ФорумКазиноHeaps O Wins Casino - загальне обговорення

Heaps O Wins Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від edwardelwood2840
|
12479 переглядів 83 відповідей |
|
1...3 4 5
Додати публікацію
armcmullen2
9 міс. тому

Я бачу, що це починає ставати незручним. Я розумію, що чат не несе відповідальності за ваші гроші, і фінансовий відділ має вирішити цю ситуацію. Я також бачу електронний лист, але не знаю, як воно вийде, якщо ви чекали з кінця листопада. Єдиним позитивним моментом є те, що казино все ще намагається спілкуватися з вами та заспокоїти вас.

Вибачте, але в цьому випадку ми просто повинні почекати і подивитися, як розвиватиметься вся ситуація. Казино ще не відповіло на скаргу, що теж не є хорошим знаком, але ще нічого не втрачено.

Сподіваюся, все вирішиться і ви отримаєте свої гроші.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Чи можемо ми отримати знижений рейтинг на Heaps O Wins? Він все ще має оцінку 6,5, а має бути 3,0 або нижче, враховуючи всі проблеми з виплатами. Це вводить в оману нових гравців, яким слід уникати цього казино.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Чи можемо ми отримати знижений рейтинг на Heaps O Wins? Він все ще має оцінку 6,5, а має бути 3,0 або нижче, враховуючи всі проблеми з виплатами. Це вводить в оману нових гравців, яким слід уникати цього казино.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

так Я помітив, що тут є досить багато казино, які, ЯВНО, не повинні мати такий рейтинг, як вони.

Автоматичний переклад.
Corona42
8 міс. тому

Ви знаєте, що ми не враховуємо швидкість виведення коштів як частину індексу безпеки, отже, такий розрахунок зробити не можна. Занадто багато змінних. Однак це частина оцінки відгуків користувачів:

file

Додаткова інформація щодо індексу безпеки тут 👈

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

так Я помітив, що тут є досить багато казино, які, ЯВНО, не повинні мати такий рейтинг, як вони.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Індекс безпеки - це дуже складне число, яке не може відповідати думкам інших. Скажімо, що думки не мають правильної математичної цінності.

Будь ласка, майте на увазі, що ми завжди радимо гравцям враховувати не лише індекс безпеки, але також оцінку користувачів і розділ скарг. Лише оцінивши всі ці фрагменти, картина стане більш конкретною.

Дізнайтеся більше тут:

https://casino.guru/our-casino-reviews 👈

Я точно розумію суть; на жаль, наші програмісти не знайшли способу підрахувати кожну окрему думку в... Я б сказав, що це неможливо.


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Індекс безпеки - це дуже складне число, яке не може відповідати думкам інших. Скажімо, що думки не мають правильної математичної цінності.

Будь ласка, майте на увазі, що ми завжди радимо гравцям враховувати не лише індекс безпеки, але також оцінку користувачів і розділ скарг. Лише оцінивши всі ці фрагменти, картина стане більш конкретною.

Дізнайтеся більше тут:

https://casino.guru/our-casino-reviews 👈

Я точно розумію суть; на жаль, наші програмісти не знайшли способу підрахувати кожну окрему думку в... Я б сказав, що це неможливо.


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Але якщо Кожен. неодружений. Думка стверджує, що казино жахливе..... що дає "згаданому" казино такий високий рейтинг??

Автоматичний переклад.
angel47usa
8 міс. тому

Ви сказали, що: думка. Як би ви призначили цінність думки? Індекс безпеки – це складний розрахунок, коли ми використовуємо лише перевірену інформацію та цифри. Чесно кажучи, думки та відгуки користувачів не завжди точні. Таким чином, відгуки користувачів накопичуються окремо.

Щиро кажучи, гравці зазвичай сприймають гарний досвід як належне, тоді як кожна неприємна ситуація («Ой, я нічого не виграв!») призводить до перегляду з низьким рейтингом.

Якщо вам здебільшого бракує позитивних відгуків, несправедливо розглядати лише неперевірені негативні вібрації.

Таким чином, ми тримаємо оцінку користувача окремо від індексу безпеки.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я підтримую це питання. Я вважаю, що отримання гравцями грошей має бути найважливішим у казино! Я чекав чотири місяці, чесно кажучи, я більше не чекаю, вони забрали мої гроші, я просто хочу, щоб інші знали, що це казино є шахрайством і ви не отримаєте своїх грошей, якщо вам пощастить виграти, і це факти, а не думки, подивіться, скільки тут говорять те саме! Купи виграшів слід перейменувати в купи шахраїв!

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
BodaCc0081
8 міс. тому

І ми дуже цінуємо ваші зусилля.

Кожен гравець може переглянути нерозглянуту скаргу . Казино було «винагороджено» чорними балами за ігнорування ваших проблем. Саме тому, що вам не заплатили. Отже, між думкою та фактом є різниця.

Це вимірний шлях, який ми вирішили піти, коли створювали інституцію індексу безпеки та центру вирішення проблем.

Таким чином, ми постійно заохочуємо всіх гравців подавати скаргу кожного разу, коли вони відчувають, що потрібно щось зробити; інакше це просто повідомлення. Якою б важливою не була така публікація для активних або навіть пасивних учасників форуму, вона просто не має прямого впливу на індекс безпеки.


Однак я розумію вашу думку.


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я не знаю, що сказати про Heaps-o-garbage. Нашому Гуру тут потрібно знизити індекс безпеки. Я думаю, зараз він знизився до 6,1. Вони зроблять усе від них залежне, щоб не платити переможцям. Тож рівень безпеки має бути набагато нижчим. Необхідно додати більше ваги процесам виплат. Я можу грати лише в 2 або 3 казино в США з впевненістю, що мені заплатять. На моєму досвіді запит на виплату був скасований, а я нічого не знаю про скасування. Немає причин для відмови. Тож служба підтримки каже мені, що я маю зробити ще один запит. Вчений-ракетник. Звичайно, я знаю. Знову запустіть годинник виплат. Я вже чекав 8 днів на запит, який був відхилений. Там ніколи не було сказано, що відхилено. Мені ніколи не надсилали електронних листів чи будь-яких повідомлень. Жахливо. Я хочу приєднатися до цієї теми, щоб повідомити вам, що вони грають із вашими виплатами. Їх не хвилює ваш виграш. Особливо, якщо це криптодепозит і крипто зняття. Якщо криптовалюта зростає, як зараз BTC, більшість УСІХ казино не платитимуть вам під час зростання. Обережно. Вони сидять на своїй криптовалюті, щоб отримати прибуток. Купи-о-Гарбадж практики, які обманюють роботу. Я йду.

Автоматичний переклад.
brmasucci
7 міс. тому

Привіт, ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів. Однак, якщо вам неодноразово відхиляли відкликання без будь-якої причини, і те саме повторюється, я рекомендую вам подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти. Важливо, щоб ви не втратили свої гроші, поки ми не спробуємо допомогти.

У мене є ще одне елементарне запитання. Ви вже підтвердили свій обліковий запис тут?


Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Так. Я завершив перевірку в день свого запиту на зняття коштів.

Автоматичний переклад.
brmasucci
7 міс. тому

Потім я порекомендував, що б я зробив на вашому місці, оскільки ви не маєте жодних причин, чому ваше відкликання досі відхилено. Але ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів. Як ви думаєте, ви дасте їм трохи часу чи подасте скаргу? 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Це жахливо, що у них є мій банк, з яким я граю. Тож у мене будуть треті вихідні, і ви знаєте, що ці казино роблять це навмисно. Протягом вихідних виплати не оброблялися. Це правило також є ще однією тактикою зволікання. Подібно до того ж, вони планують не виплачувати криптовалюту, тому що я вважаю, що вони заробляють на цьому ще один хороший прибуток, оскільки легко просто тримати всю криптовалюту, що надходить, не виплачуйте криптовалюту, доки криптовалюта (BTC) не почне зростати уповільнити, продати за найвищою ціною та отримати прибуток. Тоді, можливо, подумайте про виплату. Ці хлопці навіть домовилися не дозволяти мені переглядати повідомлення. Каже, що у мене 10 повідомлень, але потім у повідомленнях я не бачу повідомлень. Як ви думаєте, куди вони надіслали повідомлення про відхилення/відмову в моєму запиті на виплату? Ймовірно. Коли я повідомляю їм, що не можу читати повідомлення, служба підтримки дає «надішліть мені знімок екрана» (ще одна тактика затримки), спробуйте інший браузер, спробуйте іншу платформу тощо. Вони хибні.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Мені смішно, що Heaps O Wins щойно змінили своє доменне ім’я з heapsofwins.com на heapsofwins.net. Ймовірно, щоб вони могли уникати електронних листів про статуси платежів. Сектор 777 і цифри 7 зробили те саме. Тепер це адреси .info.

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
Corona42
7 міс. тому

Але heapsofwins не змінили домен своєї електронної адреси. досі support@heapsofwins.com . Все одно не має значення. Вони мені не відповідають.

Я також не знаю, як перевірити статус свого вилучення. Я можу знайти запит на зняття, лише якщо пройду інше зняття. Потім я бачу свій поточний запит на зняття коштів, але вони ніколи не ставлять там статус. Ніколи, ніколи я та мої друзі більше там не гратимемо.


Автоматичний переклад.
brmasucci
7 міс. тому

Так, тепер я це бачу. Ці клоуни винні мені 2300 доларів США. Я буду продовжувати переслідувати їх, поки не отримаю свої гроші.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Шкода, що Corona42. Я лише припускаю на основі свого досвіду, але я думаю, що багато з цих готових онлайн-казино можуть дозволити собі найняти своїх платіжних процесорів лише для процесу виплат один або два рази на місяць. Довге речення. Але знову ж таки, я припускаю, що вам навіть не потрібно використовувати платник. Я надто багато думаю про це, як бачите. Просто моторошні ідіоти.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Це жахливо, що у них є мій банк, з яким я граю. Тож у мене будуть треті вихідні, і ви знаєте, що ці казино роблять це навмисно. Протягом вихідних виплати не оброблялися. Це правило також є ще однією тактикою зволікання. Подібно до того ж, вони планують не виплачувати криптовалюту, тому що я вважаю, що вони заробляють на цьому ще один хороший прибуток, оскільки легко просто тримати всю криптовалюту, що надходить, не виплачуйте криптовалюту, доки криптовалюта (BTC) не почне зростати уповільнити, продати за найвищою ціною та отримати прибуток. Тоді, можливо, подумайте про виплату. Ці хлопці навіть домовилися не дозволяти мені переглядати повідомлення. Каже, що у мене 10 повідомлень, але потім у повідомленнях я не бачу повідомлень. Як ви думаєте, куди вони надіслали повідомлення про відхилення/відмову в моєму запиті на виплату? Ймовірно. Коли я повідомляю їм, що не можу читати повідомлення, служба підтримки дає «надішліть мені знімок екрана» (ще одна тактика затримки), спробуйте інший браузер, спробуйте іншу платформу тощо. Вони хибні.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Тому я запропонував подати скаргу. Якщо у казино є тільки виправдання, і ви чекаєте виведення більше 14 днів, то чекати нема чого. Наша команда спробує вам допомогти.

Я бачу, що він все ще на тій самій стадії, і нічого не змінилося, тому я б, мабуть, не чекав більше, якщо це вже згадані 14 днів.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

як зв'язатися з центральною системою диспутів

чому ви не даєте мені інформацію

у powsting ця розмова була в прямому ефірі

як зв'язатися з центральною системою диспутів


Привіт

Будь ласка, допоможіть мені зрозуміти вашу стурбованість, можете розповісти мені про це більше?

Привіт

у мене суперечка


Дозвольте мені дізнатися вашу суперечку

я хочу свій виграш


Нам шкода, але ваше майбутнє вилучення буде відхилено, оскільки ви викупили кілька безкоштовних фішок поспіль. Майте на увазі, що казино дозволяє реєструвати одну безкоштовну фішку та лише одну безкоштовну фішку після кожного депозиту. Щоб грати на реальні гроші, наступною транзакцією на вашому рахунку має бути депозит.

ні, я відповів на ваше запрошення електронною поштою

я тільки сьогодні відкрив рахунок

і використав одну промо

як зв'язатися з центральною системою диспутів

у вас навіть немає системи розгляду суперечок


Ми цінуємо ваш інтерес до гри в нашому казино та хочемо повідомити вам, що наші послуги підтримки, а також багато інших переваг, в основному зарезервовані для наших гравців, які роблять депозит.


Тим часом цю розмову буде закрито.


Ми хотіли б повторно запросити вас у службу підтримки після вашого початкового депозиту, де ми будемо раді знайти вам чудовий бонус або відповісти на будь-які ваші запитання, пов’язані з грою в нашому казино.


Дякуємо за розуміння та бажаємо вам чудового дня.

Автоматичний переклад.
1...3 4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого