ФорумКазиноMax Vegas Casino - загальне обговорення

Max Vegas Casino - загальне обговорення

6 міс. тому від davidmhuitt
|
1517 переглядів 18 відповідей |
|
Додати публікацію
6 міс. тому
Тут ви можете обговорити Max Vegas Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
6 міс. тому

Минуло 9 робочих днів відтоді, як я вперше подав запит на виплату та вніс свій депозит для підтвердження (30 доларів США). Я спілкувався зі службою підтримки приблизно 4 дні тому. З тих пір я зробив кілька електронних листів і спроб чату, але ніхто не читав і не відповідав. Здається, вони забрали мої гроші і втекли. Казино закрили? Мені потрібні деякі відповіді. Це лише 130 доларів, але це моє, і я хочу його зараз! Жахливий досвід Єдиним хорошим був геймплей.

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
davidmhuitt
6 міс. тому

Привіт, мені шкода, що ви чекали на відкликання більше тижня. Казино повідомило вам причину? Чи потрібно було перевіряти у вашому випадку? Що вони сказали тобі минулого разу?

У будь-якому випадку ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити ваше зняття коштів, тому, якщо нічого не зміниться, ви можете повідомити мені ще раз, і ми спробуємо вам допомогти. Я бачив, що казино вже вирішило одну скаргу та має ще дві відкриті на даний момент, тому я сподіваюся, що це також буде успішно.

Я буду тут, якщо будуть якісь зміни.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я активно спілкувався з ними протягом перших 4 робочих днів після того, як подав запит на зняття коштів, і вони завжди швидко відповіли на мій чат і перевірили мій запит. Мабуть, у них є політика, згідно з якою ваше перше зняття може зайняти до 7 робочих днів (не знайдено в T,C). Мені також сказали, що KYC не потрібен і що мій депозит є достатньою перевіркою, що я вважав непарний. Тому я не турбував їх, поки не настане кінець 7-го робочого дня, і я знову спробую з ними поговорити. Немає відповіді, і мої чати не читаються, і, здається, я маю автоматичну відповідь: «Привіт, ми зараз офлайн, і це було сказано принаймні протягом останніх 4 днів». Ще одна річ викликала у мене дивність і тривогу. З того самого дня і точно в той самий час, коли я подав свій запит на зняття коштів, я отримував численні спам-повідомлення (спроби фішингу), щоб надати певну особисту інформацію. Я знаю краще. Викликає занепокоєння те, що, можливо, сайт зламали, і я надіслав свій депозит якомусь злодієві, або казино проводить шахрайство та/або їх закрили. У будь-якому випадку це лише попередження, але я буду оновлювати цю тему, якщо або коли почую щось більше.

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, сайт maxvegas не працює?

www.maxvegas.com

Я також чекаю на зняття 90 доларів


Автоматичний переклад.
johndominick
6 міс. тому

Привіт!

Я також не міг відкрити його сторінку. Тож я попросив своїх колег із Data Team перевірити це.

Подивимося, що вони збираються дізнатися, я буду тримати вас у курсі.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я активно спілкувався з ними протягом перших 4 робочих днів після того, як подав запит на зняття коштів, і вони завжди швидко відповіли на мій чат і перевірили мій запит. Мабуть, у них є політика, згідно з якою ваше перше зняття може зайняти до 7 робочих днів (не знайдено в T,C). Мені також сказали, що KYC не потрібен і що мій депозит є достатньою перевіркою, що я вважав непарний. Тому я не турбував їх, поки не настане кінець 7-го робочого дня, і я знову спробую з ними поговорити. Немає відповіді, і мої чати не читаються, і, здається, я маю автоматичну відповідь: «Привіт, ми зараз офлайн, і це було сказано принаймні протягом останніх 4 днів». Ще одна річ викликала у мене дивність і тривогу. З того самого дня і точно в той самий час, коли я подав свій запит на зняття коштів, я отримував численні спам-повідомлення (спроби фішингу), щоб надати певну особисту інформацію. Я знаю краще. Викликає занепокоєння те, що, можливо, сайт зламали, і я надіслав свій депозит якомусь злодієві, або казино проводить шахрайство та/або їх закрили. У будь-якому випадку це лише попередження, але я буду оновлювати цю тему, якщо або коли почую щось більше.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Не можу сказати, що мені подобається, куди це йде, занадто багато дивних збігів на мій смак. Але я не буду робити поспішних висновків. Чудово, що ви подали скаргу, і завдяки johndominick Команда даних принаймні перевірить їх.

Наперед дякую за оновлення.

Наразі будемо сподіватися, що це лише тимчасова проблема щодо їхнього кінця.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Добре, що сайт відновлено, але досі немає відповіді. Є ще від когось повідомлення?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

я не знав, що всі бонуси липкі до цього моменту

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Добре, що сайт відновлено, але досі немає відповіді. Є ще від когось повідомлення?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я вважаю, що комунікація не є найсильнішою стороною казино, якщо ви говорите.

Проте я сподіваюся, що наша команда зможе виступити та якось допомогти вам.

У будь-якому випадку, досі немає новин від казино щодо вашого виведення?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я досі нічого не отримав від них

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

я не знав, що всі бонуси липкі до цього моменту

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Гей, ти використовував один, коли дізнався, чи десь читав? Сподіваюся, у вас не виникло жодних проблем, і якщо виникли, повідомте нас.

Буду чекати відповіді. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Це правда, і жодного слова про зняття коштів. Я вважаю, що це казино шахрайство, і або закрийте свої двері. Кожного разу, коли я входжу в чат і намагаюся спілкуватися в чаті, з’являється повідомлення «офлайн». Чати теж жодного разу не переглядав. Я надіслав кілька електронних листів на обидві адреси, але жодної відповіді. С upport@maxvegas.com і support@maxvegas.net . Ймовірно, я просто забуду, що навіть щось у них виграв, і піду далі. Але я залишатимусь активним на форумі, щоб оновлювати свою скаргу. Дякуємо, що зареєструвалися.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я досі нічого не отримав від них

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Тепер, здається, сайт працює, хоча я ввімкнув запит на перевірку.

Чи можете ви отримати доступ до веб-сайту зараз?

Можливо, ми стали свідками технічної проблеми, яка може призвести до затримки зняття коштів і загальних послуг. Ну, поняття не маю, якщо чесно.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Це правда, і жодного слова про зняття коштів. Я вважаю, що це казино шахрайство, і або закрийте свої двері. Кожного разу, коли я входжу в чат і намагаюся спілкуватися в чаті, з’являється повідомлення «офлайн». Чати теж жодного разу не переглядав. Я надіслав кілька електронних листів на обидві адреси, але жодної відповіді. С upport@maxvegas.com і support@maxvegas.net . Ймовірно, я просто забуду, що навіть щось у них виграв, і піду далі. Але я залишатимусь активним на форумі, щоб оновлювати свою скаргу. Дякуємо, що зареєструвалися.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Це звучить дуже схоже на те, що ми мали від іншого гравця зі США. Так чи інакше, дякуємо, що тримаєте нас у курсі, давайте подивимося, що команда збирається з’ясувати в процесі розгляду скарг. Тим не менш, початковий етап 14 повних днів для казино, щоб обробити виплати, не закінчився. Мені прикро бачити це за таких обставин.

Я щиро сподіваюся, що втручання зрештою не знадобиться!

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
5 міс. тому

file Досі немає відкликання чи спілкування

Автоматичний переклад.
johndominick
5 міс. тому

Привіт, оскільки ви чекали досить довго, і досі ніхто не зв’язався з вами, і у вас немає причини від казино, я б перейшов до подання скарги. Я не думаю, що це найкращий спосіб утримати гравця і не спілкуватися з ним. Ви взагалі нічого нового не дізналися?

Скаргу, про яку я говорив, можнавідкрити тут за цим посиланням.

Якщо ви не знаєте, чого очікувати від цього процесу, просто прочитайте цей посібник , і ви дізнаєтеся все, що вам потрібно знати.

Ви думаєте, що підете на це?

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Готово

Автоматичний переклад.
johndominick
5 міс. тому

Чудово, тепер давайте подивимося, як наша команда буде діяти далі і що вони зможуть вирішити. Не соромтеся оновлювати мене, якщо у вас є щось нове. 🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого