1 рік тому
Тут ви можете обговорити Kings Castle Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Це казино є шахрайством, коли ви зустрічаєте пропозиції, і вони бачать, що ви можете зняти гроші, вони блокують ваш обліковий запис, кажучи, що профіль маніпулював, а потім, щоб ви не заходили в службу підтримки в прямому ефірі, вони блокують можливість консультації в прямому ефірі, оскільки вони зникають. І коли ви залишаєте їм повідомлення електронною поштою, вони ніколи не відповідають. Минуло 2 місяці, а вони не відповідають на мою скаргу поштою, тому я б волів, щоб вони повідомили про цей букмекерський контор, який є шахраєм.
НЕ ВІР ЗІРКОВОМУ ОГЛЯДУ, БО ДЛЯ МЕНЕ ВОНА НЕ ЗАСЛУЖУЄ НАВІТЬ 1 ЗІРКИ
This casino is a scam, when you meet the offers and they see that you can withdraw they block your account saying that the profile was manipulated and then so you don't go to live support they block the option to consult live because they disappear. And when you leave them the message by email they never respond. It's been 2 months now and they don't respond to my complaint by mail so I would prefer that they report this betting house that is a SCAM.
DO NOT BELIEVE IN THE STAR REVIEW BECAUSE FOR ME IT DOESN'T DESERVE EVEN 1 STAR
este casino es una estafa, las ofertas cuando las cumples y ven que ya puedes retirar te bloquean la cuenta diciendo que fue manipulado el perfil y luego para que no vayas a soporte en vivo te bloquean la opcion de consultan en vivo porque desaparecen. Y cuando les dejas el mensaje por correo nunca responden. Ya va 2 meses y no responden mi queja por correo por lo que preferiría que denuncien a esta casa de apuesta que es ESTAFA.
NO CREAN EN LA RESEÑA DE ESTRELLAS PORQUE PARA MI NO MERECE NI 1 ESTELLA
Привіт,
це жахливий досвід!
Чи думали ви надсилати скаргу прямо тут, на Casino Guru? Справа в тому, що це дає гравцям повний огляд теми, а також є ймовірність, що ви отримаєте певне рішення.
Якщо ви зацікавлені, ви можете знайти більше деталей тут .
Дайте нам знати, що ви думаєте про це.
Hello there,
that's a horrible piece of experience!
Have you considered submitting a complaint right here on Casino Guru? The point is that it gives players a full review of the subject and also there is a chance that you'll get some resolution.
If you're interested, you can find more details here.
Let us know what you think about that.
Відповідь відвідувачу jvvgtaf : Йому неодноразово говорили про нашу політику боротьби з відмиванням коштів щодо того, що «будь-який ідентифікатор гаманця, який ви використовуєте для внесення коштів, має бути таким самим ідентифікатором гаманця для виведення». Це робиться для того, щоб уникнути вкраденої/шахрайської криптовалюти або відмивання грошей. Цей гравець кілька разів відмовлявся використовувати той самий гаманець. Після подальшого дослідження ми також виявили 12 різних облікових записів гравців, пов’язаних із цим гравцем, що порушує наші правила дублювання облікових записів. Кошти залишаються на цьому рахунку гравця для виведення, але лише на той самий ідентифікатор гаманця, який використовувався під час першого депозиту. Цього гравця було призупинено за порушення кількох ігрових правил.
Reply to visitor jvvgtaf: He has been told multiple times about our AML policy for ''what ever wallet ID you use to Deposit must be the same Wallet ID to withdraw''. This is to avoid stolen/fraudulent crypto or money laundering. This player refused multiple times to use the same wallet. After further investigation we have also found 12 different player accounts associated to this player which violates our duplicate account guidelines. The funds remain in this players account for withdraw but only to the same wallet ID as used when first deposited. This player has been suspended for violating multiple gaming policies.
привіт
Просто нагадуємо: скористайтеся кнопкою «відповісти», інакше особа, якій ви написали, не отримає сповіщення. Дякую 🙂
Таке відчуття, що ти офіційний представник казино. Якщо так, зверніть увагу на ці правила:
https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
"2) Ваш обліковий запис на форумі потрібно вручну синхронізувати з брендами казино, які ви представляєте. Вам потрібно надіслати нам назви цих брендів і своє ім’я користувача (або адресу електронної пошти) на forum(at)casino.guru. Тоді ми Ми зможемо синхронізувати ваш обліковий запис на форумі з усіма брендами казино. Вам також потрібно зв’язатися з нами з офіційної адреси казино або з адреси електронної пошти компанії, яка відповідає за маркетинговий план у певних брендах казино ».
Не соромтеся зв’язуватися зі мною за адресою radka@casino.guru
Ми раді бачити вас тут, не соромтеся звертатися до мене, якщо у вас виникнуть запитання 😉.
Hey there,
Just a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂
It feels like you are an official casino representative. If so, mind these rules, please:
https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
"2) Your forum account needs to be manually synched with casino brands that you represent. You need to send us names of these brands and your forum username (or e-mail address) to forum(at)casino.guru. Then we'll be able to synch your forum account with all the casino brands. You also need to contact us from an official casino address or from an e-mail address of a company that is responsible for marketing agenda in given casino brands."
Feel free to contact me at radka@casino.guru
We are happy to see you here, do not hesitate to reach out to me in case you have any questions 😉.
Я намагаюся зайти, просто так стає ще раніше сьогодні мені вдалося зайти через пів години було так
I'm trying to get in, it's just getting like this even earlier today I managed to get in there after half an hour it was like this
Tô tentando entra só tá ficando assim ainda hj cedo consegui entra aí depois de meia hora tava assim
Привіт, чому сайт такий півгодини тому, почав нормально, зараз такий
Hello, why is the site like this half an hour ago, it started fine now it's like this
Olá por que o site tá assim meia hora atrás entrou de boa agora tá assim
Я ЖОДНОГО ЧАСУ НЕ ЗРОБИВ ВИВЕДЕННЯ, ТОМУ Я ПРОСИВ ПІДТРИМКУ, ЩОБ ВОНИ МОЖЛИ ДАТИ МЕНІ ПОРАДУ, ЯК ВИВЕДИТИ І САМЕ В ТІ МОМЕНТИ, КОЛИ ВОНИ МЕНЕ БЛОКУВАЛИ. УСІ ДЕТАЛІ МОЄГО ОБЛІКОВОГО ЗАПИСУ ТА НАДІСЛАНИХ ДОКУМЕНТІВ ПРАВИЛЬНІ, ТАК ЧО ВИ ПІДТРИМУЄТЕ, ЩО АДРЕСА ДЛЯ ЗНЯТТЯ НЕ ЗАПОВАЖАЄТЬСЯ ТА АДРЕСА НА МОЄМУ ОБЛІКОВОМУ ПІСНІ? ОСКІЛЬКИ Я ЖОДНОГО ЧАСУ НЕ ДОДАВ ЖОДНОГО ПОСИЛАННЯ ДЛЯ ЗНЯТТЯ, НАКРАЩЕ Я НЕ МІГ ЗНЯТИ, ОСКІЛЬКИ МІЙ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС ЩЕ НЕ ПЕРЕВІРЕНО. У МОМЕНТ, ЩО ВОНИ ПЕРЕВІРИЛИ ЦЕ, У МОМЕНТ ВОНИ ВИДАЛИЛИ ОТРИМАНУ СУМУ, ЯКА 1000 ДОЛАРІВ. І САМЕ В ТОЙ МОМЕНТ ЛАЙВ-ЧАТ ЗНИКНУВ, І ВІКНО БІЛЬШЕ НЕ ВИХОДИЛО. ЯК ВИ ЦЕ НАЗИВАЄТЕ? ВОНИ ВІДБИРАЮТЬ ВАШ БАЛАНС, ВОНИ ВІДБИРАЮТЬ МОЖЛИВІСТЬ ЗВЕРНУТИСЯ НА ЖИВУ ПІДТРИМКУ, І ЄДИНЕ, ЩО ВАМ ЗАЛИШАЄТЬСЯ, ЦЕ ПОГОВОРИТИ ПОШТОЮ, АЛЕ 2 МІСЯЦІ ТОМУ Я НАДІСЛАВ БЛИЗЬКО 10 ЕЛЕКТРОННИХ ПОВІДОМЛЕНЬ, НІХТО НЕ ВІДПОВІДАЄ. НАВІТЬ Я УВІЙШОВ З ІНШОГО КОМП’ЮТЕРА, ЩОБ ПЕРЕВІРИТИ ПІДТРИМКУ В ЖИВОМУ РЕЖИМІ, І ТУТ Я ЗРАЗУМІВ, ЩО МОЖЛИВІСТЬ ПЕРЕВІРИТИ ПІДТРИМКУ ЧЕРЕЗ МІЙ IP БУЛО ЗАБЛОКУВАНО. ЦЕ ПРИКАЛЬНО, ТОМУ Я РЕКОМЕНДУЮ ВСІМ КОРИСТУВАЧАМ, ЯКІ ДУМАЮТЬ ВПЛИВАТИ ДЕПОЗИТ, НЕ РОБИТИ ЦЬОГО. ЦЕЙ БУКМЕТРЕЛЬНИЙ ДІМ НЕ БЕЗПЕЧНИЙ. ВІН МАЄ ЛІЦЕНЗІЮ, АЛЕ ПОРУШУЄ УМОВИ, ЯКІ ЗГАДАЮТЬСЯ У ТІЙ САМІ ЛІЦЕНЗІЇ. ЯКЩО ВИ ХОЧЕТЕ ВИРІШИТИ ЦЮ ПРОБЛЕМУ НАЙЧЕСНІШИМ ШЛЯХОМ, НАДІШЛІТЬ МЕНІ ЕЛЕКТРОННИЙ ЛИСТ І ПЕРЕГЛЯДІТЬСЯ МОЯ СПРАВА, БО МЕНІ ВТОМИЛОСЯ НАДСИЛАТИ ЕЛЕКТРОННІ ЛИСТИ, ЯКІ НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ jvvgtaf@gmail.com
I HAVE AT NO TIME MADE THE WITHDRAWAL, THAT'S WHY I WAS ASKING SUPPORT SO THAT THEY CAN GIVE ME ADVICE ON HOW TO WITHDRAW AND IT IS THERE AT THOSE MOMENTS WHERE THEY BLOCKED ME. ALL THE DETAILS OF MY ACCOUNT AND THE DOCUMENTS SENT ARE CORRECT, SO WHAT DO YOU SUPPORT THAT THE WITHDRAWAL ADDRESS IS NOT THE SAME AS THE ONE ON MY ACCOUNT? BECAUSE AT NO TIME DID I ADD ANY LINK TO MAKE THE WITHDRAWAL, RATHER I COULD NOT WITHDRAW BECAUSE MY ACCOUNT WAS NOT YET VERIFIED. AT THE MOMENT THEY VERIFIED IT WAS AT THE MOMENT THEY DELETED THE AMOUNT OBTAINED, WHICH IS 1000 DOLLARS. AND JUST AT THAT MOMENT THE LIVE CHAT DISAPPEARED AND THE WINDOW NO LONGER CAME OUT. WHAT DO YOU CALL THAT? THEY TAKE AWAY YOUR BALANCE, THEY TAKE AWAY THE OPTION TO CONSULT LIVE SUPPORT AND THE ONLY THING YOU HAVE LEFT IS TO TALK BY MAIL BUT SINCE 2 MONTHS AGO I HAVE SENT ABOUT 10 EMAILS NO ONE ANSWERS. EVEN THOUGH I HAVE ENTERED FROM ANOTHER COMPUTER TO CHECK LIVE SUPPORT AND THAT'S WHERE I REALIZED THAT THE OPTION OF BEING ABLE TO CHECK SUPPORT THROUGH MY IP HAS BEEN BLOCKED. THIS IS REGRETABLE THAT'S WHY I RECOMMEND ALL USERS WHO THINK TO DEPOSIT IS NOT TO DO SO. THIS BETTING HOUSE IS NOT SAFE. IT HAS A LICENSE BUT IT IS VIOLATING TERMS THAT IT MENTIONS IN THE SAME LICENSE. IF YOU WANT TO SOLVE THIS PROBLEM IN THE MOST HONEST WAY, SEND ME AN EMAIL AND SEE MY CASE BECAUSE I'M TIRED OF SENDING EMAILS THAT DO NOT RESPOND jvvgtaf@gmail.com
YO EN NINGUN MOMENTO HE REALIZADO EL RETIRO, POR ESO ESTUVE PREGUNTANDO A SOPORTE PARA QUE ME PUEDAN BRINDAR UNA ASESORIA DE CÓMO RETIRAR Y ES ALLI EN ESOS MOMENTOS DONDE ME BLOQUEARON. TODOS LOS DATOS DE MI CUENTA Y LOS DOCUMENTOS ENVIADOS SON CORRECTOS ASI QUE USTED DE QUE SE SUSTENTA QUE LA DIRECCION DE RETIRO NO ES LA MISMA QUE LA DE MI CUENTA ? PORQUE EN NINGUN MOMENTO AÑADÍ ALGUN ENLACE PARA REALIZAR EL RETIRO, MAS BIEN NO PODÍA RETIRAR PORQUE MI CUENTA AUN NO ESTABA VERIFICADA. EN EL MOMENTO QUE LA VERIFICARON FUE EN EL MOMENTO QUE ELIMINARON EL MONTO OBTENIDO QUE ES DE 1000 DOLARES. Y JUSTO EN ESE MOMENTO EL CHAT EN VIVO DESAPARECIÓ Y YA NO SALIÓ LA VENTANA. A ESO USTED COMO LO LLAMA?. TE QUITAN EL SALDO, TE QUITAN LA OPCION DE CONSULTAR A SOPORTE EN VIVO Y LO UNICO QUE TE QUEDA ES HABLAR POR CORREO PERO DESDE HACE 2 MESES QUE HE ENVIADO COMO 10 CORREOS NO ME RESPONDE NINGUNO. A PESAR QUE HE ENTRADO DESDE OTRO ORDENADOR PARA CONSULTAR EN SOPORTE EN VIVO Y ES ALLI DONDE ME DI CUENTA QUE BLOQUEARON LA OPCION DE PODER CONSULTAR EN SOPORTE MEDIANTE MI IP. ESTO SI ES LAMENTABLE POR ESO RECOMIENDO A TODOS LOS USUARIOS QUE CREEN DEPOSITAR ES QUE NO LO HAGAN. ESTA CASA DE APUESTAS NO ES SEGURO. TIENE UNA LICENCIA PERO ESTA VIOLANDO TERMINOS QUE MENCIONA EN LA MISMA LICENCIA. SI USTEDES QUIEREN SOLUCIONAR ESTE PROBLEMA DE LA FORMA MAS HONRADA ENCRIBANME A MI CORREO Y VEAN MI CASO PORQUE YA ME CANSÉ DE ENVIAR CORREOS QUE NO RESPONDEN jvvgtaf@gmail.com
БРЕХУНЕ, КОЛИ ТИ ВПЕВНЕН, ЩО МЕНЕ МАЄ 12 АККАУНТІВ? СЕРЙОЗНО ДО ВСЬОЇ СПІЛЬНОТИ ГУРУ КАЗИНО, ДОПОМОЖІТЬ МЕНІ ПОСКАРЖИТИ НА ЦЕЙ ГАРНИЙ БУДИНОК, ОСКІЛЬКИ ВСЕ, ЩО ТУТ СКАЗАНО, Є ПОВНОЮ НЕПРАВДОЮ. У МЕНЕ ЛИШЕ 1 ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС KINGSCASTLE. У МЕНЕ НЕ МАЄ ІНШИХ ОБЛІКОВИХ ЗАПИСІВ. ЦЕ ПОВНЕ АФЕРА. БУДЬ ЛАСКА, ДОПОМОЖІТЬ МЕНІ ТІ, ХТО ЗНАЄ, ЯК Здійснити процес подання скарги
LIAR, AT WHAT TIME DO YOU SURE I HAVE 12 ACCOUNTS? SERIOUSLY TO THE ENTIRE CASINO GURU COMMUNITY HELP ME REPORT THIS GAMBLING HOUSE BECAUSE EVERYTHING IT SAYS IS COMPLETELY FALSE. I ONLY HAVE 1 KINGSCASTLE ACCOUNT I DON'T HAVE ANY OTHER ACCOUNTS. THIS IS A COMPLETE SCAM. PLEASE HELP ME THOSE WHO KNOW HOW TO PERFORM THE COMPLAINT PROCESS
MENTIROSO, EN QUE MOMENTO USTED ASEGURA QUE TENGO 12 CUENTAS? ENSERIO A TODA LA COMUNIDAD DE CASINO GURU AYUDENME A DENUNCIAR A ESTA CASA DE APUESTA PORQUE TODO LO QUE DICE ES TOTALMENTE FALSO. SOLO TENGO 1 CUENTA DE KINGSCASTLE NO TENGO MAS CUENTAS. ESTO ES UNA COMPLETA ESTAFA. POR FAVOR AYUDENME QUIENES SEPAN COMO REALIZAR EL TRAMITE DE LA DENUNCIA
ПРИВІТАННЯ, ЦЕЙ БУКМЕТКРАЙНИЙ ДІМ ГОВОРИТЬ НЕПРАВДИВО, Я ЩО ЖОДНОГО ЧАСУ НЕ СТВОРИВ 12 ОБЛІКОВИХ ПІДПРИЄМСТВ АБО МОЯ АДРЕСА НЕПРАВИЛЬНА, ЯКЩО ВИ ЗНАЄТЕ, ЯК ПОВІДОМИТИ ПРО ЦЕЙ БУКВЕЦЬКИЙ ДІМ, ДОПОМОЖІТЬ МЕНІ.
ЗВИЧАЙНО, КОЛИ ЗАХОДИТИ НА СТОРІНКУ, ХМАРНА ПІДТРИМКА АВТОМАТИЧНО ВИКЛИКАЄТЬСЯ, АЛЕ МЕНІ НЕ ОТРИМУЄТЬСЯ, НЕЗВАЖАЧ НА ЦЕ, Я НАВІТЬ НЕ ВХОДИВ У СВІЙ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС, ОСКІЛЬКИ ВІН ЗАБЛОКУВАНО. Я ґрунтувався на ДОКАЗАХ, І ЦЕЙ ІГРАЛЬНИЙ БУДИНОК ГОВОРИТЬ СЛОВА, ЯКІ НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ ПРАВДУ, І ПРАВДА МЕНЕ ТУРБУЄ, ЩО ЦЕ ШАРАЮЄ ЛЮДЕЙ. ТОМУ Я ХОЧУ, ЩОБ ЦЕЙ ІГРАЛЬНИЙ БУДИНОК ВИЙЗЛИ З КАЗИНО ГУРУ
HELLO THIS BETTING HOUSE IS SAYING FALSE THINGS, AT NO TIME HAVE I CREATED 12 ACCOUNTS OR MY ADDRESS IS WRONG, IF YOU KNOW HOW TO REPORT THIS BETTING HOUSE PLEASE HELP ME.
NORMALLY WHEN ONE ENTERS THE PAGE THE LIVE SUPPORT CLOUD AUTOMATICALLY GOES OUT BUT I DON'T GET IT, THIS DESPITE I DID NOT EVEN LOG IN MY ACCOUNT BECAUSE IT IS BLOCKED. I BASED MYSELF ON THE EVIDENCE AND THIS GAMBLING HOUSE IS SAYING WORDS THAT ARE NOT TRUE AND THE TRUTH BOTHERES ME THAT IT IS SCAMMING PEOPLE. THAT'S WHY I WOULD LIKE THIS GAMBLING HOUSE TO BE TAKEN OUT OF CASINO GURU
HOLA ESTA CASA DE APUESTAS ESTA DICIENDO COSAS FALSAS, EN NINGUN MOMENTO YO HE CREADO 12 CUENTAS O MI DIRECCION ES ERRONEO, SI USTED SABE COMO DENUNCIAR A ESTA CASA DE APUESTAS AYUDEME POR FAVOR.
NORMALMENTE CUANDO UNO INGRESA A LA PAGINA AUTOMATICAMENTE SALE LA NUBE DE SOPORTE EN VIVO PERO A MI NO ME SALE, ESTO A PESAR QUE NI SIQUIERA ENTRO A MI CUENTA PORQUE ESTÁ BLOQUEADA. YO ME BASO A LAS PRUEBAS Y ESTA CASA DE APUESTAS ESTA DICIENDO PALABRAS QUE NO SON CIERTAS Y LA VERDAD ME MOLESTA QUE ESTÉ ESTAFANDO A LAS PERSONAS. ES POR ESO QUE ME GUSTARIA QUE SAQUEN DE CASINO GURU ESTA CASA DE APUESTAS
ТУТ ВИ МОЖЕТЕ ПОБАЧИТИ, ЩО ВЕРИФІКАЦІЯ ВЖЕ ПРОЙШЛА, ЩО СЕЛФІ ВІДСУТНО ЛИШЕ ЩОДО ЗТРИМАННЯ МОЄГО DNI, ЯКЩО ТАК БУКВЕЦЬКИЙ ДІМ КАЖЕ, ЩО У МЕНЕ БЛИЗЬКО 12 РАХУНКІВ, Я Б НЕ ПРОЙШОВ ПЕРШІ ФІЛЬТРИ І ПРЯМО В ТОЙ МОМЕНТ НАДИСЛАВ МЕНІ СЕЛФІ, ВОНИ ЗНИМАЮТЬ БАЛАНС 1000 ДОЛАРІВ, ЧАТ І НАСТУПНОГО ДНЯ ВОНИ БЛОКУЮТЬ МІЙ АККАУНТ. ЦЕ ПЕРЕВІРКА. Я ГОВОРЮ З ДОКАЗАМИ, А НЕ НАКЛЕПАМИ, ЯК ТОЙ БУКМЕТЕРСЬКИЙ ДІМ КАЖЕ, ЩО МЕНЕ МАЄ 12 РАХУНКІВ
HERE YOU CAN SEE THAT THE VERIFICATION HAD ALREADY BEEN PROCESSED THAT THE SELFIE WAS ONLY MISSING BY HOLDING MY DNI, IF THIS IS HOW THE BETTING HOUSE SAYS THAT I HAVE ABOUT 12 ACCOUNTS I WOULD NOT HAVE PASSED THE FIRST FILTERS AND RIGHT AT THAT MOMENT HE SENT MY SELFIE TO ME THEY REMOVE THE BALANCE OF 1000 DOLLARS, THE LIVE CHAT AND THE NEXT DAY THEY BLOCK MY ACCOUNT. THIS IS A TEST. I SPEAK WITH EVIDENCE AND NOT IN CALUMNIES AS THAT BETTING HOUSE SAYS THAT I HAVE 12 ACCOUNTS
ACA SE PUEDE OBSERVAR QUE LA VERIFICACION YA LO HABIAN PROCESADO QUE SOLO FALTABA EL SELFIE AGARRANDO MI DNI, SI ES ASI COMO DICE LA CASA DE APUESTA QUE TENGO COMO 12 CUENTAS NO UBIERA PASADO LOS PRIMEROS FILTROS Y JUSTO EN ESE MOMENTO QUE ENVIO MI SELFIE ME QUITAN EL SALDO DE 1000 DOLARES, EL CHAT EN VIVO Y AL DIA SIGUIENTE ME BLOQUEAR LA CUENTA. ESTO ES UNA PRUEBA. YO HABLO CON PRUEBAS Y NO EN CALUMNIAS COMO LO DICE ESA CASA DE APUESTA QUE DICE QUE TENGO 12 CUENTAS
Ви знаєте, що вставити в цю арію тут
Do you know what to put in this aria here
Vc sabe o que deve colocar nesse ária aqui
Мені так і не вдалося зняти кошти, я запитав, чи є інший метод або який метод вони б порекомендували, тому що я мало знаю про криптовалюту. Я думаю, що саме так ви це робите
I was never able to withdraw, I asked if there was another method or which method they would recommend because I don't know much about crypto. I guess that's how you're doing it
nunca pude retirar, yo consulté en si existiese otro metodo o que método me recomiendarían porque no se mucho de crypto. Supongo que es así como lo estas haciendo
Так, я спробую зробити це для криптовалюти, я маю невелике уявлення про цю тему, удачі вам
Yeah, I'm going to try to do it for cryptocurrency, I have a little idea about this subject, good luck to you
Pois é eu vou tenta fazer por cripitomoeda eu tenho um pouco de noção sobre esse assunto boa sorte pra vc
ДЛЯ ВАШОЇ БЕЗПЕКИ ФОТОГРАЮЙТЕ ВСЕ, КОЛИ ВИ ЙДЕТЕ В ПІДТРИМКУ АБО ЗРОБЛЯЄТЕ ЗНЯТТЯ, МІЙ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС НЕПРАВЕДЛИВО ЗАБЛОКУВАЛИ, А ТЕПЕР ВОНИ КАЖУТЬ, ЩО МЕНЕ МАЄ 12 ОБЛІКОВИХ ПІДПРИЄМСТВ, ЯК ЦЕ БРЕХНЯ. ЯКЩО ВОНИ ТАК БРЕШУТЬ, УЯВІТЬ, ЩО МОЖЕ З ВАМИ СТАТИСЯ. ВЖИВАЙТЕ ВАШИХ ЗАХОДІВ
FOR YOUR SECURITY, TAKE A PHOTO OF EVERYTHING WHEN YOU GO TO SUPPORT OR MAKE WITHDRAWALS, MY ACCOUNT WAS BLOCKED UNFAIRLY AND NOW THEY SAY I HAVE 12 ACCOUNTS WHEN THAT IS A LIE. IF THIS IS HOW THEY LIE, IMAGINE WHAT CAN HAPPEN TO YOU. TAKE YOUR PRECAUTIONS
POR TU SEGURIDAD, TOMA FOTO A TODO CUANDO VAS A SOPORTE O HAGAS RETIROS, A MI ME BLOQUEARON LA CUENTA INJUSTAMENTE Y AHORA ME DICEN QUE TENGO 12 CUENTAS CUANDO ESO ES MENTIRA. SI ES ASI COMO MIENTEN IMAGINATE LO QUE PUEDE PASAR CONTIGO. TOMA TUS PRECAUSIONES
Дякую, привіт, ти знаєш, що в Gslot я можу зняти 400 без депозиту тут, у Gugu, є посилання
Thank you hey do you know Gslot I can withdraw 400 without deposit here at Gugu has a link
Obg ei vc conhece o Gslot eu conseguir sacar 400 sem deposito aqui no Gugu tem link
Мені вдалося дістати його з цього гаманця криптовалюти, це спрацювало для мене
I managed to get it out of this cryptocurrency wallet it worked for me
Consegui tira pela nisto carteira de cripitomoeda deu certo pra mim
Привіт,
не хвилюйтеся, команда розгляду скарг візьме все до уваги під час розгляду вашої скарги.
Просто переконайтеся, що скарга оновлена.
Це форум, і поки скарга не досягне певного рішення, важко знайти, що є правильним або які всі обставини. Якщо казино стверджує, що ви відкрили 12 облікових записів, то повинні бути певні підтверджуючі докази. На жаль, я не беру участь у цій скарзі, тому команда переконається, яким буде справедливий результат цієї суперечки.
Hello,
do not worry, the complaint team will get all into consideration while dealing with your complaint.
Just make sure that the complaint is updated.
This is the forum and until the complaint reaches some resolution it's hard to find what is right or what all circumstances are. If the casino states, that you have opened 12 accounts, there must be some kind of supporting evidence, sadly I'm not involved in the complaint so the team will make sure what will the fair outcome of this dispute be.
Здається, у казино вже є план, тому що вчора я помітив, що вони мене розблокували, я думаю, вони зрозуміли, що у мене достатньо доказів, щоб продемонструвати цю їх несправедливість і безгосподарність. Але я все ще чекаю 1000 доларів, які вони в мене взяли, тому що я вже міг зняти цей залишок на своєму рахунку
It seems that the casino already has a plan because yesterday I noticed that they have unblocked me, I think they realized that I have enough evidence to demonstrate this injustice and mismanagement of them. But I'm still waiting for the $1,000 that they took from me because I could already withdraw that balance in my account
Parece que ya tienen un plan el casino porque ayer noté que me han desbloqueado, creo que se dieron cuenta que tengo pruebas sufienciente para evidenciar esta injusticia y mal manejo de ellos. Pero aún estoy la espera de los 1000 dólares que me quitaron porque ese saldo en mi cuenta ya lo podía retirar
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.