1 тиждень тому
Спитаю про VIP-менеджера
I'm going to ask about the VIP manager
Voy a preguntar lo del gestor vip
0
Спитаю про VIP-менеджера
I'm going to ask about the VIP manager
Voy a preguntar lo del gestor vip
Дякую, так, я знаю, що команда Гуру мені допоможе, тому я подав скаргу. Я буду терпіти.
Thank you, yes, I know that the Guru team will help me, that is why I filed the complaint. I will remain patient.
Gracias, sí el equipo gurú sé que me vais a ayudar, por eso puse la queja. Seguiré paciente.
Це було б найрозумніше. Переконайтеся, що ви намагаєтеся повідомити про своє зняття коштів, але не безперервно, тому що вам, ймовірно, набриднуть відповіді, які будуть точно такими ж від казино. Я бачу, що іншому гравцеві вдалося отримати свої гроші, тому я вважаю, що це просто затримка, і ви теж їх отримаєте.😉
That would be the most sensible thing to do. Make sure you try to communicate about your withdrawal, but not nonstop because you will probably be fed up with answers that will be exactly the same from the casino. I see that another player managed to get his money, so I believe it's just a delay and you will get it too.😉
Я б не зупинявся, тому що ви самі не зможете зняти. Який твій щоденний мінімум?
I wouldn't stop because you won't be able to withdraw by themselves. What is your daily minimum?
Yo no pararía porque por ellos mismos no vas a poder retirar. Cual es tu mínimo diario?
Вони продовжують мене вигадувати, це неймовірно. Минуло більше 15 днів, а я нічого не чую, і VIP-консультанти мені теж не відповідають. Мені потрібно повідомити про них, тому що це неймовірно. Я дуже злий.
They keep giving me the runaround, it's incredible. It's been more than 15 days and I haven't heard anything, and the VIP advisors haven't responded to me either. I need to report them because it's incredible. I'm very angry.
Me siguen dando largas es impresionante ya van más de 15 días y no sé nada, no me responde tampoco los asesores vip. Es para denunciarlos porque es increíble, estoy muy enfadada.
Я бачив, що з казино вже зв’язалися, тому мені цікаво, чи дадуть відповідь і прояснить ситуацію. Сподіваюся, що так і все вдасться вирішити в майбутньому.
Але нам просто доведеться почекати, поки це станеться.
Схрещуємо пальці.🤞
I saw that the casino has already been contacted so I wonder if they will reply and clarify the situation. I hope they will and everything can be resolved in the future.
But we will just have to wait for that to happen.
Fingers crossed.🤞
Оновлення, після більш ніж 20 днів виявилося, що з 3 незавершених зняттів у розмірі 500 євро вони скасували 1. Вони сказали мені, що сталася технічна помилка з платіжним провайдером (доданий знімок екрана), наскільки таємниче, що інші два платежі не було помилки, а в одному було, тепер мені потрібно починати спочатку, і я маю 9500, тож уявіть собі, це несправедливо, і найсмішніше те, що інший 1000 вже на рахунку, це не зайняло багато часу, для тих 20 днів, неймовірно. Тепер я запитую службу підтримки клієнтів, що сталося, давайте подивимося, як вони мені дадуть. Ми повинні бути більш гнучкими з цим, тому що 9500 коштуватиме мені життя. Я дуже злий.
Update, after more than 20 days it turns out that out of the 3 pending withdrawals of 500 euros, they canceled 1. They tell me that there was a technical error with the payment provider (attached screenshot), how mysterious that the other two payments did not have an error and that one did, now I have to start over again and I have 9500 so imagine, it is not fair and the funniest thing is that the other 1000 are already in the account it did not take long, for that 20 days, incredible. Now I am asking customer service what happened, let's see how they give me. We have to be more agile with this because the 9500 is going to cost me my life. I am very angry.
Actualización, después de más de 20 días resulta que de los 3 retiros pendientes de 500 euros me cancelan 1. Me dicen que un error técnico con el proveedor de pagos ( adjunto captura) , que misterioso que los otros dos pagos no tengan error y ese sí, ahora otra vez volver a empezar y tengo 9500 así que imaginad, no es justo y los más gracioso es que los otros 1000 están ya en cuenta no han tardado nada, para eso 20 días, increíble. Ahora les estoy preguntando en atención al cliente que ha pasado, a ver las vueltas que me dan. Hay que dar más agilidad a esto porque los 9500 me va a costar la vida. Estoy muy enfadada.
Оновлення, служба підтримки клієнтів не може пояснити, чому вони не мають доступу до фінансового відділу, тобто ніхто не може надати мені жодної інформації. Це казино просто круте.
Update, customer service can't explain why they don't have access to the finance department, meaning no one can give me any information. This casino is a hoot.
Actualización, en atención al cliente no te saben explicar porque no tienen acceso al departamento de finanzas osea que nadie me puede dar información. Lo de este Casino es de traca.
Вітаю, я теж отримав приблизно через 20 день. 2 з 3 зняття 800 євро. Я не отримав останнє зняття, тому що вони сказали, що виникла технічна проблема, ви будете отримувати свої гроші дуже повільно, і він зробив усе, щоб відстрочити зняття якомога більше, єдине, що ви можете зробити це терпляче чекати
Greetings, I also received it after about the 20th day. 2 out of 3 withdrawals of 800 euros I did not receive the last withdrawal because they said there was a technical problem, you will receive your money only very slowly and he did everything to delay the withdrawal as much as possible , the only thing you can do is wait patiently
Üdvözletem én is kb 20.nap után kaptam.meg 3 db 800 eurós kivonasbol 2 db ot az utolsó kivonást nem kaptam meg mert azt mondták.technikai probléma lépett fel,meg kapod a pénzed csak nagyon lassan es mindent elkövetett hogy minél jobban elhuzzak a kivonást, egyetlen dolog amit tudsz tenni türelmesen várni
Оновлення, після більш ніж 20 днів виявилося, що з 3 незавершених зняттів у розмірі 500 євро вони скасували 1. Вони сказали мені, що сталася технічна помилка з платіжним провайдером (доданий знімок екрана), наскільки таємниче, що інші два платежі не було помилки, а в одному було, тепер мені потрібно починати спочатку, і я маю 9500, тож уявіть собі, це несправедливо, і найсмішніше те, що інший 1000 вже на рахунку, це не зайняло багато часу, для тих 20 днів, неймовірно. Тепер я запитую службу підтримки клієнтів, що сталося, давайте подивимося, як вони мені дадуть. Ми повинні бути більш гнучкими з цим, тому що 9500 коштуватиме мені життя. Я дуже злий.
Update, after more than 20 days it turns out that out of the 3 pending withdrawals of 500 euros, they canceled 1. They tell me that there was a technical error with the payment provider (attached screenshot), how mysterious that the other two payments did not have an error and that one did, now I have to start over again and I have 9500 so imagine, it is not fair and the funniest thing is that the other 1000 are already in the account it did not take long, for that 20 days, incredible. Now I am asking customer service what happened, let's see how they give me. We have to be more agile with this because the 9500 is going to cost me my life. I am very angry.
Actualización, después de más de 20 días resulta que de los 3 retiros pendientes de 500 euros me cancelan 1. Me dicen que un error técnico con el proveedor de pagos ( adjunto captura) , que misterioso que los otros dos pagos no tengan error y ese sí, ahora otra vez volver a empezar y tengo 9500 así que imaginad, no es justo y los más gracioso es que los otros 1000 están ya en cuenta no han tardado nada, para eso 20 días, increíble. Ahora les estoy preguntando en atención al cliente que ha pasado, a ver las vueltas que me dan. Hay que dar más agilidad a esto porque los 9500 me va a costar la vida. Estoy muy enfadada.
Я бачу, що ви не зробили великого прориву, але інший гравець дає вам принаймні трохи впевненості. Вам доведеться набратися терпіння.
Навіть Пітер зв’язався з казино, і я був би дуже радий, якби це пришвидшило справу. Але я вірю, що ви отримаєте свої гроші, навіть якщо це ненадовго.
Хотілося б, щоб було інакше.😕
I can see you didn't make much of a breakthrough, but another player gives you at least a little reassurance. You'll have to be patient.
Even Peter has contacted the casino and I'd be very happy if it would speed things up. But I believe you will get your money, even if it is not lasting the least.
I wish it were otherwise.😕
Ви все отримали? У мене є ще 9000, а тепер 9500
Have you received everything? I have 9000 more, well now 9500
Ha recibido todo? Yo tengo 9000 más, bueno ahora 9500
Дякую, я також надішлю це до інцидентів
Thanks, I'll send this to incidents as well
Gracias voy a enviar esto también a incidencias
Привіт, я ще не зміг зняти більше грошей, тому що я у відпустці та там, де я зупинився, я не можу відвідати сайт, але я повідомлю вам у січні, чи отримаю зняття чи ні
Hello, I haven't been able to withdraw more money yet, because I'm on vacation and where I'm staying, I can't visit the site, but I'll let you know in January if I'll receive the withdrawals or not
Üdvözletem még nem sikerült több pénzt kivonni mivel nyaralok es ahol tartózkodom nem tudok fellepni az oldalra de januárban értesítelek ha kapom majd a kivonasokat vagy sem
Енн, гаразд, дякую, ти розкажеш нам.
Ann, okay, thanks, you'll tell us.
Ann vale gracias, ya nos contarás
Я бачив, що ви повинні отримати два з трьох вилучень найближчим часом. Тож сподіваюся, що це станеться незабаром, і це почне більш позитивний і швидший процес виведення коштів.😉
I saw that you should get two of the three withdrawals in the near future. So hopefully it will be soon and this will start a more positive and faster withdrawal process.😉
Ви знаєте, що вони зробили зі мною востаннє? Я був на VIP-рівні 1 у 75, наближався до 2, але застряг тижнями, незважаючи на гру. Ну, я не входив у систему протягом 3 днів, і вони опустили мене до рівня 1 без 75. Вони пояснюють, що це робить машина. Вибачте? Він не піднявся, але дуже швидко знизився. У мене є 8000 для зняття і 1500 для зняття. Відомо, що вони не хочуть, щоб я її швидко знімав. Справді, це казино дивовижне. Коли я зніму гроші, я більше ніколи цього не зроблю.
Do you know the last one they did to me? I was at VIP level 1 at 75, getting close to 2, but stuck for weeks despite playing. Well, I haven't logged in for 3 days and they've dropped me to level 1 without 75. The explanation they give is that a machine does it. Sorry? It didn't go up, but it went down really fast. I have 8000 to withdraw and 1500 in withdrawal. It's known that they don't want me to withdraw it quickly. Really, this Casino is amazing. When I withdraw the money, I'll never do it again.
¿Sabéis la última que me han hecho? Estaba en el nivel vip uno en 75 acercándome al 2 pero estancado durante semanas a pesar de jugar. Pues llevo 3 días sin entrar y me han bajado al nivel 1 sin 75. La explicación que dan es que lo hace una máquina. ¿Perdón? Subir sí que no subió pero bajar bien rápido. Tengo 8000 por sacar y 1500 en retiro. Se conoce que no quieren que lo saque rápido. De verdad que lo de este Casino es flipante. Cuando saque el dinero nunca más .
Ви, як гравець, звичайно, можете вирішити, коли ви знімаєте гроші, як воно буде далі, чи будете ви грати тут чи ні. Якщо ви бачите більше негативу та, окрім вилучення, також деінде, то я не звинувачую вас надто.
Проте я постійно це повторюю, але зараз головне отримати всі гроші.
Тоді ви, ймовірно, покинете це казино, якщо я правильно розумію.
You as a player can of course decide when you withdraw the money how it will be further, whether you will play here or not. If you see more negatives and besides the withdrawals also elsewhere, then I don't blame you too much.
However, I keep repeating it, but the most important thing now is to get all the money.
Then you will probably leave this casino if I understand correctly.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.