ФорумКазиноFreeSpino Casino - загальне обговорення

FreeSpino Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від andandjonnyx
|
11160 переглядів 76 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
1 рік тому

Заявлений липкий бонус цього казино сильно відрізняється від липких бонусів інших казино.

(Ліпкі бонуси втрачаються в інших казино, коли користувач запитує зняття коштів. Крім того, немає обмежень щодо гри на реальні гроші після внесення депозиту)

Компанія також не повідомляє користувачів про будь-які важливі зміни в Умовах використання, що спричинило багато плутанини.


Я закликаю відповідальну особу Casino Guru самому зіграти в це казино та переконатися, що інформація на цьому сайті правильна.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт усім, я Смісо з Нтапхука з Ндведве


Автоматичний переклад.
FreeSpino Casino
1 рік тому

У мене є проблема, яку потрібно вирішити сьогодні. Є можливість зв'язатися з вами?


З повагою,

Rekin777

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Заявлений липкий бонус цього казино сильно відрізняється від липких бонусів інших казино.

(Ліпкі бонуси втрачаються в інших казино, коли користувач запитує зняття коштів. Крім того, немає обмежень щодо гри на реальні гроші після внесення депозиту)

Компанія також не повідомляє користувачів про будь-які важливі зміни в Умовах використання, що спричинило багато плутанини.


Я закликаю відповідальну особу Casino Guru самому зіграти в це казино та переконатися, що інформація на цьому сайті правильна.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! Я припускаю, що ви вже скористалися липким бонусом, оскільки маєте про нього так багато інформації. Я думаю, що якщо наша команда збирається завантажити липкий бонус у це казино, вони зосередяться на необхідній інформації та нададуть те, що потрібно.

У будь-якому випадку, дякую за оновлення.

Однак у мене є одне запитання. Отже, коли казино повідомило, що вони змінили положення та умови, і ви зіткнулися з такою двозначністю, чи запитали ви в служби підтримки, чи можуть вони пояснити це? 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене є проблема, яку потрібно вирішити сьогодні. Є можливість зв'язатися з вами?


З повагою,

Rekin777

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, у чому полягає ваша конкретна проблема, чи можете ви розповісти про неї більше? Чи пробували ви зв’язатися зі службою підтримки чи в чаті, щоб вирішити проблему?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт, я описав усе в електронному листі, який я їм надіслав. Завтра обов'язково отримаю відповідь.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я помітив, що коли я використовував бонус, поведінка змінилася після виконання вимог щодо ставок.

Я звернувся в службу підтримки, мені сказали, що формулу змінили 16 числа.

Це робило бонуси цього казино дуже невигідними для користувача.

Однак казино ніколи не повідомляло користувача про цю важливу зміну Умов.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я описав усе в електронному листі, який я їм надіслав. Завтра обов'язково отримаю відповідь.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

І чи не хотіли б ви поділитися цим з нами чи гравцями, тому що я думаю, що це може бути корисним для них. Що ти сказав ? 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я помітив, що коли я використовував бонус, поведінка змінилася після виконання вимог щодо ставок.

Я звернувся в службу підтримки, мені сказали, що формулу змінили 16 числа.

Це робило бонуси цього казино дуже невигідними для користувача.

Однак казино ніколи не повідомляло користувача про цю важливу зміну Умов.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я розумію, про що ви говорите, але якщо ви вважаєте, що це невигідно для гравців, я не думаю, що казино включить це у свої Умови.

Однак, якщо є щось, що викликає заперечення, я думаю, ви можете висловитися та написати в службу підтримки, як ви зробили. Можливо, вони переосмислять те, що ви сказали, і відредагують. Якщо це станеться, ви можете повідомити нас. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

звичайно Я просто вставлю нижче вміст цього електронного листа, який написав учора.


"Привіт,


у мене проблема. Ви, можливо, працюєте?


Я забув подати запит на зняття 486 євро (це на 6 євро більше, ніж сума депозиту у 8 разів, тому що я все ще трохи грав після конвертації бонусу в реальні гроші), і випадково я зробив депозит на 60 євро з бонусом код на ньому. Коли я це зрозумів, я просто хотів покласти гроші (відповідно до ваших умов). Після того, як я це зробив, я зрозумів, що частина грошей з реального балансу перейшла на бонусний баланс, і тепер я можу подати запит на зняття лише 367,77 євро замість 533,63 євро.


Оскільки ви, ймовірно, зараз не працюєте, я вирішив подати запит на зняття 367,77 євро, тому що без цього я не зможу скористатися вашою чудовою ексклюзивною пропозицією. Якщо це можливо, я був би вдячний за повернення цих 165,86 євро. Додаю скріншот у вкладений файл.


Вибачте за неприємності, і я з нетерпінням чекаю почути від вас.


З повагою"



Сьогодні вранці проблему було негайно вирішено, і кошти надіслано на мій банківський рахунок. Я дуже задоволений їхніми послугами. Наскільки я знаю, вони працюють над тим, щоб бути доступними також у вихідні дні.


.

Автоматичний переклад.
Mixer
1 рік тому

Ну це щось! Ваш позитивний відгук користувача, здається, цілком заслужений! 🙂

Я сподіваюся, що незабаром у вас буде більше чудових вражень, якими ви зможете поділитися з нами.


Автоматичний переклад.
FreeSpino Casino
11 міс. тому

Добрий вечір.

Я дізнався про ваші дискусії щодо цих «липких» бонусів, які не є, оскільки, як чітко пояснив агент вище, липкий бонус — це бонус, який віднімається під час зняття.


Мене облажали. Про це нічого не зазначено в умовах. не вказано, що бонус буде вираховано в кінці ставки (x5), а не в момент зняття!

Що змінює все, якщо ти про це не знаєш.


Якби я знав, я б перестав грати і повернувся б наступного дня.


Отже, наприклад, якщо ви внесли 50 доларів, ви отримаєте бонус у розмірі 150% = загальна сума 125 доларів. (50+75).


Якщо, на жаль, ваш баланс падає до 80 доларів, коли ставка закінчується, ви раптом виявляєте, що граєте на 5 доларів!! і це без інформування! $80 - $75 (вираховується 150% бонусу).

Шок!

Ці бонуси не є липкими бонусами (зняття під час зняття, більше того, це має бути дуже чітко зазначено в Умовах і положеннях, «будьте обережні, бонус буде вираховано в кінці ставки, а не під час зняття)»

і жирним шрифтом!


тому що гравці повинні мати можливість вирішити, чи хочуть вони все одно взяти його чи ні.

З цією системою я навіть не бачу сенсу брати бонус.

Тому що ви абсолютно повинні залишатися на вершині свого депозиту і не втратити його, тому що в кінці ставки ви будете на нулі! у вас не буде можливості спробувати відновити баланс.

Таких бонусів я ще не бачив.


Гуру, ви повинні вказати це, це повідомить гравцям, щоб вони не потрапили в цю пастку

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, Лінне, дякую, що залишила тут коментар.


Ми отримали величезну кількість відгуків щодо цієї жорсткої бонусної політики, і стало зрозуміло, що це не стандартна практика в галузі, а також те, чого гравці зазвичай очікують.


Таким чином, ми вирішили видалити цю політику та натомість збільшити вимоги до ставок на всі бонуси.


Деталі ще не встановлені в камені, але це оновлення має відбутися десь протягом цього місяця. Ми надішлемо повідомлення всім гравцям електронною поштою, щоб повідомити їх про цю зміну, і опублікуємо оновлення тут.


Ми також відповіли вам електронною поштою – сподіваємося, що вирішення вашого конкретного випадку буде задовільним.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Щонайменше, ми, користувачі, зазнаємо фінансової невигідності через бонусні пропозиції, які складаються з неправильного сприйняття та неправильних уявлень з боку. Це не проблема, яку можна вирішити шляхом зміни Умов.


Принаймні, казино має компенсувати користувачам збитки, які вони зазнали, оскільки липкі бонуси, які мали бути видалені після зняття, були видалені після виконання вимог щодо ставок.


Ми вважаємо, що Casino Guru також несе відповідальність як афілійована особа за те, що не використала самі бонуси для власного дослідження.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

привіт


Casino.guru вже виконали свою відповідальність тут, оскільки вони розкривають той факт, що бонуси є липкими ще до того, як їх вимагають.


Відповідно до умов і умов, які ці гравці прийняли, перш ніж отримати ці бонуси, виграші повинні були бути вилучені після виконання вимог ставок, а не до їх вилучення, тому ми не зобов’язані отримати будь-яку компенсацію з цієї точки зору.


Навіть якби ми були, як би ви точно оцінили цю втрату? Деякі гравці могли надіслати запит на зняття відразу після завершення ставок, і, отже, ніякої різниці не було б. Деякі гравці могли продовжувати гру з коштами та програти, що означало б програш для гравця, тоді як інші могли виграти, але це неможливо оцінити через випадковий характер слотів.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Бонуси не є липкими бонусами.

Я впевнений, що на це багато разів вказували тут різні люди.


Якби гуру казино справді використав бонус у цьому казино хоч раз, він би не спотворив його як липкий бонус.

Іншими словами, вони сприйняли неправдиву інформацію казино за чисту монету та розмістили інформацію на веб-сайті, не провівши належного дослідження.


Принаймні в Загальних положеннях та умовах на той момент, коли я переглядав, такого твердження не було.

Я знаю, що тутешні казино змінюють свої умови обслуговування, не повідомляючи гравців.

Тому умови використання не є причиною.

Важливо те, що багатьох користувачів обманювали та обманювали щодо липких бонусів.


(Якщо ви в першу чергу збираєтеся згадати Умови надання послуг, вам слід взяти до уваги той факт, що користувачі не знають, що є правильним у протиріччі між твердженням, що це липкий бонус, і твердженням, що це видаляється, як тільки буде виконано вимогу щодо ставок.)


Втрати неможливо визначити кількісно.

Ось які ви дурні люди.


Користувачі вносили гроші, вважаючи, що це липкий бонус через хибне пояснення, і в результаті вони не отримували липкий бонус.

Якщо це так, то найкращий спосіб це виправити — надати бонус як бездепозитний.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Добрий вечір.

Я дізнався про ваші дискусії щодо цих «липких» бонусів, які не є, оскільки, як чітко пояснив агент вище, липкий бонус — це бонус, який віднімається під час зняття.


Мене облажали. Про це нічого не зазначено в умовах. не вказано, що бонус буде вираховано в кінці ставки (x5), а не в момент зняття!

Що змінює все, якщо ти про це не знаєш.


Якби я знав, я б перестав грати і повернувся б наступного дня.


Отже, наприклад, якщо ви внесли 50 доларів, ви отримаєте бонус у розмірі 150% = загальна сума 125 доларів. (50+75).


Якщо, на жаль, ваш баланс падає до 80 доларів, коли ставка закінчується, ви раптом виявляєте, що граєте на 5 доларів!! і це без інформування! $80 - $75 (вираховується 150% бонусу).

Шок!

Ці бонуси не є липкими бонусами (зняття під час зняття, більше того, це має бути дуже чітко зазначено в Умовах і положеннях, «будьте обережні, бонус буде вираховано в кінці ставки, а не під час зняття)»

і жирним шрифтом!


тому що гравці повинні мати можливість вирішити, чи хочуть вони все одно взяти його чи ні.

З цією системою я навіть не бачу сенсу брати бонус.

Тому що ви абсолютно повинні залишатися на вершині свого депозиту і не втратити його, тому що в кінці ставки ви будете на нулі! у вас не буде можливості спробувати відновити баланс.

Таких бонусів я ще не бачив.


Гуру, ви повинні вказати це, це повідомить гравцям, щоб вони не потрапили в цю пастку

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, як ми бачимо, казино скасовує цю політику та оновлює бонуси, тому я думаю, що більше не буде актуально вказувати на щось подібне.

У будь-якому випадку, казино повідомило, що вони відповіли на вашу електронну пошту, тому я сподіваюся, що вирішення проблеми спрацювало добре. 🙂

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я не вірю, що звинувачення у брехні та обмані тут мають місце.


Коли ви вперше повідомили нас про цю проблему, це правда, положення та умови були неправильно сформульовані та справді вказували, що бонуси видаляються після зняття. На цьому етапі ми запропонували додати кошти на ваш рахунок і видалити їх, коли ви подасте запит на зняття коштів (таким чином дотримуючись умов та умов, на які ви погодилися), пропозицію, від якої ви негайно відмовилися .


Потім ви продовжили депозит, повністю знаючи ці умови.


Ми були лише прозорими з вами, як і з усіма іншими нашими гравцями, і ми продовжуватимемо це робити.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

привіт


Casino.guru вже виконали свою відповідальність тут, оскільки вони розкривають той факт, що бонуси є липкими ще до того, як їх вимагають.


Відповідно до умов і умов, які ці гравці прийняли, перш ніж отримати ці бонуси, виграші повинні були бути вилучені після виконання вимог ставок, а не до їх вилучення, тому ми не зобов’язані отримати будь-яку компенсацію з цієї точки зору.


Навіть якби ми були, як би ви точно оцінили цю втрату? Деякі гравці могли надіслати запит на зняття відразу після завершення ставок, і, отже, ніякої різниці не було б. Деякі гравці могли продовжувати гру з коштами та програти, що означало б програш для гравця, тоді як інші могли виграти, але це неможливо оцінити через випадковий характер слотів.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт.

Спочатку було б найкраще скористатися кнопкою відповіді, щоб інші гравці, а також одержувач добре знали контекст. Крім того, ця функція сповіщає одержувача про вашу відповідь. 🙏


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Бонуси не є липкими бонусами.

Я впевнений, що на це багато разів вказували тут різні люди.


Якби гуру казино справді використав бонус у цьому казино хоч раз, він би не спотворив його як липкий бонус.

Іншими словами, вони сприйняли неправдиву інформацію казино за чисту монету та розмістили інформацію на веб-сайті, не провівши належного дослідження.


Принаймні в Загальних положеннях та умовах на той момент, коли я переглядав, такого твердження не було.

Я знаю, що тутешні казино змінюють свої умови обслуговування, не повідомляючи гравців.

Тому умови використання не є причиною.

Важливо те, що багатьох користувачів обманювали та обманювали щодо липких бонусів.


(Якщо ви в першу чергу збираєтеся згадати Умови надання послуг, вам слід взяти до уваги той факт, що користувачі не знають, що є правильним у протиріччі між твердженням, що це липкий бонус, і твердженням, що це видаляється, як тільки буде виконано вимогу щодо ставок.)


Втрати неможливо визначити кількісно.

Ось які ви дурні люди.


Користувачі вносили гроші, вважаючи, що це липкий бонус через хибне пояснення, і в результаті вони не отримували липкий бонус.

Якщо це так, то найкращий спосіб це виправити — надати бонус як бездепозитний.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я розумію вашу думку.

Проте в цьому випадку ми надаємо інформацію, надану казино.

Зважаючи на всю цю розмову, я припускаю, що все буде вирішено, коли казино відповідно змінить умови. Чесно кажучи, я не читав усю дискусію, але я переконаний, що ми прагнемо надати точну інформацію, тому відповідний відділ буде повідомлено, щоб перевірити умови бонусів, доступні на нашому веб-сайті.

Ви завжди можете скористатися цією функцією, щоб допомогти нам:

file


Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого