2 р. тому
Тут ви можете обговорити Flaming Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
це казино має кешбек, але це не справжні гроші.
вони дають нікчемні безкоштовні книги про мертву гру.
якщо ви граєте тільки тому, що отримуєте кешбек, то зайдіть в казино, де це справжній кешбек.
this casino has cashback but it is not real money.
they give worthless free games book fo dead game.
if you are playing just because you get cashback then go to a casino where it is real cashback.
tässä kasinossa on cashback mutta sehän ei ole oikeata rahaa.
he antavat arvottomia vapaapelejä book fo dead peliin.
jos pelaat vain siksi että saat cashback niin mene sellaiseen kasinoon jossa se on oikea cashback.
На жаль, застосування вимоги щодо ставок для кешбеку є дуже поширеною практикою, оскільки кешбек все ще розглядається як бонус. Але я впевнений, що вже бачив казино, де вимога до ставок не застосовується.
Unfortunately applying wagering requirement for cashback is a very common practice since the cashback is still seen as a bonus. But I'm sure I've already seen casinos where the wagering requirement isn't applied to it.
Сьогодні вранці вніс 25 євро, і його не забронювали 7 годин. Ви кажете, що я повинен почекати ще 48 годин, а потім повернутися до вас? Гроші були негайно зняті з мого банківського рахунку, і транзакція була повністю завершена. І казино не знає, де мої гроші. Тепер казино належить Mountberg, а не Gammix. У мене ніколи не було проблем із депозитом у Gammix. Не думай, що я знову там заплачу, треба постійно боятися, що гроші не прийдуть. Я хотів би попросити казино повернути мені 25 євро
Deposited 25 euros this morning and it hasn't been booked for 7 hours. You say I should wait another 48 hours and then get back to you? The money was immediately withdrawn from my bank account and the transaction was fully completed. And the casino doesn't know where my money is. The casino is now owned by Mountberg and no longer by Gammix. I have never had any problems depositing at Gammix. Don't think I'll pay in there again, you have to be constantly afraid that the money won't arrive. I would like to ask the casino to pay me back the 25 euros
Heute morgen 25 Euro eingezahlt und seit 7 stunden nicht verbucht worden. Sie sagen ich solle noch 48 std warten und mich dann nochmal melden? Das geld wurde sofort von meinem Bankkonto abgebucht,und die Transaktion wurde komplett abgeschlossen. Und das Casino weiß nicht wo mein Geld ist. Das Casino gehört nun zu Mountberg und nicht mehr zu Gammix. Bei Gammix hatte ich noch nie Probleme mit der Einzahlung. Denke nicht das ich da nochmal einzahlen werde,muss man ja ständig Angst haben das das Geld nicht ankommt. Ich möchte das Casino bitten mir die 25 Euro zurück zu zahlen
Привіт.
До речі, ми не є співробітниками казино. Співчуваю, ви не впевнені, що казино дуже зацікавлене у вирішенні проблеми, оскільки вона триває надто довго. На жаль, той факт, що гроші пішли з вашого рахунку, є лише частиною переказу. Поки кошти не розпізнаються одержувачем, транзакція не завершена. Я вважаю, що казино має перевірити у свого платіжного провайдера.
Технічно багато гравців грають із «позиченими» коштами, наданими казино, оскільки, як я описав, транзакції не відбуваються миттєво. Просто деякі казино це дозволяють, а деякі вважають за краще чекати, поки депозит надійде на рахунок. Може виникнути проблема, особливо перед вихідними 🙁.
Якщо ви хочете запитати в казино, скористайтеся його чатом або службою підтримки. Повідомте нам, як це пройшло 🤞
Hello there.
Just a kind note - we are not the casino's employees. I empathize you are not convinced the casino is interested much in solving the issue, because it last too long. Sadly, the fact the money left your account is just one part of the transfer. As long as the funds are not recognized by the recipient, the transaction is not complete. I believe the casino needs to check out with its payment provider.
Technically, many players play with "borrowed" funds given by the casinos, as I described the transactions are not instant. It is just that some casinos allow that, and some prefer to wait until the deposit hits the account. Could be a problem, especially just before weekends 🙁.
If you wish to ask the casino, please use its chat or support. Let us know how it went 🤞
Я не хотів називати вас працівниками казино, якщо так вийшло, вибачте. Я думав, що казино також приєднається до обговорень. На жаль, я дуже скептично ставлюсь до того, що ніхто не зможе сказати мені, куди поділися мої гроші. Зараз я знову спілкувався в чаті і повинен знову надіслати скріншоти електронною поштою, гроші також були списані з мого рахунку.
I didn't mean to describe you as employees of the casino, if it came off that way then sorry. I thought the casino would also join in the discussions. Unfortunately, I am very skeptical if nobody can tell me where my money has gone. I have now talked again in the chat and should send the screenshots again by email, the money was also debited from my account.
Ich wollte euch nicht als Angestellte von dem Casino bezeichnen, wenn es so rüber kam, dann sorry. Ich dachte bei den Diskussionen ließt das Casino auch mit. Ich bin leider sehr skeptisch wenn mir niemand sagen kann wo mein Geld geblieben ist. Ich habe mich nun nochmals im chat unterhalten und solle die screenshots nochmal per email senden, das das geld auch von meinem Konto abgebucht wurde.
Жодної шкоди. 🙂
Я лише хотів зазначити, що не в моїх повноваженнях безпосередньо перевіряти вашу трансакцію. Це казино вважається свіжим, можливо, вони ще не настільки вправно вирішують подібні проблеми. Я б сам не сприйняв це як розумне пояснення, тому не змушуйте мене помилятися. Поки казино активно намагається провести розслідування, я боюся, що ви можете тільки чекати, вибачте. Будь ласка, який конкретний спосіб оплати викликає у вас такі проблеми?
Мене хвилює, скільки казино мають справу з проблемами платежів, і я не кажу про прості затримки.🤔
Не змушуйте мене більше турбувати вас, натомість тримайте мене в курсі прогресу, будь ласка.
No harm done. 🙂
I only wanted to mention it is not within my power to check your transaction directly. This casino is considered a fresh one, maybe they are not yet so skilled in dealing with similar issues. I wouldn't take that for a reasonable explanation myself, so don't make me wrong. As long as the casino actively tries to investigate, I fear you can only wait, I'm sorry. What specific payment option is causing you such trouble, please?
It worries me how many casinos deal with payment issues, and I'm not talking about the simple delay.🤔
Don't make me trouble you further, instead keep me posted about the progress, please.
Вітаю, Радко! Спосіб оплати називається миттєвим банківським переказом. Ви перейдете до свого облікового запису через Nodapay, щоб ви могли здійснювати онлайн-банкінг. Гроші здійснювалися в режимі реального часу. Він доступний у багатьох казино, і у мене ніколи не було проблем із цим платежем, за винятком того, що він був на ігровому рахунку лише через 10 хвилин. А тут, у цьому казино, це навіть не мало значення. До речі, я граю в цьому казино дуже давно, тільки тоді, коли ним ще керував Gammix. Давно не було нового.
Hi Radka, the payment method is called Instant Bank Transfer, you will be guided to your account via Nodapay, so you can do online banking. The money was carried out in real-time transfer. It's available in many casinos and I've never had any problems with this payment, except that it was only on the game account 10 minutes later. And here at this casino it didn't even matter. By the way, I've been playing at this casino for a very long time, only when it was still operated by Gammix. It hasn't been new for a long time.
Hi Radka, die zahlungsmethode heißt Instant Bank Transfer, man wird über Nodapay zu seinem konto geführt, so das man online banking macht. Das geld wurde in Echtzeitüberweisung ausgeführt. Gibt es in vielen casinos und ich hatte noch nie probleme mit dieser zahlung, ausser das es mal 10 min später erst auf dem spiele konto war. Und hier in diesem casino kam es nicht mal an. Übrigens spiele ich schon sehr lange in diesem casino, nur eben als es noch von Gammix betrieben wurde. Es ist schon lange nicht mehr neu.
Привіт Gretche70!
Тепер, коли ви згадали Nodapay, я впевнений, що нещодавно чув про проблеми з цією програмою на форумі. Напевно, в іншому казино.
Якщо мені дозволено спекулювати, я б сказав, що проблема може бути спричинена постачальником платежів, а не самим казино. Отже, якщо це так, м’яч на боці казино, і нам залишається тільки чекати. Чесно кажучи, я сподіваюся, що я помиляюся.
Дякуємо за згадку про Gammix, ви знаєте, що грань між нещодавно відкритими казино та казино з нещодавно зміненими власниками чи керівництвом досить тіньова. 😀
Hi Gretche70!
Now that you mention the Nodapay, I'm sure I have heard about issues with this application just recently here on the forum. Probably in another casino.
If I'm allowed to speculate, I would say the problem can be caused by the payment provider - not the casino itself. So, if this is the case, the ball is on the casino's side and we can only wait. Honestly, I hope I'm wrong.
Thanks for mentioning the Gammix, you know the line between freshly opened casinos and casinos with recently changed owners or management is pretty shady. 😀
У мене дійсно ніколи не було проблем із цим методом, за винятком того, що платіж був зарахований у казино лише через 10 хвилин. Тільки ось оплата взагалі не надійшла. І якщо це залежить від постачальника платежів, а гроші не були зараховані одержувачу, мені потрібно повернути гроші на мій рахунок, чи я помиляюся?
I really never had any problems with this method, except that the payment was only credited to the casino 10 minutes later. Only here the payment did not arrive at all. And if it is up to the payment provider and the money was not credited to the recipient, should I have the money booked back to my account, or am I wrong?
Ich hatte mit dieser Methode wirklich noch nie Probleme, ausser das die zahlung vielleicht mal 10 min später erst bei dem Casino gutgeschrieben wurde. Nur hier kam die Zahlung eben überhaupt nicht an. Und wenn es doch am Zahlungsanbieter liegt, und das Geld nicht dem empfänger gutgeschrieben wurde, müsste ich doch das geld auch wieder auf mein konto zurück gebucht bekommen, oder liegen ich da falsch?
Привіт.
Навіть найкращі казино в певний момент покладаються на сторонні компанії. Зазвичай не всі деталі безпосередньо обробляються казино, тому, особливо у випадках втрати або неправильно розміщених депозитів, це дорогий процес. Переважно через неминуче розслідування, яке проводить платіжний провайдер. Як тільки провайдер знаходить і визначає проблему, казино отримує оновлення. Не ідеальний, але дуже поширений.
Ви повинні отримати гроші назад, це точно. Незважаючи на те, що одержувач не отримав суму, то чи має казино покрити гроші з його кишені, навіть якщо вони не надійшли на його рахунок? На мій погляд, це справжня біда. 🤔
Hello.
Even the best casinos rely on 3rd-party companies at some point. Usually, not every detail is handled by the casino directly, so, especially in cases of lost or misplaced deposits, it is a time-costly process. Due to the inevitable investigation made by the payment provider, mostly. Once the provider finds and defines the problem, the casino gets updated. Not ideal, still, very common.
You should get the money back, that's for sure. Although the recipient has not received the sum, so should the casino cover the money from their pocket even if it has not reached their account? The way I see it, this is the real trouble. 🤔
Привіт
Так, вони зарахували мені 25 євро сьогодні ввечері. Для мене все ще поганий випадок, що я більше нічого не вношу в це казино.
Hello
Yes, they credited me with the 25 euros tonight. For me it's still a bad case that I don't deposit anything in this casino anymore.
Hallo
Ja sie haben mir die 25 Euro heute nacht gutgeschrieben. Für mich trotzdem ein karer fall das ich in diesem Casino nichts mehr einzahle.
Привіт.
Ну хоч щось зробили. Я розумію, що ви розчаровані, тому без будь-яких додаткових запитань я хотів би побажати вам кращої підтримки та досвіду, де б ви не грали. 🤞🙌
Hello there.
Well, at least they did something. I understand you are disappointed, so without any further questions, I'd like to wish you better support and experience anywhere you'll play. 🤞🙌
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.