8 міс. тому
Тут ви можете обговорити KheloStar Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Khelostar заблокував мій рахунок після того, як я зняв свою суму, і тепер не підключається до мене та не відключає мої дзвінки
Khelostar has blocked my account after I withdraw my amount and now not getting connected to me and disconnecting my calls
Привіт, мені шкода, що ти потрапив у цю ситуацію. Чи повідомило казино причину, чому вони заблокували ваш рахунок і ви не можете зняти гроші? Не могли б ви детальніше описати, що сталося, щоб я мав загальне уявлення?
Я також бачив, що вам вдалося подати скаргу , тому давайте подивимося, чи зможе наша команда вам допомогти.
Hi, I'm sorry you got yourself into this situation. Did the casino give a reason why they blocked your account and you can't withdraw money ? Could you please describe a little more what happened so I have an overview ?
I also saw that you managed to submit a complaint, so let's see if our team can help you.
Нещодавно я зареєстрував обліковий запис на khelostar.com і вніс 30 тис. і виграв 70 тис. після гри в monopoly big baller. Тоді я спробував зняти з нього 70 тисяч, вони заблокували мій обліковий запис, а їхня служба підтримки клієнтів також заблокувала реєстраційний номер телефону. Коли я спробував зв’язатися з ними в каналі I. Telegram, вони сказали, що я повинен заплатити 10% свого гаманця, щоб відкрити обліковий запис і отримати свої гроші назад. Оскільки я погодився заплатити, вони надали мені qr для оплати. Я заплатив 14743/- але знову попросили заплатити ще на 10% більше. Тоді я заперечив, щоб вони очистили всі чати, і закрив свою розмову.
I recently register account with khelostar.com and deposited 30k and won 70k after playing monopoly big baller. Then I tried to withdraw 70k out of it they blocked my account and their customer support blocked register phone number too. When I tried contact them I. Telegram channel they said I have pay 10% of my wallet to open my account and to get my money back. As I agreed to pay, they provided me with qr for payment. I paid 14743/- but again they asked me to pay another 10% more. Then I denied they clear all the chats and closed my conversation.
Гей, очевидно, я б не передумав івідкрив би скаргу за цим посиланням . Наша команда по можливості спробує допомогти. Це ненормально, коли казино вимагає будь-яку суму, щоб розблокувати ваш рахунок. Мені це більше здається шахрайством, особливо коли ви заплатили, але нічого не сталося, а вони знову просять іншу суму.
Тож давай подивимось, чи зможемо ми тобі допомогти.
Ви можете впоратися з цим?
Hey, obviously I wouldn't change my mind and open a complaint on this link. Our team will try to help if possible. It is not normal for a casino to ask for any amount to unblock your account. It seems more like a scam to me, especially when you have paid and nothing has happened and they ask for another amount again.
So go ahead and let's see if we can help you.
Can you handle it?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.