1 рік тому
Тут ви можете обговорити MadSlots Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Хм.
Можливо, ви консультувалися з цього питання з казино? Ви повинні зробити це відразу після того, як опинитеся в такій ситуації вперше, я б сказав. Якщо ви запитаєте мене, немає сенсу чекати, поки щось з’явиться нізвідки.
Крім того, як ви дізнаєтеся, що ви відключені безпосередньо перед додатковою функцією, коли гра відрізана?
Чи збережено прогрес? Це було б найкраще.
Я питаю тому, що деякі слоти, точніше, певні провайдери ігор це дозволяють. Але я не дуже впевнений у цьому випадку.
Дякуємо за оновлення.
Hmm.
Did you consult this issue with the casino, perhaps? You should do that immediately after you find yourself in such a situation for the first time, I'd say. No point in waiting for something to come out of nowhere, if you ask me.
Additionally, how do you know you're cut off just before the extra feature when the game is cut off?
Is the progress saved? That would be best.
I'm asking because some slots, or rather, certain game providers, allow that. But I'm not pretty sure in this case.
Thanks for an update.
Я отримав електронний лист про відшкодування в січні, вони закрили мій рахунок і сказали, що мені повернуть мої депозити. Я звертаюся з січня й постійно отримую автоматичні відповіді
Дорогий клієнт,
Ми пишемо, щоб повідомити вам, що статус вашого облікового запису оновлено на «Самовиключено». Ваш обліковий запис закрито, і будь-яка заборгованість буде повернена.
Jammy Monkey, PocketWin і mFortune були перезапущені під новим власником 27 листопада 2023 року, і тепер ними керує Viral Interactive Limited.
Однак ми виявили, що ви самовиключилися з одного з брендів протягом періоду, коли ними керувала компанія In Touch Games Limited, її колишній власник.
Тут, у MadSlots Casino, ми надаємо пріоритет безпеці гравців і хочемо переконатися, що всі наші клієнти контролюють кількість часу та грошей, які вони витрачають на азартні ігри, включно з тими, хто приймає рішення самостійно відмовитися від азартних ігор. Таким чином, навіть незважаючи на те, що бренд тепер управляється іншою компанією, ми хочемо ввести в дію ваше самовиключення. Ми підтверджуємо, що ваш обліковий запис буде самовиключено на решту вибраного вами періоду самовиключення, і будь-які збитки, які ви могли зазнати після 27 листопада, будуть відшкодовані.
Ми заохочуємо всіх клієнтів, які вирішать самовиключитися, також розглянути можливість реєстрації в GAMSTOP. GAMSTOP — це національна служба самовиключення у Великій Британії, яка забороняє доступ до будь-яких сайтів, ліцензованих Комісією з азартних ігор. Для отримання додаткової інформації відвідайте gamstop.co.uk .
Якщо у вас виникли запитання щодо цього електронного листа, зв’яжіться з нашою командою обслуговування клієнтів, і член нашої спеціальної команди обслуговування клієнтів із задоволенням допоможе вам.
I received an email about a refund in January, they closed my account and said I’d be refunded my deposits. I’ve been contacting since January and keep getting automated responses
Dear Customer,
We are writing to inform you that your account status has been updated to 'Self Excluded'. Your account has been closed and any outstanding balances will be returned to you.
Jammy Monkey, PocketWin and mFortune were re-launched under new ownership on the 27th of November 2023 and are now operated by Viral Interactive Limited.
However, we have identified that you self-excluded from one of the brands during the period in which they were operated by In Touch Games Limited, its former owner.
Here at MadSlots Casino we prioritise player safety and want to make sure that all our customers remain in control of the amount of time or money they spend gambling, including those who make the decision to self-exclude from gambling. As such, even though the brand is now operated by a different company, we want to give effect to your self-exclusion. We confirm that your account will be self-excluded for the remainder of your chosen self-exclusion period and any losses that you may have incurred since the 27th of November will be reimbursed.
We encourage all customers who choose to self-exclude to consider also registering with GAMSTOP. GAMSTOP is a national self-exclusion service in the UK that will prevent access to any site licensed by the Gambling Commission. For more information, please visit gamstop.co.uk.
If you have any questions about this email, then please contact our customer service team and a member of our dedicated customer service team will be happy to help you.
Крім того, я вважаю, що є скарга , пов’язана з цим затримкою повернення коштів. Якщо я не помиляюся, виходячи зі скріншотів, які ви надали, здається, що казино не було здатне до конкретного оновлення протягом досить тривалого часу. Якщо я можу спробувати трохи припустити, я б припустив, що основним кроком буде запрошення представника казино приєднатися до вас у вашій темі скарг, щоб надати пояснення. Сподіваюся, це не займе багато часу.
Якщо MadSlots оновлює вас, будь ласка, повідомте Томасу, як йдуть справи.
Звичайно, ми теж будемо тут чекати на результат.
Also, there is a complaint related to this delayed refund, I believe. If I'm not mistaken, based on the screenshots you provided, it seems that the casino has not been capable of a concrete update for quite some time. If I may try to guess a bit, I would assume the major step will be inviting a casino representative to join you in your complaint thread in order to provide explanation. I hope it won't take too long.
If MadSlots updates you, please let Tomas know how things are going.
Naturally, we will be here waiting for the outcome as well.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.