ГоловнаФорумКазиноMax Vegas Casino - загальне обговорення

Max Vegas Casino - загальне обговорення

 від davidmhuitt
|
2 243 переглядів 18 відповідей |
|
Тут ви можете обговорити Max Vegas Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Минуло 9 робочих днів відтоді, як я вперше подав запит на виплату та вніс свій депозит для підтвердження (30 доларів США). Я спілкувався зі службою підтримки приблизно 4 дні тому. З тих пір я зробив кілька електронних листів і спроб чату, але ніхто не читав і не відповідав. Здається, вони забрали мої гроші і втекли. Казино закрили? Мені потрібні деякі відповіді. Це лише 130 доларів, але це моє, і я хочу його зараз! Жахливий досвід Єдиним хорошим був геймплей.

Змінено автором
Автоматичний переклад.
davidmhuitt

Привіт, мені шкода, що ви чекали на відкликання більше тижня. Казино повідомило вам причину? Чи потрібно було перевіряти у вашому випадку? Що вони сказали тобі минулого разу?

У будь-якому випадку ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити ваше зняття коштів, тому, якщо нічого не зміниться, ви можете повідомити мені ще раз, і ми спробуємо вам допомогти. Я бачив, що казино вже вирішило одну скаргу та має ще дві відкриті на даний момент, тому я сподіваюся, що це також буде успішно.

Я буду тут, якщо будуть якісь зміни.

Автоматичний переклад.

Я активно спілкувався з ними протягом перших 4 робочих днів після того, як подав запит на зняття коштів, і вони завжди швидко відповіли на мій чат і перевірили мій запит. Мабуть, у них є політика, згідно з якою ваше перше зняття може зайняти до 7 робочих днів (не знайдено в T,C). Мені також сказали, що KYC не потрібен і що мій депозит є достатньою перевіркою, що я вважав непарний. Тому я не турбував їх, поки не настане кінець 7-го робочого дня, і я знову спробую з ними поговорити. Немає відповіді, і мої чати не читаються, і, здається, я маю автоматичну відповідь: «Привіт, ми зараз офлайн, і це було сказано принаймні протягом останніх 4 днів». Ще одна річ викликала у мене дивність і тривогу. З того самого дня і точно в той самий час, коли я подав свій запит на зняття коштів, я отримував численні спам-повідомлення (спроби фішингу), щоб надати певну особисту інформацію. Я знаю краще. Викликає занепокоєння те, що, можливо, сайт зламали, і я надіслав свій депозит якомусь злодієві, або казино проводить шахрайство та/або їх закрили. У будь-якому випадку це лише попередження, але я буду оновлювати цю тему, якщо або коли почую щось більше.

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Привіт, сайт maxvegas не працює?

www.maxvegas.com

Я також чекаю на зняття 90 доларів


Автоматичний переклад.
johndominick

Привіт!

Я також не міг відкрити його сторінку. Тож я попросив своїх колег із Data Team перевірити це.

Подивимося, що вони збираються дізнатися, я буду тримати вас у курсі.

Автоматичний переклад.

Я активно спілкувався з ними протягом перших 4 робочих днів після того, як подав запит на зняття коштів, і вони завжди швидко відповіли на мій чат і перевірили мій запит. Мабуть, у них є політика, згідно з якою ваше перше зняття може зайняти до 7 робочих днів (не знайдено в T,C). Мені також сказали, що KYC не потрібен і що мій депозит є достатньою перевіркою, що я вважав непарний. Тому я не турбував їх, поки не настане кінець 7-го робочого дня, і я знову спробую з ними поговорити. Немає відповіді, і мої чати не читаються, і, здається, я маю автоматичну відповідь: «Привіт, ми зараз офлайн, і це було сказано принаймні протягом останніх 4 днів». Ще одна річ викликала у мене дивність і тривогу. З того самого дня і точно в той самий час, коли я подав свій запит на зняття коштів, я отримував численні спам-повідомлення (спроби фішингу), щоб надати певну особисту інформацію. Я знаю краще. Викликає занепокоєння те, що, можливо, сайт зламали, і я надіслав свій депозит якомусь злодієві, або казино проводить шахрайство та/або їх закрили. У будь-якому випадку це лише попередження, але я буду оновлювати цю тему, якщо або коли почую щось більше.

Автоматичний переклад.

Не можу сказати, що мені подобається, куди це йде, занадто багато дивних збігів на мій смак. Але я не буду робити поспішних висновків. Чудово, що ви подали скаргу, і завдяки johndominick Команда даних принаймні перевірить їх.

Наперед дякую за оновлення.

Наразі будемо сподіватися, що це лише тимчасова проблема щодо їхнього кінця.

Автоматичний переклад.

Добре, що сайт відновлено, але досі немає відповіді. Є ще від когось повідомлення?

Автоматичний переклад.

я не знав, що всі бонуси липкі до цього моменту

Автоматичний переклад.

Добре, що сайт відновлено, але досі немає відповіді. Є ще від когось повідомлення?

Автоматичний переклад.

Я вважаю, що комунікація не є найсильнішою стороною казино, якщо ви говорите.

Проте я сподіваюся, що наша команда зможе виступити та якось допомогти вам.

У будь-якому випадку, досі немає новин від казино щодо вашого виведення?

Автоматичний переклад.

Я досі нічого не отримав від них

Автоматичний переклад.

я не знав, що всі бонуси липкі до цього моменту

Автоматичний переклад.

Гей, ти використовував один, коли дізнався, чи десь читав? Сподіваюся, у вас не виникло жодних проблем, і якщо виникли, повідомте нас.

Буду чекати відповіді. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

Це правда, і жодного слова про зняття коштів. Я вважаю, що це казино шахрайство, і або закрийте свої двері. Кожного разу, коли я входжу в чат і намагаюся спілкуватися в чаті, з’являється повідомлення «офлайн». Чати теж жодного разу не переглядав. Я надіслав кілька електронних листів на обидві адреси, але жодної відповіді. С upport@maxvegas.com і support@maxvegas.net . Ймовірно, я просто забуду, що навіть щось у них виграв, і піду далі. Але я залишатимусь активним на форумі, щоб оновлювати свою скаргу. Дякуємо, що зареєструвалися.

Автоматичний переклад.

Я досі нічого не отримав від них

Автоматичний переклад.

Тепер, здається, сайт працює, хоча я ввімкнув запит на перевірку.

Чи можете ви отримати доступ до веб-сайту зараз?

Можливо, ми стали свідками технічної проблеми, яка може призвести до затримки зняття коштів і загальних послуг. Ну, поняття не маю, якщо чесно.

Автоматичний переклад.

Це правда, і жодного слова про зняття коштів. Я вважаю, що це казино шахрайство, і або закрийте свої двері. Кожного разу, коли я входжу в чат і намагаюся спілкуватися в чаті, з’являється повідомлення «офлайн». Чати теж жодного разу не переглядав. Я надіслав кілька електронних листів на обидві адреси, але жодної відповіді. С upport@maxvegas.com і support@maxvegas.net . Ймовірно, я просто забуду, що навіть щось у них виграв, і піду далі. Але я залишатимусь активним на форумі, щоб оновлювати свою скаргу. Дякуємо, що зареєструвалися.

Автоматичний переклад.

Це звучить дуже схоже на те, що ми мали від іншого гравця зі США. Так чи інакше, дякуємо, що тримаєте нас у курсі, давайте подивимося, що команда збирається з’ясувати в процесі розгляду скарг. Тим не менш, початковий етап 14 повних днів для казино, щоб обробити виплати, не закінчився. Мені прикро бачити це за таких обставин.

Я щиро сподіваюся, що втручання зрештою не знадобиться!

Змінено автором
Автоматичний переклад.

file Досі немає відкликання чи спілкування

Автоматичний переклад.
johndominick

Привіт, оскільки ви чекали досить довго, і досі ніхто не зв’язався з вами, і у вас немає причини від казино, я б перейшов до подання скарги. Я не думаю, що це найкращий спосіб утримати гравця і не спілкуватися з ним. Ви взагалі нічого нового не дізналися?

Скаргу, про яку я говорив, можнавідкрити тут за цим посиланням.

Якщо ви не знаєте, чого очікувати від цього процесу, просто прочитайте цей посібник , і ви дізнаєтеся все, що вам потрібно знати.

Ви думаєте, що підете на це?

Автоматичний переклад.
Jaro

Готово

Автоматичний переклад.
johndominick

Чудово, тепер давайте подивимося, як наша команда буде діяти далі і що вони зможуть вирішити. Не соромтеся оновлювати мене, якщо у вас є щось нове. 🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого