1 рік тому
Можу лише сказати, що VIP-статус тут фейковий. У мене VIP-статус і казино не хоче знімати гроші. Минуло два дні, зняття все ще очікується.
У мене VIP-статус, але казино просить мене зробити відеодзвінок через їхній акаунт, щоб зняти гроші. Зроблено, пройшло більше 3 днів, знято лише 3000 євро. І це VIP-статус. Тоді саме казино, як і всі правильні, якщо ви хочете чекати і чекати, поки камера виграє, ви програєте!
I can only say that VIP status is fake here. I have VIP status and casino do not want to withdraw. Two days passed, withdraw still pending.
I have vip status, but the casino asks me to make a video call through their account to withdraw money. It has been done, more than 3 days have passed, only 3000 euros have been withdrawn. And that's VIP status. Then the casino itself, like all the right ones, if you want to wait and wait for the camera to win, you will lose!
I can say only that VIP status is fake here. I have VIP status and casino do not want to make withdraw. Two days passed, withdraw still pending.
Man ir vip status bet casino lai izvestu naudu jauta man izdarit video zvanu, caur vinas terzesanu. Ir izdarits, pagajis vairak par 3 diennaktim, izvest tikai 3000 euro. Un tas ir VIP status. Tada pati kazino ka visi parejie, ja tu vinne grib vilkt laiku un gaidit kamer zaudesi!
Що сказати! Мене попросили на відеодзвінок! І я маю там статус VIP, зробив депозити на понад 5000 євро і виграв близько 30000! Не хочу знімати
What to say! I was asked for video call! And i have VIP status there, made deposits on more that 5000 euros and won about 30000! Do not want to make withdraw
Встановіть собі межу втрат і не піддавайтеся!
З великими виплатами деякі люблять скандалити ні про що, щоб минув час і гравець міг втратити все.
Це було б в інтересах казино.
Не втрачайте свої гроші та будьте терплячими!
Set yourself a loss limit and don't give in!
With large payouts, some like to make a fuss about nothing so that time elapses and the player may lose everything.
It would be in the interest of the casino.
Don't play your money down & be patient!
Richte dir ein Verlust limit ein und gib nicht nach!
Bei großen Auszahlungen manchen manche gerne viel Wirbel um nichts damit Zeit verstreicht und der Spieler villeicht alles verliert.
Wäre bestimmt in Interesse des Casinos.
Spiel dein geld nicht runter & hab Geduld!
Привіт, скільки часу потрібно, щоб izzicasino схвалило виведення, яке очікує на розгляд? І скільки часу зазвичай потрібно, щоб отримати гроші на карту Visa/Mastercard?
Hello how long does it take for izzicasino to approve whidraw that is pending? And how long it normaly take to get the money whit visa/mastercard?
Привіт!
Я припускаю, що це те питання, яке ви можете вирішити в розділі оцінки користувачів. 🤔
Ви пробували панель під назвою « відгуки користувачів »? Загалом, цей процес може тривати до кількох днів, але для прямої відповіді я волію запитати у співробітника казино.
Ви перевірений користувач? Це дуже допомогло б.
Hello!
I guess this is the kind of question you may probably solve in the user rating section. 🤔
Have you tried the panel called "user reviews"? Generally speaking, this process may take up to a few days, but for a direct answer, I would prefer to ask the casino's employee.
Are you a verified user? That would help a lot.
Не виплачують, заходьте в скарги на сторінці Гуру, шукайте IZZI
They don't pay out, go to the complaints on the Guru page, search for IZZI
Dom betalar inte ut, gå till klagomålen på Guru sidan, söker efter IZZI
Я бачу, що у вас теж є проблеми з казино, тому що я бачив вашу скаргу , яка триває вже досить тривалий час. У вашому випадку я сподіваюся, що ви зможете отримати повний виграш і зрештою все буде добре.
Однак чи можете ви повідомити нам, якщо щось зміниться у вашій ситуації?
I see that you also have problems with the casino, because I saw your complaint, which has been ongoing for quite a long time. In your case, I hope that you will be able to get your full winnings and everything will be alright in the end.
However, could you update us if something changes in your situation ?
Так, я оновлю, я надіслав усе виробнику ліцензії та додав усі докази до цієї справи. З найкращими побажаннями
Yes i will update, i did send everything to the license maker, and added all the evidence to this case. Best regards
Сподіваюся, що мати справу з владою не буде потрібно, але я повинен визнати, що я, мабуть, зробив би те саме.
Гуру казино прийняв своє рішення, і я молюся, щоб казино побачило свої сильні сторони. Це було б справді чудово та займало б менше часу, ніж очікування влади. Мої пальці схрещені! 🤞🤞🤞
Hopefully, dealing with the authority won't be necessary, yet I must admit I would probably do the same.
Casino Guru has reached its decision, and I pray the casino sees its strong points. That would be truly great and less time-consuming than waiting for authority. My fingers are crossed! 🤞🤞🤞
Ласкаво просимо. Сподіваюся, ви отримаєте відповідь від казино на свою скаргу, і все пройде добре. Удачі. ☘️😊
You're welcome. Hopefully you'll get an answer from the casino in your complaint and everything will turn out fine. Good luck. ☘️😊
Вони ігнорують і хочуть, щоб казино Guru вирішило, але вони вже прийняли рішення та висловили свою думку, і все одно казино Izzi не прийме, це сталося 3 місяці тому! Цей сайт не має чого рекомендувати, перейдіть до облікового запису Instagram і надішліть «Подати скаргу» на виробника ліцензії, просто щоб уточнити, що вони не збираються і не працюють як ЗАКОННЕ КАЗИНО, це шахрайство, вони видалили всі мої транзакції та ставку історію, але я вже зробив знімок екрана та маю всю розмову в чаті. Повідомте виробнику ліцензії, що це за шахрайство
https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/complaints-landing
They are ignoring and want Guru casino to decide, but they have already been decided and given their opinion and still Izzi casino won't accept,this is now 3 months ago! This site is nothing to recommend,go to ther Instagram account and file a "File a complaint" on the license maker, just to clarify that they are not going and working like a LEGIT CASINO this is scam, they deleted everything my transaction and bet history, but I already have taken screenshot and have the whole chat conversation. Let the license maker know what kind of scam they are
https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/complaints-landing
IZZI CASINO стверджує, що вони не зробили нічого поганого, будь ласка, ознайомтеся з моєю справою, це свідчить про те, що вони не дотримуються правил або Умов, і ЦЕ шахрайське казино
IZZI CASINO claims they dont have done anything wrong, please se my case, this shows that they dont follow the rules or Terms, and ITS a scam casino
Скарга все ще відкрита. Я з гордістю можу сказати, що наш спеціаліст може розрізнити, яке твердження прийнятне, а яке ні. Не хвилюйтеся, поки не буде надано доказів, твердження – це лише слова. Дочекаємося остаточного вердикту, я б сказав.
The complaint is still open. I can proudly say our specialist can distinguish which statement is okay and which is not. Don't worry, until proofs are presented, statements are just words. Let's wait for the final verdict, I'd say.
Невирішено, я справді вважаю, що казино Guru має змінити свій рейтинг на IZZI CASINO, грати там точно не повинно бути позитивним.
Unsolved, I really think Guru casino should change its rating on IZZI CASINO, it should definitely not be a positive thing to play there.
Olöst , jag tycker verkligen Guru casino ska ändra sitt betyg på IZZI CASINO, det ska absolut inte vara något positivt att spela där.
Я згоден, що у вашому випадку ви маєте повне право бути злим. З іншого боку, це єдиний акт несправедливості, з яким ми стикалися з Іззі. Таким чином, рейтинг у цьому плані не впаде занадто низько.
Мені шкода, що все так закінчилося. Будь ласка, будьте впевнені, щойно казино захоче повернути свій дорогоцінний рейтинг, хтось знову має розглянути вашу скаргу.
Дозвольте мені процитувати « Резолюцію скарг у казино »:
Якими будуть наслідки вашої скарги?
Почнемо з того, що не всі скарги виправдані. Тому, якщо обставини та докази свідчать про те, що казино не зробило нічого, що ми вважаємо несправедливим, скаргу буде закрито та класифіковано як «відхилену». Те саме станеться, якщо ви припините спілкуватися з нами після подання скарги.
Якщо скарга виправдана, а казино вчинило щось несправедливе, ідеальним сценарієм є вирішення скарги на ваш смак. У цьому випадку скаргу буде закрито та віднесено до категорії «вирішена».
Якщо скарга обґрунтована, і ми не можемо її вирішити, вона закривається та класифікується як «нерозглянута». Це трапляється, коли казино або не відповідає нам, або відмовляється робити те, що ми вважаємо справедливим у цій конкретній ситуації. Ви не отримаєте бажаного результату, але скаргу буде збережено в нашій системі, казино отримає нижчий рейтинг від нас, а наш огляд казино попередить інших гравців про те, що сталося. Більше того, якщо казино захоче покращити свій рейтинг у майбутньому, воно буде змушене розглянути скаргу, тож є шанс, що ваша скарга буде вирішена пізніше.
Принаймні ще є якийсь шанс на вирішення.
I agree that in your case, you have every right to be angry. On the other hand, this is the only act of unfairness we have come across with Izzi so far. Thus, the rating won't fall too low in that regard.
I'm sorry it ended like this. Please be assured once the casino wants its precious rating back, someone needs to address your complaint again.
Allow me to quote from "Casino complaint resolution":
What will be the consequences of your complaint?
Let's start by stating that not all complaints are justified. Therefore, if the circumstances and evidence show that the casino has not done anything that we consider to be unfair, the complaint will be closed and categorized as being 'rejected'. The same happens if you stop communicating with us after submitting your complaint.
If the complaint is justified and the casino has done something unfair, the ideal scenario is that we resolve the complaint to your liking. In this case, the complaint will be closed and categorized as being 'resolved'.
If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date.
At least there is still some chance for resolution.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.