ФорумКазиноHappy Hugo Casino - загальне обговорення

Happy Hugo Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Radka
|
2853 переглядів 10 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Happy Hugo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Опубліковано Radka видалено
1 рік тому

Hello Das Happy Hugo не хоче виплачувати мій виграш!

Автоматичний переклад.
can_fuerlinger
1 рік тому

Незважаючи на рейтинг казино , чому ви так думаєте?

Поділіться подробицями, бо можливо ситуацію легко вирішити.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Внесений депозит також був знятий з рахунку, але жодних грошей не було зараховано. Через 72 години було сказано, що гроші будуть зараховані на мій рахунок або рахунок. Ні того, ні іншого не сталося, тепер вони хочуть від мене список транзакцій. Оскільки це був лише 20 євро, я сказав їм залишити гроші та закрити мій рахунок. Що, звичайно, працює лише через електронну пошту.


Тримайтеся подалі від казино. Крім застави, це була дорога і дуже коротка розвага.

Автоматичний переклад.
ScamFever
1 рік тому

Це просто погано...

Дякуємо, що знайшли час поділитися своїм досвідом!

Не могли б ви просто додати, який спосіб оплати ви використовували?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка,


оплата була здійснена за допомогою кредитної або дебетової картки. Отримав сповіщення про прямий дебет від свого банку після завершення платежу. Метод використовувався раніше і, на жаль, пізніше, успішно в цьому казино.


Шкода, що в цій галузі так багато чорних овець. Тому моя терпимість до поганого обслуговування більше не існує. Особливо з точки зору оплати та подальшої обробки з боку казино, мені доводилося робити це кілька разів за минулий рік.

Автоматичний переклад.
ScamFever
1 рік тому

Добре сказано - будь-який додатковий коментар з мого боку буде непотрібним.

Бажаю тобі вдалого дня!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file щойно ввійшов. Я отримав електронний лист із бонусом. ти кажеш, що закрито. Дякую


Автоматичний переклад.
franztheuerw
1 рік тому

Згідно з нашою останньою інформацією від афілійованих осіб, казино має бути закрито. Однак я також потрапив на сайт, тому дякую за деталі, і я передам їх нашій групі обробки даних, яка розгляне це та оновить нову інформацію про казино.

У будь-якому випадку, чи був у вас досвід роботи з цим казино? Якщо так, чи можете ви повідомити нам, що це таке?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт, ні, тоді краще б я не платив. lg

Автоматичний переклад.
franztheuerw
1 рік тому

Привіт.

Вважаю розумним, незважаючи на питання про доступність, хотів би зазначити, що казино було «закрито» з низьким індексом безпеки - варто згадати,..

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого