ФорумКазиноLocowin Casino - загальне обговорення

Locowin Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

2 р. тому від Togo1988
|
19195 переглядів 95 відповідей |
|
1...4 5
Додати публікацію
3 міс. тому

Привіт, сьогодні вони надіслали мені електронний лист від locowin і сказали, що вони відмовляють у виплаті 2700 євро за недотримання правил, хоча це повна брехня. Я прошу допомоги тут, якщо ви можете мені допомогти, file Додаю повідомлення, яке вони мені надіслали. Підкажіть як діяти???

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Мені відмовили у виведенні грошей, а кошти залишили, як я можу діяти?

Автоматичний переклад.
Gustavo.1
3 міс. тому

Розумію. У повідомленні сказано, що ви порушили правило бонусної максимальної ставки, чи не так? Чи можу я запитати, чи знаєте ви про це?

Якщо у них є якісь докази, то, на жаль, у такому випадку нічого не можна зробити.

Будь ласка, повідомте нам, чи зможемо ми якось допомогти вам у цьому випадку.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

file Мені кажуть, що я зіграв 1400 євро, але це частина, до 1400 євро у мене вже були гроші, вони не можуть залишити всі мої гроші просто так, ви можете мені допомогти?

Автоматичний переклад.
Gustavo.1
3 міс. тому

Я розумію, що ти кажеш. Не могли б ви відповісти на моє запитання, будь ласка? Якщо правило максимальної ставки було порушено, на жаль, ми не зможемо допомогти іншим способом.🤷‍♀️

Скільки у вас насправді було раніше? Яку суму ви хочете зняти? Я просто намагаюся зрозуміти, що саме там може статися.🤔

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

file Ну, я не знав про правило максимальної ставки, але я додаю скріншот ставок і яка частина грошей була зроблена з максимальною ставкою, ми можемо щось зробити?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я зіграв 20 євро в якості бонусу, який вони в основному дали мені 40, і мені довелося поставити 650, щоб зняти те, що я отримав, дуже важко, але через дурниці через 2 тижні та багато годин він піднявся до 2500 євро, я спробував зняти 4 днів тому (у мене вже є обліковий запис, підтверджений KYC, це дивно) я зняв 1000 євро і залишив приблизно 1500 євро на рахунку, щоб продовжити гру. У мене є скріншоти та відео про це з датами, і я пішов спати минулої ночі на світанку після гри, я вийшов з облікового запису приблизно за 1500 і після зняття 1000 за 3 дні тому, я прокидаюся вранці і отримую дуже дивний електронний лист, повний цифр і з цим повідомленням (Ми написали вам щодо вашого запиту на зняття 1000 євро. На жаль, нам довелося відхилити ваш запит на зняття через порушення наших Умов використання, розмістивши бонусні ставки вище ліміту з активним бонус і грати в обмежені ігри під час бонусного переказу.) Я не розумію, що ви маєте на увазі, у профілі написано бонусний баланс (той, який вони вам надають) і баланс мого рахунку мої гроші ні від кого іншого, і з 20 євро які вони дали мені, я зробив ставку 650 і перейшов від цього до 2500, і в моєму профілі було чітко вказано баланс рахунку 2500 баланс бонусу 0 євро, це були мої гроші, і раптом, прочитавши електронний лист, я ввійшов у свій обліковий запис locowin і я подивіться, що в мене є 20 євро. Я не страждаю від азартних ігор і не є звичайним гравцем, але розумію, що коли я побачив, що я піднявся з 2500 до 20 євро після 2 тижнів гри, збільшуючи баланс, це мене дещо засмутило. Допоможіть мені, будь ласка, насправді я походжу з дуже скромної родини, і ми збирали ці гроші, щоб оплатити рахунки... і я все ще не сказав їм, що вони зникли, якщо можна щось зробити, щиро дякую . Адріан


Автоматичний переклад.
adrianseguragordon
2 міс. тому

Привіт, з того, що ви описуєте, мені здається, що це пояснено досить чітко. Поки ви граєте з бонусом, діють певні обмеження. І це може бути те, що ви не можете грати в жодну гру, а також якась максимальна ставка, яку ви можете зробити на спін.

Чи читали ви про це десь в Загальних положеннях та умовах? Це повинно бути написано там, або в самому бонусі, який ви активували.

У які ігри ти грав і на що робив ставку?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Було 2 тижні гри з балансом понад 2000 євро, я стріляв по 0,80, навіть 1 або 2 євро і купував бонуси в розмірі 50-70-80 євро, я поняття не мав про бонус, але крім цього, бонус уже закінчився, я маю на увазі те, що я пояснював у попередньому повідомленні, у профілі у вас є ваш баланс і бонусний баланс, а також ставка 650, щоб зробити цей баланс вашим і зняти його. Я ставив 650 20 разів, можливо, за цей час, коли я грав, я багато програв і багато отримав, і баланс, який я мав на момент зняття, був балансом мого рахунку, згідно з тим, що ви мені сказали, тоді я б ніколи не зможу зняти його, що б я не робив? Бонус склав 40 євро за ставку 650, а я отримав 4000, хіба ця різниця над уже зробленою ставкою мала бути моєю? У який момент я міг би його зняти, я не розумію, навіщо тоді продовжувати грати, якщо це те саме, що грати з демо-балансом, і я ніде не бачив, щоб я не міг грати залежно від того, що речі чи ліміт ставок, я поняття не маю про це, я лише знаю, що вони дали мені 20 євро, коли я вклав 20 євро, і я повинен був досягти 650 (що божевільно неможливо), і я досяг 4000 на додаток до цього, я не можу зняти це напевно, дрібним шрифтом, що раптом тепер, коли у мене є гроші, впливає на мене, ну, в основному, я втратив 2500 євро за те, що грав нормально і заробляв їх сам, ставлячи, оскільки ми тут, у мене виникає питання, що я повинен зробити відповідно до казино, щоб мати можливість зняти 2500, і вони не могли повідомити мене про перші кілька днів тому, я вже виграв гроші та грав, як я казав вам на початку, тому що залишивши мене грати на 2-3 тижні, збільшувався мій баланс дуже добре, щоб забрати його нелогічно та жорстоко, враховуючи, що я виграв хорошу суму, я бачу, що це неможливо вирішити, все одно дякую... Я не рекомендую locowin на основі свого особистого досвіду та якби я міг щоб зняти гроші, я б вважав це дуже хорошим казино з дуже хорошою допомогою

Автоматичний переклад.
adrianseguragordon
2 міс. тому

Якщо ви виконали весь бонус і його ставки, я не розумію, чому ви не зможете зняти гроші. Це було б питання до казино. Але ви написали, що вас звинуватили в тому, що ви також граєте в якісь заборонені ігри. Ви розглядали це? Спробуйте спочатку зловити це, коли вам скажуть, що саме ви порушили, і якщо ви вважаєте, що казино нічого не зробило та оцінило це неправильно, тоді ми спробуємо вам допомогти.

Якщо те, що ви завантажили, було зроблено після відіграшу бонусу та виконання умов бонусу, ви повинні отримати гроші.

Тож спробуйте подумати про це та обов’язково повідомте мене, тому що якщо ви виграли чесно та справедливо, і ви вважаєте, що винне казино, ми можемо спробувати допомогти, подавши скаргу.

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, я граю 2 дні, і мені вдалося завершити 1 бонус на 40 євро, я отримав 250 євро, і ще один бонус на 40 євро, я отримав 650 євро. Вони попросили в мене посвідчення особи, і тепер у мене є деякі виписки з банківського рахунку. Хтось знає, що відбувається? Я грав в інших будинках, таких як bwin, але вони не працюють. стільки заплатити

Автоматичний переклад.
comoakello23
1 місяць тому

Привіт! Згідно з тим, що ви описали, ви проходите перевірку облікового запису. Нічого незвичайного, і майже кожне казино має цей процес, вбудований у їх зняття. Я б точно співпрацював, і коли ви успішно завершите це, повідомте мені про це. Мені цікаво, скільки часу пройде, перш ніж ви зможете зняти кошти.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я такий самий, як і минулого дня, вони продовжують просити час, а я все ще не отримав гроші, і живий чат триває багато часу, і вони не відповідають.

Автоматичний переклад.
p5nx2ykq2b
1 місяць тому

Чи могли б ви розповісти нам більше? Я не бачу інших ваших дописів, де б ви описували свій досвід у цьому казино. 🤔

Як довго ви чекаєте на виведення коштів і чи повністю підтверджено ваш рахунок?

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Locowin не виплачує мені приз у 3500 євро. Я ввійшов у Locowin із вітальним бонусом, внісши 50 євро, які стали 100 для бонусу. Що ж, я прочитав про x36 і все, що пов’язано з правилами бонусів, і я виконав абсолютно все, і я навіть записав, як я досяг 7000 євро. Потім, після деякого часу продовження ставок, я знизився до 3500 і в той же день, 9 числа, вирішив зняти гроші, і так почався вічний тиждень підтвердження рахунку. Після підтвердження вони кажуть мені зачекати 48 годин, а через 48 годин я зв’язуюсь з ними, і вони кажуть мені, що виникла внутрішня проблема, і вони зв’яжуться зі мною. Коротше кажучи, це відбувається сьогодні, 18-го ранку, я зараз відкриваю сторінку, і вони поставили початкові 50, і вони скасували 3500, навіть не повідомивши мене електронною поштою, як вони сказали. Я не порушив жодного з їхніх правил, і вперше вони більше не звертаються до мене через чат підтримки. Будь ласка, допоможіть мені, я нічого не розумію.

filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
AngelDiaz
2 дн. тому

Це, мабуть, дуже засмучує вас, особливо якщо ви не отримали жодних пояснень щодо ситуації.

Тому я сподіваюся, що наша група розгляду скарг зможе з’ясувати, що сталося і чому вони скасували виграш.

Для цього їм потрібна додаткова інформація від вас, тому оновіть свою скаргу , коли це можливо. Сподіваюся, незабаром ми зможемо дізнатися більше.

Якщо у вас є щось нове щодо цього, також повідомте нам.

Автоматичний переклад.
1...4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.