5 міс. тому
Тут ви можете обговорити LuckyMax Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Це казино є великим шахраєм, особливо коли йдеться про відповідальну гру, я вже сказав 5 травня закрити свій рахунок через проблеми з азартними іграми. Це пройшло майже чортів місяць потому, а також нагадали їм понад 20 разів, а вони буквально нічого не зробили! БЛЯКАТИ СМІШНО! Я намагався захистити себе, і бац, я втратив чортових 3000 євро, тому що вони не дотримуються правил азартних ігор. Як це казино може працювати та мати високий рейтинг на багатьох сайтах. (Вже подав скаргу, але вони нічого не зробили) Комісія з азартних ігор також нічого не робить, а їх ліцензійна компанія ФЕЙК!
This casino is a big fraud specially when it comes to reponsible gaming i already said on the 5th of may to close my account due to gambling issues. It's almost fucking a month later and also reminded them more then 20 times and they litterly do nothing! FUCKING RIDICLIOUS! I tried to protect myself and bam now i lost fucking 3000 euro because they don't follow up the gambling rules. How can this casino operate en have a high ranking on a lot of sites. (Already filed a complain but they didn't do anyhing) Gambling comission also don't do anything and their license company is FAKE!
Мені дуже прикро через цю ситуацію в казино. Як я бачу у вашій скарзі, казино ще не відповіло нашій команді. На мою думку, це не повинно статися з жодним гравцем в будь-якому онлайн-казино. Якщо ви чітко заявляєте, що хочете закрити свій обліковий запис через проблеми з азартними іграми, вони повинні зробити це негайно, щоб уникнути будь-яких проблем.🤷♀️
Казино працює за ліцензією Коста-Ріки, яка, на нашу думку, не дуже хороша, тому я сподіваюся, що наша команда з розгляду скарг зможе знайти найкраще вирішення вашої справи. Хоча, на жаль, ми не можемо бути оптимістами.
Повідомляйте нас про будь-які оновлення щодо вашої справи.
I am really sorry about this situation at the casino. As I can see in your complaint the casino has not responded to our team yet. In my opinion, this should not happen to any player in any online casino. If you clearly state that you would like to close your account due to gambling problems, they should do that right away to avoid any issues.🤷♀️
The casino operates under the Costa Rica license, which, in our opinion, is not a very good one, so I hope that our complaint team will be able to get the best resolution to your case. Even though we cannot be very optimistic, unfortunately.
Please keep us informed about any updates regarding your case.
найкращий,
Перш за все, я хотів би подякувати цьому форуму за те, що поставили моє запитання.
Сподіваюся, мій виведення готівки буде оброблено якомога швидше.
Тому мені не потрібно щодня надсилати сюди повідомлення.
Я чекаю на оплату сьогодні з 7:30 ранку; Лакімакс
На інформаційній сторінці їм кажуть - негайно - оплата.
На жаль, я нічого цього не бачу - мені сказали протягом 24.
На жаль, мій платіж ще не схвалено чи оброблено.
Я вже надав необхідну інформацію та докази, які були прийняті.
Ось також моє прохання, чи може представник luckymax подивитися на це та обробити.
Я хотів би почути більше.
Спасибі за вашу допомогу
З НАЙКРАЩИМИ ПОБАЖАННЯМИ
Best,
First of all, I would like to thank this forum for asking my question.
Hopefully my cash-out will be processed ASAP.
So I don't have to send messages here every day.
I have been waiting for my payment since 7:30 am today; Luckymax
On the information page they are told - immediately - payment.
Unfortunately I don't see any of this - I was told within 24.
Unfortunately, my payment has not yet been approved or processed.
I have already submitted the necessary information and evidence that has been accepted.
Here is also my request whether the representative of luckymax can look at this and process it.
I'd like to hear more.
Thanks for your help
BEST REGARDS
Привіт. Я сподіваюся, що ваш платіж також буде оброблено якомога швидше.
Це ваше перше зняття коштів у цьому казино? Ви вже пройшли процес перевірки?
Іноді, коли справа доходить до першого виведення коштів, казино потрібно перевірити всі документи, і це може зайняти деякий час, тому часові рамки змінюються, і це може бути відкладено.
Повідомляйте нас про будь-які зміни щодо цього, і, сподіваємося, ви не чекатимете довго, перш ніж отримаєте свої гроші.
Hello. I hope your payment will be processed ASAP as well, for sure.
Is this your first withdrawal at this casino? Did you pass the verification process yet?
Sometimes, when it comes to the first withdrawal, the casino needs to check all the documents, and this may take some time, so the timeframe changes and it could get delayed.
Please keep us informed about any changes regarding this, and hopefully you won't wait long before you get your money.
Розбійне казино.
Після депозиту попросили їх остаточно закрити/виключити, оскільки їхнє казино є незаконним у Нідерландах. Вони продовжували говорити, що так, ми закриємо його, коли менеджер перегляне його.
попередив казино, що кожен депозит, який я зараз зроблю, повинен бути відшкодований, оскільки вони знають про помилки, які казино заперечувало, заявивши, що нам байдуже, чи гравець несе відповідальність.
Мені добре, я здійснив три успішні відкликання моїх депозитів, і мій рахунок досі активний 😂😂
Для всіх голландських гравців це казино діє як легальне казино, але без ліцензії вони є незаконними! Я вже інформував Управління з азартних ігор у Нідерландах.
Rogue casino.
After deposit asked them for a permanent closure/exclusion as their casino is illegal in The Netherlands. They kept saying yes we will close it once the manager reviewed it.
warned the casino that every deposit I make now must be refunded as they are aware of the mistakes which the casino denied stating we dont care the player is responsible.
Fine with me, made three successful chargebacks on my deposits and my account is still active 😂😂
For all Dutch players, this casino is acting as a legal casino but they are illegal without a license! I have alrrady informed the Gambling Authority in NL.
Привіт, це неприємно, і ти дізнався лише тоді, коли зробив депозит? Не раніше, ніж ви відкрили рахунок?
Чи знаєте ви, що коли ви просите повернення платежу, цілком можливо, що у вас виникнуть проблеми з грою в казино в майбутньому? Незважаючи на всі обставини, які склалися, я розумію, що це, ймовірно, була одна з можливостей, але коли ви йдете кудись грати, я, ймовірно, знайшов би інформацію, перш ніж робити депозит там і грати, перш ніж виявити, що казино існує в країні нелегально.
Hi, so that's unpleasant and you only found out when you deposited there ? Not before you opened an account ?
Do you know that when you ask for a chargeback, it is quite possible that you will have problems playing in casinos in the future ? Despite all the circumstances that set up, I understand that it was probably one of the possibilities, but when you go to play somewhere I would probably find the information before depositing there and playing before discovering that the casino exists illegally in the country.
Привіт Яро,
Ні, спочатку відгуки здавалися обнадійливими. На жаль, їх тут не було видно, тому я не міг знайти інший огляд, ймовірно, через обмеження країни для Нідерландів.
Оскільки я неодноразово звертався до служби підтримки, але повернення платежу було єдиним можливим результатом.
І якщо вони заблокують мене, вони зроблять послугу нам обом, оскільки це означатиме, що я не можу грати в нелегальних казино, які спочатку стверджують, що вони законні…
Hi Jaro,
No at first the reviews seemed hopeful about it. Unfortunately they were not visible here so I could not find a different review, probably due to the country restriction for Netjerlands.
As I reached out multiple times to support without success chargeback was the only outcome possible.
And if they block me they do us both a favor as that would mean I cannot gamble on illegal casinos that first claim they are legit…
Це невдача. Я думав, що казино спробує вам допомогти, але якщо вам взагалі не відповіли, то це нещастя. Про що ти їм писав? Якщо це щось на зразок того, що вони незаконні у вашій країні чи щось подібне, я, мабуть, не надто здивований, що вони насправді не відповіли.
Однак я б точно порекомендував вам перед тим, як зареєструватися будь-де, перевірити Умови та положення та знайти обмежені країни або подивитися, яку ліцензію вони мають, яка зазвичай вказана на сайті, і, можливо, ви зможете дізнатися деяку інформацію самостійно.
Сподіваюся, вам більше не доведеться мати справу з такими речами.
That's bad luck. I thought the casino would try to help you, but if they didn't answer you at all, then that's unlucky. What did you write to them about? If it's something like they're illegal in your country or something like that, I'm probably not too surprised that they didn't actually reply.
However, I would definitely recommend that before you register anywhere, you check the Terms and Conditions and find the restricted countries, or see what license they have, which is usually listed on the site, and maybe you can find out some information yourself.
Hopefully you won't have to deal with such things anymore.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.