Привіт Радка,
Я запитав про це в лютому, здається, коли приєднався до казино. Я втратив близько 200 євро, і вважав, що цього достатньо, не маючи зняття коштів, але я просто хотів, щоб його закрили, я не згадував про азартні ігри, тому через пару місяців я попросив знову відкрити його, і він був відкритий. Після того моменту я продовжував вигравати, я думаю, що виграв там близько 5 тисяч, багато разів 400 і 470 євро.
Я також попросив один електронний лист закрити обліковий запис, але оскільки я виграв одразу після цього, я надіслав інший лист, щоб скасувати закриття. Але я ніколи не запитував ліміт самовиключення на депозити.
Крім того, якби причиною була моя пошта, вони б сказали мені, що я запитував у минулому, вони не скажуть мені, що це помилка, яку їм потрібно виправити. Менеджер Майкл сказав мені, що він сам розгляне проблему та виправить її наступного дня та подзвонить мені, але я так і не отримав відповіді.
І, як я вже сказав, я написав кілька листів і так і не отримав відповіді. Але коли я попросив закрити, його негайно закрили, і вони навіть не наважилися надіслати лист, відповідь на мою вимогу.
Hello Radka,
I have asked one in February I think when I joined the casino. I lost about 200 euros and I considered it was enough without having a withdrawal but I just wanted it closed, I didn't mention gambling issue so couple months later, I asked to reopen it and it was open. After that moment, I kept on winning, I think I won around 5k there in total, a lot of times 400 and 470 euros.
I also asked with one e-mail to close account but since I won just after it, I sent another mail to cancel the closure. But I have never asked a self exclusion limit on deposits.
Also, if my mail was the reason, they would have told me that I asked in the past, they will not tell me it is a bug they need to fix. The manager Michael told me he will look in the problem himself and fix it the next day and will call me but I never got any answer.
And like I said, I wrote several mails and I never got a reply. But when I asked closure it was immediately closed and they didn't even dare send a mail, a reply to my demand.
Автоматичний переклад.