Привіт, Радка :)
дякую за відповідь Я подав запит понад 10 днів тому, і його повністю проігнорували. Я був би радий, якби казино просто написало швидке повідомлення про те, що моє повідомлення було отримано та оброблено, але нічого. Вони швидко і компетентно спілкувалися, поки я не подав свій запит. Через 1 годину після того, як я подав скаргу, мій обліковий запис було закрито. Відтоді я нічого не чув.
Мої п’ять наступних повідомлень також були проігноровані. Якщо я ставлю неважливе запитання в чаті, мене направляють до служби підтримки (ймовірно, чат отримав вказівку не спілкуватися зі мною).
Під іншим іменем я ставив ті самі запитання в чаті, на які в чаті не було відповіді.
Livechat сказав мені, що iwildcasino не має ADR для вирішення проблеми/скарги від незалежного органу. Ваш знімок екрана говорить про те саме. Гравець має вирішити скарги безпосередньо з iwildcasino (чого ви не можете зробити, якщо зв’язок односторонній) або звернутися безпосередньо до ліцензіара (Antillephone).
Тепер я вивчив T&C iwildcasino і дійшов висновку, що ADR дійсно існує. Наприклад, стаття 26.5 дозволяє гравцям звертатися до Pogg. Чи правильно я читаю цей термін?
Моя проблема дуже нестійка і важко написати тут публічно. Але я можу коротко описати вам це в електронному листі, якщо у вас є час і бажання :)
Hey Radka :)
Thanks for the answer. I submitted a request more than 10 days ago and it's been completely ignored. I would be happy if the casino just wrote a quick note that my message was received and processed, but nothing. They communicated quickly and competently until I submitted my request. 1 hour after I submitted my complaint my account was closed. Since then I haven't heard anything.
My five subsequent messages were also ignored. If I ask an unimportant question in the live chat, I am referred to the support (the livechat has probably received the instruction not to communicate with me).
Under a different name, I then asked the same questions in livechat that were not answered in livechat.
Livechat told me that iwildcasino does not have ADR to resolve issue/complaint from an independent body. Your screenshot says the same thing. A player has to resolve the complaints directly with iwildcasino (which you can't do if the communication is one-way) or go directly to the licensor (Antillephone).
Now I have studied the T&C of iwildcasino and come to the conclusion that ADR does exist. For example, Article 26.5 allows players to consult the Pogg. Am I reading this term correctly?
My problem is very precarious and difficult to write here publicly. But I can briefly describe it to you in an email if you have the time and inclination :)
Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.