Привіт,
якщо ви вважаєте, що співробітники казино не можуть допомогти вам пройти верифікацію облікового запису, пропоную подати скаргу. Це також дає вам можливість висловити свій досвід роботи з казино, що, на мою думку, є тим, що ви все одно хотіли б зробити.
Отже, просто натисніть тут .
Чи можу я дізнатися, чи перевіряли ви вкладку під назвою " пояснення репутації "? - як випливає з назви, це пояснює, чому ми так оцінили казино.
Оскільки ми віримо в прозорість, ви завжди можете дізнатися більше про процес перевірки тут, а також поділитися своєю стурбованістю щодо кожного казино безпосередньо з нами, тобто з конкретною особою:
Все, що вам потрібно зробити, це прокрутити вниз донизу кожного огляду :
Ви також можете побачити, що всі скарги щодо цього казино були вирішені, жодних чорних точок не було отримано таким чином:
Я б сказав, що це не так вже й погано.
Hello,
if you feel that the casino staff is not able to help you out passing the account verification, I suggest submitting a complaint. It also gives you a chance to express your experiences with the casino, which I feel is something you'd like to do anyway.
So, just click here.
May I know whether you checked the tab called "reputation explained"? - as the name suggests it explains why we rated the casino the way we did.
Because we believe in transparency, you can always learn more about the review process here and also share your concerns about each casino directly with us, meaning with a concrete person:
All you have to do is scroll down to the bottom of each overview:
You can also find, that all complaints about this casino were resolved, no black points were gained this way so far:
I'd say it's not so bad.
Автоматичний переклад.