ГоловнаФорумКазиноMalina Casino - загальне обговорення

Malina Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

2 р. тому від anapaul5023
|
7 771 переглядів 157 відповідей |
|
1...7 8
delayos
1 тиждень тому

Спитаю про VIP-менеджера

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Дякую, так, я знаю, що команда Гуру мені допоможе, тому я подав скаргу. Я буду терпіти.

Автоматичний переклад.
lise2584
1 тиждень тому

Це було б найрозумніше. Переконайтеся, що ви намагаєтеся повідомити про своє зняття коштів, але не безперервно, тому що вам, ймовірно, набриднуть відповіді, які будуть точно такими ж від казино. Я бачу, що іншому гравцеві вдалося отримати свої гроші, тому я вважаю, що це просто затримка, і ви теж їх отримаєте.😉

Автоматичний переклад.
lise2584
1 тиждень тому

Я б не зупинявся, тому що ви самі не зможете зняти. Який твій щоденний мінімум?

Автоматичний переклад.
delayos
1 тиждень тому

Зараз 500, тож уявіть

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Вони продовжують мене вигадувати, це неймовірно. Минуло більше 15 днів, а я нічого не чую, і VIP-консультанти мені теж не відповідають. Мені потрібно повідомити про них, тому що це неймовірно. Я дуже злий.

Автоматичний переклад.
lise2584
1 тиждень тому

Я бачив, що з казино вже зв’язалися, тому мені цікаво, чи дадуть відповідь і прояснить ситуацію. Сподіваюся, що так і все вдасться вирішити в майбутньому.

Але нам просто доведеться почекати, поки це станеться.

Схрещуємо пальці.🤞

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Оновлення, після більш ніж 20 днів виявилося, що з 3 незавершених зняттів у розмірі 500 євро вони скасували 1. Вони сказали мені, що сталася технічна помилка з платіжним провайдером (доданий знімок екрана), наскільки таємниче, що інші два платежі не було помилки, а в одному було, тепер мені потрібно починати спочатку, і я маю 9500, тож уявіть собі, це несправедливо, і найсмішніше те, що інший 1000 вже на рахунку, це не зайняло багато часу, для тих 20 днів, неймовірно. Тепер я запитую службу підтримки клієнтів, що сталося, давайте подивимося, як вони мені дадуть. Ми повинні бути більш гнучкими з цим, тому що 9500 коштуватиме мені життя. Я дуже злий.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Прикріплені скріншоти filefilefilefile

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Оновлення, служба підтримки клієнтів не може пояснити, чому вони не мають доступу до фінансового відділу, тобто ніхто не може надати мені жодної інформації. Це казино просто круте.

Автоматичний переклад.
lise2584
1 тиждень тому

Вітаю, я теж отримав приблизно через 20 день. 2 з 3 зняття 800 євро. Я не отримав останнє зняття, тому що вони сказали, що виникла технічна проблема, ви будете отримувати свої гроші дуже повільно, і він зробив усе, щоб відстрочити зняття якомога більше, єдине, що ви можете зробити це терпляче чекати

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Оновлення, після більш ніж 20 днів виявилося, що з 3 незавершених зняттів у розмірі 500 євро вони скасували 1. Вони сказали мені, що сталася технічна помилка з платіжним провайдером (доданий знімок екрана), наскільки таємниче, що інші два платежі не було помилки, а в одному було, тепер мені потрібно починати спочатку, і я маю 9500, тож уявіть собі, це несправедливо, і найсмішніше те, що інший 1000 вже на рахунку, це не зайняло багато часу, для тих 20 днів, неймовірно. Тепер я запитую службу підтримки клієнтів, що сталося, давайте подивимося, як вони мені дадуть. Ми повинні бути більш гнучкими з цим, тому що 9500 коштуватиме мені життя. Я дуже злий.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я бачу, що ви не зробили великого прориву, але інший гравець дає вам принаймні трохи впевненості. Вам доведеться набратися терпіння.

Навіть Пітер зв’язався з казино, і я був би дуже радий, якби це пришвидшило справу. Але я вірю, що ви отримаєте свої гроші, навіть якщо це ненадовго.

Хотілося б, щоб було інакше.😕

Автоматичний переклад.
bihariistvan1999
1 тиждень тому

Ви все отримали? У мене є ще 9000, а тепер 9500

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Дякую, я також надішлю це до інцидентів

Автоматичний переклад.
lise2584
1 тиждень тому

Привіт, я ще не зміг зняти більше грошей, тому що я у відпустці та там, де я зупинився, я не можу відвідати сайт, але я повідомлю вам у січні, чи отримаю зняття чи ні

Автоматичний переклад.
bihariistvan1999
1 тиждень тому

Енн, гаразд, дякую, ти розкажеш нам.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Дякую, я також надішлю це до інцидентів

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я бачив, що ви повинні отримати два з трьох вилучень найближчим часом. Тож сподіваюся, що це станеться незабаром, і це почне більш позитивний і швидший процес виведення коштів.😉

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Ви знаєте, що вони зробили зі мною востаннє? Я був на VIP-рівні 1 у 75, наближався до 2, але застряг тижнями, незважаючи на гру. Ну, я не входив у систему протягом 3 днів, і вони опустили мене до рівня 1 без 75. Вони пояснюють, що це робить машина. Вибачте? Він не піднявся, але дуже швидко знизився. У мене є 8000 для зняття і 1500 для зняття. Відомо, що вони не хочуть, щоб я її швидко знімав. Справді, це казино дивовижне. Коли я зніму гроші, я більше ніколи цього не зроблю.

Автоматичний переклад.
lise2584
6 дн. тому

Ви, як гравець, звичайно, можете вирішити, коли ви знімаєте гроші, як воно буде далі, чи будете ви грати тут чи ні. Якщо ви бачите більше негативу та, окрім вилучення, також деінде, то я не звинувачую вас надто.

Проте я постійно це повторюю, але зараз головне отримати всі гроші.

Тоді ви, ймовірно, покинете це казино, якщо я правильно розумію.

Автоматичний переклад.
1...7 8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого