ФорумКазиноLocowin Casino - загальне обговорення

Locowin Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

3 р. тому від Togo1988
|
22127 переглядів 114 відповідей |
|
1...5 6
AngelDiaz
4 тиж. тому

Там це дуже чітко сказано, коли я з ними поговорив, вони сказали мені, що після того, як я зробив ставку на 36 моїх депозитів, я повинен був взяти їх і не продовжувати грати, оскільки застосовуються ці бонусні правила, але я не розумію, чому, якщо ви вже пройшли x36, передбачається, що ці гроші ваші, і ви можете грати в них як завгодно.

Автоматичний переклад.
AngelDiaz
4 тиж. тому

Ви повинні боротися з цим. Продовжуйте скаржитися, продовжуйте намагатися поговорити з ними та тиснути на них. Це дуже серйозна справа, що вони не вивели ці гроші.

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Я відмовляюся від цього…

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Якби навіть цей веб-сайт, який є професійним, не допоміг мені... уявіть... Я все ще граю ха-ха-ха-ха, на ньому є хороші слоти... якщо ви не можете перемогти свого ворога, приєднуйтеся до нього!!!!

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

file Ви бачите, що там написано, так? Немає вимог до ставок для вітального бонусу, і якщо ви хочете, я можу надіслати вам історію ставок.

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Так, я розумію, що ви маєте на увазі, але якщо Умови стосуються бонусних грошей, і тому бонус все ще діє, то Умови залишаються дійсними.

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Тепер, коли користувач pichi прояснив цю проблему, я хотів би знову відкрити свою справу, оскільки якби у вітальному бонусі не було жодних вимог щодо ставок... це значно змінило поточну ситуацію з моїми 7000 євро...

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Але ви прийшли б до такого ж висновку, і тому, якщо бонус все ще активний, той факт, що немає вимог щодо ставок, не означає, що термін дії бонусу закінчився або він не був активним. Якщо ви порушили максимальну ставку під час гри з бонусом, це така ж ситуація, як і гравець, на якого ви реагуєте.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 тиж. тому

Так це все, правда? Я втрачаю свої гроші, а їм це сходить з рук. Я вважаю це неймовірним. Дякую ні за що. Я подивлюся, чи можу я подати скаргу в Locowin, тому що тут я ніби нічого не зробив, це просто марна трата часу.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 тиж. тому

Я поговорю з адвокатом

Автоматичний переклад.
pichi938
3 тиж. тому

Я б сказав, що завжди є час, щоб викликати адвоката. Раджу поки що відповісти на скаргу. Це може виявитися набагато краще такої платної послуги. Принаймні, ви спочатку будете знати про його позицію в сфері справедливості.

Ваша скарга доступна тут 👈.

Автоматичний переклад.
Radka
3 тиж. тому

Як я можу відповісти на попит? я не розумію


Автоматичний переклад.
pichi938
3 тиж. тому

Я вважаю, що Радка мав на увазі, що ви повинні опублікувати відповідь на свою скаргу, тож наша команда діятиме відповідно та рухатиметься далі.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я зробив відкликання, вони його не прийняли, вони попросили мене підтвердити адресу, я надіслав його, але вони відмовили приблизно 10 разів, і 10 разів я знову надіслав це точно той самий офіційний документ, мені сказали, що в ньому немає дата, тоді вона справді мала дату

що адреса була неправильною, адреса була правильною...


Я збирався зняти 1000, але, побачивши те, що я бачив, і побачивши, що багато людей мали таку саму проблему з цим сайтом, я сказав, що хочу перевірити, чи приймуть вони це, втрачаючи гроші, тому я почав програвати.

До речі, гроші для виведення з кількістю

він нижчий, і chachan, коли я досягаю 400 доларів, вони приймають перевірку. Я знімаю 400 доларів, знаючи, що дуже ймовірно, що навіть якщо мені вдасться змусити їх прийняти документ прямого дебету, потрібно буде перевірити, чи дадуть вони мені гроші. Сьогодні я прокинувся, і вони скасували зняття коштів і зняли 300 доларів з рахунку, зараз у мене лише 100, і я спробував їх зняти, я відкрив чат, у якому вам ніхто не відповідає, але я знаю, що вони збираються мені сказати що я перевищив ставку в 4 долари, оскільки вони розповіли іншим щось неправдиве, це чисте шахрайство, а ви всі співучасники.


Крім того, я маю проблеми зі здоров'ям і не можу працювати, а ці гроші були б дуже до речі.


Змінено Radka 1 тиждень тому
Причина: пусте місце видалено
Автоматичний переклад.
OtroEstafado
2 тиж. тому

Мені шкода, що вам довелося пройти через такий досвід, але знайте, що гроші від азартних ігор в Інтернеті не повинні сприйматися як спосіб життя.🙏

Це може призвести до деяких дуже поганих ситуацій, якщо ви залежите від них. Тому все це має бути просто хобі і не більше.

KYC є дуже важливою частиною, і до неї потрібно ставитися дуже серйозно. Усі онлайн-казино мають перевірити гравців, і якщо деякі документи мають неправильний формат або якась інформація справді відсутня, вони не можуть їх прийняти.

Однак дуже важливо, щоб казино спілкувалося з гравцем і пояснювало справжню причину відхилення документів.

Зауважте, що коли у вас виникнуть такі проблеми, ми завжди тут, щоб допомогти, і наша група розгляду скарг спробує втрутитися в такі випадки, щоб спробувати вирішити проблему.

Якщо ви хочете подати скаргу тут, ми детальніше її розглянемо та спробуємо знайти рішення.

Будь ласка, перейдіть за цим посиланням , де ви можете це зробити, і повідомте нам про своє рішення. Чекатимемо на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Доброго ранку, 31 числа я зробив депозит на 150 у Locowin, я взяв вітальний бонус. На моє щастя, я думав, що виграв 9000 євро. Сюрприз був, коли я пішов робити зняття, спочатку я сумнівався, коли побачив кількість документів, які вони вимагали від мене для зняття, мені це здалося дивним. Але чому я повинен бути підозрілим? У мене є кілька знайомих, які там грають, тому після довгого очікування вони нарешті підтвердили їх для мене. Ось тоді приходить сюрприз, і мені кажуть, що я не виконав вимоги до бонусу, перевищивши кидок у 4 євро, хоча в жодному разі кидок не перевищував цю суму, доки не було розблоковано весь бонус. Сьогодні, через 14 днів, вони "вилучили" гроші, вони зникли з мого рахунку, а я досі не маю чіткої відповіді. Звичайно, я передав це в руки юристів, але ситуація не дуже обнадійлива, оскільки це .com і податкова реєстрація в Санта-Елені... Але я рекомендую всім своїм друзям припинити грати тут і звичайно, усі ті, хто постраждав від подібних шахрайств на цьому веб-сайті, зв’яжуться зі мною, оскільки я готую спільну скаргу, щоб спробувати закрити цей веб-сайт. БУДЬ ЛАСКА, БУДЬ ЛАСКА, БУДЬ ЛАСКА, ВІДПОВІДІТЬ МЕНІ. Бонусні положення, видимі та доступні користувачеві, нічого не говорять про максимальну ставку. Якщо мені вдасться її вирішити, я розповім вам про це тут, друзі.


Всього найкращого

Автоматичний переклад.
sessymbol24
1 тиждень тому

Я також бачу, що ви успішно подали скаргу нашій команді, і вони вже розглядають цю ситуацію.

Якщо ви дійсно впевнені, що не перевищили максимальну ставку під час гри з бонусом, будь ласка, повідомте про це своєму спеціалісту з розгляду скарг у ланцюжку скарг, і ми розглянемо це питання глибше.

Сподіваємося, разом ми зможемо незабаром знайти її вирішення.

Чи можете ви зараз увійти у свій обліковий запис?

Автоматичний переклад.
1...5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого