1 рік тому
2
Що ж, з точки зору самого казино, тут легко орієнтуватися і навіть красиво.
живий чат теж хороший, завжди швидкий у спілкуванні.
тепер, коли мова йде про 100 безкоштовних обертань, я повинен дати негативну оцінку. тому що я вже підтверджений KYC і навіть через 5 днів я навіть не бачу 100 безкоштовних обертань.
тільки з цієї причини я повинен дати негативну ноту, і я навіть не буду намагатися зробити депозит.
Well, in terms of the casino itself, it's easy to navigate and even beautiful.
live chat is also good, always fast in communication.
now in question of the 100 free spins I have to give a negative note. because I'm already verified with KYC and even after 5 days I don't even see the 100 free spins.
only for this reason I have to give a negative note and I will not even try to make a deposit.
ora bem em questao do casino em si ate é facil de navegar e ate é bonito.
chat ao vivo tambem é bom ,sempre rapidos na comunicaçao.
agora em questao dos 100 free spins tenho que dar uma nota negativa.pois ja estou verificado com KYC e mesmo assim passado 5 dias nem ver os 100 free spins.
so por essa razao tenho que dar nota negativa e nem vou tentar fazer deposito.
Мені знадобилося 2 тижні, щоб відповісти, потім вам кажуть, що його немає, і ви знову повинні чекати. Я припускаю, що це так, тому що в моєму випадку вони заблокували мій обліковий запис, щойно процес kyc був зроблений як щось позитивне, тобто я був лише на останньому процесі, тобто відправити селфі. Все було в порядку, нічого дивного, це щодо моїх документів надіслано, тому що щодо казино це жахливо, якщо не катастрофічно
It took me 2 weeks to respond, then they tell you that it is missing and again you have to wait. I suppose this is so, because in my case they blocked my account as soon as the kyc process was done as something positive, that is, I was only at the last process, which is to send a selfie. Everything was in order, nothing strange, this regarding my documents sent because regarding the casino it is horrible if not disastrous
A mi se demoraron 2 semanas de responder, después te dicen que falta y de nuevo tienes que esperar. Supongo que sea así, porque en mi caso me bloquearon la cuenta ni bien se hizo el proceso kyc como algo positivo, es decir solo estaba al último proceso que es enviar selfie. Todo estaba en orden, nada extraño, esto respecto a mis documentos enviados porque respecto al casino es horrible por no decir nefasto
Вони зрозуміли, що вони заблокували мій рахунок несправедливо, сьогодні вони мене розблокували, але балансу, який вони з мене зняли, досі немає, який в основному був для зняття. Я все одно продовжу свою скаргу, оскільки вони запевнили, що у мене є 12 облікових записів, але це неправда, і це мене турбує, і я вимагаю, щоб вони видали мені 1000 доларів
They realized that they blocked my account unfairly, today they unblocked me but the balance that they took from me is still not there, which was basically to withdraw. I will still continue with my complaint because they assured that I have 12 accounts but it is false and that does bother me and I demand that they grant me the 1000 dollars removed
Se dieron cuenta que me bloquearon la cuenta injustamente, hoy me desbloquearon pero aun no esta el saldo que me quitaron que básicamente era para retirar. Igual seguiré con mi denuncia porque ellos aseguraron que tengo 12 cuentas pero es falso y eso si me molesta y exijo que se me otorgue los 1000 dolares quitados
Здається, у казино вже є план, тому що вчора я помітив, що вони мене розблокували, я думаю, вони зрозуміли, що у мене достатньо доказів, щоб продемонструвати цю їх несправедливість і безгосподарність. Але я все ще чекаю 1000 доларів, які вони в мене взяли, тому що я вже міг зняти цей залишок на своєму рахунку
It seems that the casino already has a plan because yesterday I noticed that they have unblocked me, I think they realized that I have enough evidence to demonstrate this injustice and mismanagement of them. But I'm still waiting for the $1,000 that they took from me because I could already withdraw that balance in my account
Parece que ya tienen un plan el casino porque ayer noté que me han desbloqueado, creo que se dieron cuenta que tengo pruebas sufienciente para evidenciar esta injusticia y mal manejo de ellos. Pero aún estoy la espera de los 1000 dólares que me quitaron porque ese saldo en mi cuenta ya lo podía retirar
Я вважаю, що так чи інакше добре, що тепер ваш обліковий запис знову доступний. Але не кожне розслідування закінчується погано. Блокування облікового запису просто дає казино шанс усунути деякі порушення та вберегти вас від втрати балансу тим часом - не кажучи, що вам це потрібно, я б сказав, що це звичайна практика в деяких казино
Повідомте мене про наступне оновлення 🤞
I guess that one way or another, it's good that your account is now accessible again. Not every investigation ends badly though. Blocking the account just gives the casino a chance to clerify some irregularities and save you from losing the balance in the meantime - not saying you needed that, it's just a common practise in some casinos, I'd say
Let me know with the next update 🤞
Але поки що вони не повернули баланс, який вони в мене взяли, вони лише розблокували мене, але це дає мені зрозуміти, що вони зробили неправильно, але я вимагаю, щоб вони віддали мені те, що вони в мене взяли, а це 1000 доларів
But so far they have not returned the balance that they took from me, they only unlocked me but that makes me understand that what they did is wrong but I demand that they give me what they took from me, which is 1000 dollars
Pero hasta el momento no me han devuelto el saldo que me quitaron, solamente me desbloquearon pero eso hace entender que lo que hicieron está mal pero exijo que me den lo que me quitaron que son 1000 dolares
Я пам’ятаю, що у скарзі ви згадували про порушення правил використання кількох облікових записів.
Чи є ознаки додаткових пояснень від казино?
I can recall that in the complaint, you mentioned a multi-account rule violation.
Any sign of further explanation from the casino?
За словами казино, таким чином він сказав мені, що у мене є багато облікових записів, близько 12 облікових записів, створених з моїми даними, що є брехнею, оскільки у мене є лише один обліковий запис, і я не знаю, чому вони це сказали. Наразі мій обліковий запис було розблоковано майже нещодавно, але залишок у розмірі 1000 доларів мені не повернуто, тому я хотів би попросити їх повернути цей залишок, щоб мати можливість зняти заробіток.
According to the casino, he told me by this means that I have many accounts, some 12 accounts created with my data, which is a lie because I only have one account and I don't know why they said that. My account has currently been unlocked almost recently but the balance of 1000 dollars has not been returned to me, so I would like to request that they return that balance to be able to withdraw the earnings.
Segun el casino, me comentó por este medio que yo tengo muchas cuentas, algo de 12 cuentas creadas con mis datos, lo cual es mentira porque yo solo tengo una cuenta y no sé porque han dicho eso. Mi cuenta en la actualidad lo han desbloqueado casi recientemente pero el saldo de 1000 dolares no me lo han regresado por lo que me gustaria solicitar que me devuelvan ese saldo para poder retirar las ganancias.
Крім того, я не можу переглянути це в живій підтримці, оскільки вони все ще заблокували його з моєї IP-адреси, і воно не відображається на моєму комп’ютері, а на іншому комп’ютері з іншою IP-адресою та Інтернет-мережею, якщо з’являється опція підтримки
In addition, I cannot consult it in live support because they still have it blocked from my IP and it does not appear on my computer but on another computer with another IP and internet network if the support option appears
Además no puedo consultarlo en soporte en vivo porque eso aun lo tienen bloqueado a mi ip y no me aparece en mi ordenador pero en otro ordenador con otra IP y red de internet si sale la opcion de soporte
За словами казино, таким чином він сказав мені, що у мене є багато облікових записів, близько 12 облікових записів, створених з моїми даними, що є брехнею, оскільки у мене є лише один обліковий запис, і я не знаю, чому вони це сказали. Наразі мій обліковий запис було розблоковано майже нещодавно, але залишок у розмірі 1000 доларів мені не повернуто, тому я хотів би попросити їх повернути цей залишок, щоб мати можливість зняти заробіток.
According to the casino, he told me by this means that I have many accounts, some 12 accounts created with my data, which is a lie because I only have one account and I don't know why they said that. My account has currently been unlocked almost recently but the balance of 1000 dollars has not been returned to me, so I would like to request that they return that balance to be able to withdraw the earnings.
Segun el casino, me comentó por este medio que yo tengo muchas cuentas, algo de 12 cuentas creadas con mis datos, lo cual es mentira porque yo solo tengo una cuenta y no sé porque han dicho eso. Mi cuenta en la actualidad lo han desbloqueado casi recientemente pero el saldo de 1000 dolares no me lo han regresado por lo que me gustaria solicitar que me devuelvan ese saldo para poder retirar las ganancias.
Я думаю, що ви повинні повідомити Ніка про це. Здається, йому бракує подальших пояснень.
Будь ласка, клацніть це посилання та повідомте йому, що казино звинуватило вас у порушенні правила кількох облікових записів. Гадаю, буде достатньо, якщо ви просто скопіюєте повідомлення про 12 облікових записів у скаргу. 🙏
I think that you should update Nick about that. It seems that he's missing further explanation now.
Please click this link, and let him know that the casino accused you of breaking the multi-account rule, I guess it would suffice if you just copy the post concernig 12 accounts to the complaint. 🙏
Я ніколи не був впевнений, що казино дійсно можуть це зробити. Тепер, здається, можуть. 🤔
Не хвилюйтеся, скарга все ще розглядається, тому тепер команда зосередиться на пошуку доказів щодо інших облікових записів, я думаю, це буде наступним кроком.
I was never quite sure whether the casinos can truly do that. Now it seems that they can. 🤔
Don't worry, the complaint is still running, so now the team will focus on finding proof about other accounts, I guess that would be the next step.
Бонус King Castle CAsino у розмірі 100 фріспінів чудовий, 20 євро вносяться після перевірки. Через 12 годин 200 євро і зіграно на трохи неправильних рівнях, оскільки згідно з правилами ви повинні грати мінімум/максимум 0,20 євро.
Сталося трохи 1€ та 0,25€, наступного дня я взяв 120€ на біткойн-гаманець, а через годину ще 50€. Виведення схвалюється протягом 5 хвилин і виплачується.
Депозит також не потрібен, справді чудовий бонус. Серед найкращих, які я отримав, і справді хороше казино, і згідно з електронною поштою від служби підтримки, ви повинні отримати VPN з IP-адресою з Бразилії, і ви отримаєте доступ до втричі більшої кількості ігор, я думав, вони сказали 14000-15000 ігор.
The King Castle CAsino bonus of 100 Freespins is awesome, €20 deposited after verification. 12 hours later €200 and played at slightly wrong levels as according to the rules you have to play min/max €0.20.
It happened to be a little 1€ and 0.25€, the next day I took out 120€ to the Bitcoin wallet and 1h later 50€ more. Withdrawals approved within 5 minutes and paid out.
No deposit required either, really great bonus. Among the best I got and really good casino and according to email from the support you should get VPN with IP from Brazil and you get access to 3 times as many games, I thought they said 14000-15000 games.
King Castle CAsino bonusen på 100 Freespinn är grym, 20€ insatt efter verifieringen. 12h senare 200€ och spelat på lite fel nivåer då man enligt reglerna skall spela min/max 0.20€.
Det råkade bli lite 1€ och 0.25€, tog dagen efter ut 120€ till Bitcoin plånboken och 1h senare 50€ till. Uttagen godkända inom 5min och utbetalade.
Behövs ingen insättning heller, riktigt grym bonus. Bland det bästa jag fått och riktigt bra casino och enligt mail från supporten skall man skaffa VPN med IP från Brasilien och man får tillgång till 3gg så mycket spel, tyckte dom sa 14000-15000 spel.
Привіт!
Я дуже радий, що ви знайшли час, щоб прийти сюди та просвітити нас таким оглядом! Говорячи про відгуки, чи знаєте ви, що можете надіслати власний відгук? Перегляньте цей розділ і зробіть це можливим. 🙂
Я впевнений, що казино це оцінить.
Бажаєте спробувати?
Hey there!
I'm so glad you took the time to come here and enlighten us with such a review! Speaking about reviews, do you know you can submit your own user review? Check out this section, and make it happens. 🙂
I'm sure the casino would appreciate it.
Care to try?
Це казино не дозволило мені зняти гроші після того, як я виграв 1084 бразільських реалів, граючи чесно та дотримуючись вимог щодо ставок, вони заблокували мій обліковий запис, сказавши, що я порушив умови бонусної гри на суму менше 1 бразільського реалу, і такі суми, коли грали менше 1 бразільського реалу, навіть не враховувалися. для задоволення вимог ставок. А сьогодні після. Я відкриваю тікет у чаті після невдалої спроби виведення коштів (навіть із уже виконаною верифікацією KYC). Вони просто заблокували мій акаунт.
Зображення слідують.
Цей тип казино не може продовжувати працювати, включаючи бонус, який я отримав тут через Casino Guru.
Тобто я втратив вартість, яку чесно заробив.
This Casino did not allow me to withdraw after I won 1084BRL playing honestly and meeting the wagering requirements, they blocked my account saying.that I violated the terms of the bonus playing amounts below 1BRL and such amounts when played below 1BRL nor did not even count towards meeting the wagering requirements. And today after. I open a ticket in the chat after an unsuccessful attempt to make a withdrawal (even with the KYC verification already done). They just blocked my account.
Images follow.
This type of Casino cannot continue working, including the bonus I got here through Casino guru.
That is, I lost a value that I earned honestly.
Esse Casino não me permitiu realizar um saque após eu ganhar 1084BRL jogando de forma honesta e cumprindo os requisitos de aposta , eles bloquearam minha conta dizendo.que violei os termos do bônus jogando valores abaixo de 1BRL sendo que tais valores quando jogados abaixo de 1BRL nem sequer contavam para o cumprimento dos requisitos de aposta. E hoje após.eu abrir um um ticket no chat após uma tentativa mal sucedida de realizar um saque (mesmo com a verificação KYC já efetuada). Eles simplesmente bloquearam minha conta.
Seguem imagens.
Esse tipo de Casino não pode continuar funcionando , inclusive o bônus eu peguei aqui através do Casino guru.
Ou seja , perdi um valor que ganhei de forma honesta.
Привіт!
Чи дійсно казино диктує мінімальну ставку? Це дуже незвично, якщо можна сказати.
На жаль, гравці повинні стежити за всіма пов’язаними правилами під час гри з бонусом, обмеження заборонених ставок не є стандартним. 🙁 Я б хотів, щоб це могло.
Я перевірив вашу скаргу і з нетерпінням чекаю на висновок.
Hello there!
Does the casino actually dictate a minimum bet? That is highly unusual, if I may say.
Sadly, players should keep an eye on all associated rules while playing with the bonus, it's not standard to restrict forbidden bets. 🙁 I wish it could.
I checked your complaint and, I'll wait for the conclusion eagerly.
Проблема полягає в тому, що ці ставки не враховуються для виконання вимог, лише ті, що мають значення 1 бразильський реал або вище, і навіть ті з вищим значенням зараховуються лише в 1 бразильський реал, нічого, що перевищує або було нижче, не зараховується. Я також ніколи не бачив, щоб вони обмежували мінімальну суму, і це не чітко зазначено в положеннях та умовах, які є досить заплутаними. І, крім того, я не бачу в цьому причини банити акаунт на невизначений термін.
The issue is that these bets did not count towards fulfilling the requirements, only those with a value of 1BRL or Higher, and even those with a higher value only counted 1BRL, nothing that exceeded or was below counted. I've also never seen them limit a minimum amount, and this isn't made clear in the terms and conditions which are quite confusing. And besides, I don't see that as a reason to ban an account indefinitely.
A questão é que essas apostas não contaram para o cumprimento dos requisitos, somente as que tinham valor de 1BRL ou Superior, e mesmo as de valor superior só contava 1BRL nada que ultrapasse ou que seja abaixo contava. Eu também nunca vi limitarem um valor mínimo, e isso não fica claro nos termos e condições que são bem confusos. E além disso não vejo nisso um motivo para banir uma conta por tempo indeterminado.
Я зрозумів суть, такі ставки виключаються з відіграшу. Хоча я б сказав, що це йде в протилежному напрямку до загального значення вкладу в ставки. 😕
Зазвичай ставки обмежуються правилом максимальної ставки, щоб подовжити процес ставок. Те, що ви описали, просто незручно, я б сказав.
I understood the point, such bets are excluded from wagering. I'd say it goes in the opposite direction to the whole meaning of the wagering contribution though. 😕
Normally, the bets are limited by the max bet rule to prolong the wagering process. What you have described is just awkward, I'd say.
У мене є спокуса зробити тут депозит. Я щойно пройшов повну верифікацію, не отримав ставку на бездепозитний бонус KYC у розмірі 20 фунтів стерлінгів, але я шукав надійне ліцензоване Crypto казино, яке дозволяє мені використовувати VPN, щоб обійти заборони юрисдикції і KingsCastle щойно підтвердив, що я як шведський гравець можу використовувати VPN для доступу до слотів Pragmatic, не турбуючись про конфіскацію будь-яких потенційних виграшів. Звучить добре, але також трохи сумно, хтось тут грає з VPN і регулярно отримує гроші від ігор, які обмежені у вашій країні?
Не можу бути обережним, навіть якщо мені дають зелене світло, чи не так?
I'm tempted to make a deposit here I have just gotten fully verified, didn't clear the wagering for the 20£ KYC no deposit bonus but I have been looking for a reliable licenced Crypto casino that lets me use VPN to bypass jurisdiction bans and KingsCastle just confirmed that I as a Swedish player can use VPN to access Pragmatic play slots without worrying about any potential winnings being confiscated. Sounds good but also kinda shady, anyone here that plays with VPN and regulary cash out here from playing games restricted in your country?
Can't be to careful even if they give me a green light, right?
Я б зробив скріншот, який доводить, що казино дозволяє вам використовувати VPN без обмежень. Я б сказав, що краще бути готовим.
I would capture a screenshot proving the casino allowed you to use VPN without restrictions. It's better to be prepared, I'd say.
Електронні листи, які вони надсилають, коли на ваш обліковий запис зараховується Freeplay, були дуже незвичними. Вони повідомляють гравцеві про використання VPN (рекомендовано в Бразилії) і містять посібник із посиланням на те, як використовувати VPN, і той, який вони рекомендують використовувати.
Але я не переконаний. Я поділюся наступним, хоча вони не хочуть, щоб ми, гравці, цього робили.
ПРИМІТКА. Інформація в цьому електронному листі та будь-якому вкладеному файлі є конфіденційною та призначена виключно для використання фізичною чи юридичною особою, якій вони адресовані. Якщо ви не є одержувачем, негайно повідомте відправника, використовуючи адресу електронної пошти відправника, і видаліть цей електронний лист. Ви не повинні читати чи копіювати цей електронний лист, використовувати його з будь-якою метою, поширювати чи розкривати його вміст будь-якій іншій особі. Зауважте, що будь-які можливі особисті погляди чи думки, представлені в цьому електронному листі, належать виключно автору та не обов’язково відображають погляди компанії, якщо прямо не вказано інше. Отже, не очікується жодної відповідальності щодо будь-яких таких поглядів чи думок. Незважаючи на те, що було вжито всіх розумних запобіжних заходів, щоб переконатися, що в цьому електронному листі немає вірусів, ми не несемо відповідальності за будь-які втрати чи збитки, спричинені використанням цього електронного листа чи вкладень. Крім того, спілкування електронною поштою через Інтернет не є безпечним, і повідомлення можуть бути прочитані, маніпулювати або іншим чином скомпрометовані невідомими третіми особами. Ми не несемо жодної відповідальності за правильність і повноту передачі інформації, що міститься в такому повідомленні, а також за будь-яку затримку отримання.
Є думки щодо цього?
The emails they send out when your account is credited with Freeplay was very unusual. They tell the player to use a VPN (Brazil recommend) and Includes a link guide on how to use a VPN and one they recommend using.
But I'm not convinced. I will share the following even though they don't want us players to.
NOTE: The information in this email and any attached file/s are confidential and intended solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed. If you are not the intended recipient please notify the sender immediately using the sender email address and delete this email. You should not read or copy this email, use it for any purpose, disseminate it or disclose its contents to any other person. Note that any possible personal views or opinions presented in this e-mail are solely those of the author and do not necessarily represent those of the company, unless explicitly stated otherwise. Consequently, no liability is expected in respect of any such views or opinions. Although every reasonable precaution has been taken to ensure no viruses are present in this email, we cannot accept responsibility for any loss or damage arising from the use of this email or attachments. Moreover, communication via email over the internet is not secure and messages may be read, manipulated or otherwise compromised by unknown third parties. We do not accept any responsibility for the correctness and completeness of the transfer of information contained in such communication nor for any delay of receipt.
Any thoughts regarding this?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.