ГоловнаФорумКазиноiWild Casino - загальне обговорення

iWild Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від vonHorst
|
58 096 переглядів 336 відповідей |
|
12 3 4...17

Дійсно хороше казино з гарним дизайном. Він має багато різних варіантів депозиту та різних бонусних пропозицій. Зняття коштів відбувається швидко, а чат доступний цілодобово.

Автоматичний переклад.

А в яке казино ти ходиш?

Автоматичний переклад.
venusm

Я припускаю, що гравець має на увазі iWildcasino - це його загальна нитка.


Автоматичний переклад.

Я намагаюся підтвердити свій обліковий запис (підтвердження місця проживання) за допомогою документа Revolut, але, здається, я не можу, навіть незважаючи на те, що в ньому чітко вказано моє місце проживання.


Автоматичний переклад.
ArcticApeZ

Привіт,

тоді я б використав деякі рахунки за комунальні послуги як доказ місця проживання. Вибачте, але я не зовсім розумію, у чому проблема Revolt. Казино повідомило вам, у чому проблема?

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Radka

Не зовсім. Вони щойно скинули мій KYC, тобто мені доведеться все це робити знову, і вони все ще не приймають мою заяву Revolut або мої рахунки, де вказано мою адресу.

Автоматичний переклад.
ArcticApeZ

Має бути якась причина, чому ці документи не приймаються 🤔.

Як правильно надати документи, якщо не знаєш, що не так?

Ви можете попросити підтримки, будь ласка?

Автоматичний переклад.
ArcticApeZ

Привіт!


Ви змогли завершити перевірку облікового запису?

Автоматичний переклад.
ArcticApeZ

Ви ніколи ні про що не консультувалися, у всіх казино є живий чат, і вони завжди відповідають

Автоматичний переклад.

Банківський рахунок Kyc неможливо відкрити....

Я постійно отримую той самий електронний лист без опису, що не так з моїми скріншотами - це щока...

Автоматичний переклад.
Nvm1991

Привіт, Nvm1991, я добре розумію, що у вас виникли проблеми з процесом перевірки? Ви намагалися зв'язатися з казино іншим способом? Я бачу, що їх підтримка в чаті доступна цілодобово і без вихідних, і це казино має дуже хорошу репутацію в Casino Guru. Тому я був би здивований, якби цю незручність не вдалося вирішити. Просто спробуйте.

Автоматичний переклад.

Гуру казино, ти маєш змінити репутацію безладу, це не платформа, я правильно заслуговую 8.2

Автоматичний переклад.
  • Я повністю підтримую вашу думку, що 8.2 дуже перебільшено
  • Я вже грав на сайтах казино з рейтингом 4,2 і у мене не було 0 проблем
  • Отже, рейтинг 8,2 потрібно придбати
Автоматичний переклад.
Magda

Підтримка не потрібна, вони лише кажуть, що я повинен надіслати скріншоти….Я вже надсилаю ці скріншоти 4-5 разів, і ніхто не може мені допомогти…..

Автоматичний переклад.
Nvm1991

Привіт,

якщо ви вважаєте, що співробітники казино не можуть допомогти вам пройти верифікацію облікового запису, пропоную подати скаргу. Це також дає вам можливість висловити свій досвід роботи з казино, що, на мою думку, є тим, що ви все одно хотіли б зробити.

Отже, просто натисніть тут .

Чи можу я дізнатися, чи перевіряли ви вкладку під назвою " пояснення репутації "? - як випливає з назви, це пояснює, чому ми так оцінили казино.

Оскільки ми віримо в прозорість, ви завжди можете дізнатися більше про процес перевірки тут, а також поділитися своєю стурбованістю щодо кожного казино безпосередньо з нами, тобто з конкретною особою:

Все, що вам потрібно зробити, це прокрутити вниз донизу кожного огляду :

file

Ви також можете побачити, що всі скарги щодо цього казино були вирішені, жодних чорних точок не було отримано таким чином:

file

Я б сказав, що це не так вже й погано.

Автоматичний переклад.

Гуру казино, ти маєш змінити репутацію безладу, це не платформа, я правильно заслуговую 8.2

Автоматичний переклад.

Привіт,

будь ласка, прочитайте мою відповідь на Nvm1991 , я думаю, що вона також підходить для вашої публікації.

Автоматичний переклад.
  • Я повністю підтримую вашу думку, що 8.2 дуже перебільшено
  • Я вже грав на сайтах казино з рейтингом 4,2 і у мене не було 0 проблем
  • Отже, рейтинг 8,2 потрібно придбати
Автоматичний переклад.

Привіт,

З моєї точки зору, це не є доказом того, що наш рейтинг не є точним, для мене це говорить про те, що навіть казино з поганим рейтингом іноді може бути цілком нормальним.

ДОКИ ви не зіткнетеся з проблемою.

Хороший рейтинг серед інших аспектів означає, що проблем виникнути не повинно, але якщо ви зіткнетеся з проблемою, вона, швидше за все, буде вирішена. Погана оцінка в кореляті означає, що якщо у вас виникне проблема, ми, ймовірно, не зможемо вам допомогти.

Перевірте скарги на iWild, як я згадував у своїй попередній відповіді.


Автоматичний переклад.

Я подивився і зрозумів...

Мені доведеться почекати і подивитися, що вийде з моєї проблеми


як ви сказали, у мене було менше проблем у казино з половинним рейтингом, але я почекаю та побачу

Автоматичний переклад.
Nvm1991

Привіт,

Я ще раз перевірив вашу скаргу , здається, що KYC уже завершено. Це чудово, я можу припустити, що ви віддасте перевагу менш складній процедурі, з іншого боку, наступного разу ви будете добре підготовлені.

Будь ласка, повідомте нам про відкликання. Дякую.

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Radka

Так, kyc завершено, але жодне казино ніколи не запитувало стільки фотографій мого банківського рахунку в Інтернеті, щоб я міг негайно надіслати дані для входу в свій банківський рахунок


але зараз все добре, я все ще чекаю на виплату, яку вже скасували один раз... згідно з повідомленням про помилку електронної пошти від казино, я повинен виплатити ще раз

Автоматичний переклад.
12 3 4...17
Перейти на сторінкуіз 17 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.