ФорумКазиноFresh Casino - загальне обговорення

Fresh Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Mister_Schweiz
|
7053 переглядів 54 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Fresh Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Casino Guru дає Fresh-Casino ідеальну репутацію та оцінює T&C як справедливі. Я не погоджуюсь. На мою думку, пункт 8.6 Умов не тільки несправедливий, але й, ймовірно, порушує ліцензійну угоду ліцензіара.


8.6 Ви не будете утримувати або скасовувати попередні транзакції та депозити на свій рахунок. В іншому випадку ви зобов’язуєтеся повернути ці кошти та компенсувати Компанії нерозміщені кошти, включаючи витрати, понесені Компанією під час отримання ваших депозитів.



Гравець завжди повинен мати право вимагати повернення своїх грошей, якщо казино зробить помилку (наприклад, порушить політику RG тощо). У казино завжди повинен бути контрольний орган. В іншому випадку Casino Guru може негайно закритися. У Fresh Casino мені сказали, що навіть якщо казино припустилося помилки і третя сторона (ADR / Орган ліцензування) домовиться про щось з гравцем, вони не можуть вимагати повернення своїх депозитних грошей ні за яких обставин. Відповідно до T&C, якщо гравець отримує свої гроші назад, він повинен повернути їх казино разом з комісіями.


Я дуже прошу думки Casino Guru.


filefile

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Mister_Schweiz
1 рік тому

Привіт,

з моєї точки зору, це правило має захищати казино, наприклад, якщо гравець запитує повернення платежу. Це сильно залежить від того, як і коли це правило застосовується.

крім того, це правило не стосується будь-якої помилки, зробленої казино, як ви запропонували. Отже, знову питання справедливості залежить від того, як казино забезпечує дотримання цього правила.

Це свіже казино, тому я вважаю, що ми ще не були свідками застосування цього правила, тому ми не можемо сказати, що ним зловживали.

Дозвольте сказати, що відповідь менеджера дуже розпливчаста і загальна. Вона лише підтвердила, що реєструючись, ви погоджуєтеся з усіма Правилами та Умовами, але уникала коментарів щодо самого правила.

Якщо ви коли-небудь зіткнетеся з реальною проблемою, викликаною цим терміном, ми можемо уважно вивчити конкретну ситуацію і зробити конкретний висновок.




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хороший день


Дякую за повідомлення. Я намагався якомога точніше пояснити свій погляд і досвід, але, мабуть, у мене не вийшло. Я прошу вибачення за це.


1. Я вважаю, що T&C мають бути прозорими та зрозумілими. Їм також не слід надавати різного значення в залежності від окремого випадку. Це також стосується Codex of Casino Guru. Тому, незалежно від мого випадку, я заперечив проти пункту 8.6 як такого.


2. Звичайно, гравець не може, наприклад, зробити депозит за допомогою своєї кредитної картки, потім зіграти ці гроші, а потім зняти депозит. Це зрозуміло і правильно.


3. Fresh-Casino кілька разів повідомляв мені, а також підтверджував, що в цьому параграфі зазначено, що гравці не мають права вимагати повернення вже внесених грошей за допомогою скарги. Навіть якщо казино припустилося помилок або порушило ліцензійну угоду чи політику RG.


4, Мій випадок: я попросив казино відшкодувати мої депозити, тому що я зі Швейцарії. Хоча громадянам Швейцарії дозволено грати в іноземних казино в Швейцарії, іноземні казино забороняють пропонувати ігри. (Ви знаєте історію, я також знаю, що Casino Guru не може мені допомогти з цим, оскільки Casino Guru втручається лише тоді, коли йдеться про невиплачені виграші.) Проблема не в цьому. Мене непокоїть міркування казино. Якщо казино стверджує, що я відповідаю за те, на яких сайтах я реєструюся та граю на гроші, я міг би жити з таким виправданням. Але мене вразила причина, яку я написав у своєму першому повідомленні. Гравець не має права вимагати повернення коштів з будь-якої причини, і він повинен повернути депозити в казино, якщо вони в будь-якому випадку мають рацію, і отримати відшкодування депозитів. Навіть якщо казино допустило очевидні помилки, наприклад? Також сумнівно, чи має казино мати це положення, оскільки гравець завжди може поскаржитися в ADR або орган ліцензування.

Не може бути так, щоб я подаю звичайну скаргу, а казино каже мені, що я не маю права вимагати повернення будь-яких грошей. Кожен гравець повинен мати право не бути відданим на милість казино. Казино лякає і бреше гравцям, кажучи, що згідно з 8.6 ви не можете подати скаргу і вимагати повернення грошей. Казино неодноразово говорило та підтверджувало це.


5. У будь-якому випадку я буду подавати скаргу на пункт 8.6 до органу ліцензування. Якби Casino Guru міг висловити свою думку щодо моєї справи, це б мені дуже допомогло. Скільки гравців хотіли подати скаргу, але не зробили цього, оскільки Fresh Casino заявило, що воно порушило 8.6. Навіть якщо гравець має рацію, згідно з 8.6 він повинен повернути гроші.


Я прошу Casino Guru уважно вивчити мої скріншоти.


З повагою

Даріо Яблановіч

filefilefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я подаю скаргу в казино, і вони посилають мене на пункт 8.6 своєї статті. У контексті моєї скарги я прочитав або побачив наступне:


«Даріо, цей пункт правил означає, що ви зобов'язуєтеся не відмовлятися від раніше зроблених депозитів, не скасовувати операції з розміщення коштів, не опротестовувати кошти, на які ви самостійно зробили ставки. В іншому випадку ви зобов'язуєтеся компенсувати всі витрати нашого у процесі збору для повернення ваших депозитів"


" Зверніть увагу, що процедура оскарження внесених коштів вважається порушенням умов сайту. Це зазначено в пункті 8.6. Реєструючись на веб-сайті, ви підтверджуєте, що не будете утримувати або скасовувати попередні транзакції та депозити на ваш рахунок . В іншому випадку ви зобов’язуєтеся повернути ці кошти та компенсувати Компанії нерозміщені кошти, включаючи витрати, понесені Компанією під час отримання ваших депозитів».


Моє запитання до Fresh-Casino було таким: « Я не маю права вимагати повернення вже внесених коштів з будь-якої причини через статтю 8.6? Якщо я отримаю гроші назад, я повинен повернути їх вам, включаючи комісію за депозит»


Відповідь Fresh-Casino: «Даріо, так, саме так . Реєструючись на нашому сайті, ви погоджуєтеся з усіма умовами, представленими на нашому сайті».


Мова йде не про те, щоб захищати казино і підозрювати, що означає пункт 8.6. Зараз головним чином йдеться про те, як казино пояснює гравцям у зв’язку з параграфами 8.6 і, зокрема, у яких контекстах це стосується гравця.


Гуру казино сказав: «Крім того, це правило не стосується помилок, допущених казино, як ви припустили». Моє запитання. Як ви прийшли до такого висновку/усвідомлення? Чи завжди Casino Guru вважає, що казино діють чесно? Це захисне ставлення до казино зростає все більше і більше.


Я з нетерпінням чекаю думки гуру казино.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я бачу, у мене немає жодних шансів подати скаргу на будь-яке казино на Antillephone NV enter, вона завжди буде відхилена.


Я дотримуюсь своєї думки:


Відповідь казино, коли я подав скаргу про порушення Умов, була такою: « Зверніть увагу, що процедура оскарження внесених коштів вважається порушенням умов сайту. Це зазначено в пункті 8.6».


Коли я запитав, чи не зможу я ніколи повернути свої гроші через скаргу, казино відповіло так.


На мій погляд, це навмисне введення в оману, спотворення та застосування 8.6. Вкрай несправедливо.

Автоматичний переклад.
Mister_Schweiz
1 рік тому

Зараз я розумію ситуацію – сподіваюся. Я прочитав вашу скаргу , щоб переконатися.

Ну, я все-таки вважаю, що це не проблема якоїсь несправедливої поведінки.

Ви навмисно грали - внесли депозит в казино, знаючи, що це казино не зареєстроване в Швейцарії. Ви грали й раптом вирішили попросити відшкодування депозиту, оскільки це казино досі не має ліцензії в Швейцарії, чи правильно я розумію?

Але немає причин відшкодовувати вам гроші, оскільки в моїх очах казино не зробило нічого поганого.

Я повинен погодитися з Ніком: «Все залежить від запиту гравця та його розумності. На жаль, у вашому випадку ви не маєте права на відшкодування…»



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шановна Радка

Дякую, що ще раз прочитали мою скаргу.


Ви сказали: «Але немає причин повертати вам гроші, оскільки в моїх очах казино не зробило нічого поганого».

На мій погляд, це дуже небезпечна заява. Ми всі знаємо, що казино не повинно пропонувати ігри в місцях, де азартні ігри заборонені. Казино має додати Швейцарію до списку заборонених країн, як і інші десятки країн з тих же причин. Тому що пропонувати азартні ігри в іноземних казино заборонено законом. Ви знаєте, що питання законності остаточно не з'ясовано, що це юридична сіра зона і що різні сторони і суди бачать ситуацію по-різному. Швейцарія твердо переконана, що казино також повинні додати Швейцарію до списку заборонених країн, оскільки пропозиція іноземних азартних ігор у Швейцарії була заборонена референдумом з 1 січня 2019 року. Я просто хочу сказати, що ваша заява про те, що казино не зробило нічого поганого, є дуже доброзичливою щодо казино і суд можуть у певний момент сприймати це по-різному.


І загалом я не порушував ПТУ в цьому плані. У T&C (4.2) зазначено: Цим ви погоджуєтеся, підтверджуєте та гарантуєте , що використання вами послуг Веб-сайту не порушує жодних чинних законів, статутів і правил.


Дозвольте мені зауважити: згідно зі швейцарським законодавством, іноземним казино заборонено пропонувати азартні ігри в Швейцарії та швейцарцям без ліцензії, але швейцарці можуть грати в іноземних казино. Це означає, що як гравець я не порушував жодних законів і умов.


Моє запитання з цього приводу: де саме в T&C написано, що я відповідаю за те, чи дозволено пропонування азартних ігор у моїй країні чи ні? Повторюю: використання веб-сайту є абсолютно законним для швейцарців, але пропозиція ігор у казино – ні.


Я знаю, що існує консенсус щодо правової ситуації та відповідальності за пропозиції азартних ігор за кордоном. Тим не менш, я вважаю, що важливо запастися терпінням і часом, щоб дослівно прочитати відповідні умови та умови казино щодо цього. У цьому відношенні Умови та умови відрізняються в багатьох казино, і не можна вважати, що існує загальне правило/консенсус. Умови та умови Fresh Casino лише стверджують, що я дізнаюся, чи дозволено мені грати на сайті та чи суперечить моє використання сайту закону. Ніде в Умовах Fresh-Casino я не дозволяю чи не погоджуюсь або що це моя відповідальність, якщо саме казино порушує будь-які закони, пропонуючи азартні ігри. (У будь-якому випадку, юридично сумнівно, чи може особа перекласти відповідальність на іншу особу, якщо перша особа вчиняє протиправні дії. Чи дозволені T&C, які стверджують, що я несу виключну відповідальність за наслідки, якщо інша особа пограбує банк?)


Що я хочу сказати: питання законності тут ще остаточно не з’ясовано, але, як ви знаєте, це була не моя проблема .


Моя проблема полягала в тому, що я подаю скаргу, а казино каже мені, що я не маю права подавати скаргу. Незалежно від предмета та причини , оскільки я дав згоду відповідно до статті 8.6 казино. Казино повідомило мені:


Звертаємо увагу, що процедура оскарження внесених коштів вважається порушенням умов сайту. Про це йдеться в пункті 8.6 ».


Це загальне твердження та правило, яке не стосується змісту/причини/причини скарги. Казино чітко вказує, що процедура оскарження внесених коштів вважається порушенням умов. Казино конкретно не вказує, що не дозволяється подавати скаргу щодо законності країни походження, але чітко вказує, що будь-яка процедура оскарження внесених коштів вважається порушенням Умов сторони.

Або як Casino Guru оцінює цю заяву та застосування параграфа 8.6 казино? Я не бачу жодних обмежень щодо підстав для скарг. Але я все одно вважаю, що ця заява порушує умови ліцензії. Гравець завжди повинен мати право на процедуру оскарження внесених коштів. Інше питання, чи він тоді правий. Але говорити гравцям про те, що будь-яке подання та будь-який процес оскарження внесених коштів є порушенням 8.6, просто не є законним. Таке застосування пункту 8.6 просто неправильне.


Звертаємо увагу, що процедура оскарження внесених коштів вважається порушенням умов сайту. Про це йдеться в пункті 8.6».


Де в статті 8.6 зазначено причини, за якими скаргу можна або не можна подавати? На мій погляд, у статті 8.6 про це не йдеться. Я справді прошу вас перевірити таке тлумачення та застосування Статті 8.6 Казино.


Дякую.

З найкращими побажаннями

Даріо








Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Пишу ще раз і сподіваюся, що ви нарешті зрозумієте моє прохання і сприймете його серйозно.


Уважно прочитайте скріншоти у вкладенні.


Jet-Casino є дочірнім казино Fresh-Casino, і обидва мають ліцензію Galaktika NV. Обидва казино мають однакову підтримку та однакові умови. Слово за словом. Я запитав у онлайн-чаті Jet Casino, що саме означає стаття 8.6. Jet Casino також підтвердив мені, що за жодних обставин гравець не має права подати скаргу та вимагати відшкодування. (Гуру казино сказав мені, що це завжди залежить від випадку та ситуації).


Тільки: Жінка в чаті не знала, що я хочу подати скаргу і чому.


Я наполягаю на своєму аргументі: Умови «Галактика НВ» є оманливими та несправедливими. Кожен гравець повинен мати право подати скаргу до незалежного органу (ADR) або до ліцензіара. І казино не повинно заздалегідь обманювати гравця, що це заборонено відповідно до статті 8.6. Це не дозволяє гравцям подавати скарги.


Те, що стаття 8.6 означає, що гравець не може подавати скаргу за жодних обставин, я не усвідомлював, коли реєструвався та читав УЗ. Це свідомий обман. Обидва казино незалежно один від одного сказали мені, що я не можу подати скаргу з будь-якої причини через 8.6.


Як наслідок, я підтримую свої претензії та прошу анулювати мій «контракт» із Fresh Casino через неналежне використання та інформацію з T&C та повернути мої депозити в повному обсязі, включаючи компенсацію. В іншому випадку я зроблю подальші кроки.


Велике спасибі за вашу відповідь


filefilefilefilefile

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шановна Радка

Дякую, що ще раз прочитали мою скаргу.


Ви сказали: «Але немає причин повертати вам гроші, оскільки в моїх очах казино не зробило нічого поганого».

На мій погляд, це дуже небезпечна заява. Ми всі знаємо, що казино не повинно пропонувати ігри в місцях, де азартні ігри заборонені. Казино має додати Швейцарію до списку заборонених країн, як і інші десятки країн з тих же причин. Тому що пропонувати азартні ігри в іноземних казино заборонено законом. Ви знаєте, що питання законності остаточно не з'ясовано, що це юридична сіра зона і що різні сторони і суди бачать ситуацію по-різному. Швейцарія твердо переконана, що казино також повинні додати Швейцарію до списку заборонених країн, оскільки пропозиція іноземних азартних ігор у Швейцарії була заборонена референдумом з 1 січня 2019 року. Я просто хочу сказати, що ваша заява про те, що казино не зробило нічого поганого, є дуже доброзичливою щодо казино і суд можуть у певний момент сприймати це по-різному.


І загалом я не порушував ПТУ в цьому плані. У T&C (4.2) зазначено: Цим ви погоджуєтеся, підтверджуєте та гарантуєте , що використання вами послуг Веб-сайту не порушує жодних чинних законів, статутів і правил.


Дозвольте мені зауважити: згідно зі швейцарським законодавством, іноземним казино заборонено пропонувати азартні ігри в Швейцарії та швейцарцям без ліцензії, але швейцарці можуть грати в іноземних казино. Це означає, що як гравець я не порушував жодних законів і умов.


Моє запитання з цього приводу: де саме в T&C написано, що я відповідаю за те, чи дозволено пропонування азартних ігор у моїй країні чи ні? Повторюю: використання веб-сайту є абсолютно законним для швейцарців, але пропозиція ігор у казино – ні.


Я знаю, що існує консенсус щодо правової ситуації та відповідальності за пропозиції азартних ігор за кордоном. Тим не менш, я вважаю, що важливо запастися терпінням і часом, щоб дослівно прочитати відповідні умови та умови казино щодо цього. У цьому відношенні Умови та умови відрізняються в багатьох казино, і не можна вважати, що існує загальне правило/консенсус. Умови та умови Fresh Casino лише стверджують, що я дізнаюся, чи дозволено мені грати на сайті та чи суперечить моє використання сайту закону. Ніде в Умовах Fresh-Casino я не дозволяю чи не погоджуюсь або що це моя відповідальність, якщо саме казино порушує будь-які закони, пропонуючи азартні ігри. (У будь-якому випадку, юридично сумнівно, чи може особа перекласти відповідальність на іншу особу, якщо перша особа вчиняє протиправні дії. Чи дозволені T&C, які стверджують, що я несу виключну відповідальність за наслідки, якщо інша особа пограбує банк?)


Що я хочу сказати: питання законності тут ще остаточно не з’ясовано, але, як ви знаєте, це була не моя проблема .


Моя проблема полягала в тому, що я подаю скаргу, а казино каже мені, що я не маю права подавати скаргу. Незалежно від предмета та причини , оскільки я дав згоду відповідно до статті 8.6 казино. Казино повідомило мені:


Звертаємо увагу, що процедура оскарження внесених коштів вважається порушенням умов сайту. Про це йдеться в пункті 8.6 ».


Це загальне твердження та правило, яке не стосується змісту/причини/причини скарги. Казино чітко вказує, що процедура оскарження внесених коштів вважається порушенням умов. Казино конкретно не вказує, що не дозволяється подавати скаргу щодо законності країни походження, але чітко вказує, що будь-яка процедура оскарження внесених коштів вважається порушенням Умов сторони.

Або як Casino Guru оцінює цю заяву та застосування параграфа 8.6 казино? Я не бачу жодних обмежень щодо підстав для скарг. Але я все одно вважаю, що ця заява порушує умови ліцензії. Гравець завжди повинен мати право на процедуру оскарження внесених коштів. Інше питання, чи він тоді правий. Але говорити гравцям про те, що будь-яке подання та будь-який процес оскарження внесених коштів є порушенням 8.6, просто не є законним. Таке застосування пункту 8.6 просто неправильне.


Звертаємо увагу, що процедура оскарження внесених коштів вважається порушенням умов сайту. Про це йдеться в пункті 8.6».


Де в статті 8.6 зазначено причини, за якими скаргу можна або не можна подавати? На мій погляд, у статті 8.6 про це не йдеться. Я справді прошу вас перевірити таке тлумачення та застосування Статті 8.6 Казино.


Дякую.

З найкращими побажаннями

Даріо








Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шановний Даріо,

Я отримаю це скорочення для обох ваших дописів одночасно, тому що я не маю наміру повторюватися більше разів, ніж потрібно.

Те, що ви все ще об’єднуєте, так це законність і справедливість.

Проте законність — це питання для місцевих органів влади та суду. «Але для швейцарців законно грати в іноземних казино» також означає, що навіть казино не порушило жодних власних умов, особливо якщо ви вирішили грати там добровільно — це був ваш власний вибір .

Казино не зробило жодної помилки, якщо вас турбує, завжди вибирайте казино, зареєстроване в Швейцарії.

Якщо ви граєте та програєте, ви не маєте права на відшкодування, це нормально. Якщо ви граєте і програєте, а потім намагаєтесь повернути платіж, тому що ви програли й хочете повернути свої гроші, це несправедливо щодо казино.

Ваша ситуація майже така ж, вам не здається?

Я все ще вірю, і ці скріншоти підтверджують - на мій погляд, що це правило стосується саме повернення платежів, зроблених гравцями:

file

Коли гравець просить банк повернути платіж, казино не має шансу заблокувати цю операцію незалежно від причини. Отже, це правило служить захистом.

Я все ще погоджуюся з цим, "той гуру казино сказав мені, що це завжди залежить від випадку та ситуації"

Просимо вирішувати питання законності з місцевою владою, ми виступаємо лише посередником.

Відповідайте, якщо бажаєте, але я вважаю, що в цьому немає сенсу, я справді вважаю, що відтепер ми не можемо придумати нічого нового.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені дуже прикро, що дратую вас своїми дописами. У будь-якому випадку, здається, що ви завжди бачите тільки хороше в казино і стверджуєте, що казино завжди діє чесно, прозоро та доброзичливо, коли справа стосується T&C. Я просто хотів попередити гравців, що параграф 8.6 використовується казино непрозорим, незрозумілим і розпливчастим способом, і звернути увагу гравців на те, що у вас завжди є можливість подати скаргу. Навіть якщо казино посилається на статтю 8.6 і каже, що ви не можете подати скаргу з будь-якої причини.


Звичайно, стаття призначена для того, щоб гравець не знімав (через банк, кредитну картку) депозити, які вже були зроблені. Це для захисту казино. Я також розумію, що Casino Guru вважає, що стаття 8.6 застосовується лише в цьому відношенні.


Але як розуміти статтю 8.6 я запитав у двох різних людей із Галактики НВ. Коли я запитав їх, вони обидва запевнили мене та підтвердили, що стаття 8.6 говорить, що скарги не можуть бути подані. Я опублікував вчора скріншоти, де я прямо запитав:


"тому незалежно від того, чому я не можу вимагати повернення коштів і отримати їх. За допомогою скарги тощо. Це правда?"

Відповідь казино була такою: «Так, оскільки внесення депозитів є лише вашим рішенням і наслідком ваших дій» (...) «У будь-якому випадку, це порушення правил, Даріо»


Я не розумію, чому Радка цитує лише ті скріншоти, які на користь казино, і взагалі ігнорує інші твердження.


Я також отримав відповідь від ліцензіара Antillephone: Ліцензіар не згоден з Casino Guru. Casino Guru каже, що стаття 8.6 призначена лише для захисту від гравців, які здійснюють повернення платежів. Однак ліцензіар каже, що ця стаття призначена для відхилення та запобігання непотрібним скаргам, особливо коли йдеться про залежність від азартних ігор та правовий статус.


Я дотримуюся своєї думки: гравець завжди повинен мати право подати скаргу, а не посилатися на статтю 8.6 і говорити, що ви не маєте права подавати скаргу. Також некоректно говорити, що ви взагалі не маєте права подавати скарги з певних питань. Як сказав Нік з Casino Guru, кожен випадок специфічний та індивідуальний. Звичайно, я можу подати скаргу, наприклад, якщо країна входить до списку заборонених на веб-сайті країн, а я все одно зміг грати. Звичайно, я можу подати скаргу на залежність від азартних ігор, наприклад, якщо мене запевнили, що мене заборонили відвідувати всю групу казино, але мені все одно дозволили грати тощо.


Казино ні за яких обставин не повинно перешкоджати гравцям подавати скарги. Неважливо, з якої причини. Використання казино 8.6 є дуже несправедливим. Умови та умови мають бути чіткими, не допускати багато можливостей для тлумачення та бути достатньо значущими, навіть якщо я погодився з Умовами під час реєстрації.


Вчора я запитав у дочірнього казино про статтю 8.6. Вона сказала мені, що мені не дозволено подавати скаргу з проханням відшкодувати мої вклади. Але вона не знала, що я хочу подати скаргу і чому.


Справа не в тому, як Casino Guru тлумачить статтю 8.6. Було б чудово, якби це стосувалося лише несанкціонованих відкликаних платежів. Вся справа в тому, як стаття використовується казино проти гравців, коли вони подають скаргу. Також йдеться про те, як казино пояснює статтю гравцям.


Казино може заздалегідь позбавити гравців надії подати скаргу, посилаючись на статтю 8.6. Більшість гравців знають, що ви завжди можете подати скаргу, але не всі. Казино не має права говорити про те, що в Умовах заборонено подавати скарги, і заздалегідь відмовляти людей. Це моя тобі порада.


file



Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Mister_Schweiz
1 рік тому

Шановний Даріо,

Я б не назвав це дратуючим, але відчуваю, що все вже сказано/написано.

Я співпереживаю вашим почуттям і щасливий, що ви докладаєте стільки зусиль, щоб зробити те, що вважаєте правильним.

Ми робимо так само.

На жаль, я не бачу сенсу в постійних дискусіях на теоретичні теми та питання.

Ви подали скаргу, це те, що ми можемо прокоментувати. І ми вже зробили.

Крім того,

Якщо будь-який гравець зіткнеться з тим, що це правило використовується або, краще сказати, неправильно використовується на практиці, лише після цього ми зможемо обговорювати, що насправді сталося та як казино застосувало це правило конкретно , на основі поданої скарги, що містить аргументи обох сторін.

Я сподіваюся, ви розумієте.



Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт. У Freshcasino також є німецьке обслуговування клієнтів через електронну пошту та в чаті.

Автоматичний переклад.
dukino8
1 рік тому

Привіт і дякую за оновлення! Відповідаю інформації належній команді 👍

Як щодо якості живого чату чи підтримки клієнтів, чи можете ви трохи прокоментувати? 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт. Дуже добре. На всі запитання буде надано відповідь оперативно. Я виграв 800 євро на своєму першому депозиті з бонусом у п’ятницю, і гроші були на моєму рахунку в понеділок. Служба підтримки завжди була дуже доброзичливою, хоча я тричі запитував, чи справді приходить виплата. Але все працювало нормально. Для мене найкраще казино на даний момент. Теплі вітання

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чесно кажучи, я не знаю, як казино змогло працювати так добре. 1-й депозит був хорошим, все пішло як у пекла

Автоматичний переклад.
Sandor
1 рік тому

Привіт,

що сталося?

Невдача в казино?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт,


мені не пощастило нічого спільного з цим.


Якщо ігри зависають або з’єднання з Інтернетом занадто повільне, незважаючи на 1000 рядків, або вас викидають з гри без причини.


Для мене це чиста прокляття.


Азартні ігри азартними іграми, але коли вас так явно обманюють, це не має нічого спільного з азартними іграми

Автоматичний переклад.
Sandor
1 рік тому

Якщо ви підключені, скажімо, до Wi-Fi за допомогою комп’ютера, тоді найкращим способом перевірити це буде підключитися до телефону через мобільний Інтернет і протестувати ту саму гру.

Інакше важко сказати, на вашому чи на їхньому боці проблема.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Грали через мобільний телефон у Wi-Fi, а також через мобільні дані та через Wi-Fi на ПК, однакова проблема всюди

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого