11 міс. тому
Ідеально, сподіваюся, тепер будуть гравці, які будуть якомога менше плутати. Бажаю тобі всього найкращого. 😊😊👍
Perfect, hopefully now there will be players who will be confused as little as possible. I wish you all the best. 😊😊👍
Ідеально, сподіваюся, тепер будуть гравці, які будуть якомога менше плутати. Бажаю тобі всього найкращого. 😊😊👍
Perfect, hopefully now there will be players who will be confused as little as possible. I wish you all the best. 😊😊👍
Заявлений липкий бонус цього казино сильно відрізняється від липких бонусів інших казино.
(Ліпкі бонуси втрачаються в інших казино, коли користувач запитує зняття коштів. Крім того, немає обмежень щодо гри на реальні гроші після внесення депозиту)
Компанія також не повідомляє користувачів про будь-які важливі зміни в Умовах використання, що спричинило багато плутанини.
Я закликаю відповідальну особу Casino Guru самому зіграти в це казино та переконатися, що інформація на цьому сайті правильна.
This casino's claimed sticky bonus is very different from other casinos' sticky bonuses.
(Sticky bonuses are lost at other casinos when user request a withdrawal. Also, there are no restrictions on playing for real money after a deposit has been made)
The company also does not notify users of any important modifications to the Terms of Use, which has caused much confusion.
I urge the person in charge of Casino Guru to play this casino himself and verify that the information on this site is correct.
У мене є проблема, яку потрібно вирішити сьогодні. Є можливість зв'язатися з вами?
З повагою,
Rekin777
I have some issue which should be solved today. Any chance to contact you?
Regards,
Rekin777
Заявлений липкий бонус цього казино сильно відрізняється від липких бонусів інших казино.
(Ліпкі бонуси втрачаються в інших казино, коли користувач запитує зняття коштів. Крім того, немає обмежень щодо гри на реальні гроші після внесення депозиту)
Компанія також не повідомляє користувачів про будь-які важливі зміни в Умовах використання, що спричинило багато плутанини.
Я закликаю відповідальну особу Casino Guru самому зіграти в це казино та переконатися, що інформація на цьому сайті правильна.
This casino's claimed sticky bonus is very different from other casinos' sticky bonuses.
(Sticky bonuses are lost at other casinos when user request a withdrawal. Also, there are no restrictions on playing for real money after a deposit has been made)
The company also does not notify users of any important modifications to the Terms of Use, which has caused much confusion.
I urge the person in charge of Casino Guru to play this casino himself and verify that the information on this site is correct.
Привіт! Я припускаю, що ви вже скористалися липким бонусом, оскільки маєте про нього так багато інформації. Я думаю, що якщо наша команда збирається завантажити липкий бонус у це казино, вони зосередяться на необхідній інформації та нададуть те, що потрібно.
У будь-якому випадку, дякую за оновлення.
Однак у мене є одне запитання. Отже, коли казино повідомило, що вони змінили положення та умови, і ви зіткнулися з такою двозначністю, чи запитали ви в служби підтримки, чи можуть вони пояснити це? 🤔
Hi, I assume that you have already used the sticky bonus since you have so much information about it. I think that if our team is going to upload a sticky bonus to this casino, they will focus on the necessary information and provide what is needed.
Anyway, thanks for the update.
However, I have one question. So when the casino said that they modified the terms and conditions and you came across such ambiguity, did you ask the support if they could make it clearer ? 🤔
Привіт, у чому полягає ваша конкретна проблема, чи можете ви розповісти про неї більше? Чи пробували ви зв’язатися зі службою підтримки чи в чаті, щоб вирішити проблему?
Hi, what is your specific problem, could you say more about it ? Have you tried contacting support or live chat to resolve it ?
Привіт, я описав усе в електронному листі, який я їм надіслав. Завтра обов'язково отримаю відповідь.
Hi, I've described everything in e-mail which I've sent them. I will get an answer for sure tommorrow.
Я помітив, що коли я використовував бонус, поведінка змінилася після виконання вимог щодо ставок.
Я звернувся в службу підтримки, мені сказали, що формулу змінили 16 числа.
Це робило бонуси цього казино дуже невигідними для користувача.
Однак казино ніколи не повідомляло користувача про цю важливу зміну Умов.
I noticed that when I used the bonus, the behavior changed after the wagering requirements were met.
I contacted support and was told that the formula was changed on the 16th.
This made this casino's bonuses very disadvantageous to the user.
However, the casino never notified the user of this important modification to the Terms and Conditions.
Я помітив, що коли я використовував бонус, поведінка змінилася після виконання вимог щодо ставок.
Я звернувся в службу підтримки, мені сказали, що формулу змінили 16 числа.
Це робило бонуси цього казино дуже невигідними для користувача.
Однак казино ніколи не повідомляло користувача про цю важливу зміну Умов.
I noticed that when I used the bonus, the behavior changed after the wagering requirements were met.
I contacted support and was told that the formula was changed on the 16th.
This made this casino's bonuses very disadvantageous to the user.
However, the casino never notified the user of this important modification to the Terms and Conditions.
Я розумію, про що ви говорите, але якщо ви вважаєте, що це невигідно для гравців, я не думаю, що казино включить це у свої Умови.
Однак, якщо є щось, що викликає заперечення, я думаю, ви можете висловитися та написати в службу підтримки, як ви зробили. Можливо, вони переосмислять те, що ви сказали, і відредагують. Якщо це станеться, ви можете повідомити нас. 🙂
I understand what you're saying, but if you think it's disadvantageous for the players, I don't think the casino will include that in their Terms and Conditions.
However, if there is anything that is objectionable, I think you can speak up and write to support as you have done. Maybe they will reconsider what you said and edit it. If that happens you can let us know. 🙂
звичайно Я просто вставлю нижче вміст цього електронного листа, який написав учора.
"Привіт,
у мене проблема. Ви, можливо, працюєте?
Я забув подати запит на зняття 486 євро (це на 6 євро більше, ніж сума депозиту у 8 разів, тому що я все ще трохи грав після конвертації бонусу в реальні гроші), і випадково я зробив депозит на 60 євро з бонусом код на ньому. Коли я це зрозумів, я просто хотів покласти гроші (відповідно до ваших умов). Після того, як я це зробив, я зрозумів, що частина грошей з реального балансу перейшла на бонусний баланс, і тепер я можу подати запит на зняття лише 367,77 євро замість 533,63 євро.
Оскільки ви, ймовірно, зараз не працюєте, я вирішив подати запит на зняття 367,77 євро, тому що без цього я не зможу скористатися вашою чудовою ексклюзивною пропозицією. Якщо це можливо, я був би вдячний за повернення цих 165,86 євро. Додаю скріншот у вкладений файл.
Вибачте за неприємності, і я з нетерпінням чекаю почути від вас.
З повагою"
Сьогодні вранці проблему було негайно вирішено, і кошти надіслано на мій банківський рахунок. Я дуже задоволений їхніми послугами. Наскільки я знаю, вони працюють над тим, щоб бути доступними також у вихідні дні.
.
Sure. I will just paste below the content of this e-mail which I wrote yesterday.
"Hello,
I have an issue. Are you working maybe?
I've forgotten to request a withdrawal on 486 euro (it's 6 euro more than 8 times deposit amount because I still have been playing a bit after converting bonus to the real money) and accidentally I've made a deposit on 60 euro with bonus code on it. When I realised it I just wanted to wager deposit money (according to your terms). After I have done it I realised that some of the money from the real balance has moved to the bonus balance and now I can request a withdrawal only on 367,77 euro instead of 533,63 euro.
Since you are probably not working now I've decided to request a withdrawal on 367.77 euro because without it I can't take an advantage of your amazing exclusive offer. If it's possible I would be grateful for getting refund of this 165,86 euro. I'm adding a screenshot into attachment.
I'm sorry for the trouble and I'm looking forward to hearing from you.
Kind regards"
Today's morning it was immediately resolved and the refund was sent to my bank account. I'm very satisfied with their services. As I know they are working on being available also during the weekends.
.
Ну це щось! Ваш позитивний відгук користувача, здається, цілком заслужений! 🙂
Я сподіваюся, що незабаром у вас буде більше чудових вражень, якими ви зможете поділитися з нами.
Well, this is something! Your positive user review seems to be well-deserved! 🙂
I hope soon you'll have more grand experiences to share with us.
Добрий вечір.
Я дізнався про ваші дискусії щодо цих «липких» бонусів, які не є, оскільки, як чітко пояснив агент вище, липкий бонус — це бонус, який віднімається під час зняття.
Мене облажали. Про це нічого не зазначено в умовах. не вказано, що бонус буде вираховано в кінці ставки (x5), а не в момент зняття!
Що змінює все, якщо ти про це не знаєш.
Якби я знав, я б перестав грати і повернувся б наступного дня.
Отже, наприклад, якщо ви внесли 50 доларів, ви отримаєте бонус у розмірі 150% = загальна сума 125 доларів. (50+75).
Якщо, на жаль, ваш баланс падає до 80 доларів, коли ставка закінчується, ви раптом виявляєте, що граєте на 5 доларів!! і це без інформування! $80 - $75 (вираховується 150% бонусу).
Шок!
Ці бонуси не є липкими бонусами (зняття під час зняття, більше того, це має бути дуже чітко зазначено в Умовах і положеннях, «будьте обережні, бонус буде вираховано в кінці ставки, а не під час зняття)»
і жирним шрифтом!
тому що гравці повинні мати можливість вирішити, чи хочуть вони все одно взяти його чи ні.
З цією системою я навіть не бачу сенсу брати бонус.
Тому що ви абсолютно повинні залишатися на вершині свого депозиту і не втратити його, тому що в кінці ставки ви будете на нулі! у вас не буде можливості спробувати відновити баланс.
Таких бонусів я ще не бачив.
Гуру, ви повинні вказати це, це повідомить гравцям, щоб вони не потрапили в цю пастку
Good evening.
I am discovering your discussions on these "sticky" bonuses, which are not since as an agent clearly explained above, a sticky bonus is a bonus which is subtracted at the time of withdrawal.
I got screwed. Nothing is stated about this in the terms and conditions. it is not stated that the bonus will be deducted at the end of the bet (x5) and not at the time of withdrawal!
Which changes everything if you don't know about it.
If I had known, I would have stopped playing and come back the next day.
So, for example, you deposit $50, you get a bonus of 150% = total $125. (50+75).
f unfortunately your balance drops to $80 when the bet ends, you suddenly find yourself playing with $5!! and this without being informed! $80 - $75 (150% of bonus deducted).
Shock!
These bonuses are not sticky bonuses (withdrawal at the time of withdrawal, moreover it should be indicated very clearly in the T&Cs, "be careful the bonus will be deducted at the end of the bet and not at the time of withdrawal"
and in bold!
because players must be able to decide whether they want to take it anyway or not.
With this system, I no longer even see the point of taking a bonus.
Because you absolutely must stay on top of your deposit and not lose it, because at the end of the bet, you will be at zero! you will have no chance to try to get your balance back up..
I have never seen such bonuses.
Guru, you should indicate it, this would make the players aware, so that they do not fall into this trap
Привіт, Лінне, дякую, що залишила тут коментар.
Ми отримали величезну кількість відгуків щодо цієї жорсткої бонусної політики, і стало зрозуміло, що це не стандартна практика в галузі, а також те, чого гравці зазвичай очікують.
Таким чином, ми вирішили видалити цю політику та натомість збільшити вимоги до ставок на всі бонуси.
Деталі ще не встановлені в камені, але це оновлення має відбутися десь протягом цього місяця. Ми надішлемо повідомлення всім гравцям електронною поштою, щоб повідомити їх про цю зміну, і опублікуємо оновлення тут.
Ми також відповіли вам електронною поштою – сподіваємося, що вирішення вашого конкретного випадку буде задовільним.
Hey Linne, thank you for leaving a comment here.
We have received an overwhelming amount of feedback regarding this sticky bonus policy, and it has become clear that this is not standard practice in the industry, nor something that players generally expect to happen.
As such, we have decided to remove this policy and, instead, increase the wagering requirements on all bonuses.
The specifics are not set in stone yet, but this update should happen sometime during this month. We will send communication to all players via email to inform them of this change, and post an update here.
We've also replied to you via email - we hope the resolution for your specific case will be satisfactory.
Щонайменше, ми, користувачі, зазнаємо фінансової невигідності через бонусні пропозиції, які складаються з неправильного сприйняття та неправильних уявлень з боку. Це не проблема, яку можна вирішити шляхом зміни Умов.
Принаймні, казино має компенсувати користувачам збитки, які вони зазнали, оскільки липкі бонуси, які мали бути видалені після зняття, були видалені після виконання вимог щодо ставок.
Ми вважаємо, що Casino Guru також несе відповідальність як афілійована особа за те, що не використала самі бонуси для власного дослідження.
At the very least, we, the users, are being financially disadvantaged by bonus offers that consist of misperceptions and misrepresentations on the part of the This is not a problem that can be dealt with by changing the Terms.
At the very least, the casino should compensate users for the loss they have suffered because sticky bonuses that should have been removed upon withdrawal were removed upon fulfillment of the wagering requirements.
We believe that Casino Guru is also responsible as an affiliate for failing to actually use the bonuses themselves to do their own research.
привіт
Casino.guru вже виконали свою відповідальність тут, оскільки вони розкривають той факт, що бонуси є липкими ще до того, як їх вимагають.
Відповідно до умов і умов, які ці гравці прийняли, перш ніж отримати ці бонуси, виграші повинні були бути вилучені після виконання вимог ставок, а не до їх вилучення, тому ми не зобов’язані отримати будь-яку компенсацію з цієї точки зору.
Навіть якби ми були, як би ви точно оцінили цю втрату? Деякі гравці могли надіслати запит на зняття відразу після завершення ставок, і, отже, ніякої різниці не було б. Деякі гравці могли продовжувати гру з коштами та програти, що означало б програш для гравця, тоді як інші могли виграти, але це неможливо оцінити через випадковий характер слотів.
Hey,
Casino.guru has already fulfilled their responsibility here, since they disclose the fact that the bonuses are sticky before even claiming them.
According to the T&Cs that these players have accepted before claiming these bonuses, the winnings were to be removed upon fulfillment of wagering requirements, not before their withdrawal, so we are not bound to any compensation from this point of view.
Even if we were, how exactly would you quantify this loss? Some players may have requested a withdrawal immediately after the wagering was complete, and thus no difference would have been made. Some players may have continued playing with the funds, and lost, which would have meant a loss for the player, while others may have won, but this cannot be estimated due to the random nature of slots.
Бонуси не є липкими бонусами.
Я впевнений, що на це багато разів вказували тут різні люди.
Якби гуру казино справді використав бонус у цьому казино хоч раз, він би не спотворив його як липкий бонус.
Іншими словами, вони сприйняли неправдиву інформацію казино за чисту монету та розмістили інформацію на веб-сайті, не провівши належного дослідження.
Принаймні в Загальних положеннях та умовах на той момент, коли я переглядав, такого твердження не було.
Я знаю, що тутешні казино змінюють свої умови обслуговування, не повідомляючи гравців.
Тому умови використання не є причиною.
Важливо те, що багатьох користувачів обманювали та обманювали щодо липких бонусів.
(Якщо ви в першу чергу збираєтеся згадати Умови надання послуг, вам слід взяти до уваги той факт, що користувачі не знають, що є правильним у протиріччі між твердженням, що це липкий бонус, і твердженням, що це видаляється, як тільки буде виконано вимогу щодо ставок.)
Втрати неможливо визначити кількісно.
Ось які ви дурні люди.
Користувачі вносили гроші, вважаючи, що це липкий бонус через хибне пояснення, і в результаті вони не отримували липкий бонус.
Якщо це так, то найкращий спосіб це виправити — надати бонус як бездепозитний.
Bonuses are not sticky bonuses.
I'm sure it has been pointed out here many times by various people.
If the casino guru had actually used the bonus at this casino even once, he would not have misrepresented it as a sticky bonus.
In other words, they took the casino's misrepresentation at face value, and put the information on the website without doing proper research.
At least there was no such statement in the Terms of Service at the time I looked.
I know that the casinos here change their terms of service without notifying players.
Therefore, the terms of use are not the reason.
What is important is that many users have been lied to and deceived about sticky bonuses.
(If you're going to bring up the Terms of Service in the first place, you should consider the fact that users don't know what is right about the contradiction between the statement that it is a sticky bonus and the statement that it is removed once the wagering requirement is met.)
The loss cannot be quantified.
That's how stupid you people are.
Users deposited money believing it was a sticky bonus because of the false explanation, and as a result, they did not receive the sticky bonus.
If that is the case, then the best way to fix it is to grant the bonus as a no-deposit bonus.
Добрий вечір.
Я дізнався про ваші дискусії щодо цих «липких» бонусів, які не є, оскільки, як чітко пояснив агент вище, липкий бонус — це бонус, який віднімається під час зняття.
Мене облажали. Про це нічого не зазначено в умовах. не вказано, що бонус буде вираховано в кінці ставки (x5), а не в момент зняття!
Що змінює все, якщо ти про це не знаєш.
Якби я знав, я б перестав грати і повернувся б наступного дня.
Отже, наприклад, якщо ви внесли 50 доларів, ви отримаєте бонус у розмірі 150% = загальна сума 125 доларів. (50+75).
Якщо, на жаль, ваш баланс падає до 80 доларів, коли ставка закінчується, ви раптом виявляєте, що граєте на 5 доларів!! і це без інформування! $80 - $75 (вираховується 150% бонусу).
Шок!
Ці бонуси не є липкими бонусами (зняття під час зняття, більше того, це має бути дуже чітко зазначено в Умовах і положеннях, «будьте обережні, бонус буде вираховано в кінці ставки, а не під час зняття)»
і жирним шрифтом!
тому що гравці повинні мати можливість вирішити, чи хочуть вони все одно взяти його чи ні.
З цією системою я навіть не бачу сенсу брати бонус.
Тому що ви абсолютно повинні залишатися на вершині свого депозиту і не втратити його, тому що в кінці ставки ви будете на нулі! у вас не буде можливості спробувати відновити баланс.
Таких бонусів я ще не бачив.
Гуру, ви повинні вказати це, це повідомить гравцям, щоб вони не потрапили в цю пастку
Good evening.
I am discovering your discussions on these "sticky" bonuses, which are not since as an agent clearly explained above, a sticky bonus is a bonus which is subtracted at the time of withdrawal.
I got screwed. Nothing is stated about this in the terms and conditions. it is not stated that the bonus will be deducted at the end of the bet (x5) and not at the time of withdrawal!
Which changes everything if you don't know about it.
If I had known, I would have stopped playing and come back the next day.
So, for example, you deposit $50, you get a bonus of 150% = total $125. (50+75).
f unfortunately your balance drops to $80 when the bet ends, you suddenly find yourself playing with $5!! and this without being informed! $80 - $75 (150% of bonus deducted).
Shock!
These bonuses are not sticky bonuses (withdrawal at the time of withdrawal, moreover it should be indicated very clearly in the T&Cs, "be careful the bonus will be deducted at the end of the bet and not at the time of withdrawal"
and in bold!
because players must be able to decide whether they want to take it anyway or not.
With this system, I no longer even see the point of taking a bonus.
Because you absolutely must stay on top of your deposit and not lose it, because at the end of the bet, you will be at zero! you will have no chance to try to get your balance back up..
I have never seen such bonuses.
Guru, you should indicate it, this would make the players aware, so that they do not fall into this trap
Привіт, як ми бачимо, казино скасовує цю політику та оновлює бонуси, тому я думаю, що більше не буде актуально вказувати на щось подібне.
У будь-якому випадку, казино повідомило, що вони відповіли на вашу електронну пошту, тому я сподіваюся, що вирішення проблеми спрацювало добре. 🙂
Hi, as we can see, the casino will be removing this policy and updating the bonuses, so I guess it won't be relevant to point out something like that anymore.
Anyway, the casino said that they replied to your email, so I hope the resolution worked out fine. 🙂
Я не вірю, що звинувачення у брехні та обмані тут мають місце.
Коли ви вперше повідомили нас про цю проблему, це правда, положення та умови були неправильно сформульовані та справді вказували, що бонуси видаляються після зняття. На цьому етапі ми запропонували додати кошти на ваш рахунок і видалити їх, коли ви подасте запит на зняття коштів (таким чином дотримуючись умов та умов, на які ви погодилися), пропозицію, від якої ви негайно відмовилися .
Потім ви продовжили депозит, повністю знаючи ці умови.
Ми були лише прозорими з вами, як і з усіма іншими нашими гравцями, і ми продовжуватимемо це робити.
I don't believe accusations of lying and deceiving have their place here.
When you first notified us of this issue, it is true, the terms and conditions were not properly worded and indeed stated that bonuses are removed upon withdrawal. At that point, we have offered to add the funds to your account and remove them when you request a withdrawal (thus respecting the T&Cs you have agreed to), offer which you promptly refused.
You then continued depositing, in full knowledge of these terms.
We've been nothing but transparent with you, as well as all of our other players, and we will continue doing so.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.