11 міс. тому
Тут ви можете обговорити Magical Spin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Операції через Люксембург до Франції. Маніпульовані ігри, як видно на скріншотах у додатку, ставки раптово більше немає, гра переривається!!!
Transactions via Luxembourg to France. Manipulated games as can be seen in the screenshots in the appendix, the stake is suddenly no longer there, the game aborts!!!
Transaktionen über Luxemburg nach Frankreich. Manipuliete spiele wie im Anhang auf den Screenshots zu sehen, der Einsatz ist plötzlich nicht mehr da, Spiel bricht ab!!!
Як щодо реакції казино? Також це може бути збій на стороні провайдера. Або тепер він фактично обмежений гравцями з Німеччини?
Дозвольте мені люб'язне запитання: ви зв'язувалися з казино?
Я хотів би побачити офіційне пояснення. 🤔
What about the casino's reaction? It may also be a glitch on the provider's side. Or is it now actually restricted to players from Germany?
Allow me a kind question: have you contacted the casino?
I'd love to see the official explanation. 🤔
Звісно звернувся в службу підтримки, звичайна лицемірна відповідь, яка абсолютна нісенітниця. Тепер я повинен шукати неправильні спіни в історії моїх ігор із датою, часом тощо. Я надіслав їм усі скріншоти, там усе є (метадані), а з іншого боку, історія гри в моєму обліковому записі неповна!
.
Of course I contacted support, the usual hypocritical answer which is absolute nonsense. I am now supposed to look for the incorrect spins from my game history with date time etc. I have sent them all the screenshots, everything is on there (metadata) and on the other hand the game history is in my account is incomplete!
.
Selbstverständlich habe ich den Support kontaktiert, die übliche scheinheilige Antwort was absoluter Nonsens ist.Ich soll jetzt die Fehlerhaften spins aus meinem Spielverlauf raus suchen mit Datum Zeit usw ich habe denen alle screeshots geschickt da steht alles drauf( metadata) zum anderen ist die Spielhistorie in meinen Account unvollständig!
.
Оскільки цю розмову ведемо лише ми двоє, я можу вас запевнити, що я не знаю, до чого ви прийшли.
Since only the two of us are having this conversation, I can assure you that I have no idea what you are concluding.
Звісно звернувся в службу підтримки, звичайна лицемірна відповідь, яка абсолютна нісенітниця. Тепер я повинен шукати неправильні спіни в історії моїх ігор із датою, часом тощо. Я надіслав їм усі скріншоти, там усе є (метадані), а з іншого боку, історія гри в моєму обліковому записі неповна!
.
Of course I contacted support, the usual hypocritical answer which is absolute nonsense. I am now supposed to look for the incorrect spins from my game history with date time etc. I have sent them all the screenshots, everything is on there (metadata) and on the other hand the game history is in my account is incomplete!
.
Selbstverständlich habe ich den Support kontaktiert, die übliche scheinheilige Antwort was absoluter Nonsens ist.Ich soll jetzt die Fehlerhaften spins aus meinem Spielverlauf raus suchen mit Datum Zeit usw ich habe denen alle screeshots geschickt da steht alles drauf( metadata) zum anderen ist die Spielhistorie in meinen Account unvollständig!
.
Привіт і дякую!
Що ж, на мій погляд, це дуже розумна пропозиція та стандартна відповідь у разі виникнення технічної проблеми.
Зазвичай я відповідаю так само, коли бачу гравця, який описує будь-які технічні проблеми, оскільки це перший логічний крок.
Що ж, якщо ви впевнені, що ваша ігрова історія неповна, а казино неправе, припиніть звинувачувати та надішліть скаргу. Будь ласка, будьте готові надати ці метадані. Якщо він доступний, це має бути досить швидка перевірка, правда?
А як щодо запитання конкретного постачальника ігор? Ви також про це думали?
Hey and thank you!
Well, in my eyes, this is a very reasonable suggestion and a standard response in case some technical issue occurs.
I normally reply the same when I find a player describing any sort of technical trouble, since this is the first logical step.
Well, if you are convinced your gaming history is incomplete and the casino is not right, stop accusing and submit the complaint. Be ready to provide that metadata, please. With it available, it should be quite a quick check, right?
What about asking the concrete game provider? Have you also considered that?
Якщо ви зайдете до властивостей скріншота, ви побачите все!!! У мене також є відеокліп, який я зараз викладу в Інтернет. Мене кілька разів таким чином обманювали казино, вищі інстанції повинні прийняти рішення та дослідити... вони насправді існують, підтримка та комісія в цьому випадку пасивні ... настав час покласти край фінансовим махінаціям Кюрасао мережа, повна брехні та шахрайства
If you go to screenshot properties you can see everything!!! I also have a video clip that I will now put online. I have been cheated by casinos in this way several times, higher authorities have to decide and research... they actually exist, the support and the commission are passive in this case ...it's time to put a stop to the Curacao financial fraud network full of lies and fraud
Wenn man auf Eigenschaften von Screenshot geht sieht man alles!!! Desweiteren habe ich einen Videoclip den ich jetzt online stellen werde.ich bin schon mehrfach auf diese Art und Weise von Casino betrogen worden, da müssen höhere Instanzen entscheiden und recherchieren...die gibt's tatsächlich, der Support und die commission sind in diesem Fall passiv...wird Zeit das dem Curacao Finanzbetrugs Netzwerk voller lug und Betrug die Schranken gewiesen werden
Відмінно, якщо у вас є докази, тому найрозумніше буде подати скаргу, якщо вам не зручно зв'язуватися з постачальником ігор. Це, звичайно, буде краще, ніж просто вказувати пальцем на казино.
Excellent, if you have proof, so the most sensible thing to do is to file a complaint if it is not convenient for you to contact the game provider. It will certainly be better than just pointing fingers at the casino.
Оскільки казино не має ні стилю, ні рівня, як ви бачите самі, немає зв'язку з провайдером, це маніпульовані ігри!!!! Депозити в євро перераховуються на криптографічний рахунок у Франції, де всі гроші??? RTP ігор смішний
Since the casino has neither style nor level, as you can see for yourself, there is no connection to the provider, these are manipulated games!!!! The deposits in € are transferred to a crypto account in France, where is all the money??? The RTP of the games is ridiculous
Da Casino hat weder Stil noch Niveau, wie sie selber Sehen können besteht hier keine Verbindung zum Provider, es sind manipulierte Spiele !!!! Die Einzahlungen in € werden auf ein krypto Konto in Frankreich überwiesen, wo ist das ganze Geld ??? Der RTP der Spiele ist lächerlich
Хм, прикро. Але, як я вже сказав, якщо ви вважаєте, що ігри сфальсифіковані, ви можете подати скаргу, тому що я не можу допомогти. Проте наша команда може провести розслідування та спробувати допомогти. Тому я це запропонував.
Hmm, that's a shame. But like I said if you think the games are rigged you can file a complaint because I can't help. However, our team can investigate and try to help. That's why I suggested it.
На жаль, останнім часом ці офшорні транзакції відбуваються все частіше в казино, які оцінюють їх високо! Якою б не була причина, я не розумію цієї жадібності, тому що я думаю, що ці казино завдають великої шкоди індустрії азартних ігор, тому що ніхто більше не грає! Владі байдуже і наживається!!!
Unfortunately, these offshore transactions have been occurring more frequently in casinos that rate them highly recently! Whatever the reason, I don't understand this greed, because I think that these casinos are doing a lot of damage to the gambling industry because no one is playing anymore! The authorities don't care and are cashing in heavily!!!
Leider gibt es in letzter Zeit häufiger auch in casinos die sie hoch bewerten diese offshore Transaktionen! Warum auch immer ich verstehe diese Gier nicht, denn ich denke das diese Casinos die Gambling Industrie stark schädigen, weil keiner mehr spielt!die Behörden kümmern sich nicht und kassieren kräftig mit!!!
На жаль, Ви знову переходите від конкретного питання до загальної критики. Зберіться, будь ласка, і подавайте скаргу.
Ми нічого не можемо для вас зробити. Чесно кажучи, хтось із вашою думкою повинен припинити грати в казино.
Азартні ігри – це просто платна розвага; для мене ти точно не звучиш дуже весело. 🙏
Sadly, you are again moving from a concrete matter to a general criticism. Pull yourself together, please, and submit the complaint.
There is nothing left we can do for you. Honestly, someone with your opinions should stop playing in casinos.
Gambling is merely paid entertainment; to me, you definitely don't sound very entertained. 🙏
Відмінне казино! Широкий вибір машин. Щотижневий кешбек бонус як VIP. Тісний і приємний VIP сервіс. ДЯКУЮ.
Excellent casino! Wide choice of machines. A weekly cashback bonus as a VIP. Close and pleasant VIP service. THANKS.
Excellent casino! Large choix de machines. Un bonus casback hebdomadaire en tant que VIP. Service VIP de proximité et agréable. Merci.
А як щодо того, щоб написати про свій досвід у огляді цього казино? Ось посилання, якщо ви хочете це зробити.
What about writing about your experience in a review for this casino then? Here is the link if you'd like to do so.
Привіт,
Хтось має досвід роботи з Magical Spin? Вони не виплатили нам виграш у розмірі 9500 євро. Хоча вони вже підтвердилися, їм потрібно перевірити ще раз. Після тривалого обміну електронними листами та неодноразової подачі нових документів обліковий запис видалено без коментарів.
Hello,
Does anyone have experience with Magical Spin? They have not paid out our winnings of €9500. Although they have already verified, they need to verify again. After a long exchange of emails and repeatedly submitting new documents, the account has now been deleted without comment.
Hallo,
hat jemanden Erfahrungen mit Magical Spin. Dort wird uns unser Gewinn von 9500€ nicht ausgezahlt. Obwohl bereits verifiziert, sollte neu verifiziert werden. Nach langen E- Mail Verkehr und immer wieder neue Dokumente einreichen wurde nun kommentarlos das Konto gelöscht.
Привіт. Чи можу я запитати, будь ласка, як давно ви подали запит на зняття коштів і яка причина закриття вашого облікового запису?
Спробуйте надати додаткову інформацію щодо цієї проблеми, щоб ми могли краще її зрозуміти та, можливо, допомогти вам її вирішити.
Hello. May I ask how long ago you requested the withdrawal, please, and what is the reason for closing your account?
Try to provide some more information regarding this issue so we are able to understand it better and maybe help you get it solved.
Я можу лише сказати, що у мене був дуже поганий досвід тут, на жаль, я ніколи не мав тут позитивного балансу... відповідальна гра, зовсім ні, мій обліковий запис закривали кілька разів, але цього не сталося, я був завжди можна зробити депозит і грати знову 😔 сумно, які тут шахраї. Після того, як я погрожував подати в суд, мій обліковий запис нарешті закрили.
I can only say that I have had very bad experiences here, unfortunately I have never had a positive balance here... responsible gaming, not at all, I have had my account closed several times, but that didn't happen, I was always able to deposit and play again 😔 sad what kind of crooks are out there here. After I threatened to take legal action, my account was finally closed.
Тому сумно, коли довелося дійти до цієї стадії. З іншого боку, я радий, що вам вдалося закрити свій обліковий запис і тепер ви спокійні. Якщо ви хочете розповісти нам більше про свій досвід. Але я не буду тебе змушувати.
So it is sad when it had to come to this stage. On the other hand, I'm glad you managed to close your account and now you have peace of mind. If you would like to tell us more about your experience. But I won't force you.
Я далекий від того, щоб писати тут якусь неправду про казино, це мій досвід і він правдивий. Казино заблокувало мій рахунок, коли я дуже розлютився, коли попросив їх закрити мій рахунок, але мій рахунок ніколи не було закрито, і я завжди міг продовжувати робити депозити.
I am far from writing any untruths about a casino here, these are my experiences and they are true. The casino blocked my account when I got really angry when I asked them to close my account, but my account was never closed and I was always able to continue making deposits.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.