відповідаєте. 🙁

Автоматичний переклад.
JakeLazare
7 міс. тому

Я помітив, що ви звернулися до десяти гравців із цією дружньою рекомендацією. Вибачте за мої манери, але не могли б ви підтвердити це знімком екрана, на якому показано ваші успішні зняття коштів?

Ви знаєте, азартні ігри — це дуже конкурентна індустрія, і хоча у мене немає причин вам не вірити, я вважаю за краще бути прямолінійним. Гравці зазвичай так не поводяться, тому ми вдячні за вашу співпрацю.

Останній раз, коли я бачив такий високий рівень досить схожої взаємодії, скріншотів не було надано.

Я ціную ваше розуміння та дотримання прозорості. 🙏

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, я подав запит на зняття коштів у розмірі 200 фунтів стерлінгів у мега-казино, вони очікують на це вже 48 годин. Вони не скажуть мені, що це займає так багато часу, і зараз я не можу увійти до свого облікового запису. Будь ласка, ви можете мені допомогти.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Сподіваюся, ви скоро отримаєте свої гроші. Яке повідомлення ви отримуєте, коли намагаєтесь увійти?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, я подав запит на зняття коштів у розмірі 200 фунтів стерлінгів у мега-казино, вони очікують на це вже 48 годин. Вони не скажуть мені, що це займає так багато часу, і зараз я не можу увійти до свого облікового запису. Будь ласка, ви можете мені допомогти.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино і чи знімали ви там раніше?

Спробуйте також перевірити свою електронну пошту та папку зі спамом, якщо ви отримали будь-які повідомлення від казино, і повідомте нам про це. Іноді такі електронні листи можуть потрапляти у спам, ось чому.

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Удачі, вони шахраї. Зібрав у мене понад 10 тисяч доларів. Після того, як я виграв, я не міг увійти знову, а потім, коли я це зміг, мені довелося прийняти нові положення та умови. Вони зробили зі мною щось тіньове, не довіряй їм

Автоматичний переклад.
bradpriest22
5 міс. тому

Вибачте за ваш досвід у цьому казино. На жаль, наша група розгляду скарг не мала можливості продовжити розслідування вашої скарги, тому ми не змогли вам допомогти.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого