А саме, скільки спірної суми потрібно, щоб знизити рейтинг цього шахрайського казино (зараз 6,9)? По-перше, відмова у знятті без поважної причини повинна значно знизити оцінку навіть на один долар.
Є казино, які вже були представлені як шахрайські казино в «Новому казино». Як ви дізналися?
Хіба ви, хлопці, не намагаєтеся применшити свої помилки?
Namely, how much disputed amount does it take to lower the rating of this scam casino (6.9 right now)? In the first place, refusal to withdraw without a valid reason should greatly lower the valuation even by one dollar.
There are casinos that have already been introduced as scam casinos in "New Casino". How did you find out?
Aren't you guys trying to downplay your mistakes?
Я не можу сказати вам, скільки гравців мають подати скарги та на які суми очевидно, що це казино несправедливе. Число отримується з формули, обчисленої за допомогою алгоритму. Але, як я вже сказав, це лише частина всієї інформації, яку ми надаємо про казино. Не забувайте про це, будь ласка.
Крім того, зверніть увагу на те, що не всі скарги однакові, тому це залежить від конкретних скарг. Я вважаю, що справа не в цьому, якщо ви відчуваєте потребу неправильно інтерпретувати все, що я кажу. 🙂 Я не вірю, що ми зробили помилку.
Повторю найголовніше:
Щоб знизити індекс безпеки казино, а також розслідувати проблему, скарга є найкращим інструментом для цього. Доки гравці не прийдуть сюди, щоб зробити це, нам мало що досліджувати.
Це трохи спрощено, але я вважаю за потрібне це сказати.
Іноді деякі казино випускалися з червоним - нижчий індекс безпеки. Такі казино були представлені Casino Guru групою гравців із уже поданими скаргами. Отже, ми дочекалися, поки скарги закінчаться, а потім було встановлено дуже низьку оцінку пропорційно до загальної суми чорних точок, що виникла внаслідок скарг.
У цьому немає нічого дивного, оскільки гравці можуть подавати скарги на незареєстровані казино.
I can't tell you how many players have to lodge complaints and with what amounts to being obvious that this casino is not fair. A number is gained from a formula calculated by an algorithm. But as I said, it is just a portion of all the information we provide about casinos. Don't forget that, please.
Also, kindly try to consider that not every complaint is exactly the same, so it depends on the concrete complaints. I believe this is not the point anyway, as long as you feel the need to missinterpret anything I say. 🙂 I do not believe we have made a mistake.
I will repeat the most important part:
In order to lower the casino's Safety Index, as well as to get the issue investigated, the complaint is the best tool for that. Untill players come here to do so, we have little to investigate.
It is a bit simplified, but I feel it is necessary to say that.
Occasionally, some casinos were released with red - lower safety index. Such casinos have been introduced to Casino Guru by a group of players with already submitted complaints. So, we waited for the complaints to end, and then the rating was set to a very low amount in proportion to the overall black point amount escalated from the complaints.
This is nothing weird, as long as players may submit complaints against unlisted casinos.