ФорумКазиноHunnyPlay Casino - загальне обговорення

HunnyPlay Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

1 рік тому від nivekrellim8
|
7668 переглядів 119 відповідей |
|
1...5 6
noviesol
1 місяць тому

давайте їх отримати

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

У вас є якісь рекомендації чи поради щодо того, з чого почати?

У мене є адреса депозиту Binance, пов’язана з Hunnyplay, яка має бути схвалена KYC. Окрім цього, я не впевнений, з чого ще почати, коли справа доходить до пошуку контактів чи ідентифікації юридичної особи для подання до суду.

Я також знайшов веб-сайт під назвою Alchemygames.io, який, здається, є платформою, на якій працює Hunnyplay. Вони надають адресу, але, схоже, це може бути підставна компанія. Крім того, постачальники ігор, які постачають Hunnyplay живі ігри та слоти, мають працювати як юридичні особи, чи не так? Чи можливо було б отримати цю інформацію через адвоката, щоб допомогти побудувати справу?

За останні 90 днів Hunnyplay вивела на Binance понад 400 тисяч. Їхній бізнес, здається, йде добре, тому я не вірю, що їм бракує коштів, щоб платити нам. Зараз я чекаю на їхню наступну відповідь, але якщо з неї не буде нічого обнадійливого, я серйозно подумаю про подання до суду.


Якщо хтось хоче приєднатися до судового процесу, ви можете відповісти мені.

file

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я бачу, що ви вже зібрали багато інформації.

На жаль, я тут нічим не допоможу, навіть якби захотіла. У мене взагалі немає досвіду співпраці з юристами чи судових позовів.

Я бажаю вам удачі, щоб ви могли досягти бажаного результату, і, звичайно, завжди повідомляйте нам про це.🙏

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Дякуємо за відповідь.

Я думаю, що я спочатку зв’яжуся з постачальниками ігор. Вони повинні мати юридичну інформацію про компанію, для якої вони надають послуги. В іншому випадку я спробую через адвоката отримати інформацію. Але наразі я чекаю повідомлення Hunnyplay, щоб оновити нас у листопаді. Якщо це не задовольняє. Я розглядаю це далі


Сумно бачити, що така поведінка казино обходиться без наслідків. Вони без поважних причин утримували гроші в кількох осіб. Тоді як інші/нові гравці можуть легко знімати суми, більші за нас, без проблем. Але я припускаю, що ці гравці зіткнуться з тією ж проблемою після ВЕЛИКОГО виграшу

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
noviesol
1 місяць тому

Як жахливо, що ти все ще чекаєш і тепер стаєш привидом. Я бачу, що ви з Нідерландів: враховуючи, що hunnyplay в принципі юридично є «нелегальним» казино, ви можете подати скаргу до KSA (Управління з азартних ігор), якщо я правильно розумію, вони також можуть допомогти вам із будь-якими юридичними кроками, і тоді вони будуть також карати величезним штрафом, щоб не повторювати подібні практики. До речі, повідомлення в KSA не призведе до конфіскації ваших виграшів чи чогось подібного, тому вони просто безпечні. Дайте мені знати, якщо я можу вам чимось допомогти!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Дякуємо за відповідь.

Я думаю, що я спочатку зв’яжуся з постачальниками ігор. Вони повинні мати юридичну інформацію про компанію, для якої вони надають послуги. В іншому випадку я спробую через адвоката отримати інформацію. Але наразі я чекаю повідомлення Hunnyplay, щоб оновити нас у листопаді. Якщо це не задовольняє. Я розглядаю це далі


Сумно бачити, що така поведінка казино обходиться без наслідків. Вони без поважних причин утримували гроші в кількох осіб. Тоді як інші/нові гравці можуть легко знімати суми, більші за нас, без проблем. Але я припускаю, що ці гравці зіткнуться з тією ж проблемою після ВЕЛИКОГО виграшу

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Хоча це, звичайно, не без наслідків. Казино отримує чорні бали за кожну невирішену скаргу, як-от ваша, а потім воно вплине на свій індекс безпеки, який знизиться.

Будь ласка, тримайте нас в курсі всіх ваших новин.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Як жахливо, що ти все ще чекаєш і тепер стаєш привидом. Я бачу, що ви з Нідерландів: враховуючи, що hunnyplay в принципі юридично є «нелегальним» казино, ви можете подати скаргу до KSA (Управління з азартних ігор), якщо я правильно розумію, вони також можуть допомогти вам із будь-якими юридичними кроками, і тоді вони будуть також карати величезним штрафом, щоб не повторювати подібні практики. До речі, повідомлення в KSA не призведе до конфіскації ваших виграшів чи чогось подібного, тому вони просто безпечні. Дайте мені знати, якщо я можу вам чимось допомогти!

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Можна запитати, чи є у вас досвід із цим? Чи могли б ви розповісти нам більше?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Все ще немає оновлень, ви? Втомлююся від цього. Давайте спробуємо дізнатися, хто вони. Ми їх знайдемо.

Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я сказав «VIP-МЕНЕДЖЕРУ», що даю їм один тиждень. Оновлення взагалі немає. Пізніше я зроблю працею свого життя їх пошук. @noviesol ти береш участь?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

так

Автоматичний переклад.
Pluisje
3 тиж. тому

Так, якщо цього тижня я не отримаю значну частину мого вилучення, я проконсультуюся з юристами. Я вже зібрав багато інформації

Автоматичний переклад.
noviesol
3 тиж. тому

чудово Давайте будемо на зв'язку цього тижня.

Я насправді нічого не очікую.


Автоматичний переклад.
noviesol
3 тиж. тому

У вас є телеграма?

Автоматичний переклад.
Pluisje
3 тиж. тому

Так, надіслав мені ваше ім'я, щоб додати вас до групи. Я збираю людей з однаковими проблемами

Автоматичний переклад.
noviesol
3 тиж. тому

Пух

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Ви надіслали запрошення?


Автоматичний переклад.
Pluisje
2 тиж. тому

Я зробив @Fluff, але не здається, що це ти

Автоматичний переклад.
noviesol
2 тиж. тому

як тебе звуть Я вас додам.

Автоматичний переклад.
учора

Оновлення на Hunnyplay. Оскільки я не можу повторно відкрити свою скаргу.

Через 4 місяці ми отримали лише 10% від нашого зняття та все ще чекаємо на решту. Я спілкуюся з трьома іншими людьми, які відчувають таку саму проблему. Тим часом дані мережі показують, що нові гравці отримують гроші без проблем. Ми також не отримуємо відповіді від VIP-менеджера. Я вважаю, що більше немає виправдань чи причин затримувати наші кошти, тому вони просто ігнорують нас.



Автоматичний переклад.
noviesol
23 год. тому

Точно, ви не можете вивести гроші, здається, що це казино фальшиве

Автоматичний переклад.
bellaqueo29
20 год. тому

У вас такі ж проблеми?

Автоматичний переклад.
1...5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого