2 р. тому
Тут ви можете обговорити IZZI Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт... Я бачу, що Izzi Casino має дуже хорошу думку про вас... Після внесення 20 євро та виграшу 60 євро казино спочатку відкликало моє зняття, попросило зробити відеоселфі, коли я зробив це знову, моє зняття було відкликано та змусило мене чекати 31 день для додаткових перевірок... чи така поведінка казино нормальна?
Hello... I see that Izzi Casino has a very good opinion with you... After depositing 20 euros and winning 60 euros, the casino first withdrew my withdrawal, asked for a video selfie, when I did it again, my withdrawal was withdrawn and made me wait 31 days for an additional verifications... is this casino behavior normal?
Хоча KYC є досить нормальним явищем, і деякі казино вимагають його після першого запиту на зняття коштів, відеоселфі здається надмірним, надсилання фотографій наших посвідчень особи та рахунків уже дратує, а відеоселфі на додаток до цього? Додаткова перевірка за такий короткий проміжок часу є ненормальною, і ще гірше, якщо вони змусили вас чекати так довго, я б точно порадив уникати цього казино та будь-якого іншого з такими процедурами. На вашому місці я б закрив свій рахунок після завершення виведення коштів.
While KYC is fairly normal and some casinos require it after a first withdrawal is requested, a video selfie seems excessive, sending photos of our IDs and bills is already annoying, and a video selfie on top of that? The extra verification on such a short timeframe is not normal, and worse if they made you wait that long, I would definitely advise to avoid this casino and any other with such procedures. I would close my account after the withdrawal is completed if I was you.
Так, я вважаю, що це дуже неприйнятна поведінка з боку казино, особливо тому, що сума, яку я виграв, дуже мала, і я буквально зіграв кілька ставок на невеликі суми
Yes, I think this is very inappropriate behavior on the part of the casino, especially since the amount I won is very small and I literally played a few bets for small amounts
Tak, uważam że jest to bardzo niestosowne zachowanie ze strony kasyna, tym bardziej że kwota która ugralem jest bardzo nieduża i dosłownie zagrałem kilka zakładów za drobne kwoty
Хотілося б почути конкретну причину такої незвичної процедури. Хоча казино з певних причин проходять подібні додаткові перевірки безпеки, я очікував би пояснення. Я згоден, що сума була досить низькою, тому я б виключив політику AML...
Я б сам не був задоволений.
I'd love to hear some concrete reason for such an unusual procedure. Though casinos undergo similar additional security checks for some reason, I would expect an explanation. I agree the sum was pretty low, hence I would exclude AML policy...
I would not be satisfied myself.
Я також хотів би знати, чому Izzi Casino використовує таку перевірку ... Я буквально зіграв кілька ставок з ними ... Крім того, мені потрібно чекати 31 день, поки моє зняття буде прийнято ... Це занадто довго для така низька сума для зняття
I would also like to know why Izzi Casino uses such verification ... I literally played a few bets with them ... In addition, I have to wait 31 days for my withdrawal to be accepted ... It is far too long for such a low amount to be withdrawn
Tez chcialbym sie dowiedziec dlatego kasyno Izzi stosuje taka weryfikacje...Zagralem doslownie kilka zakladow u nich...Dodatkowo musze czekac 31 dni na akceptacje mojej wyplaty...To zdecydowanie za dlugo na tak niska sume do wyplaty
Привіт... Я бачу, що Izzi Casino має дуже хорошу думку про вас... Після внесення 20 євро та виграшу 60 євро казино спочатку відкликало моє зняття, попросило зробити відеоселфі, коли я зробив це знову, моє зняття було відкликано та змусило мене чекати 31 день для додаткових перевірок... чи така поведінка казино нормальна?
Hello... I see that Izzi Casino has a very good opinion with you... After depositing 20 euros and winning 60 euros, the casino first withdrew my withdrawal, asked for a video selfie, when I did it again, my withdrawal was withdrawn and made me wait 31 days for an additional verifications... is this casino behavior normal?
Я думаю, можливе пояснення полягає в тому, що вони знайшли щось дивне у вашому обліковому записі, і вони не впевнені, чи є докази достатньо вагомими, щоб анулювати ваш виграш. Ви грали з бонусом? Чи є ще хтось із вашої родини, хто також зареєстрований у казино?
I think the possible explanation is that they found something strange on your account and they're not sure if the evidence is strong enough to void your winnings. Have you played with a bonus? Is there anyone else from your family who's registered in the casino as well?
Ні в кого в моїй сім'ї немає аккаунта... Я тільки граю... Ніяких бонусів з казино не брав... З самого початку граю на власні кошти, зіграв буквально кілька ставок на невеликі ставки , тому я не розумію цю відеоперевірку селфі та блокування виведення коштів, тим більше, що казино має такий високий рейтинг тут на сайті
No one in my family has an account... I only play... I haven't taken any bonuses from the casino... From the very beginning I play with my own funds, I played literally a few bets for small stakes, so I don't understand this selfie video verification and blocking the withdrawal, especially since the casino has such a high rating here on the site
Nikt z mojej rodziny nie ma konta... Gram tylko ja... Nie brałem od kasyna zadnych bonusów... Od samego początku gram za swoje środki, zagrałem dosłownie kilka zakładów za małe stawki dlatego kompletnie nie ma rozumiem tej weryfikacji video selfie i zablokowaniem wypłaty tym bardziej że kasyno na taka wysoka ocenę tutaj na stronie
Це справді дивно. Я б зрозумів дзвінок для перевірки, оскільки це трапляється досить часто, але я сподіваюся, що вони зможуть підтвердити вас раніше, ніж через 31 день.
It's strange indeed. I'd understand the verification call since it happens quite often, but I hope they'll be able to verify you sooner than after 31 days.
Як ваш досвід тут?
Багато скарг, усі вони були вирішені. 🙂
звучить добре, що ти скажеш??
How are your experiences here?
Lots of complaints, all of which have been resolved. 🙂
sounds good what do you say??
Wie sind den eure Erfahrungen hier?
Viele Beschwerden die alle gelöst wurden. 🙂
Klingt gut was sagt ihr??
Я б сказав, що залучені гравці воліли б взагалі не скаржитися. 🙂
З іншого боку, вирішена скарга набагато краща за нерозглянуту! ✌🙏
I'd say the players involved would prefer no complaint at all. 🙂
On the other hand, a resolved complaint is far better than an unresolved one! ✌🙏
Саме так 🙂
Я зовсім не вважаю негативом, коли в казино є скарги 🙂
Зараз багато людей подають скарги, але це не має великого значення 🙂 особливо коли вони вирішують усі скарги, що особисто для мене завжди дуже добре. 🙂
Я ЗАВЖДИ перевіряю, чи є в казино скарги, скільки років цьому казино, І чи вони вирішують скарги та беруть участь у розгляді.
З тих пір, як я це зробив, у мене не виникло жодних проблем.
Особисто для мене перший сайт, який я відвідую, коли хочу протестувати нові казино, це Guru Casino!
Приємно, що ти є🫡
That's right 🙂
I don't find it negative at all when a casino has complaints 🙂
Nowadays a lot of people file a complaint but it doesn't mean much 🙂 especially when they solve all the complaints which I personally always find very good. 🙂
I ALWAYS check if the casino has complaints & how old this casino is AND if they resolve and participate in the complaints.
Since doing this I haven't had any problems.
For me personally, the first site I visit when I want to test new casinos is Guru Casino!
Nice that you exist 🫡
Stimmt 🙂
Ich finde es garnicht negative wenn ein casino Beschwerden hat 🙂
Heutzutage reichen viele eine Beschwerde ein aber dies bedeutet nicht viel 🙂 vorallem dann wenn sie alle Beschwerden lösen was ich persönlich immer sehr gut finde. 🙂
Ich achte IMMER darauf ob das Casino Beschwerden hat & wie alt dieses casino ist UND ob es die Beschwerden auch löst und sich daran beteiligt.
Seit dem ich so vorgehe hatte ich kaum Probleme.
Für mich persönlich ist die erste Seite die ich besuche wenn ich neue casinos testen möchte das Guru Casino!
Schön das es euch gibt 🫡
Деяких гравців можуть збити з пантелику правила або водночас вони не надто вичерпні, тому скарга дає їм принаймні відчуття безпеки. Особливо поки підтримка зайнята.
Очевидно, ви праві - знову! Деякі скарги насправді не настільки серйозні. Я вважаю, що навіть найчесніше казино за час свого існування мало б кілька вирішених скарг 😀
Розумний крок, щоб перевірити відповіді та огляди – я бачу, ви добре знаєте «вправу безпеки»!✌
Some players might be confused by rules or are not actually that comprehensive at the same time, so the complaint gives them the feeling of safety at least. Especially while the support is busy.
Obviously, you are right - again! Some complaints are not actually so serious. I believe even the fairest casino of all would have a few resolved complaints during its existence 😀
Smart move to check the responses, and reviews - I can see you know the "safety drill" well!✌
Це точно дає вам відчуття безпеки 🙂
Я маю на увазі, що 🙂 навіть у найкращого казино можуть бути скарги 🙂
Головне, щоб вам було цікаво рішення 🙂
З роками ти стаєш дуже обережним😀
It definitely gives you a feeling of security 🙂
I mean that 🙂 even the best casino can have complaints 🙂
The main thing is that you are interested in a solution 🙂
Over the years you become very careful 😀
Es gibt definitiv einem das Gefühl von Sicherheit 🙂
Das meine ich 🙂 sogar das beste casino kann Beschwerden haben 🙂
Hauptsache man ist an einer Lösung interessiert 🙂
Mit den Jahren wird man sehr vorsichtig 😀
На жаль, ще одна груба афілійована інформація – публікацію видалено 🙂
Another rough affiliate, I'm afraid - the post has been deleted 🙂
У деяких людей просто немає манери в публічних місцях 😂
Some people just have no manners in public 😂
Manche Leute haben einfach kein benehmen in der öffentlichkeit 😂
Можу лише сказати, що VIP-статус тут фейковий. У мене VIP-статус і казино не хоче знімати гроші. Минуло два дні, зняття все ще очікується.
У мене VIP-статус, але казино просить мене зробити відеодзвінок через їхній акаунт, щоб зняти гроші. Зроблено, пройшло більше 3 днів, знято лише 3000 євро. І це VIP-статус. Тоді саме казино, як і всі правильні, якщо ви хочете чекати і чекати, поки камера виграє, ви програєте!
I can only say that VIP status is fake here. I have VIP status and casino do not want to withdraw. Two days passed, withdraw still pending.
I have vip status, but the casino asks me to make a video call through their account to withdraw money. It has been done, more than 3 days have passed, only 3000 euros have been withdrawn. And that's VIP status. Then the casino itself, like all the right ones, if you want to wait and wait for the camera to win, you will lose!
I can say only that VIP status is fake here. I have VIP status and casino do not want to make withdraw. Two days passed, withdraw still pending.
Man ir vip status bet casino lai izvestu naudu jauta man izdarit video zvanu, caur vinas terzesanu. Ir izdarits, pagajis vairak par 3 diennaktim, izvest tikai 3000 euro. Un tas ir VIP status. Tada pati kazino ka visi parejie, ja tu vinne grib vilkt laiku un gaidit kamer zaudesi!
Що сказати! Мене попросили на відеодзвінок! І я маю там статус VIP, зробив депозити на понад 5000 євро і виграв близько 30000! Не хочу знімати
What to say! I was asked for video call! And i have VIP status there, made deposits on more that 5000 euros and won about 30000! Do not want to make withdraw
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.