ГоловнаФорумКазиноGoldhorns Casino - загальне обговорення

Goldhorns Casino - загальне обговорення

1 тиждень тому від 19neveer
|
875 переглядів 15 відповідей |
|
1 2
1 тиждень тому
Тут ви можете обговорити Goldhorns Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Опубліковано 19neveer видалено
19neveer
1 тиждень тому

привіт

Це написано у вкладці під назвою «Пояснення індексу безпеки» . Спробуйте дослідити посилання, будь ласка. Говорячи про це, вище середнього для мене не звучить так високо. Можливо, було б добре знати, що Індекс безпеки є дуже ретельним процесом, заснованим на перевірених фактах. Не соромтеся прочитати остаточний посібник, який ми підготували для таких запитань: https://casinoguru-en.com/our-casino-reviews

У будь-якому випадку, чи стикалися ви особисто з чимось несправедливим у цьому конкретному казино?

Автоматичний переклад.
19neveer
1 тиждень тому

Чи можу я запитати вас, чи виникали у вас проблеми в цьому конкретному казино?

Хочете розповісти нам щось про це?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я готовий зануритися в казино Goldhorns і, сподіваюся, виграти чудові призи. Відгуки, які я чув, багатообіцяючі, але я був би вдячний за кілька порад щодо того, як грати розумно. Будь-яка порада чи відгук будуть дуже корисними!

Автоматичний переклад.
Опубліковано 19neveer видалено
Опубліковано 19neveer видалено
Опубліковано 19neveer видалено
Опубліковано 19neveer видалено
1 тиждень тому
Опубліковано 19neveer видалено
1 тиждень тому

Отже, коли ви говорите про зняття коштів, скільки часу це займає? Щодо верифікації, тобі вдалося її пройти? 🙂

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому
Опубліковано 19neveer видалено
1 тиждень тому

Тож я б сказав, що відгуки про використання не враховуються в загальному індексі безпеки, тому що може статися, що надходитимуть хвилі фальшивих відгуків, і тому відгуки користувачів можуть бути ідеальними. Тож гравцям більше важливо побачити, який досвід мали інші гравці з казино. Звичайно, у кожного може бути різний досвід, і те, що ви описуєте, довге очікування вилучення та інші речі, безумовно, сумні і не повинні бути такими.

Автоматичний переклад.
Опубліковано 19neveer видалено
Опубліковано 19neveer видалено
1 тиждень тому
Опубліковано 19neveer видалено
1 тиждень тому

Привіт.

Як людині, яка не пов’язана з казино, мені важко розповісти про процес KYC, але я сподіваюся, що цей досвід допоможе вам зрозуміти правила, які варто принаймні прочитати. Я думаю, це може здатися грубим, але, на жаль, коли ми зводимо більшість питань до основ, першими йдуть правила.

Я дуже хочу побачити, як казино пояснює всю ситуацію в скарзі. Після цього, сподіваюся, стало зрозуміліше, чи це була погана робота підтримки, наприклад... Три тижні - це не нормальний термін.

На всякий випадок, якщо про це ще не згадувалося, Індекс безпеки вказує, наскільки ймовірно ви отримаєте всі виграші відповідно до всіх правил. Це не вказує на швидкість процесу; для цього ми рекомендуємо переглянути відгуки користувачів і форум. Я можу сказати, що неправильне розуміння значення індексу Sagety дуже поширене, тому я хотів би допомогти уникнути цього.


Автоматичний переклад.
1 тиждень тому
Опубліковано 19neveer видалено
1 тиждень тому

привіт

Ви маєте рацію. Справа в тому, що ми повинні бути впевнені на 100%, перш ніж ми зможемо звинуватити когось у публікації фальшивих розмов або фальшивих відгуків. Проте я можу підтвердити, що ці речі зростають. Отже, щоб індекс безпеки не торкався всього цього, до розрахунку індексу безпеки не включаються жодні повідомлення на форумі чи відгуки користувачів. Це повертає нас до того моменту, коли багато гравців схильні казати: «Хіба ви не бачите, скільки з нас публікують погані відгуки та пояснюють проблеми на форумі? Вам байдуже?» Протилежна ситуація, та ж логіка .

Так, ми дбаємо; таким чином, усе, що гравці готові посилити, обробляється через процес скарги, який спеціально розроблений для впливу на значення індексу безпеки. Звичайно, вся тема досить складна, тому не соромтеся задавати конкретні запитання, будь ласка.

https://casino.guru/our-casino-reviews

Щодня ми робимо все можливе, щоб виявити упереджені відгуки та переглядаємо форум, щоб знайти щось підозріле; однак докази завжди будуть найважчою частиною.

Автоматичний переклад.
Опубліковано 19neveer видалено
19neveer
1 тиждень тому

Принаймні в деяких випадках це було б корисно, особливо для бонусів. Також обмежені країни та інші речі, щоб повідомити гравцям про деякі речі заздалегідь.

З того, що я дізнався, я бачив проблеми під час перевірки. Зрештою, вам не вдалося пройти через це, чи не так? Ви надіслали це їм, як вони рекомендували?

Автоматичний переклад.
Опубліковано 19neveer видалено
19neveer
1 тиждень тому

Ну, так не повинно бути, але якщо тобі дадуть точні інструкції, як відправити, то я не бачу в цьому проблеми. Якщо це фізично можливо.

Автоматичний переклад.
Опубліковано 19neveer видалено
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого