ФорумКазиноIZZI Casino - загальне обговорення

IZZI Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від anapaul5023
|
8326 переглядів 55 відповідей |
|
12 3
hugo_barcelos
8 міс. тому

Привіт. Мені дуже шкода через цю проблему, яка виникла у цьому казино. На жаль, оскільки це пов’язано зі ставками на спорт, наша команда не зможе нічим допомогти, оскільки у нас ще немає філії, яка займається ставками на спорт, але я можу запропонувати три веб-сайти, які мають:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Сподіваюся, це допоможе.🤞

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт! Тому я створюю тут обліковий запис, щоб робити ставки. Кілька депозитів я програв, і після того, як я виграв кілька ставок і був у безпрограшній позиції, я спробував зняти свої гроші. І все починається тут. Усі запити відхилено. Підтримка просить мене зробити всілякі селфі з усіма документами (загалом я завантажив близько 10 файлів). Служба підтримки сказала, що зараз все добре і я можу вивести гроші, але наступного дня я отримав повідомлення від служби підтримки:


«Антоне, на даний момент ваше вилучення проходить нашу звичайну процедуру перевірки. Не турбуйтеся, це нічого страшного, це допомагає нам забезпечити чесну гру та безпеку для наших гравців. Ця перевірка може тривати до 31 дня».


Найсмішніше, що ми говоримо про зняття 200 доларів США ахахах


ім'я користувача: antonov

Автоматичний переклад.
antonov17
3 міс. тому

привіт Я вважаю, що вони мають перевірити у постачальника гри, чи все гаразд, і тому це може тривати так довго. Зазвичай це може бути тривалий процес, чесно кажучи.

Сподіваюся, незабаром вони зможуть завершити перевірку, і ви зможете отримати свої гроші.

У які ігри ви там грали, якщо можна запитати?

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

спортивні ставки

Автоматичний переклад.
antonov17
3 міс. тому

Зрозумійте. Просто дайте нам знати, як усе відбувається, і якщо вам знадобиться допомога, ми можемо порекомендувати кілька веб-сайтів, які займаються питаннями спортивних ставок, оскільки у нас немає жодного бранча.

Будемо чекати оновлень.

Автоматичний переклад.
skoenneker
2 міс. тому

Привіт!

Скажіть, будь ласка, наскільки ви знайомі з перевірочними депозитами та бездепозитними бонусами? Оскільки для мене це звучить саме так, як ця обставина. Дозвольте уточнити:

Ви повинні спочатку внести депозит, як правило, за допомогою того самого способу оплати, який плануєте використовувати для зняття коштів, щоб система казино розпізнала ваш варіант оплати після того, як ви отримаєте бонус без попереднього депозиту. Цікава частина полягає в тому, що за деяких обставин, як у цьому випадку, цей депозит також потрібно зробити. Цьому є принаймні два пояснення, але я б настійно радив вам завжди перевіряти правила, щоб дізнатися, скільки разів ви повинні робити ставки на кожен депозит, перш ніж запитувати зняття.

Найбільш широко використовуються множники від 3х до 5х. Це означає, що після внесення депозиту в 50 євро ви повинні поставити 150 або 250 євро, перш ніж ви зможете зняти гроші, навіть якщо ви не скористалися жодними бонусами.

Чудові казино можуть повністю відмовитися від цієї вимоги щодо ставок залежно від суми, яку ви внесли.

Особисто я б спочатку звернувся до служби підтримки; завжди є час назвати когось "шахраєм". 🙂

Не соромтеся дізнатися більше про процес AML на цьому безкоштовному електронному курсі 👈👈

Будь ласка, дайте мені знати, чи це було так.

Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

Це зроблено для вас

Автоматичний переклад.
skoenneker
2 міс. тому

Я бачу, що ви вирішили видалити свій попередній пост, на який Радка відповіла. Звичайно, ви вирішуєте, хочете ви отримати нашу допомогу чи ні.

Будь ласка, будьте в безпеці, і якщо вам знадобиться допомога, ми тут для вас.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, я вніс 40 реалів і виграв 106, вони вираховують з нас 11 реалів, щоб зняти гроші, але я чекаю більше 4 днів, і вони мені не платять. Я вже робив інші зняття, і вони завжди платили більше, тепер вони з цією клоунадою не платити я вже зв'язувався з їхньою службою підтримки і вони кажуть до 3 днів для оплати, але 3 дні минули і нічого!!!! Це було таке хороше казино, а тепер вони роблять це

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вони не виплачують моє зняття вже 6 днів

Автоматичний переклад.
buiaramos5287
1 місяць тому

Привіт! Я вважаю, що варто почати з того, що ви вже отримували гроші від казино в минулому і, отже, маєте певний досвід, на який можна повернутися. З іншого боку, для мене буде близько тижня, щоб чекати грошей, але, як ви повідомили у своїй скарзі , ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім необхідним і надіслати гроші гравцеві.

У будь-якому випадку, ви питали їх, що стоїть за цією затримкою? Чи спілкувалися ви з казино щодо цієї ситуації?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт! Я вважаю, що варто почати з того, що ви вже отримували гроші від казино в минулому і, отже, маєте певний досвід, на який можна повернутися. З іншого боку, для мене буде близько тижня, щоб чекати грошей, але, як ви повідомили у своїй скарзі , ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім необхідним і надіслати гроші гравцеві.

У будь-якому випадку, ви питали їх, що стоїть за цією затримкою? Чи спілкувалися ви з казино щодо цієї ситуації?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Так, я зв’язувався з ними, і вони завжди дають мені одну й ту саму відповідь: вони вже говорили з системними людьми, і ми повинні почекати, але вони не дають мені дати. Минув тиждень, як я подав запит на відкликання!!!! Проблема в тому, що вони знімають гроші, щоб заплатити нам, і це займає дуже багато часу.

Автоматичний переклад.
buiaramos5287
1 місяць тому

Якщо казино не надасть відповідної інформації, і ви не отримаєте грошей протягом 2 тижнів, ми спробуємо зв’язатися з казино, щоб з’ясувати, в чому проблема. Іноді я не зовсім розумію, що стоїть за цим, коли казино подовжує виведення коштів і не робить жодної перевірки, перевірки чи чогось подібного. Я знаю, що іноді черга на зняття може бути довгою, але є багато речей, про які можна повідомити гравцю. Я думаю, що це важливий фактор для багатьох гравців, щоб отримати запевнення.

Тому, незважаючи на те, що мені неприємно це говорити, нам доведеться триматися, і якщо нічого не зрушиться з місця, ми будемо робити наступні кроки.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

У казино досі немає ліцензії, як ви скажете на веб-сайті? Я думаю, що вони мають інформацію про ліцензію внизу веб-сайту?

Автоматичний переклад.
kickoff
1 місяць тому

Гарне запитання.

Останнє оновлення відбулося в січні, тому є достатній шанс, що казино отримало ліцензію. GCB, я вважаю.

Я дам команду даних на шлях, ми дуже цінуємо ваші зусилля.

Чи знаєте ви, що також можете перевірити, коли відбулося останнє оновлення, а також одразу повідомити групу даних про дезінформацію чи неправильні дані? 😉

Шукайте цю функцію внизу вкладки « Огляд » казино. Тільки під плюси і мінуси:

file

Що ще ми могли пропустити? Будь ласка, не соромтеся поділитися; ми вдячні за будь-яку допомогу в підтримці огляду в актуальному стані.

Автоматичний переклад.
kickoff
3 тиж. тому

Привіт, можливо, ви хотіли б знати, що завдяки вам його ліцензію було додано на сторінку огляду казино.

Я буду дуже вдячний за будь-яку додаткову інформацію, яку ви можете надати, на випадок, якщо ви її знайдете.

Доброго дня!

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого