ФорумКазиноiWild Casino - загальне обговорення

iWild Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від vonHorst
|
37307 переглядів 254 відповідей |
|
1 2 3...13
norcoryder012
2 р. тому

Це не повинно бути таким, але це хороше казино, тому я далекий від думки, що буде якась більша проблема.

Чи правильно я думаю, що ви чекаєте підтвердження, щоб завершити виведення?

Я просто хочу переконатися, що перевірка справді запущена.

Сумно, що чат нікуди не годиться, що ти дізнався від оператора, цікаво?

Для цієї затримки має бути якась причина.


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Веб-сайт раптом більше не доступний??? Не видно, що станеться з виплатою.

Автоматичний переклад.
norcoryder012
2 р. тому

Я можу отримати доступ до сайту без проблем.

Чи відображається якесь повідомлення про помилку, коли ви намагаєтеся увійти на веб-сайт? 🤔 Чи можете ви зайти на сайт чи просто не можете отримати доступ до свого облікового запису?

Ще одна річ, яка спала мені на думку, це те, що ваш обліковий запис може бути заблоковано через якусь процедуру перевірки – зараз тільки здогадуюсь.

Крім того, що щодо верифікації - ви не відповіли, і я думаю, що важливо знати, чи повністю верифіковано ваш обліковий запис.


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Перевірка спрацювала.

Виплата вже прийшла, решта ще довго.


Сайт знову працює через помилку серверів.

З повагою

Автоматичний переклад.
norcoryder012
2 р. тому

Привіт,

це чудово, дякуємо, що повернулися до нас. 🙂

Отже, вам заплатили за пару днів, якщо я не помиляюсь, так?

Будь ласка, яким способом оплати ви користувалися?


Автоматичний переклад.
2 р. тому

iwildcasino не відповів на жодне повідомлення від мене більше 10 днів, хоча в Умовах зазначено, що вони обробляють кожен запит і скаргу протягом 7 днів.


Що таке ADR казино? Хтось знає? У чаті заборонено повідомляти мені про це, і я не отримую відповіді від служби підтримки. Спасибі.

Автоматичний переклад.
Mister_Schweiz
2 р. тому

Привіт знову,

і що саме ви маєте на увазі під ADR? Якщо ви хочете знати орган ліцензування, це:

file

Цікаво, що сталося в цьому казино?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, Радка :)

дякую за відповідь Я подав запит понад 10 днів тому, і його повністю проігнорували. Я був би радий, якби казино просто написало швидке повідомлення про те, що моє повідомлення було отримано та оброблено, але нічого. Вони швидко і компетентно спілкувалися, поки я не подав свій запит. Через 1 годину після того, як я подав скаргу, мій обліковий запис було закрито. Відтоді я нічого не чув.


Мої п’ять наступних повідомлень також були проігноровані. Якщо я ставлю неважливе запитання в чаті, мене направляють до служби підтримки (ймовірно, чат отримав вказівку не спілкуватися зі мною).


Під іншим іменем я ставив ті самі запитання в чаті, на які в чаті не було відповіді.


Livechat сказав мені, що iwildcasino не має ADR для вирішення проблеми/скарги від незалежного органу. Ваш знімок екрана говорить про те саме. Гравець має вирішити скарги безпосередньо з iwildcasino (чого ви не можете зробити, якщо зв’язок односторонній) або звернутися безпосередньо до ліцензіара (Antillephone).


Тепер я вивчив T&C iwildcasino і дійшов висновку, що ADR дійсно існує. Наприклад, стаття 26.5 дозволяє гравцям звертатися до Pogg. Чи правильно я читаю цей термін?


Моя проблема дуже нестійка і важко написати тут публічно. Але я можу коротко описати вам це в електронному листі, якщо у вас є час і бажання :)

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Mister_Schweiz
2 р. тому

Привіт,

Гаразд, я припускаю, що мова йде про інший конкретний параграф в Умовах і положеннях казино, чи не так? 🙂

У будь-якому разі, якщо ви отримаєте достовірну реакцію від ліцензійного органу, я вважаю, що це буде відповідний час, щоб поділитися більш публічно.

Як ти гадаєш?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

ха-ха ні! Справа не в T&C 🙂


Скажу коротко: провайдер Play'n GO має казино, відповідно. група казино Altacore NV давно наказала не пропонувати свої ігри на швейцарському ринку. Це тому, що постачальник дотримується швейцарського законодавства в Швейцарії та вірить у регульовані ринки. Провайдер заблокував або заблокував свої ігри для швейцарських гравців у всіх казино MGA, казино Antillephone і казино Кюрасао.


Проте я зміг пограти в швейцарські ігри від Play'n GO на iwildcasino. Коли я звернувся до iwildcasino з цього приводу, мій обліковий запис було негайно призупинено, і я не отримав жодної відповіді щодо цього. Вони також ігнорують наступні повідомлення. Я зв’язався з Play'n GO та її генеральним директором паном Торнквістом. Вони відразу відповіли і хочуть розібратися в цьому питанні.


З цієї причини я сумніваюся в дуже хорошій репутації iwildcasino.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Мені сьогодні мали зателефонувати з цього казино через Skype через перевірку, на жаль, я не можу визначити час і трохи боюся, що вони заберуть мій виграш безпосередньо, тому що вони погрожують зробити це через кожне повідомлення.


Ви отримаєте дзвінок 20 липня о 16:10 (GMT +3).


Хтось може сказати мені, котра зараз година тут, у Німеччині? Дякую за допомогу.

Автоматичний переклад.
mblum190
2 р. тому

Привіт,


Ну, я знайшов, наприклад, Берлін GMT +2 години. Але я припускаю, що цей 16:10 підходить для вашого місцезнаходження, чи не так?


Просто перевірте цей веб-сайт: http://www.timebie.com/std/gmt+3.php

Не соромтеся також запитати про це в казино.


Під час розмови намагайтеся зберігати спокій. Не дивіться жодних нотаток під час цього дзвінка - це виглядатиме підозріло. Натомість спробуйте оновити пам’ять, зосередьтеся на іграх, у які ви грали, вибраних варіантах оплати, кількості депозитів тощо – це має вам допомогти. Якщо ви не знаєте відповіді, просто скажіть, що не пам'ятаєте. Не намагайтеся щось вгадати чи вигадати.


Дайте нам знати, як у вас справи. 🤞


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Дуже дякую за відповідь. Я щойно мав розмову.

Жінки просто хотіли, щоб я зачитав свою адресу та все, а потім, у які ігри я грав, які ставки та який мій найбільший прибуток. Баланс мого рахунку. Я не знаю точних сум, сподіваюся, інформації достатньо. Мою історію ігор все одно повинен перевірити провайдер, чесно кажучи, я не розумію, що це має бути.


Внести можна без проблем, але при виплаті завжди намагаються все затягнути.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Коли я запитав у iwildcasino, чому я можу грати в ігри Play N GO як швейцарець (у всіх інших казино це було заборонено Play N Go), вони негайно заблокували мій обліковий запис без жодної причини та відповіді. Після цього вони ігнорували всі мої подальші повідомлення. Live chat отримав наказ від керівництва не спілкуватися зі мною.


Використовуючи інше ім’я, я запитав у чаті, чи можуть швейцарські гравці грати в ігри Play N GO. У чаті мені сказали, що, на жаль, це більше неможливо (незабаром після мого запиту вище). Але чат сказав, що я можу використовувати VPN. Я вважаю це дивним, оскільки VPN заборонено згідно з умовами та може призвести до конфіскації грошей.


Для мене Casino Guru надто високо оцінює iwildcasino.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дуже дякую за відповідь. Я щойно мав розмову.

Жінки просто хотіли, щоб я зачитав свою адресу та все, а потім, у які ігри я грав, які ставки та який мій найбільший прибуток. Баланс мого рахунку. Я не знаю точних сум, сподіваюся, інформації достатньо. Мою історію ігор все одно повинен перевірити провайдер, чесно кажучи, я не розумію, що це має бути.


Внести можна без проблем, але при виплаті завжди намагаються все затягнути.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

як справи зараз?

Минув тиждень, тож я хотів би знати, чи ви пройшли дзвінок і чи ваша історія ігор у порядку.

Ви повинні пам’ятати, що цей вид перевірки – це процедура, яку казино просто зобов’язане виконати, і зазвичай вона пов’язана зі зняттям коштів. Спробуйте попросити якесь казино негайно підтвердити вас, і ви пройдете ту саму перевірку безпосередньо перед тим, як попросити виведення коштів. У більшості випадків це не якась тактика зволікання – це обов’язково. Кожного разу, коли виявляються якісь порушення, гідне казино телефонує для перевірки, щоб прояснити ситуацію, це тільки на краще.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Коли я запитав у iwildcasino, чому я можу грати в ігри Play N GO як швейцарець (у всіх інших казино це було заборонено Play N Go), вони негайно заблокували мій обліковий запис без жодної причини та відповіді. Після цього вони ігнорували всі мої подальші повідомлення. Live chat отримав наказ від керівництва не спілкуватися зі мною.


Використовуючи інше ім’я, я запитав у чаті, чи можуть швейцарські гравці грати в ігри Play N GO. У чаті мені сказали, що, на жаль, це більше неможливо (незабаром після мого запиту вище). Але чат сказав, що я можу використовувати VPN. Я вважаю це дивним, оскільки VPN заборонено згідно з умовами та може призвести до конфіскації грошей.


Для мене Casino Guru надто високо оцінює iwildcasino.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

різноманітність ігор є потужним інструментом для будь-якого казино. Якщо якийсь постачальник ігор залишає місцевий ринок і його ігри стають забороненими для частини гравців, казино вирішує, чи буде воно поважати ситуацію чи запропонує альтернативу, щоб переконатися, що багато гравців не покинуть.

Скажімо так, що казино ризикує співпрацювати з пов’язаним постачальником ігор, але, зрештою, це залежить від казино.

Якщо казино дозволяє вам грати в ці ігри – пропонує вам спосіб гри, і ви виграєте чесно та чітко, ви повинні отримати свій виграш, незважаючи ні на що.

У будь-якому разі завжди зберігайте скріншоти таких розмов, щоб уникнути можливих проблем.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Хороший день


Я думав, ви знаєте таку базу, але я поясню ще раз :)


Технічно обмеження та правила постачальників ігор (які країни заблоковано тощо) ніколи не виконують казино. Це завжди робиться безпосередньо постачальником ігор, і казино не мають над цим контролю.


Я навів кілька причин, чому iwildcasino не є казино з авторитетом. Однак я визнаю, що вони завжди намагаються сперечатися з точки зору казино.

Автоматичний переклад.
Mister_Schweiz
2 р. тому

Привіт,

Я знаю ці основи, але тут ви не зовсім праві. Те, що ви описали, є теоретичною базою, я прокоментував практичну базу 🙂. Це все.

Якщо ви випадково зіткнулися з будь-якими проблемами, які насправді виникли, не соромтеся подати скаргу, я впевнений, що ви вже знаєте вправу.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Мені прикро відзначити ваш поверхневий цинізм.

Автоматичний переклад.
Mister_Schweiz
2 р. тому

Ви не повинні.

Я не знайшов жодної вашої скарги на казино iWild. Якщо ви вважаєте, що з вами погано поводилися, я прошу вас подати скаргу, щоб ми могли її розглянути.

Жодного цинізму.

Автоматичний переклад.
1 2 3...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого