ФорумКазиноLuckyMax Casino - загальне обговорення

LuckyMax Casino - загальне обговорення

5 міс. тому від Romi
|
969 переглядів 10 відповідей |
|
5 міс. тому
Тут ви можете обговорити LuckyMax Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
5 міс. тому

Це казино є великим шахраєм, особливо коли йдеться про відповідальну гру, я вже сказав 5 травня закрити свій рахунок через проблеми з азартними іграми. Це пройшло майже чортів місяць потому, а також нагадали їм понад 20 разів, а вони буквально нічого не зробили! БЛЯКАТИ СМІШНО! Я намагався захистити себе, і бац, я втратив чортових 3000 євро, тому що вони не дотримуються правил азартних ігор. Як це казино може працювати та мати високий рейтинг на багатьох сайтах. (Вже подав скаргу, але вони нічого не зробили) Комісія з азартних ігор також нічого не робить, а їх ліцензійна компанія ФЕЙК! filefile

Автоматичний переклад.
GinoS
5 міс. тому

Мені дуже прикро через цю ситуацію в казино. Як я бачу у вашій скарзі, казино ще не відповіло нашій команді. На мою думку, це не повинно статися з жодним гравцем в будь-якому онлайн-казино. Якщо ви чітко заявляєте, що хочете закрити свій обліковий запис через проблеми з азартними іграми, вони повинні зробити це негайно, щоб уникнути будь-яких проблем.🤷‍♀️

Казино працює за ліцензією Коста-Ріки, яка, на нашу думку, не дуже хороша, тому я сподіваюся, що наша команда з розгляду скарг зможе знайти найкраще вирішення вашої справи. Хоча, на жаль, ми не можемо бути оптимістами.

Повідомляйте нас про будь-які оновлення щодо вашої справи.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

найкращий,


Перш за все, я хотів би подякувати цьому форуму за те, що поставили моє запитання.

Сподіваюся, мій виведення готівки буде оброблено якомога швидше.

Тому мені не потрібно щодня надсилати сюди повідомлення.


Я чекаю на оплату сьогодні з 7:30 ранку; Лакімакс


На інформаційній сторінці їм кажуть - негайно - оплата.


На жаль, я нічого цього не бачу - мені сказали протягом 24.


На жаль, мій платіж ще не схвалено чи оброблено.


Я вже надав необхідну інформацію та докази, які були прийняті.


Ось також моє прохання, чи може представник luckymax подивитися на це та обробити.


Я хотів би почути більше.


Спасибі за вашу допомогу


З НАЙКРАЩИМИ ПОБАЖАННЯМИ

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
IO92020
4 міс. тому

Привіт. Я сподіваюся, що ваш платіж також буде оброблено якомога швидше.

Це ваше перше зняття коштів у цьому казино? Ви вже пройшли процес перевірки?

Іноді, коли справа доходить до першого виведення коштів, казино потрібно перевірити всі документи, і це може зайняти деякий час, тому часові рамки змінюються, і це може бути відкладено.

Повідомляйте нас про будь-які зміни щодо цього, і, сподіваємося, ви не чекатимете довго, перш ніж отримаєте свої гроші.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Розбійне казино.


Після депозиту попросили їх остаточно закрити/виключити, оскільки їхнє казино є незаконним у Нідерландах. Вони продовжували говорити, що так, ми закриємо його, коли менеджер перегляне його.


попередив казино, що кожен депозит, який я зараз зроблю, повинен бути відшкодований, оскільки вони знають про помилки, які казино заперечувало, заявивши, що нам байдуже, чи гравець несе відповідальність.


Мені добре, я здійснив три успішні відкликання моїх депозитів, і мій рахунок досі активний 😂😂


Для всіх голландських гравців це казино діє як легальне казино, але без ліцензії вони є незаконними! Я вже інформував Управління з азартних ігор у Нідерландах.

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
Youssf
4 міс. тому

Привіт, це неприємно, і ти дізнався лише тоді, коли зробив депозит? Не раніше, ніж ви відкрили рахунок?

Чи знаєте ви, що коли ви просите повернення платежу, цілком можливо, що у вас виникнуть проблеми з грою в казино в майбутньому? Незважаючи на всі обставини, які склалися, я розумію, що це, ймовірно, була одна з можливостей, але коли ви йдете кудись грати, я, ймовірно, знайшов би інформацію, перш ніж робити депозит там і грати, перш ніж виявити, що казино існує в країні нелегально.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Привіт Яро,


Ні, спочатку відгуки здавалися обнадійливими. На жаль, їх тут не було видно, тому я не міг знайти інший огляд, ймовірно, через обмеження країни для Нідерландів.


Оскільки я неодноразово звертався до служби підтримки, але повернення платежу було єдиним можливим результатом.


І якщо вони заблокують мене, вони зроблять послугу нам обом, оскільки це означатиме, що я не можу грати в нелегальних казино, які спочатку стверджують, що вони законні…

Автоматичний переклад.
Youssf
4 міс. тому

Це невдача. Я думав, що казино спробує вам допомогти, але якщо вам взагалі не відповіли, то це нещастя. Про що ти їм писав? Якщо це щось на зразок того, що вони незаконні у вашій країні чи щось подібне, я, мабуть, не надто здивований, що вони насправді не відповіли.

Однак я б точно порекомендував вам перед тим, як зареєструватися будь-де, перевірити Умови та положення та знайти обмежені країни або подивитися, яку ліцензію вони мають, яка зазвичай вказана на сайті, і, можливо, ви зможете дізнатися деяку інформацію самостійно.

Сподіваюся, вам більше не доведеться мати справу з такими речами.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Це все ще божевілля, вони все ще працюють і мають високий рейтинг.

Автоматичний переклад.
G1994
1 тиждень тому

Ви записали це в хороше казино чи ні? Наскільки я бачу, індекс безпеки казино становить 0,2/10. 🤷‍♂️

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого