Ви маєте на увазі свого спеціаліста з розгляду скарг? правильно?
Наскільки я бачу, справу закрили як невирішену, тож, на жаль, вона з ними не зв’язалася.
Можливо, у вас є якісь оновлення?
Are you referring to your complaint resolver? Right?
The case was closed as unresolved, as I can see, so that means she didn't get in contact with them, unfortunately.
Do you have any updates, perhaps?
Так, це вірно.
Ні, ми все ще чекаємо, коли вони вирішать проблему. Майже через 5 місяців ми отримали 10% від нашого зняття. Навіть зараз вони не пояснили, чому наш вихід затримується. Я планую подати свою справу до СБГОК. Чи має CasinoGuru якийсь досвід із цим?
https://sbgok.org/
Yes, thats correct the complaint resolver.
No, we are still waiting for them tor resolve the problem. We got 10% of our withdrawl after nearly 5 months. Even now they didn't give a reason why our withdrawl was delayed. I'm planning to submit my case to the SBGOK. Does CasinoGuru has any experience with this?
https://sbgok.org/
Вибачте, я подумав, що ви мали на увазі свою скаргу тут , тому що я не бачу інших скарг, поданих вами щодо цього казино. 🤷♀️
На жаль, я не можу сказати, що маю досвід із цим, але сподіваюся, що вони допоможуть вам вирішити цю проблему.
I'm sorry, I thought that you meant your complaint here, because I can't see other complaints submitted by you for this casino. 🤷♀️
Unfortunately, I can't say I have any experience with that, but I hope they can help you solve this out.
Я також опублікував свою скаргу на Bitcointalk.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=5522158.msg64827807#msg64827807
Якщо кому цікаво.
I also posted my complaint on Bitcointalk.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=5522158.msg64827807#msg64827807
If anyone is interested.
Повідомляйте нас про будь-яку нову інформацію, будь ласка.
Keep us informed about any new information, please.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.