ГоловнаФорумКазиноMadSlots Casino - загальне обговорення

MadSlots Casino - загальне обговорення

 від Kellycaff
|
1 589 переглядів 4 відповіді |
|
Тут ви можете обговорити MadSlots Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Гра завжди відтворюватиме b4 і відключатиме мене b4. У мене є додаткові функції для утримання та обертання великого басу


Автоматичний переклад.
Kellycaff

Хм.

Можливо, ви консультувалися з цього питання з казино? Ви повинні зробити це відразу після того, як опинитеся в такій ситуації вперше, я б сказав. Якщо ви запитаєте мене, немає сенсу чекати, поки щось з’явиться нізвідки.

Крім того, як ви дізнаєтеся, що ви відключені безпосередньо перед додатковою функцією, коли гра відрізана?

Чи збережено прогрес? Це було б найкраще.

Я питаю тому, що деякі слоти, точніше, певні провайдери ігор це дозволяють. Але я не дуже впевнений у цьому випадку.

Дякуємо за оновлення.

Автоматичний переклад.

Я отримав електронний лист про відшкодування в січні, вони закрили мій рахунок і сказали, що мені повернуть мої депозити. Я звертаюся з січня й постійно отримую автоматичні відповіді


Дорогий клієнт,

Ми пишемо, щоб повідомити вам, що статус вашого облікового запису оновлено на «Самовиключено». Ваш обліковий запис закрито, і будь-яка заборгованість буде повернена.

Jammy Monkey, PocketWin і mFortune були перезапущені під новим власником 27 листопада 2023 року, і тепер ними керує Viral Interactive Limited.

Однак ми виявили, що ви самовиключилися з одного з брендів протягом періоду, коли ними керувала компанія In Touch Games Limited, її колишній власник.

Тут, у MadSlots Casino, ми надаємо пріоритет безпеці гравців і хочемо переконатися, що всі наші клієнти контролюють кількість часу та грошей, які вони витрачають на азартні ігри, включно з тими, хто приймає рішення самостійно відмовитися від азартних ігор. Таким чином, навіть незважаючи на те, що бренд тепер управляється іншою компанією, ми хочемо ввести в дію ваше самовиключення. Ми підтверджуємо, що ваш обліковий запис буде самовиключено на решту вибраного вами періоду самовиключення, і будь-які збитки, які ви могли зазнати після 27 листопада, будуть відшкодовані.

Ми заохочуємо всіх клієнтів, які вирішать самовиключитися, також розглянути можливість реєстрації в GAMSTOP. GAMSTOP — це національна служба самовиключення у Великій Британії, яка забороняє доступ до будь-яких сайтів, ліцензованих Комісією з азартних ігор. Для отримання додаткової інформації відвідайте gamstop.co.uk .

Якщо у вас виникли запитання щодо цього електронного листа, зв’яжіться з нашою командою обслуговування клієнтів, і член нашої спеціальної команди обслуговування клієнтів із задоволенням допоможе вам.

Автоматичний переклад.
Bronski

Крім того, я вважаю, що є скарга , пов’язана з цим затримкою повернення коштів. Якщо я не помиляюся, виходячи зі скріншотів, які ви надали, здається, що казино не було здатне до конкретного оновлення протягом досить тривалого часу. Якщо я можу спробувати трохи припустити, я б припустив, що основним кроком буде запрошення представника казино приєднатися до вас у вашій темі скарг, щоб надати пояснення. Сподіваюся, це не займе багато часу.

Якщо MadSlots оновлює вас, будь ласка, повідомте Томасу, як йдуть справи.

Звичайно, ми теж будемо тут чекати на результат.


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого