ФорумКазиноIZZI Casino - загальне обговорення

IZZI Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від anapaul5023
|
6630 переглядів 47 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
CasinoStreamer88
1 рік тому

😀 Так! Не кажіть мені про це... ✨

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Можу лише сказати, що VIP-статус тут фейковий. У мене VIP-статус і казино не хоче знімати гроші. Минуло два дні, зняття все ще очікується.


У мене VIP-статус, але казино просить мене зробити відеодзвінок через їхній акаунт, щоб зняти гроші. Зроблено, пройшло більше 3 днів, знято лише 3000 євро. І це VIP-статус. Тоді саме казино, як і всі правильні, якщо ви хочете чекати і чекати, поки камера виграє, ви програєте!

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 рік тому

Що сказати! Мене попросили на відеодзвінок! І я маю там статус VIP, зробив депозити на понад 5000 євро і виграв близько 30000! Не хочу знімати

Автоматичний переклад.
darusho2004
1 рік тому

Встановіть собі межу втрат і не піддавайтеся!

З великими виплатами деякі люблять скандалити ні про що, щоб минув час і гравець міг втратити все.

Це було б в інтересах казино.

Не втрачайте свої гроші та будьте терплячими!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, скільки часу потрібно, щоб izzicasino схвалило виведення, яке очікує на розгляд? І скільки часу зазвичай потрібно, щоб отримати гроші на карту Visa/Mastercard?

Автоматичний переклад.
Joanna22
1 рік тому

Привіт!

Я припускаю, що це те питання, яке ви можете вирішити в розділі оцінки користувачів. 🤔

Ви пробували панель під назвою « відгуки користувачів »? Загалом, цей процес може тривати до кількох днів, але для прямої відповіді я волію запитати у співробітника казино.

Ви перевірений користувач? Це дуже допомогло б.

Автоматичний переклад.
Joanna22
11 міс. тому

Не виплачують, заходьте в скарги на сторінці Гуру, шукайте IZZI

Автоматичний переклад.
Eliasj87
11 міс. тому

Я бачу, що у вас теж є проблеми з казино, тому що я бачив вашу скаргу , яка триває вже досить тривалий час. У вашому випадку я сподіваюся, що ви зможете отримати повний виграш і зрештою все буде добре.

Однак чи можете ви повідомити нам, якщо щось зміниться у вашій ситуації?

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Так, я оновлю, я надіслав усе виробнику ліцензії та додав усі докази до цієї справи. З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
Eliasj87
11 міс. тому

Сподіваюся, що мати справу з владою не буде потрібно, але я повинен визнати, що я, мабуть, зробив би те саме.

Гуру казино прийняв своє рішення, і я молюся, щоб казино побачило свої сильні сторони. Це було б справді чудово та займало б менше часу, ніж очікування влади. Мої пальці схрещені! 🤞🤞🤞

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Дуже дякую, це багато значить ♥️🙏

Автоматичний переклад.
Eliasj87
11 міс. тому

Ласкаво просимо. Сподіваюся, ви отримаєте відповідь від казино на свою скаргу, і все пройде добре. Удачі. ☘️😊

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Вони ігнорують і хочуть, щоб казино Guru вирішило, але вони вже прийняли рішення та висловили свою думку, і все одно казино Izzi не прийме, це сталося 3 місяці тому! Цей сайт не має чого рекомендувати, перейдіть до облікового запису Instagram і надішліть «Подати скаргу» на виробника ліцензії, просто щоб уточнити, що вони не збираються і не працюють як ЗАКОННЕ КАЗИНО, це шахрайство, вони видалили всі мої транзакції та ставку історію, але я вже зробив знімок екрана та маю всю розмову в чаті. Повідомте виробнику ліцензії, що це за шахрайство


https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/complaints-landing

Автоматичний переклад.
Eliasj87
11 міс. тому

Я хотів би побачити відповідь постачальника ліцензії; дайте нам знати, як тільки ви це отримаєте, будь ласка!

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

IZZI CASINO стверджує, що вони не зробили нічого поганого, будь ласка, ознайомтеся з моєю справою, це свідчить про те, що вони не дотримуються правил або Умов, і ЦЕ шахрайське казино

Автоматичний переклад.
Eliasj87
11 міс. тому

Скарга все ще відкрита. Я з гордістю можу сказати, що наш спеціаліст може розрізнити, яке твердження прийнятне, а яке ні. Не хвилюйтеся, поки не буде надано доказів, твердження – це лише слова. Дочекаємося остаточного вердикту, я б сказав.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Дякую, дуже ціную всіх вас, 💖👊 Я справді сподіваюся, що казино Izzi вчинить правильно?

Автоматичний переклад.
Eliasj87
11 міс. тому

Ми всі на це сподіваємося, і сподіваюся, що все вирішиться справедливо. Удачі. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Невирішено, я справді вважаю, що казино Guru має змінити свій рейтинг на IZZI CASINO, грати там точно не повинно бути позитивним.

Автоматичний переклад.
Eliasj87
11 міс. тому

Я згоден, що у вашому випадку ви маєте повне право бути злим. З іншого боку, це єдиний акт несправедливості, з яким ми стикалися з Іззі. Таким чином, рейтинг у цьому плані не впаде занадто низько.

Мені шкода, що все так закінчилося. Будь ласка, будьте впевнені, щойно казино захоче повернути свій дорогоцінний рейтинг, хтось знову має розглянути вашу скаргу.

Дозвольте мені процитувати « Резолюцію скарг у казино »:

Якими будуть наслідки вашої скарги?

Почнемо з того, що не всі скарги виправдані. Тому, якщо обставини та докази свідчать про те, що казино не зробило нічого, що ми вважаємо несправедливим, скаргу буде закрито та класифіковано як «відхилену». Те саме станеться, якщо ви припините спілкуватися з нами після подання скарги.

Якщо скарга виправдана, а казино вчинило щось несправедливе, ідеальним сценарієм є вирішення скарги на ваш смак. У цьому випадку скаргу буде закрито та віднесено до категорії «вирішена».

Якщо скарга обґрунтована, і ми не можемо її вирішити, вона закривається та класифікується як «нерозглянута». Це трапляється, коли казино або не відповідає нам, або відмовляється робити те, що ми вважаємо справедливим у цій конкретній ситуації. Ви не отримаєте бажаного результату, але скаргу буде збережено в нашій системі, казино отримає нижчий рейтинг від нас, а наш огляд казино попередить інших гравців про те, що сталося. Більше того, якщо казино захоче покращити свій рейтинг у майбутньому, воно буде змушене розглянути скаргу, тож є шанс, що ваша скарга буде вирішена пізніше.

Принаймні ще є якийсь шанс на вирішення.

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.