ФорумКазиноIZZI Casino - загальне обговорення

IZZI Casino - загальне обговорення

2 р. тому від anapaul5023
|
8345 переглядів 55 відповідей |
|
1 23
2 р. тому
Тут ви можете обговорити IZZI Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Привіт... Я бачу, що Izzi Casino має дуже хорошу думку про вас... Після внесення 20 євро та виграшу 60 євро казино спочатку відкликало моє зняття, попросило зробити відеоселфі, коли я зробив це знову, моє зняття було відкликано та змусило мене чекати 31 день для додаткових перевірок... чи така поведінка казино нормальна?

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 рік тому

Хоча KYC є досить нормальним явищем, і деякі казино вимагають його після першого запиту на зняття коштів, відеоселфі здається надмірним, надсилання фотографій наших посвідчень особи та рахунків уже дратує, а відеоселфі на додаток до цього? Додаткова перевірка за такий короткий проміжок часу є ненормальною, і ще гірше, якщо вони змусили вас чекати так довго, я б точно порадив уникати цього казино та будь-якого іншого з такими процедурами. На вашому місці я б закрив свій рахунок після завершення виведення коштів.

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Так, я вважаю, що це дуже неприйнятна поведінка з боку казино, особливо тому, що сума, яку я виграв, дуже мала, і я буквально зіграв кілька ставок на невеликі суми

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 рік тому

Хотілося б почути конкретну причину такої незвичної процедури. Хоча казино з певних причин проходять подібні додаткові перевірки безпеки, я очікував би пояснення. Я згоден, що сума була досить низькою, тому я б виключив політику AML...

Я б сам не був задоволений.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я також хотів би знати, чому Izzi Casino використовує таку перевірку ... Я буквально зіграв кілька ставок з ними ... Крім того, мені потрібно чекати 31 день, поки моє зняття буде прийнято ... Це занадто довго для така низька сума для зняття

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт... Я бачу, що Izzi Casino має дуже хорошу думку про вас... Після внесення 20 євро та виграшу 60 євро казино спочатку відкликало моє зняття, попросило зробити відеоселфі, коли я зробив це знову, моє зняття було відкликано та змусило мене чекати 31 день для додаткових перевірок... чи така поведінка казино нормальна?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я думаю, можливе пояснення полягає в тому, що вони знайшли щось дивне у вашому обліковому записі, і вони не впевнені, чи є докази достатньо вагомими, щоб анулювати ваш виграш. Ви грали з бонусом? Чи є ще хтось із вашої родини, хто також зареєстрований у казино?

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Ні в кого в моїй сім'ї немає аккаунта... Я тільки граю... Ніяких бонусів з казино не брав... З самого початку граю на власні кошти, зіграв буквально кілька ставок на невеликі ставки , тому я не розумію цю відеоперевірку селфі та блокування виведення коштів, тим більше, що казино має такий високий рейтинг тут на сайті

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 рік тому

Це справді дивно. Я б зрозумів дзвінок для перевірки, оскільки це трапляється досить часто, але я сподіваюся, що вони зможуть підтвердити вас раніше, ніж через 31 день.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Як ваш досвід тут?

Багато скарг, усі вони були вирішені. 🙂

звучить добре, що ти скажеш??

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Я б сказав, що залучені гравці воліли б взагалі не скаржитися. 🙂

З іншого боку, вирішена скарга набагато краща за нерозглянуту! ✌🙏

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Саме так 🙂

Я зовсім не вважаю негативом, коли в казино є скарги 🙂

Зараз багато людей подають скарги, але це не має великого значення 🙂 особливо коли вони вирішують усі скарги, що особисто для мене завжди дуже добре. 🙂

Я ЗАВЖДИ перевіряю, чи є в казино скарги, скільки років цьому казино, І чи вони вирішують скарги та беруть участь у розгляді.

З тих пір, як я це зробив, у мене не виникло жодних проблем.

Особисто для мене перший сайт, який я відвідую, коли хочу протестувати нові казино, це Guru Casino!

Приємно, що ти є🫡

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Деяких гравців можуть збити з пантелику правила або водночас вони не надто вичерпні, тому скарга дає їм принаймні відчуття безпеки. Особливо поки підтримка зайнята.

Очевидно, ви праві - знову! Деякі скарги насправді не настільки серйозні. Я вважаю, що навіть найчесніше казино за час свого існування мало б кілька вирішених скарг 😀

Розумний крок, щоб перевірити відповіді та огляди – я бачу, ви добре знаєте «вправу безпеки»!✌

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це точно дає вам відчуття безпеки 🙂

Я маю на увазі, що 🙂 навіть у найкращого казино можуть бути скарги 🙂

Головне, щоб вам було цікаво рішення 🙂

З роками ти стаєш дуже обережним😀

Автоматичний переклад.
boooobooochka
1 рік тому

Все добре, але що це за зображення профілю? 😂🤦🏻🤦🏻

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

На жаль, ще одна груба афілійована інформація – публікацію видалено 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

У деяких людей просто немає манери в публічних місцях 😂

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

😀 Так! Не кажіть мені про це... ✨

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Можу лише сказати, що VIP-статус тут фейковий. У мене VIP-статус і казино не хоче знімати гроші. Минуло два дні, зняття все ще очікується.


У мене VIP-статус, але казино просить мене зробити відеодзвінок через їхній акаунт, щоб зняти гроші. Зроблено, пройшло більше 3 днів, знято лише 3000 євро. І це VIP-статус. Тоді саме казино, як і всі правильні, якщо ви хочете чекати і чекати, поки камера виграє, ви програєте!

Автоматичний переклад.
kaczka381
1 рік тому

Що сказати! Мене попросили на відеодзвінок! І я маю там статус VIP, зробив депозити на понад 5000 євро і виграв близько 30000! Не хочу знімати

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого