2 р. тому
Тут ви можете обговорити Happy Hugo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Незважаючи на рейтинг казино , чому ви так думаєте?
Поділіться подробицями, бо можливо ситуацію легко вирішити.
Despite the casino's rating, what makes you think that please?
Share more details, because maybe the situation can be easily solved.
Внесений депозит також був знятий з рахунку, але жодних грошей не було зараховано. Через 72 години було сказано, що гроші будуть зараховані на мій рахунок або рахунок. Ні того, ні іншого не сталося, тепер вони хочуть від мене список транзакцій. Оскільки це був лише 20 євро, я сказав їм залишити гроші та закрити мій рахунок. Що, звичайно, працює лише через електронну пошту.
Тримайтеся подалі від казино. Крім застави, це була дорога і дуже коротка розвага.
Deposit made, was also deducted from the account, but never received any money credited. It said after 72h that money would be credited to my account or account. Neither happened, now they want a list of transactions from me. Since it was only a €20 deposit, I told them to keep the money and close my account. Which of course only works via email.
Stay away from the casino. Apart from the deposit, it was an expensive and very short fun.
Einzahlung getätigt, wurde auch vom Konto abgebucht, jedoch nie Geld gutgeschrieben bekommen. Es hieß nach 72h würde dass Geld auf meinem Konto oder Account gutgeschrieben werden. Beides ist nicht passiert, nun wollen die eine Liste von Transaktionen von mir haben. Da es sich nur um eine 20€ Einzahlung handelt, hab ich denen gesagt die sollen das Geld behalten und Mein Konto schließen. Was natürlich auch nur via email geht.
Finger weg von dem Casino. War abgesehen von der Einzahlung ein teuerer und sehr kurzer Spaß.
Це просто погано...
Дякуємо, що знайшли час поділитися своїм досвідом!
Не могли б ви просто додати, який спосіб оплати ви використовували?
That's just bad...
Thank you for taking the time to share your experience!
Could you just add what payment option you used, please?
Привіт Радка,
оплата була здійснена за допомогою кредитної або дебетової картки. Отримав сповіщення про прямий дебет від свого банку після завершення платежу. Метод використовувався раніше і, на жаль, пізніше, успішно в цьому казино.
Шкода, що в цій галузі так багато чорних овець. Тому моя терпимість до поганого обслуговування більше не існує. Особливо з точки зору оплати та подальшої обробки з боку казино, мені доводилося робити це кілька разів за минулий рік.
Hello Radka,
the payment was made via credit card or debit card. Received a direct debit notification from my bank after completing the payment. The method was used before and unfortunately again afterwards, successfully in this casino.
It's a pity that there are so many black sheep in this industry. My tolerance for bad service is therefore no longer existent. Especially in terms of payment and the subsequent handling by the casino, I have had to make this experience several times in the past year.
Hallo Radka,
die Zahlung wurde via Kreditkarte bzw. Debitkarte durchgeführt. Habe direkt nach Abschluss der Zahlung eine Benachrichtigung über die Abbuchung von meiner Bank erhalten. Die Methode wurde davor und leider nochmal danach, erfolgreich in diesem Casino verwendet.
Es ist schade, dass sich soviel schwarze Schafe in dieser Industrie herumtreiben. Meine Toleranz gegenüber schlechten Service ist daher nicht mehr existent. Gerade in Sachen Zahlung und der anschließenden Handhabung seitens des Casinos habe ich im vergangenen Jahr mehrmals diese Erfahrung machen müssen.
Добре сказано - будь-який додатковий коментар з мого боку буде непотрібним.
Бажаю тобі вдалого дня!
Well said - any additional comment from my side would be unnecessary.
I wish you a lucky day!
Згідно з нашою останньою інформацією від афілійованих осіб, казино має бути закрито. Однак я також потрапив на сайт, тому дякую за деталі, і я передам їх нашій групі обробки даних, яка розгляне це та оновить нову інформацію про казино.
У будь-якому випадку, чи був у вас досвід роботи з цим казино? Якщо так, чи можете ви повідомити нам, що це таке?
According to our latest information from affiliates, the casino should be closed. However, I also got to the site, so thank you for the details and I will pass them on to our data team who will look into it and update the new casino info.
Anyway, have you had any experience with this casino ? If so, can you let us know what it is.
Привіт, ні, тоді краще б я не платив. lg
Hello, no, I better not have paid in then. lg
hallo, nein ich habe dann besser nicht einbezahlt. lg
Привіт.
Вважаю розумним, незважаючи на питання про доступність, хотів би зазначити, що казино було «закрито» з низьким індексом безпеки - варто згадати,..
Hello.
I think it's wise, despite the question of accessibility, I'd like to point out that the casino was "closed" with a low safety index - it's worth mentioning,..
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.