6 міс. тому
Тут ви можете обговорити GoralBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
було сказано, що вступний внесок для турніру з призом за перше місце в 200 євро становить 500 євро!
Це казино було створено з метою пограбування грошей у користувачів, які зробили операційні помилки?
it said the entry fee for a tournament with a first place prize of 200€ is 500€!
Was this casino created for the purpose of robbing money from users who made operational errors?
Привіт, мені здається, що це досить гачок, і я б не брав участі в такому турнірі. Сподіваюся, ви зробили те саме. Чи пробували ви зв'язатися з живим чатом, щоб перевірити, чи справді ви все правильно зрозуміли та яка мета всього цього? Можливо, вам не дадуть відповіді, але було б непогано знати, чому це в принципі так незручно.
Збираєшся спробувати?
Hi, it seems like quite a hook to me and I wouldn't enter such a tournament. I hope you did the same. Have you tried contacting the live chat to see if you really got it right and what is the purpose of this whole thing ? It's possible that they might not answer you, but it would be good to know why it's basically so inconvenient.
Are you going to try it ?
Я думаю, що вони вже внесли зміни, я думаю, це була помилка, я продовжую грати, і наразі я цим задоволений...
I think they've already made the change, I guess it was a bug, I keep playing and for now I'm happy with it...
Credo che hanno già fatto il cambiamento, immagino sia stato un bug, continuo a giocare e per ora mi ci trovo bene...
Що ж, я радий, що тобі подобається казино.
Але якщо я можу знати, про яку помилку ви говорите? Ви маєте на увазі щось конкретне, можливо те, що гравець до вас написав, чи йдеться про щось інше? Чи можете ви допомогти мені зрозуміти, що вам вдалося вирішити? 😊
Well, I'm glad you're enjoying the casino.
But if I may know what bug are you talking about ? Are you referring to something specific, maybe what the player before you wrote, or is it about something else ? Can you help me understand what you managed to solve ? 😊
Привіт, у моєму випадку теж не було проблем із виведенням криптовалюти на Goralbet. Це нове казино, але мені подобається інтерфейс. Сподіваюся, вони так продовжуватимуть і в майбутньому не стануть такими, як інші.
Hi, in my case too I had no problems with cryptocurrency withdrawals on Goralbet. It's a new casino but I like the interface. I hope they continue like this and don't become like others in the future.
Ciao, anche nel mio caso non ho avuto problemi con i prelievi di criptovalute su Goralbet. È un casinò nuovo ma mi piace l'interfaccia. Spero che continuino così e che non diventino come altri in futuro.
Чудово, я радий, що вам вдалося вивести гроші, і вам подобається казино. Скільки часу це зайняло, коли це було через криптовалюту? 🙂
Excellent, I'm glad you managed to withdraw and you like the casino. How long did it take when it was via crypto ? 🙂
Наразі я здійснив три зняття за допомогою криптовалют. Перший був досить швидкий, за 24 години. Другий був повільнішим, він зайняв 5 днів, а третій зараз прийшов через 4 дні.
Другий здавався трохи повільним, але я не можу скаржитися, тому що вони завжди платили мені досі.
I have made three withdrawals with cryptocurrencies so far. The first one was quite quick, in 24 hours. The second one was slower, it took 5 days, and the third one has now arrived after 4 days.
The second one seemed a little slow, but I can't complain because they have always paid me so far.
Ho fatto tre prelievi con criptovalute finora. Il primo è stato abbastanza veloce, in 24 ore. Il secondo è stato più lento, ci sono voluti 5 giorni, e il terzo mi è arrivato adesso dopo 4 giorni.
Il secondo mi è sembrato un po' lento, ma non posso lamentarmi perché finora mi hanno sempre pagato.
Я почав грати на goralbet два тижні тому, я вклав 50 євро, щоб спробувати, і мені вдалося виграти, поки я не досяг 90. Тому я зняв свій виграш і в той же день я отримав платіж на свій рахунок! Тож я вніс більшу суму на баланс, 500 євро, оскільки це йшло добре для мене, я потім використав цю суму в останні тижні, вигравши до 750 євро! Тим часом я здійснив деякі зняття, і у мене ніколи не було жодних проблем, і потроху я зміг безпечно внести до 1000/1500 євро, тому що під час зняття мені сказали, що зняття надійде через два або п’ять днів.. . Два дні тому я хотів зняти свій виграш після депозиту в розмірі близько 1500 євро, але раптом зняття не приходить у перші кілька годин, як завжди!!!
Оскільки на кону так багато виграшів, я принаймні мав би отримати свої гроші якнайшвидше, але спочатку я залишаюся порожнім два дні поспіль, а коли я звертаюся до служби підтримки, мені кажуть, що через «технічні проблеми» ( ??) Мені доведеться чекати принаймні ще 24 години, доки ще два дні!!
Чи може хтось мені допомогти??
I started playing on goralbet two weeks ago, I put in €50 to try and I managed to win until I reached 90. So I withdrew my winnings, and on the same day I received the payment in my account! So I deposited a higher amount into the balance, €500, since it was going well for me, which I then used in recent weeks, winning up to €750! I made some withdrawals in the meantime, and I never had any problems, and little by little I was able to safely deposit up to €1000/1500 because in the withdrawals they told me that the withdrawal would arrive in two or five days... Two days ago I wanted withdraw my winnings after a deposit of around €1500 and all of a sudden the withdrawal doesn't arrive in the first few hours like it always has!!!
With so many winnings at stake, at the very least I should receive my money as soon as possible, but first I am left empty for two days in a row, and when I contact support I am told that due to "technical problems" (??) I will have to wait at least another 24 hours until two more days!!
Can anyone help me??
Io ho iniziato a giocare su goralbet due settimane fa, avevo messo 50€ per provare e sono riuscito a vincere fino ad arrivare a 90. Quindi ho fatto il prelievo delle vincite, e nella stessa giornata ho ricevuto il pagamento sul conto! Quindi ho depositato al saldo una cifra più alta, 500€, dato che mi stava andando benone, che poi ho usato in queste settimane vincendo fino a 750€! Ho fatto dei prelievi nel mentre, e non ho mai avuto problemi, e man mano riuscivo a depositare con sicurezza fino a 1000/1500 € perché nei prelievi mi dicevano che il prelievo sarebbe arrivato tra due e cinque giorni... Due giorni fa volevo prelevare le mie vincite dopo un deposito di 1500 € circa e tutto ad un tratto il prelievo non arriva nelle prime ore come ha sempre fatto!!!
Con così tante vincite in ballo, come minimo dovrei ricevere quanto prima i miei soldi, invece prima rimango a secco per due giorni di fila, e quando contatto il supporto mi viene detto che per "problemi tecnici" (??) mi tocca aspettare minimo altre 24 ore fino ad altri due giorni!!
Qualcuno mi può aiutare??
Наразі я здійснив три зняття за допомогою криптовалют. Перший був досить швидкий, за 24 години. Другий був повільнішим, він зайняв 5 днів, а третій зараз прийшов через 4 дні.
Другий здавався трохи повільним, але я не можу скаржитися, тому що вони завжди платили мені досі.
I have made three withdrawals with cryptocurrencies so far. The first one was quite quick, in 24 hours. The second one was slower, it took 5 days, and the third one has now arrived after 4 days.
The second one seemed a little slow, but I can't complain because they have always paid me so far.
Ho fatto tre prelievi con criptovalute finora. Il primo è stato abbastanza veloce, in 24 ore. Il secondo è stato più lento, ci sono voluti 5 giorni, e il terzo mi è arrivato adesso dopo 4 giorni.
Il secondo mi è sembrato un po' lento, ma non posso lamentarmi perché finora mi hanno sempre pagato.
Так, це завжди найважливіше в кінці, чесно кажучи. І 5 днів - це не так вже й довго чекати, хоча я б очікував трохи швидше від виведення криптовалюти, навіть у цьому випадку можуть виникнути деякі ускладнення.
Тож я радий, що ви отримали всі 3 зняття, і сподіваюся, що у вас все буде добре. ☘️
Yes, that's always the most important thing in the end, to tell you the truth. And 5 days is not that long to wait, although I would expect a bit faster from crypto withdrawal, even in this case there may be some complications.
So I'm glad you got all 3 withdrawals and I hope you will continue to do well. ☘️
Я почав грати на goralbet два тижні тому, я вклав 50 євро, щоб спробувати, і мені вдалося виграти, поки я не досяг 90. Тому я зняв свій виграш і в той же день я отримав платіж на свій рахунок! Тож я вніс більшу суму на баланс, 500 євро, оскільки це йшло добре для мене, я потім використав цю суму в останні тижні, вигравши до 750 євро! Тим часом я здійснив деякі зняття, і у мене ніколи не було жодних проблем, і потроху я зміг безпечно внести до 1000/1500 євро, тому що під час зняття мені сказали, що зняття надійде через два або п’ять днів.. . Два дні тому я хотів зняти свій виграш після депозиту в розмірі близько 1500 євро, але раптом зняття не приходить у перші кілька годин, як завжди!!!
Оскільки на кону так багато виграшів, я принаймні мав би отримати свої гроші якнайшвидше, але спочатку я залишаюся порожнім два дні поспіль, а коли я звертаюся до служби підтримки, мені кажуть, що через «технічні проблеми» ( ??) Мені доведеться чекати принаймні ще 24 години, доки ще два дні!!
Чи може хтось мені допомогти??
I started playing on goralbet two weeks ago, I put in €50 to try and I managed to win until I reached 90. So I withdrew my winnings, and on the same day I received the payment in my account! So I deposited a higher amount into the balance, €500, since it was going well for me, which I then used in recent weeks, winning up to €750! I made some withdrawals in the meantime, and I never had any problems, and little by little I was able to safely deposit up to €1000/1500 because in the withdrawals they told me that the withdrawal would arrive in two or five days... Two days ago I wanted withdraw my winnings after a deposit of around €1500 and all of a sudden the withdrawal doesn't arrive in the first few hours like it always has!!!
With so many winnings at stake, at the very least I should receive my money as soon as possible, but first I am left empty for two days in a row, and when I contact support I am told that due to "technical problems" (??) I will have to wait at least another 24 hours until two more days!!
Can anyone help me??
Io ho iniziato a giocare su goralbet due settimane fa, avevo messo 50€ per provare e sono riuscito a vincere fino ad arrivare a 90. Quindi ho fatto il prelievo delle vincite, e nella stessa giornata ho ricevuto il pagamento sul conto! Quindi ho depositato al saldo una cifra più alta, 500€, dato che mi stava andando benone, che poi ho usato in queste settimane vincendo fino a 750€! Ho fatto dei prelievi nel mentre, e non ho mai avuto problemi, e man mano riuscivo a depositare con sicurezza fino a 1000/1500 € perché nei prelievi mi dicevano che il prelievo sarebbe arrivato tra due e cinque giorni... Due giorni fa volevo prelevare le mie vincite dopo un deposito di 1500 € circa e tutto ad un tratto il prelievo non arriva nelle prime ore come ha sempre fatto!!!
Con così tante vincite in ballo, come minimo dovrei ricevere quanto prima i miei soldi, invece prima rimango a secco per due giorni di fila, e quando contatto il supporto mi viene detto che per "problemi tecnici" (??) mi tocca aspettare minimo altre 24 ore fino ad altri due giorni!!
Qualcuno mi può aiutare??
Привіт, я б сказав, що поки немає про що турбуватися. Ви починаєте з відкликанням і кажете, що наразі всі вони прибули, тому я не ставлюсь скептично, а спробую почекати та подивитися, що станеться. Ви також зазначили, що це може зайняти до 5 днів, тому я точно наберусь терпіння.
Крім того, у казино є технічні труднощі, тож вам доведеться почекати, поки їх вирішать, і, звичайно, було б добре час від часу запитувати, як відбувається ваше виведення коштів.
Ми даємо казино 14 днів, щоб усе розібратися та надіслати гроші гравцеві. Сподіваюся, ви отримаєте це набагато раніше, а якщо ні, то ми спробуємо вам допомогти.
Як ти думаєш, ти впораєшся? 🙂
Hi, I would say there is nothing to worry about yet. You're at the beginning with the withdrawal and you say that so far they've all arrived so I wouldn't be skeptical and I would try to wait and see what happens. You also mentioned that it could take up to 5 days, so I would definitely be patient.
Also the casino has technical difficulties so you'll have to wait for that to be sorted out and of course it would be good to ask from time to time how your withdrawal is going.
We give casinos 14 days to sort everything out and send the money to the player. Hopefully you will get it much sooner and if not then we will try to help you.
Do you think you can handle it? 🙂
Гаразд, я це зроблю. Якщо ви скажете, що це займає до двох тижнів, я почекаю, навіть якщо 5 днів, рекомендованих службою підтримки, минули, і все ще нічого. Дякуємо за вашу допомогу, я повідомлю вам, якщо ситуація покращиться чи ні. ПРИВІТ
All right, I'll do that. If you say it takes up to two weeks I will wait, even if the 5 days recommended by support have passed and still nothing. Thanks for your help, I'll let you know if the situation improves or not. HI
E va bene, farò così. Se dici che servono fino a due settimane attenderò, anche se sono passati i 5 giorni consigliati dal supporto ed ancora nulla. Grazie dell'aiuto, farò risapere se la situazione migliora o no. Ciao
Чудово, я радий, звичайно, якщо нічого не зміниться, повідомте мене, і ми спробуємо вам допомогти.
Думаю, не знадобиться.
У будь-якому випадку, ви нічого нового не дізналися за ці 5 днів? 😕
Great I'm glad, of course if nothing changes let me know and we will try to help you.
I believe it won't be necessary.
Anyway, there's nothing new you've learned in these 5 days ? 😕
Привіт, Яро, нарешті гарні новини!
Минув деякий час, навіть щоб переказ з'явився в додатку банку, але гроші надійшли два дні тому! Насправді служба підтримки вказала цей відрізок часу як необхідний. Ну, для мене головне отримати зарплату, тоді не має значення, скільки це займе... до певного моменту! 🙂
У майбутньому я побачу, як проблема буде вирішена, але, здається, технічної проблеми більше немає. Я повертаюся грати, дякую за пораду!!!
Hi Jaro, finally some good news!
It took a while, even for the transfer to show up in the bank app, but the money arrived two days ago! Actually, the support had indicated this fraction of time as necessary. Well, for me the important thing is to get paid, then it doesn't matter how long it takes... up to a certain point! 🙂
In the future I will see how the issue will be resolved, but it seems that the technical problem is no longer there. I'm going back to play, thanks a lot for the advice!!!
Ciao Jaro, finalmente buone notizie!
C'è voluto un po', anche per il bonifico che si mostrasse nella app della banca, ma i soldi sono arrivati due giorni fa! Effettivamente il supporto aveva indicato questa frazione di tempo come necessaria. Beh, per me l'importante è venire pagato, poi non importa quanto ci voglia... fino ad un certo punto! 🙂
In futuro vedrò come si risolverà la questione, ma sembra che il problema tecnico non ci sia più. Torno a giocare, grazie mille dei consigli!!!
Це справді неймовірна новина!
Я дуже радий, що ви можете піти далі та/або повністю забути про проблему 😀. Ви приймаєте рішення.
У будь-якому випадку, ми цінуємо, що ви робите наш день щасливішим. Сподіваємось, у вас більше не виникне проблем. Оскільки caino, здається, вирішив проблему, чи були у вас ще якісь враження, якими варто було б поділитися? Зважаючи на те, наскільки це нове казино, я хотів би отримати користь від вашої думки. 😉
That is truly incredible news!
I am so happy you can move on and/or completely forget about the issue 😀. You make the decision.
Either way, we appreciate you making our day happier. Hopefully, you will not experience any more issues. Since the caino appears to have resolved the issue, have you had any further experiences that would be worthwhile to share? Given how new the casino is, I would like to benefit from your insights. 😉
привіт
на жаль, я думаю, що це казино-привид, немає відповіді протягом кількох днів, у підтримці живого чату ніхто ніколи не відповідає, на пошту також уже 3-4 дні немає відповіді, схоже, я втратив 2100 євро.
Вони відхилили мій ідентифікатор зняття коштів у розмірі 400 євро, посилаючись на перенесення, навіть я майже впевнений, що перекидання зроблено, але навіть не можу зробити перекидання, тому що вони більше не дозволяють мені грати в азартні ігри, ні в казино, ні в букмекерських іграх і, як я вже сказав, у казино-привиді , ніхто не відповідає з цього казино.
Hi,
unfortunately I think that this is ghost casino, no answer for days, in live chat support none ever answer, on mail also already 3-4 days no answer, looks like I lost 2100€.
They rejected my withdrawal id 400€ with excuse of rollover even I am pretty sure that rolliver is done, but even can’t make rollover cause they do not allow me to gamble anymore, not casino, not sportsbook and as I already said ghost casino, no one answer from this casino.
привіт
Це свіже казино; це завжди складно. Можливо, служба підтримки не встигає за запитами або якість насправді не дуже хороша. Я помітив такий відгук в одному відгуку користувача, де говориться, що:
«Сервіс чату дуже поганий, вони ніколи не відповідають»
Крім того, я не переконаний, що анулювати баланс/виграш через незавершені ставки є справедливим. Було б доцільніше дозволити вам робити ставки, доки вимога не буде виконана. Звичайно, це може бути більше, тому дозвольте мені спочатку поставити кілька запитань:
Ви все ще можете отримати доступ до свого облікового запису? або, можливо, як вони заборонили тобі грати? Крім того, про що була ваша остання розмова - як саме вам пояснили скасування зняття? Не соромтеся скопіювати та вставити точний текст або надати знімок екрана, якщо він є.
Чекаю подробиць; не хвилюйся
Hi!
It is a fresh casino; that's always tricky. Perhaps the support is not capable of keeping up with requests or that the quality is not actually very good. i've spotted such feedback in one user review saying that:
"Chat service is really bad they never anwser"
Additionally, I am not convinced it is fair to void the balance/winnings due to unfinished wagering. It would make more sense to let you wager until the requirement is made. Of course there could be more to it, so allow me a few questions first:
Can you still access your account? or perhps, how did they prohibit you from playing? Plus, what was your last conversation about - how precisely did they explain the voided withdrawal to you? Feel free to copy and paste the exact text or provide a screenshot if you have any.
I'll wait for the details; don't worry.
Я щойно отримав автоматичну відповідь на пошту про те, що відклик відхилено, і про звернення до служби підтримки, яка так і не відповіла. Коли я намагаюся увійти в sportsnook, системне повідомлення призупиняється. Якщо ви хочете отримати доступ до слота, ви не можете грати в азартні ігри чи щось подібне. І так, я можу ввійти, але не можу використовувати. Я б сказав, що це шахрайство
I just received autkmatic reply on mail that withdraw is rejected and to contact support who never replied. When I try to enter to sportsnook got system message stall is suspended. When want to enter to slot receive you can’t gamble or soemthing like that. And yes, i can enter but cant use. I would say that this is scam
Як на мене, це дуже невдалий результат для новоствореної компанії на ринку. Оскільки спілкування з будь-яким членом казино є важливим у таких ситуаціях, я вважаю, що було б розумно знайти їхні профілі в соціальних мережах і спробувати використовувати їх як засіб спілкування.
Підводячи підсумок, найпопулярнішим способом дій є подання скарги на це казино, якщо всі інші варіанти вичерпано. У нас є хороші шанси з’ясувати суть цієї проблеми, якщо хтось із їхньої компанії вирішить зв’язатися з нами.
Чи хотіли б ви подати ще одну скаргу?
In my opinion, this is a very unfortunate result for a newly established company in the market. Since communication with any member of the casino is essential in situations like this, I believe it would be wise to locate their social media profiles and attempt to use them as a means of communication.
To summarize, the most popular course of action is to file a complaint against this casino if all other options are exhausted. We have a good chance of finding out the merit of this issue if someone from their company chooses to get in touch with us.
Would you be interested in submitting another complaint?
З тих пір, як я подав заявку на зняття, зняття не було зроблено,
Мені повідомили, що це казино закривається.
Служба підтримки знову просить надати документи KYC, які слід було надіслати раніше.
Схоже, інша організація вже взяла на себе цю операцію та намагається незаконно отримати мою особисту інформацію.
Ever since I applied for a withdrawal, the withdrawal has not been made,
I was notified that this casino is closing.
Support is asking again for KYC documents that should have been submitted in the past.
It appears that another organization has already taken over the operation and is trying to illegally obtain my personal information.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.