6 міс. тому
Тут ви можете обговорити Max Vegas Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Минуло 9 робочих днів відтоді, як я вперше подав запит на виплату та вніс свій депозит для підтвердження (30 доларів США). Я спілкувався зі службою підтримки приблизно 4 дні тому. З тих пір я зробив кілька електронних листів і спроб чату, але ніхто не читав і не відповідав. Здається, вони забрали мої гроші і втекли. Казино закрили? Мені потрібні деякі відповіді. Це лише 130 доларів, але це моє, і я хочу його зараз! Жахливий досвід Єдиним хорошим був геймплей.
It has been 9 business days since I first requested my payout and made my verification deposit (30$) I was in contact with support until about 4 days ago. Since then I have made several emails and chat attempts and none are being read or responded to. It seems that they have taken my money and run. Did the casino shut down? I need some answers. It is only 130$ but it's mine and I want it now! Terrible experience only thing good was the gameplay.
Привіт, мені шкода, що ви чекали на відкликання більше тижня. Казино повідомило вам причину? Чи потрібно було перевіряти у вашому випадку? Що вони сказали тобі минулого разу?
У будь-якому випадку ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити ваше зняття коштів, тому, якщо нічого не зміниться, ви можете повідомити мені ще раз, і ми спробуємо вам допомогти. Я бачив, що казино вже вирішило одну скаргу та має ще дві відкриті на даний момент, тому я сподіваюся, що це також буде успішно.
Я буду тут, якщо будуть якісь зміни.
Hi, I'm sorry you've been waiting more than a week for your withdrawal. Did the casino tell you the reason why? Was it necessary to verify in your case ? What did they tell you last time ?
Anyway, we give casinos 14 days to resolve your withdrawal, so if nothing changes, you can update me again and we will try to help you. I saw that the casino has already solved one complaint and has two more open at the moment, so I hope that will be successful as well.
I'll be here if there's any changes.
Я активно спілкувався з ними протягом перших 4 робочих днів після того, як подав запит на зняття коштів, і вони завжди швидко відповіли на мій чат і перевірили мій запит. Мабуть, у них є політика, згідно з якою ваше перше зняття може зайняти до 7 робочих днів (не знайдено в T,C). Мені також сказали, що KYC не потрібен і що мій депозит є достатньою перевіркою, що я вважав непарний. Тому я не турбував їх, поки не настане кінець 7-го робочого дня, і я знову спробую з ними поговорити. Немає відповіді, і мої чати не читаються, і, здається, я маю автоматичну відповідь: «Привіт, ми зараз офлайн, і це було сказано принаймні протягом останніх 4 днів». Ще одна річ викликала у мене дивність і тривогу. З того самого дня і точно в той самий час, коли я подав свій запит на зняття коштів, я отримував численні спам-повідомлення (спроби фішингу), щоб надати певну особисту інформацію. Я знаю краще. Викликає занепокоєння те, що, можливо, сайт зламали, і я надіслав свій депозит якомусь злодієві, або казино проводить шахрайство та/або їх закрили. У будь-якому випадку це лише попередження, але я буду оновлювати цю тему, якщо або коли почую щось більше.
I was actively talking to them for the first 4 business days after I had requested withdrawal and they were always quick to answer my chat and check my request. Apparently they have a policy that says your first withdrawal can take up to 7 business days to complete (not found in the T,C) I was also told that KYC wasn't needed and that my deposit was verification enough, which I thought was odd. So I didn't bother them until the end of the 7th business day comes around and I try to chat with them again. No word back and my chats aren't being read and seems to have an automated response saying Hello we are currently offline and has said that for the past 4 days at least. One other thing stuck me odd and worrying. Ever since the same day and exact same time when I submitted my withdrawal request, I have been getting numerous spam emails( phishing attempts) to give up some personal information. I know better. It's worrying that maybe the site was hacked and I sent my deposit to some thief or the casino is running a scam and/or they are shut. Anyways just a warning but I will keep this thread updated if or when I hear something more.
Привіт!
Я також не міг відкрити його сторінку. Тож я попросив своїх колег із Data Team перевірити це.
Подивимося, що вони збираються дізнатися, я буду тримати вас у курсі.
Hey there!
I couldn't open its page too. So I aksed my colleagues from Data Team to check that out.
Let's see what they are going to find out, I'll keep you posted.
Я активно спілкувався з ними протягом перших 4 робочих днів після того, як подав запит на зняття коштів, і вони завжди швидко відповіли на мій чат і перевірили мій запит. Мабуть, у них є політика, згідно з якою ваше перше зняття може зайняти до 7 робочих днів (не знайдено в T,C). Мені також сказали, що KYC не потрібен і що мій депозит є достатньою перевіркою, що я вважав непарний. Тому я не турбував їх, поки не настане кінець 7-го робочого дня, і я знову спробую з ними поговорити. Немає відповіді, і мої чати не читаються, і, здається, я маю автоматичну відповідь: «Привіт, ми зараз офлайн, і це було сказано принаймні протягом останніх 4 днів». Ще одна річ викликала у мене дивність і тривогу. З того самого дня і точно в той самий час, коли я подав свій запит на зняття коштів, я отримував численні спам-повідомлення (спроби фішингу), щоб надати певну особисту інформацію. Я знаю краще. Викликає занепокоєння те, що, можливо, сайт зламали, і я надіслав свій депозит якомусь злодієві, або казино проводить шахрайство та/або їх закрили. У будь-якому випадку це лише попередження, але я буду оновлювати цю тему, якщо або коли почую щось більше.
I was actively talking to them for the first 4 business days after I had requested withdrawal and they were always quick to answer my chat and check my request. Apparently they have a policy that says your first withdrawal can take up to 7 business days to complete (not found in the T,C) I was also told that KYC wasn't needed and that my deposit was verification enough, which I thought was odd. So I didn't bother them until the end of the 7th business day comes around and I try to chat with them again. No word back and my chats aren't being read and seems to have an automated response saying Hello we are currently offline and has said that for the past 4 days at least. One other thing stuck me odd and worrying. Ever since the same day and exact same time when I submitted my withdrawal request, I have been getting numerous spam emails( phishing attempts) to give up some personal information. I know better. It's worrying that maybe the site was hacked and I sent my deposit to some thief or the casino is running a scam and/or they are shut. Anyways just a warning but I will keep this thread updated if or when I hear something more.
Не можу сказати, що мені подобається, куди це йде, занадто багато дивних збігів на мій смак. Але я не буду робити поспішних висновків. Чудово, що ви подали скаргу, і завдяки johndominick Команда даних принаймні перевірить їх.
Наперед дякую за оновлення.
Наразі будемо сподіватися, що це лише тимчасова проблема щодо їхнього кінця.
Can't say I like where this is going, too many weird coincidences for my taste. Still, I won't jump to conclusions just now. It's great you submitted the complaint, and thanks to johndominick the Data Team will at least check on them too.
Thanks in advance for the updates.
For now, let's hope this is only a temporary issue o their end.
Я вважаю, що комунікація не є найсильнішою стороною казино, якщо ви говорите.
Проте я сподіваюся, що наша команда зможе виступити та якось допомогти вам.
У будь-якому випадку, досі немає новин від казино щодо вашого виведення?
I guess communication is not the strongest side of the casino according to what you say.
However, I hope that our team will be able to come forward and help you somehow.
Anyway, still no news from the casino regarding your withdrawal ?
Гей, ти використовував один, коли дізнався, чи десь читав? Сподіваюся, у вас не виникло жодних проблем, і якщо виникли, повідомте нас.
Буду чекати відповіді. 🙂
Hey, did you use one when you found out or did you read it somewhere ? I hope you haven't encountered any problems and if you have, please let us know.
I'll be waiting for a reply. 🙂
Це правда, і жодного слова про зняття коштів. Я вважаю, що це казино шахрайство, і або закрийте свої двері. Кожного разу, коли я входжу в чат і намагаюся спілкуватися в чаті, з’являється повідомлення «офлайн». Чати теж жодного разу не переглядав. Я надіслав кілька електронних листів на обидві адреси, але жодної відповіді. С upport@maxvegas.com і support@maxvegas.net . Ймовірно, я просто забуду, що навіть щось у них виграв, і піду далі. Але я залишатимусь активним на форумі, щоб оновлювати свою скаргу. Дякуємо, що зареєструвалися.
That's the truth and no word about withdrawal I do believe that this casino is scamming and or shut it's doors. Everytime I login and try to chat it says offline. Chats have never been viewed either. I have sent multiple emails to both addresses and no response. Support@maxvegas.com and support@maxvegas.net. I'm probably going to just forget I even won anything from them and move on. But I will stay active in the forum in order to keep my complaint updated. Thanks for checking in.
Тепер, здається, сайт працює, хоча я ввімкнув запит на перевірку.
Чи можете ви отримати доступ до веб-сайту зараз?
Можливо, ми стали свідками технічної проблеми, яка може призвести до затримки зняття коштів і загальних послуг. Ну, поняття не маю, якщо чесно.
Now it seems the site is running, thoug I let the check request active.
Can yo access the website now?
Perhaps we witnessed a technical issue which may result in delayed withdrawals and general services. Well, have no idea, to be honest.
Це правда, і жодного слова про зняття коштів. Я вважаю, що це казино шахрайство, і або закрийте свої двері. Кожного разу, коли я входжу в чат і намагаюся спілкуватися в чаті, з’являється повідомлення «офлайн». Чати теж жодного разу не переглядав. Я надіслав кілька електронних листів на обидві адреси, але жодної відповіді. С upport@maxvegas.com і support@maxvegas.net . Ймовірно, я просто забуду, що навіть щось у них виграв, і піду далі. Але я залишатимусь активним на форумі, щоб оновлювати свою скаргу. Дякуємо, що зареєструвалися.
That's the truth and no word about withdrawal I do believe that this casino is scamming and or shut it's doors. Everytime I login and try to chat it says offline. Chats have never been viewed either. I have sent multiple emails to both addresses and no response. Support@maxvegas.com and support@maxvegas.net. I'm probably going to just forget I even won anything from them and move on. But I will stay active in the forum in order to keep my complaint updated. Thanks for checking in.
Це звучить дуже схоже на те, що ми мали від іншого гравця зі США. Так чи інакше, дякуємо, що тримаєте нас у курсі, давайте подивимося, що команда збирається з’ясувати в процесі розгляду скарг. Тим не менш, початковий етап 14 повних днів для казино, щоб обробити виплати, не закінчився. Мені прикро бачити це за таких обставин.
Я щиро сподіваюся, що втручання зрештою не знадобиться!
That sounds very similar to what we had from the other player from the US. One way or another, thanks for keeping us posted, let's see what the Team is going to find out through the complait process. Yet, the initial phase of 14 full days for the casino to handle the payout has not ended. I'm sorry to see that under such circumstances.
I honestly hope the intervention won't be necessary in the end!
Привіт, оскільки ви чекали досить довго, і досі ніхто не зв’язався з вами, і у вас немає причини від казино, я б перейшов до подання скарги. Я не думаю, що це найкращий спосіб утримати гравця і не спілкуватися з ним. Ви взагалі нічого нового не дізналися?
Скаргу, про яку я говорив, можнавідкрити тут за цим посиланням.
Якщо ви не знаєте, чого очікувати від цього процесу, просто прочитайте цей посібник , і ви дізнаєтеся все, що вам потрібно знати.
Ви думаєте, що підете на це?
Hi, since you have been waiting for quite a long time and still no one has reached you and you don't have a reason from the casino, I would move on to filing a complaint. I don't think that's the best way to keep a player and not communicate with them. Didn't you learn anything new at all?
The complaint I was talking about can be opened here on this link.
If you don't know what to expect from this process, just read this guide and you will learn everything you need to know.
Do you think you'll go for it ?
Чудово, тепер давайте подивимося, як наша команда буде діяти далі і що вони зможуть вирішити. Не соромтеся оновлювати мене, якщо у вас є щось нове. 🙂
Great, now let's see how our team will proceed and what they will be able to solve. Feel free to update me if you have anything new. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.