ГоловнаФорумКазиноKong Casino - загальне обговорення

Kong Casino - загальне обговорення

 від Unknown310
|
340 переглядів 9 відповідей |
|
Тут ви можете обговорити Kong Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Привіт, у мене виникли серйозні проблеми з казино Kong, вони не повертаються на мої електронні листи. Я не можу ввійти в обліковий запис. Мені обмежено

Я виграв гроші, але не можу зняти гроші. Я надіслав усі свої підтвердження, але все одно мене це не хвилює, це справжні гроші. Гроші, які я можу зняти, будь ласка, хтось може мені допомогти

Автоматичний переклад.

Привіт, Джаро, я застряг, я подав скаргу тут, і там написано, що чекаю на перевірку, мені потрібна допомога

Автоматичний переклад.
Unknown310

привіт не переживай Це частина процедури.

Процитую точно:

«Ви отримаєте свою першу відповідь від нашої групи розгляду скарг протягом 48 годин, але ми робимо все можливе, щоб відповісти протягом 12-24 годин».

Дайте трохи часу, будь ласка. 🙏

Автоматичний переклад.
Radka

Щиро дякую, мені дуже шкода, що я просто маю проблеми з казино Kong, і це викликає у мене тривогу

Автоматичний переклад.
Unknown310

Без проблем. Можливо, ви зможете зайнятися чимось приємнішим, поки до вас не приїдуть наші колеги з Резолюційного центру. Спробуйте розслабитися 🙏


Автоматичний переклад.

Без проблем. Можливо, ви зможете зайнятися чимось приємнішим, поки до вас не приїдуть наші колеги з Резолюційного центру. Спробуйте розслабитися 🙏


Автоматичний переклад.

дякую

Автоматичний переклад.
Unknown310

Наша команда зі скарг зв’яжеться з вами якомога швидше.

Не могли б ви просто перевірити свою електронну пошту на наявність повідомлень від казино? Вони повинні проінформувати вас про все, що відбувається, і пояснити, чому вони заблокували ваш обліковий запис.

Зазвичай це пов’язано з певним дослідженням, яке необхідно провести. Наприклад, у вашій грі.

Будь ласка, повідомте нам, якщо ви дізнаєтесь щось нове.

Автоматичний переклад.
Romi

Привіт, сподіваюся, ти добре, я можу зайти в свій обліковий запис, але все ще не можу зняти будь ласка, може хтось мені допомогти, я не можу зняти, кажучи, що їм потрібні чеки, але я був перевірений

Автоматичний переклад.
Unknown310

Навіть якщо гравець уже верифікований, може статися, що потрібно буде зробити деякі додаткові перевірки. Наприклад, з постачальником ігор щодо гри гравців.

Ось чому для виплати може знадобитися трохи більше часу, і зазвичай немає потреби нервувати.

Як я бачу у вашій скарзі , ви написали, що вам заплатили. правильно?

Отже, казино завершило всі необхідні перевірки, і все було добре? Вам про це повідомляли чи просто автоматично перераховували гроші на ваш рахунок?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого