ГоловнаФорумКазиноHunnyPlay Casino - загальне обговорення

HunnyPlay Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

 від nivekrellim8
|
16 588 переглядів 148 відповідей |
|
1...6 7 8

Чи вдалося Катаріні з CasinoGuru зв’язатися?

Автоматичний переклад.
noviesol

Ви маєте на увазі свого спеціаліста з розгляду скарг? правильно?

Наскільки я бачу, справу закрили як невирішену, тож, на жаль, вона з ними не зв’язалася.

Можливо, у вас є якісь оновлення?

Автоматичний переклад.
Romi

Так, це вірно.

Ні, ми все ще чекаємо, коли вони вирішать проблему. Майже через 5 місяців ми отримали 10% від нашого зняття. Навіть зараз вони не пояснили, чому наш вихід затримується. Я планую подати свою справу до СБГОК. Чи має CasinoGuru якийсь досвід із цим?

https://sbgok.org/

Змінено
Автоматичний переклад.
noviesol

Вибачте, я подумав, що ви мали на увазі свою скаргу тут , тому що я не бачу інших скарг, поданих вами щодо цього казино. 🤷‍♀️

На жаль, я не можу сказати, що маю досвід із цим, але сподіваюся, що вони допоможуть вам вирішити цю проблему.

Автоматичний переклад.

Я також опублікував свою скаргу на Bitcointalk.

https://bitcointalk.org/index.php?topic=5522158.msg64827807#msg64827807

Якщо кому цікаво.

Автоматичний переклад.
noviesol

Повідомляйте нас про будь-яку нову інформацію, будь ласка.

Автоматичний переклад.

Очевидно, команда HunnyPlay звернулася до Casino Guru щодо моєї скарги, сказавши Casino Guru, що вони повністю виплатили мені мої виграші: ЦЕ БРЕХНЯ. КОМАНДА HUNNYPLAY Є НАЙБІЛЬШИМИ ШАХРАЯМИ ПРЯМО ЗАРАЗ.

Більше вони мені НІЧОГО не платили. Вони змусили мене продовжувати грати (пропонуючи бонуси та ставки на зняття коштів) і в результаті втратили все з найгіршими шансами, які я коли-небудь відчував у будь-якому казино (це змушує мене думати, що вони сфальсифікували ігри).


НЕ ГРАЙТЕ НА HUNNYPLAY . НЕ ВІРТЕ СЛОВАМ КОМАНДИ. ВОНИ БРЕХУНИ. Особливо VIP-менеджер Джессіка є абсолютно фальшивою особою і зробить усе можливе, щоб змусити вас продовжувати гру, замість того, щоб дозволити вам вивести ваші виграші.


Автоматичний переклад.
Canar

Привіт, звідки ти про це дізнався, хтось тобі повідомляв? Я збирався сказати, що, можливо, було б добре, якби вони зв’язалися і ми спробували розібратися, але якщо це справді так, як ти кажеш, то я не бачу в цьому особливого сенсу.

Чи можете ви мені це пояснити?

Автоматичний переклад.
Jaro

file Я отримав цей електронний лист.

Автоматичний переклад.

Привіт, NickiQueenOfRap, ти впевнений, що не працюєш на іншу команду? Ми справді дізнаємось про тебе все! Ви повинні чесно стежити за своїми «p» і «q». Це не мій обов’язок чи право викривати тут окремих поганих людей, але я виявлятиму поганих людей у ​​законний спосіб і в законному місці. Я не дурень, коли бачу щось не так в Інтернеті чи навіть. Особисто я ретельно досліджую ситуацію, доки не знайду відповіді, оскільки я знайшов правду про вас і ваше походження у вільному світі, якщо ви відчуваєте себе в безпеці або хтось негативно ставиться до вашого досвіду в житті. Вони мають право обшукувати та інцестувати тих, хто викликає негативні настрої проти них. І, чесно кажучи, усе, що я бачив, походить від вас. Нічого, крім негативу, негативу, негативу, я не скажу цього, але я скажу це, ви повинні бути обережними, що ви говорите та як ви говорите речі за шаблонами 2 або 3, тому що це лише негативне відчуття, що надходить від ти Ось як я тепер знаю, хто ти насправді і що відбувається насправді, і тому я хороший у тому, що роблю! Вийти з мого бізнесу або я отримаю законні повноваження, щоб вийти з мого бізнесу, це ваш вибір, допоможіть рухатися далі

Автоматичний переклад.

file Я отримав цей електронний лист.

Автоматичний переклад.

Розумію, тому поясніть Катаріні, що ви нічого не отримали, коли сказали, що отримали, і ми подивимося, що скаже казино. Сподіваюся, вони зможуть пояснити.

Автоматичний переклад.
Romi

Привіт, Ромі та CasinoGuru,

Коротке оновлення з мого боку після мого останнього допису. Представник Hunnyplay погрожував мені, що якщо я продовжу публікувати повідомлення в соціальних мережах, вони закриють мій обліковий запис і перенаправлять мене до служби підтримки електронною поштою. Тож я деякий час мовчав. Однак, оскільки я не отримав жодних коштів або не бачив жодного прогресу у своєму виведенні коштів, я вирішив знову поговорити про це. Я розглядаю можливість відкликання своїх повідомлень лише після отримання повної виплати. Після мого останнього повідомлення я також зв’язався з ще двома іншими особами, які чекали на відкликання в подібній ситуації.


Я отримав стільки дурниць від VIP-менеджера та їхніх модераторів. Їхній модератор навіть запропонував повернути кошти на мій баланс, щоб я міг продовжити гру.

file

15 січня вони зв'язалися зі мною, щоб видалити мої відгуки про CasinoGuru. Чого я, очевидно, не робив. Вони сказали мені, що кілька дописів з мого облікового запису сильно вплинули на доходи їхнього бізнесу, аж до того, що вони не можуть мені виплатити гроші. Вони стверджують, що для цього їм потрібні нові доходи, що мені здається смішним. Якщо вони не можуть заплатити мені, як вони планують платити своїм новим клієнтам?

filefile

Мені сказали, що Hunnyplay зв’язався з представником CasinoGuru, але, на мою думку, вони тут не для того, щоб вирішити проблему — вони тут, щоб очистити репутацію свого казино. Я навіть бачив, що вони зв’язалися з CasinoGuru, щоб видалити скаргу Канара. Я знаю його ситуацію, і вони затримували його кошти так довго, що він упав у відчай і втратив їх.

Як бачите, Hunnyplay використовує різні тактики, щоб змусити вас продовжити гру, що зрештою призводить до втрат, тож їм не потрібно платити вам. Єдині обіцянки, які вони дають, порожні, і після семи місяців очікування (з липня 2024 року) я отримав лише трохи більше 10% своєї суми зняття.



Автоматичний переклад.
nivekrellim8

Lmao, що ти хочеш цим натякнути?

Я жодним чином не пов’язаний із Hunnyplay, окрім того, що я був користувачем і мав хороші враження від них. Тож якщо ви хочете подати на мене до суду за це, продовжуйте, лол.


І що ви взагалі маєте на увазі під «ти знаєш, хто я», і що я «окремі погані люди», і що таке «кажи речі за схемами 2 або 3»? Ваш пост знову не має абсолютно жодного сенсу, що змушує мене вважати, що це або психічна нестабільність, або недосипання.


Подумайте про те, щоб кинути азартні ігри в Інтернеті, це, очевидно, не корисно для вашого (психічного) здоров’я.

Автоматичний переклад.

Оновлення на Hunnyplay. Оскільки я не можу повторно відкрити свою скаргу.

Через 4 місяці ми отримали лише 10% від нашого зняття та все ще чекаємо на решту. Я спілкуюся з трьома іншими людьми, які відчувають таку саму проблему. Тим часом дані мережі показують, що нові гравці отримують гроші без проблем. Ми також не отримуємо відповіді від VIP-менеджера. Я вважаю, що більше немає виправдань чи причин затримувати наші кошти, тому вони просто ігнорують нас.



Автоматичний переклад.

Це правильно, я перевірив це за допомогою нового облікового запису. Він заплатив мені 50 доларів без проблем.

Отже, здається, вони виплачують нові рахунки, але все ще затримують ваші кошти. Є оновлення?

Автоматичний переклад.

Привіт, Ромі та CasinoGuru,

Коротке оновлення з мого боку після мого останнього допису. Представник Hunnyplay погрожував мені, що якщо я продовжу публікувати повідомлення в соціальних мережах, вони закриють мій обліковий запис і перенаправлять мене до служби підтримки електронною поштою. Тож я деякий час мовчав. Однак, оскільки я не отримав жодних коштів або не бачив жодного прогресу у своєму виведенні коштів, я вирішив знову поговорити про це. Я розглядаю можливість відкликання своїх повідомлень лише після отримання повної виплати. Після мого останнього повідомлення я також зв’язався з ще двома іншими особами, які чекали на відкликання в подібній ситуації.


Я отримав стільки дурниць від VIP-менеджера та їхніх модераторів. Їхній модератор навіть запропонував повернути кошти на мій баланс, щоб я міг продовжити гру.

file

15 січня вони зв'язалися зі мною, щоб видалити мої відгуки про CasinoGuru. Чого я, очевидно, не робив. Вони сказали мені, що кілька дописів з мого облікового запису сильно вплинули на доходи їхнього бізнесу, аж до того, що вони не можуть мені виплатити гроші. Вони стверджують, що для цього їм потрібні нові доходи, що мені здається смішним. Якщо вони не можуть заплатити мені, як вони планують платити своїм новим клієнтам?

filefile

Мені сказали, що Hunnyplay зв’язався з представником CasinoGuru, але, на мою думку, вони тут не для того, щоб вирішити проблему — вони тут, щоб очистити репутацію свого казино. Я навіть бачив, що вони зв’язалися з CasinoGuru, щоб видалити скаргу Канара. Я знаю його ситуацію, і вони затримували його кошти так довго, що він упав у відчай і втратив їх.

Як бачите, Hunnyplay використовує різні тактики, щоб змусити вас продовжити гру, що зрештою призводить до втрат, тож їм не потрібно платити вам. Єдині обіцянки, які вони дають, порожні, і після семи місяців очікування (з липня 2024 року) я отримав лише трохи більше 10% своєї суми зняття.



Автоматичний переклад.

Дякуємо за це оновлення, хоча воно не дуже позитивне для вас у вашій довгій боротьбі.

Мені дуже шкода, що вам доводиться відчувати це знову і знову.

Ці тактики дійсно не дуже гарні, і це багато говорить про казино. Я сподіваюся, що багато наших користувачів прочитають цю інформацію, щоб бути в курсі.

Я продовжуватиму тримати за вас кулаки; це найменше, що я можу зробити в цій ситуації.🤞

Автоматичний переклад.
Romi

Так, Hunnyplay сказав мені, що вони зв’язалися з CasinoGuru, щоб відновити це, але я думаю, що це була просто брехня. Що мене не здивувало б, виходячи з минулих розмов.

Після цього повідомлення мене також проігнорували, оскільки сказали, що оновлення буде надано протягом 2 тижнів.

Коли CasinoGuru вносить казино в чорний список? Тому що я думаю, що в моєму випадку мене точно обманули.

Змінено
Автоматичний переклад.
noviesol

Чесно кажучи, я не знаю про будь-які повідомлення з боку цього казино.

А коли йдеться про внесення казино до чорного списку, ми вважаємо за краще залишити їх на нашому веб-сайті, щоб усі бачили та мали змогу прочитати огляд. Таким чином, це більш інформативно, і люди можуть зробити свій вибір, і якщо вони бачать, що індекс безпеки дійсно низький, як тут , вони можуть уникати таких казино.

Змінено
Автоматичний переклад.

Слухайте і слухайте уважно, я нікого з вас не знаю і мені байдуже знати. Я прийшов сюди, щоб поділитися своїм досвідом роботи з цим лайновим шахрайським казино, це не означає, що ви, на жаль, поставлені в таке ж становище, як і я це казино має проблеми зі мною, можливо, з інших казино, що є правдою, тому вони всіляко попереджають про мене через мої проблеми з іншими онлайн-казино. Суть у тому, що це betfury було одним із перших казино, у яких я майже багато грав онлайн, справа в тому, що вони почали цю проблему, тому що я намагався поговорити з ними про свою ситуацію та несправедливий ігровий процес, який я офіційно переглядав на відео кілька разів упродовж кількох сеансів, і мені стало цікаво про мій ігровий процес у минулому, тож я переглядав ці відео знову і знову й помітив, що з багатьох відео, і це з реальними живими кадрами гри, платформа не зараховувала мені мої суми виграє лише за рахунок моїх коштів, тож я намагався поділитися з ними цими моментами та поговорити з ними, і тоді мій ігровий процес і все погіршилися затримки, зависання ігрового процесу, завантаження, блокування в чаті користувача та чаті підтримки в реальному часі, і тепер це було трохи час відтоді, як вони заблокували мені технічну підтримку електронною поштою, але вони все ще окрім мого депозиту та щасливо приймають все це з тими самими помилками з моєї гри, зависання, викинутий з платформи, не можу входити в систему годинами кілька разів на дні, і я думаю про те, що на платформі є великі кошти, також вони зламали мою електронну пошту, і вони сказали, що я не можу змінити свою електронну пошту, прикріплену до цього облікового запису, але отримати це інше, де дозволено, але я не був дозволено, і я мав 2fa-автентифікатор Google, прикріплений до мого логіна, і знімав кошти, і не міг отримати доступ більше року з коштами на обліковому записі, тоді все сталося важко. Нарешті я повернувся на платформу та не минуло й тижня, і я знову не міг отримати до нього доступ, тож на даний момент я не можу повернутися до цього облікового запису через 4 роки, і hi vip-акаунт поговорив із босом, і він не поважав мене, кажучи, що наші ігри чесно, немає способу, і в мене були технічні засоби. Це сертифіковані технічні спеціалісти monitor.my.internet Wi-Fi та betfury було так багато зловмисного програмного забезпечення, що жалюгідно, вони шахрайство, але ви ще не зрозуміли, яку тактику вони все одно використовують, щоб повернутися до теми, де я зараз стою, мені неможливо Депозити в будь-якому онлайн-казино більше не в Каракасі, головним чином тому, що всі вони націлилися на мене, і там просто крадуть мої кошти. Сумніваюся, що більшість онлайн-казино є шахрайством, особливо в морях Каракау та Великобританії, тепер я знаю правду та які докази я маю, і мої адвокати дають мені великі пальці вгору щодо подання кримінальних звинувачень та позовів проти 6 відомих казино-шахраїв. Я не кажу, що вони є шахрайство всіх або будь-кого з вас, але я впевнений, що вони націлилися на мене та вкрали багато в мене, і, як кажуть, не дивіться на ці шість казино сума, яку я програв, становить близько 130 тисяч @betfury, @metawin @metaspin @hunnyplay @bc game @luckybird.io. удачі, і я пропоную всім вам двері і ще раз подумати, коли настане час зробити депозит, і що стосується того, як ви це називаєте, якому більше нічого сказати, то явно у вас проблеми зі мною через усі коментарі та бла-бла-бла коментарі, я тут не для драми, дурниці, війни та неповаги, а також для того, щоб ходити туди-сюди чи засуджувати інших. Я тут, щоб поділитися своїм справжнім досвідом із цими онлайн-казино та дозволити людям Знайте, що я пережив під час свого перебування на цих платформах, злюсь і думай про своє!!! І перестань намагатися бути тим, до чого ти не ступаєш, і зрозумій мету та значення моєї присутності. Тепер, коли я маю фрагмент того, що потрібно, ahareni точно не повернеться, байдуже, що тут поділено, байдуже, що хтось має вам сказати не має значення!! І якщо ви хочете поширювати більше чуток і пропаганди idgaf, це ваша проблема, а не моя, я виходжу з миром, бажаю всім удачі та здорового життя, благословить Бог

Автоматичний переклад.
nivekrellim8

Незважаючи на те, що я не впевнений, до кого ви адресували цей пост, звісно, ​​не варто отримувати тут неповагу.

Ось чому завжди краще використовувати кнопку «відповісти», коли ви хочете написати комусь конкретному, знаєте.

У будь-якому випадку ми, звичайно, бажаємо вам усього найкращого, і сподіваємося, що ви зможете вирішити все, що вам потрібно.

Автоматичний переклад.

Привіт, команда CasinoGuru,


На сторінці огляду Hunnyplay вказано, що власником є ​​Alchemy Games NV, якою керує Ecorpp Management BV. Однак чи перевірив CasinoGuru точність цієї заяви, чи це просто самопроголошена заява Hunnyplay? Моє дослідження не виявило жодних доказів зв’язку з Alchemy Games NV. Крім того, це твердження з’являється виключно на веб-сайті Hunnyplay разом із органом ліцензування, який, за словами CasinoGuru, не працює з листопада 2024 року.

https://casinoguru-en.com/licensing-authorities/curacao-license-3

Ecorpp Management також має репутацію сумнівного довірчого офісу. Ці довірчі офіси допомагають нелегальним онлайн-казино приховувати їхні фінансові доходи та особи їхніх власників. Роблячи це, вони сприяють ухиленню від сплати податків і відмиванню грошей. Я включив посилання (голландською), яке пояснює, як ці довірчі офіси дозволяють незаконним казино та їхнім власникам продовжувати вести свій бізнес.

https://knipselkrant-curacao.com/koninkrijksbelangen-blog-malafide-trustbazen/

Якщо Alchemy Games NV справді є власником Hunnyplay, я вивчу юридичні можливості, оскільки це забезпечить організацію, проти якої можна порушити справу. Однак, якщо моє дослідження правильне, Hunnyplay, ймовірно, працює за незаконною угодою про субліцензування, якій сприяє цей довірчий офіс, а власник Hunnyplay сам є бенефіціарним власником.


Мені цікаво, чи хтось із CasinoGuru перевірив факти цих заяв на веб-сайті казино чи має якісь відомості про це.

Автоматичний переклад.
1...6 7 8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого