ГоловнаФорумКазиноGoldhorns Casino - загальне обговорення

Goldhorns Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від Anonymized750
|
2 232 переглядів 24 відповідей |
|
1 2
Anonymized750 видалив(-ла) публікацію

Так, я знаю, що якщо селфі є проблемою, і у вас немає часу робити 100 фото на день, це може дратувати. Особливо, якщо ми говоримо про те, що через тиждень ти отримуєш відповідь з інструкцією. Але якщо вони зв’яжуться з вами і скажуть, що саме вони хочуть побачити на селфі, то вам не доведеться робити селфі кілька разів, достатньо одного разу, чи не так? Крім того, на вашому місці я б точно не відмовився від перемоги, якщо ви виграли все чесно і чесно. Це не те, як це повинно працювати в казино, і якщо ви намагаєтеся перевірити і маєте право на виграш, то обов’язково дерзайте.

Якщо нічого не виходить, у вас є скарга, і наша команда спробує вам допомогти.

Схрестив пальці. 🤞

Автоматичний переклад.
Anonymized750 видалив(-ла) публікацію

Мабуть, я не дуже здивуюся, якщо ви відпочинете від казино. Краще не грати, тому що гравці, які не грають, є справжніми переможцями.

Шкода, що ти хочеш відмовитися від перемоги, особисто я б цього не зробив, але ми не всі однакові.

Автоматичний переклад.
Anonymized750 видалив(-ла) публікацію

Я нагадав Ніку, але він, мабуть, побачив, що таймер вийшов з ладу, і незабаром відповість тобі, не хвилюйся. 🙂

Автоматичний переклад.
Anonymized750 видалив(-ла) публікацію

Я нагадав Ніку, але він, мабуть, побачив, що таймер вийшов з ладу, і незабаром відповість тобі, не хвилюйся. 🙂

Автоматичний переклад.

Яро, будь ласка, закрий мій обліковий запис і профіль

Змінено
Автоматичний переклад.
Anonymized750

Чому ви хочете це зробити? Найкраще було б спочатку покінчити з усією ситуацією, а потім закрити обліковий запис, якщо ви зацікавлені.

Чи могли б ви впоратися з цим?

Автоматичний переклад.

Ні, я надсилаю в казино номер свого банку, щоб принаймні отримати свій депозит

Чому б не решта коштів Джаро, ви запитаєте? ну це питання центр розгляду скарг повинен поставити казино.

Закрийте мій обліковий запис, будь ласка.


Змінено
Автоматичний переклад.
Anonymized750

Ну, так, і саме тому я запропонував вам не закривати рахунок. Ви ще не дійшли до етапу, коли ми зв’язалися з казино, тому можна було б зробити щось подібне на наступному кроці.😕

Автоматичний переклад.

Ну, так, і саме тому я запропонував вам не закривати рахунок. Ви ще не дійшли до етапу, коли ми зв’язалися з казино, тому можна було б зробити щось подібне на наступному кроці.😕

Автоматичний переклад.

Що ж, насправді схоже, що Casino Guru не дуже хоче цього й постійно придумує нові аргументи, щоб закрити скаргу.

Іноді здається, що ви спілкуєтеся зі службою підтримки казино, ми ще майже на 3 тижні.

Тим часом я повернув депозит із казино на мій рахунок, так що я все ще маю щось повернути. Тому що, чесно кажучи, я дуже швидко зрозумів, що мені не варто очікувати багато чого від казино Guru.

Автоматичний переклад.
Anonymized750

Я бачив, що написав Нік, але він вам досить конкретно описав, чому відбувається те, що відбувається. На мою думку, це краще, ніж якби він вам нічого не сказав або загальну формулу. Принаймні таким чином ви знаєте, як все працює в казино, і можете зрозуміти, чому казино вчинило саме так.

Автоматичний переклад.

Так, це правильно, але я закінчив цю дискусію. Я вказав, які документи були надані казино для перевірки, і їх достатньо, навіть казино в Нідерландах не такі суворі.

Смішні запитання або я. Незавершена ставка (боротьба з відмиванням грошей), ви бачили суму?

Не було нічого поганого в азартних іграх, гроші навколо грали майже 2 години, і це також не були бонусні гроші.

Питання тут, що не так з документами для перевірки casino Guru

Але я також не планую грати в іншому казино з вашого сайту

Тож знову я хотів би закрити свій обліковий запис тут через скаргу, яку ви подали, хлопці, але гравець помилився, це завжди працює.





Змінено
Автоматичний переклад.
Anonymized750

Так, я бачив суму, і це все одно трохи смішно, іноді справа не стільки в сумі, скільки в роках, які потрібно поважати. Якщо ви більше наголошуєте на документах, а не на грошах, все одно важливо так викласти в скарзі, тому що я їх не вирішую, а просто намагаюся з’ясувати, про що йдеться. Не траплялося жодного разу, щоб була якась непорозуміння. Ми всі просто люди.

Я хотів би бачити хороші речі, але я бачу, що ти досить змирився.

Автоматичний переклад.

Яро дякую за всі повідомлення

Також дякую за всі проблеми, які ви вирішили (в минулому).

Чи не могли б ви закрити мій обліковий запис у вас?

Автоматичний переклад.
Anonymized750

Я бачу, що ваша скарга все ще розглядається, тому було б краще закрити скаргу, перш ніж закривати обліковий запис.

що ти кажеш

Автоматичний переклад.

Я бачу, що ваша скарга все ще розглядається, тому було б краще закрити скаргу, перш ніж закривати обліковий запис.

що ти кажеш

Автоматичний переклад.

Закрити мій обліковий запис

Автоматичний переклад.
Anonymized750

Привіт, зараз закриваю ваш обліковий запис. Бережіть себе!

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого