1 рік тому
Тут ви можете обговорити KheloStar Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Khelostar заблокував мій рахунок після того, як я зняв свою суму, і тепер не підключається до мене та не відключає мої дзвінки
Khelostar has blocked my account after I withdraw my amount and now not getting connected to me and disconnecting my calls
Привіт, мені шкода, що ти потрапив у цю ситуацію. Чи повідомило казино причину, чому вони заблокували ваш рахунок і ви не можете зняти гроші? Не могли б ви детальніше описати, що сталося, щоб я мав загальне уявлення?
Я також бачив, що вам вдалося подати скаргу , тому давайте подивимося, чи зможе наша команда вам допомогти.
Hi, I'm sorry you got yourself into this situation. Did the casino give a reason why they blocked your account and you can't withdraw money ? Could you please describe a little more what happened so I have an overview ?
I also saw that you managed to submit a complaint, so let's see if our team can help you.
Нещодавно я зареєстрував обліковий запис на khelostar.com і вніс 30 тис. і виграв 70 тис. після гри в monopoly big baller. Тоді я спробував зняти з нього 70 тисяч, вони заблокували мій обліковий запис, а їхня служба підтримки клієнтів також заблокувала реєстраційний номер телефону. Коли я спробував зв’язатися з ними в каналі I. Telegram, вони сказали, що я повинен заплатити 10% свого гаманця, щоб відкрити обліковий запис і отримати свої гроші назад. Оскільки я погодився заплатити, вони надали мені qr для оплати. Я заплатив 14743/- але знову попросили заплатити ще на 10% більше. Тоді я заперечив, щоб вони очистили всі чати, і закрив свою розмову.
I recently register account with khelostar.com and deposited 30k and won 70k after playing monopoly big baller. Then I tried to withdraw 70k out of it they blocked my account and their customer support blocked register phone number too. When I tried contact them I. Telegram channel they said I have pay 10% of my wallet to open my account and to get my money back. As I agreed to pay, they provided me with qr for payment. I paid 14743/- but again they asked me to pay another 10% more. Then I denied they clear all the chats and closed my conversation.
Гей, очевидно, я б не передумав івідкрив би скаргу за цим посиланням . Наша команда по можливості спробує допомогти. Це ненормально, коли казино вимагає будь-яку суму, щоб розблокувати ваш рахунок. Мені це більше здається шахрайством, особливо коли ви заплатили, але нічого не сталося, а вони знову просять іншу суму.
Тож давай подивимось, чи зможемо ми тобі допомогти.
Ви можете впоратися з цим?
Hey, obviously I wouldn't change my mind and open a complaint on this link. Our team will try to help if possible. It is not normal for a casino to ask for any amount to unblock your account. It seems more like a scam to me, especially when you have paid and nothing has happened and they ask for another amount again.
So go ahead and let's see if we can help you.
Can you handle it?
так, те саме трапилося зі мною, але я не отримав свої гроші, це було 3 дні, і вчора заблокували мій рахунок, тепер мені навіть не повернули гроші, і я також постійно відключаю свої дзвінки
yes same happened to me but i did not got my money its been 3 days and blocked my account yesterday now i did not even got my money back and continously disconnecting my calls also
Фальшива заявка.. Фрод. Всім скаржитися в поліцію на додаток helostar. Вони заблокували мій рахунок. І сума зняття не зарахована на мій рахунок.
Fake application.. Froud application. Everyone should complain in police department about khelostar application.. They blocked my account.. And withdrawal amount not credited in my account
Чи не могли б ви мені допомогти.. Мій обліковий запис сьогодні заблоковано.. І сума зняття коштів не зарахована на мій рахунок 2652.. Мені ніхто не відповідає.. Будь ласка, допоможіть
Could u please help me.. My account has been blocked on today.. And my withdrawal amount not credited in my account 2652 .. Nobody is response me.. Please help
привіт
Що ж, щоб хоча б зрозуміти, що могло статися, задам вам кілька запитань:
Чи служба підтримки казино або чат згадувала коли-небудь про блокування облікового запису? Щось у вашому електронному листі?
Ви успішно пройшли перевірку облікового запису?
Не могли б ви коротко описати історію свого казино? Ви грали в ігри казино чи віддавали перевагу ставкам на спорт?
Заздалегідь дякую за відповідь.
Hi there.
Well, in order to at least understand what might have happened, I will ask you a few questions:
Did the casino support or chat ever mention the account blockage—anything in your email?
Have you successfully passed the account verification?
Could you briefly describe your casino history? Did you play casino games or prefer sportsbetting instead?
Thank you in advance for your response.
Так, я успішно пройшов перевірку облікового запису.
Ні, я не отримав жодного електронного листа про блокування мого облікового запису.
Я граю в ставки на спорт.
Yes I successfully passed the account verification.
No I dnt got any email abt blocking my account.
I play sports betting.
4 січня я знімаю свою виграну суму. Це відображається успішно в моєму обліковому записі, але не зараховано на мій обліковий запис.
Мені сказали чекати 48 годин.
Сьогодні вони мене заблокували і не відповідають.
Будь ласка, допоможіть заради Бога. Я належу до бідної родини
On 4 january i withdrawal my winning amount. It shows successful in my account but not credited in my account..
They told me to wait 48 hours.
On today they blocked me and not giving any response.
Please help for God sake. I belong to poor family
те ж саме трапилося зі мною, мені сказали почекати 48 годин, але сума не надійшла, і мій обліковий запис заблокували, а також не відповідали на мої дзвінки
the same thing happened to me also told me to wait for 48hrs but the amt did not came and blocked my account and not answering my calls too
Що ми будемо робити, брате.. Це фруад-додаток, брате.. Ми втратили свої гроші🥲.
What will we do brother.. It is fruad application brother.. We lost our money🥲.
Так, я успішно пройшов перевірку облікового запису.
Ні, я не отримав жодного електронного листа про блокування мого облікового запису.
Я граю в ставки на спорт.
Yes I successfully passed the account verification.
No I dnt got any email abt blocking my account.
I play sports betting.
На жаль, якщо це лише ставки на спорт, у нас немає досвіду в цій галузі та експертів, щоб вирішити цю проблему. Мені дуже шкода, тому що ми хотіли б допомогти, якби могли.
Проте я спробую вам допомогти, принаймні, надавши посилання, де вони теоретично могли б вам допомогти.
Ви можете знайти їх тут:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Сподіваюся, ви зможете вирішити ситуацію.
Unfortunately, if it is only sports betting, we do not have the expertise in this area and we do not have the experts to solve it. I am very sorry, because we would like to help if we could.
However, I will try to help you at least by providing you with links where they could theoretically help you.
You can find them here:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
I hope you can resolve the situation.
те ж саме трапилося зі мною, мені сказали почекати 48 годин, але сума не надійшла, і мій обліковий запис заблокували, а також не відповідали на мої дзвінки
the same thing happened to me also told me to wait for 48hrs but the amt did not came and blocked my account and not answering my calls too
Привіт, ти теж робив ставки на спорт чи грав у автомати? В принципі, ви можете відповісти на запитання, які Радка ставила гравцеві раніше. Вас уже верифікували? Чи отримували ви повідомлення про те, що ваш обліковий запис заблоковано?
Hi, did you also bet on sports or did you play slots? Basically, you can answer the questions Radka asked the player before. Have you been verified yet? Did you get any notification that your account was blocked?
так, я грав у aviator, і мене перевірили, і він відображається заблокованим, коли я ввійшов, і я навіть скаржився на вашому веб-сайті 6 січня, але я не отримую жодної відповіді протягом 2 днів
yes, i played aviator and i was verified and it is showing blocked when i logged in and i even complaint in you website on 6th of jan but i m not getting any kind of reply since 2 days
Так, тому що наша команда розглядає не лише вашу скаргу, а й ще 1000 скарг. Це означає, що ви не можете відповісти відразу, але вам потрібно набратися терпіння і чекати, поки це станеться. Звичайно, вам не потрібно хвилюватися, що Крістіна не потрапить до вас.
Треба лише зберігати холоднокровність.
Yes, because our team is not only dealing with your complaint, but we have 1000 more. This means that you can't answer right away, but you have to be patient and wait for it to happen. Of course, you don't have to worry about Kristina not getting to you.
You just have to keep a cool head.
Допоможіть мені, будь ласка.. Y мій обліковий запис заблоковано, а сума виграшу не зараховується на мій рахунок протягом останніх 10 днів.. У додатку khelostar немає відповіді.. Будь ласка, допоможіть мені, заради Бога.
Would u please help me.. Y my account has been blocked and winning amount not credited in my account since last 10 days.. No response me in khelostar application.. Please help me for God sake.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.