1 місяць тому
Тут ви можете обговорити Kong Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, у мене виникли серйозні проблеми з казино Kong, вони не повертаються на мої електронні листи. Я не можу ввійти в обліковий запис. Мені обмежено
Я виграв гроші, але не можу зняти гроші. Я надіслав усі свої підтвердження, але все одно мене це не хвилює, це справжні гроші. Гроші, які я можу зняти, будь ласка, хтось може мені допомогти
Hello I’m experiencing bad issues with Kong casino they are not gettjng back to my emails I can’t log into my account I’m restricted
I won money and I can’t withdraw I sent all my proof and still nothing this is making me anxious it’s real money. Money that I should be able to withdraw please can someone help me
привіт не переживай Це частина процедури.
Процитую точно:
«Ви отримаєте свою першу відповідь від нашої групи розгляду скарг протягом 48 годин, але ми робимо все можливе, щоб відповісти протягом 12-24 годин».
Дайте трохи часу, будь ласка. 🙏
Hey there. Don't worry. This is part of the procedure.
Let me quote exactly:
"You will get your first response from our complaint team within 48 hours, but we do our best to respond within 12 to 24 hours."
Give it some time, please. 🙏
Щиро дякую, мені дуже шкода, що я просто маю проблеми з казино Kong, і це викликає у мене тривогу
Thank you so much I’m ever so sorry I’m just experiencing problems with Kong casino and it’s making me anxious
Без проблем. Можливо, ви зможете зайнятися чимось приємнішим, поки до вас не приїдуть наші колеги з Резолюційного центру. Спробуйте розслабитися 🙏
No problem at all. Perhaps you can occupy your mind with something more pleasant until our colleagues from the Resolution Center get to you. Try to relax 🙏
Без проблем. Можливо, ви зможете зайнятися чимось приємнішим, поки до вас не приїдуть наші колеги з Резолюційного центру. Спробуйте розслабитися 🙏
No problem at all. Perhaps you can occupy your mind with something more pleasant until our colleagues from the Resolution Center get to you. Try to relax 🙏
Наша команда зі скарг зв’яжеться з вами якомога швидше.
Не могли б ви просто перевірити свою електронну пошту на наявність повідомлень від казино? Вони повинні проінформувати вас про все, що відбувається, і пояснити, чому вони заблокували ваш обліковий запис.
Зазвичай це пов’язано з певним дослідженням, яке необхідно провести. Наприклад, у вашій грі.
Будь ласка, повідомте нам, якщо ви дізнаєтесь щось нове.
Our complaint team will get back to you as soon as possible.
Could you just check your email for any message from the casino? They should inform you about everything that's going on and explain why they have blocked your account.
Usually it is due to some investigation that needs to be done. For example, on your game play.
Please let us know if you learn anything new.
Привіт, сподіваюся, ти добре, я можу зайти в свій обліковий запис, але все ще не можу зняти будь ласка, може хтось мені допомогти, я не можу зняти, кажучи, що їм потрібні чеки, але я був перевірений
Hey hope your well I’m able to go into my account but still not withdraw pleasw can someone help me now I can’t withdraw saying they need to checks but iv been verified
Навіть якщо гравець уже верифікований, може статися, що потрібно буде зробити деякі додаткові перевірки. Наприклад, з постачальником ігор щодо гри гравців.
Ось чому для виплати може знадобитися трохи більше часу, і зазвичай немає потреби нервувати.
Як я бачу у вашій скарзі , ви написали, що вам заплатили. правильно?
Отже, казино завершило всі необхідні перевірки, і все було добре? Вам про це повідомляли чи просто автоматично перераховували гроші на ваш рахунок?
Even when a player is already verified, it may happen that some additional checks need to be done. For example, with a game provider regarding players game play.
That is why it may take a little bit longer for the payout, and there is usually no need to get stressed.
As I can see in your complaint, you wrote that you got paid. Right?
So the casino has finished all the necessary checks, and all was good? Have they informed you about that, or just automatically sent the money to your account?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.