як зв'язатися з центральною системою диспутів
чому ви не даєте мені інформацію
у powsting ця розмова була в прямому ефірі
як зв'язатися з центральною системою диспутів
Привіт
Будь ласка, допоможіть мені зрозуміти вашу стурбованість, можете розповісти мені про це більше?
Привіт
у мене суперечка
Дозвольте мені дізнатися вашу суперечку
я хочу свій виграш
Нам шкода, але ваше майбутнє вилучення буде відхилено, оскільки ви викупили кілька безкоштовних фішок поспіль. Майте на увазі, що казино дозволяє реєструвати одну безкоштовну фішку та лише одну безкоштовну фішку після кожного депозиту. Щоб грати на реальні гроші, наступною транзакцією на вашому рахунку має бути депозит.
ні, я відповів на ваше запрошення електронною поштою
я тільки сьогодні відкрив рахунок
і використав одну промо
як зв'язатися з центральною системою диспутів
у вас навіть немає системи розгляду суперечок
Ми цінуємо ваш інтерес до гри в нашому казино та хочемо повідомити вам, що наші послуги підтримки, а також багато інших переваг, в основному зарезервовані для наших гравців, які роблять депозит.
Тим часом цю розмову буде закрито.
Ми хотіли б повторно запросити вас у службу підтримки після вашого початкового депозиту, де ми будемо раді знайти вам чудовий бонус або відповісти на будь-які ваші запитання, пов’язані з грою в нашому казино.
Дякуємо за розуміння та бажаємо вам чудового дня.
how do i contact the central dispute system
why wont you give me the info
in powsting this conveersation were live
how do i contact the central dispute system
Hello
Please help me understand your concern, can you tell me more about it?
hi
i have a dispute
May I know your dispute please
i want my winnings
We're sorry but your future withdrawal will be denied because you have redeemed multiple free chips in a row. Keep in mind that the casino allows one sign up free chip and only one free chip after every deposit. To play for real money, the next transaction in your account needs to be a deposit.
no i responded to your emaail invitation
i just opened the account today
and used one promo
how do i contact the central dispute system
you dont even have a dispute system do you
We appreciate your interest playing in our casino and would like to let you know that our support services, as well as many other benefits, are mainly reserved for our depositing players.
In the meantime, this conversation will be closed.
We would like to re-invite you to support after your initial deposit where we 'll be happy to find you an awesome match bonus or answer any of your questions related to playing in our casino.
Thank you for your understanding and we wish you a fabulous day ahead.
Автоматичний переклад.