ФорумКазиноDrip Casino - загальне обговорення

Drip Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від darusho2004
|
9263 переглядів 77 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
koVVal92
1 рік тому

Я не думаю, що я б пробував це з абсолютно будь-чим, навіть з безкоштовним просуванням, щоб врятуватися від подібних ситуацій. Але це на власний розсуд. У вас є можливість висловити свою думку, і якщо у вас був поганий досвід, ви можете повідомити про це іншим.

Я вважаю безглуздо грати з будь-чим тут, незалежно від того, чи це безкоштовний бонус, чи ні, тому що досі це виходило для вас щоразу однаково. Але, як я вже сказав, це залежить від вас.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Я бачу, як ви намагаєтеся виправдати себе і цю компанію. Те, що ви створюєте ці «індекси безпеки» на основі різних вироблених вами показників, не означає, що казино є законним. Один із ваших показників базується на відгуках гравців, принаймні половина відгуків негативні, але у вас все ще високий рейтинг. Казино відносно нове і невідоме, але все ще має високий рейтинг. Власник працює довше, але також має багато поганих відгуків, але все ще має високий рейтинг.


Ви можете продовжувати намагатися говорити іншим, і, можливо, собі, що ви не робите нічого поганого, рекламуючи тіньовий сайт, як Drip Casino. І продовжуйте говорити: «Кожен гравець має можливість не грати в казино. Нікого не примушують вкладати гроші». Чи допомагає це вам виправдати те, що ви робите?


Якби грабіжники розстріляли банк і хтось збирався увійти, ви б сказали їм не заходити чи відчинили б їм двері в надії, що грабіжники дадуть вам комісію?


Ви так само винні, як і ці сайти, і так, те, що ви робите, не є незаконним, але це точно не правильно. Люди покладаються на сайти оглядів, щоб спробувати відсіяти багато тіньових сайтів, таких як Drip, і коли ці сайти оглядів перебувають у стосунках і отримують від них комісійні, цілісність втрачається.


Якщо ви справді заробляєте гроші на втратах гравців, як ви сказали, я вважаю, що у ваших інтересах буде спрямовувати гравців на сайт, де програші відбуватимуться частіше, ніж на більш законний сайт. Хм.


Нічого не зміниться з цією відповіддю, яку я пишу, але, сподіваюся, ви бачите, і, можливо, ще кілька людей бачать, що ви робите неправильно, як би ви не намагалися це зробити.

Автоматичний переклад.
Confusingseeker
10 міс. тому

Я не думаю, що своєю відповіддю я захищав цю компанію. Я описав, як це працює. Ми надаємо інформацію про казино.

Що стосується відгуків користувачів, то вони не утворюють індекс безпеки (рейтинг). Якщо ви хочете дізнатися більше про те, як ми оцінюємо казино, ви можете прочитати це тут .

Щодо просування казино, ще раз скажу, що ми надаємо інформацію про казино, а не рекламуємо їх. Якщо ти десь граєш, ти не хочеш говорити, що тебе хтось змусив. У кожного є вибір, і ви також згадали, що принаймні половина відгуків погані, тому, оскільки у вас є можливість побачити досвід інших гравців, я думаю, ви можете прийняти рішення.

Щодо вашої думки, то я її від вас не знімаю, але мені здається, що у вас таке ставлення і ви все одно будете скаржитися до нас, щоб вам допомогли. Якщо у вас така думка лише через те, що з вами трапилося, тоді я не дуже розумію.

У будь-якому разі, щодо вашої проблеми, ви зв’язувалися з постачальником платіжних послуг, щоб дізнатися, чи є проблема?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт Яро,


Дякую, що звернулися до мене. Я читав, як обчислюються ваші рейтинги індексу безпеки до моєї попередньої відповіді, і здається, що відгуки гравців ДІЙСНО складають частину вашого індексу. Насправді, згідно зі статтею, це велика частина, тому я не впевнений, чи вони змінили це з моменту, коли ви востаннє читали статтю, але я скопіював її частину нижче, щоб ви могли її переглянути.

«Іншою основою нашого Індексу безпеки є скарги гравців. Вони розповідають нам, як кожне казино ставиться до своїх гравців. Якщо є багато обґрунтованих скарг на казино, це чітко свідчить про те, що є деякі проблеми, які викликають незадоволення гравців».


Я не вірю, що я мав на увазі, що когось примушували грати в будь-якій своїй попередній заяві. Можливо, доведеться перечитати. Але я хотів сказати, що якщо виникають запитання щодо практики казино, можливо, вам, гуру казино, не слід направляти гравців у це казино.

Що стосується мого досвіду та моєї скарги на казино Drop, так, у мене була проблема із зарахуванням депозиту на мій рахунок, і відповідь вашого колеги була дивною. Той факт, що вони захищали казино, навіть не розслідуючи, і по суті кажучи, що у бідного казино, мабуть, зв’язані руки, викликав у мене деякі тривоги. Це змусило мене глибше придивитися до цього казино, де я знайшов цей форум і де я дізнався, що у ваших інтересах, щоб такі гравці, як я, програвали гроші в цьому казино.


Тож так, я шукав вашої допомоги, я її не отримав, і тепер я знаю чому. Ти не хочеш кусати руку, яка тебе годує.



Автоматичний переклад.
Confusingseeker
10 міс. тому

Ласкаво просимо.

Однак щодо першої частини про відгуки, я думаю, виникло невелике непорозуміння, оскільки ви скопіювали фрагмент про скарги, які впливають на індекс безпеки. Але це не відгуки користувачів. Це дві різні речі. Що стосується скарг, то так, вони впливають на індекс безпеки саме через те, що ви скопіювали, тому я сподіваюся, що тепер це питання прояснилося.

Щодо вашої проблеми, якби ви не отримали депозит у казино, чого б ви очікували? Вероніка розповіла вам те, що вона радить кожному гравцеві, коли трапляється така ситуація. Вам потрібно зв’язатися з постачальником платежів, щоб спробувати з’ясувати, чи немає десь помилки. Іноді такі ситуації можуть бути викликані різними причинами. Проте ми не маємо можливості розслідувати такі речі.

Крім того, якщо ви думаєте, що в наших інтересах, щоб ви програли, ви помиляєтеся. Зазвичай ми говоримо гравцям, що будинок завжди виграє і що більшість часу гравці втрачають свій депозит, тому ваша думка досить узагальнена.

Тим не менш, я сподіваюся, що ви не зустрінете нічого подібного в казино в майбутньому, і ваш досвід буде тільки кращим. Удачі.

Автоматичний переклад.
Confusingseeker
7 міс. тому

Ці казино GALAKTIKA NV є шахраями! ніхто не платить! Я навіть не заплатив свої 20 доларів з першого зняття.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Більшість цих казино GALAKTIKA NV є шахраями! Наразі ніхто не виплатив мені перше зняття.

Автоматичний переклад.
Brunkozoroski
7 міс. тому

Гей, як довго ти чекав на відкликання? Казино повідомило вам причину, чому воно не хоче вам платити? У вас вже є перевірений рахунок казино?

Будь ласка, дайте мені знати, і ми побачимо, чи зможемо допомогти.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я досі не отримав свій виграш протягом / 2 тижнів

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

капати Я, здається, не плачу податки, тому мій банк каже ні та повертає гроші. Дуже погано зараз. Чи я просто натягнутий

Автоматичний переклад.
Ichballer4
6 міс. тому

Чи не подумали б ви надсилати скаргу тут, можливо, нашій команді?🤔 Я вважаю, що вони зможуть допомогти вам вирішити цю проблему. Просто перейдіть за цим посиланням, щоб зробити це, і повідомте нам, якщо вам потрібна допомога.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Моя виплата тривала 16 днів. Я не знаю, чому вони не можуть це зробити правильно. Кожна служба підтримки відповідає мені так, наче я ставлю запитання вперше, а потім відповідь приходить миттєво. Ваші гроші вже в дорозі. Ми просто чекаємо відповіді від Таля. file

Автоматичний переклад.
Ichballer4
6 міс. тому

Отже, ви вчинили правильно, подавши скаргу, яка зараз очікує на схвалення нашої команди. Їм напевно знадобиться від вас додаткова інформація, тож будьте готові, будь ласка, надайте їм свою відповідь, коли це буде потрібно. Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис там повністю підтверджено?

Тим часом, якщо у вас є якісь оновлення від казино, повідомте нам.

Автоматичний переклад.
koVVal92
6 міс. тому

Я зробив покупку в Gates of Olimpius 1000

Покупка на 40 євро, і я виграв 3300 євро

Це справа удачі.

У казино drip мені іноді дуже щастить.


Автоматичний переклад.
Mco00
6 міс. тому

Я б завжди казав, що в казино все залежить від удачі. У будь-якому випадку це велика перемога. 🎉😊

Чи вдалося вам щось зняти або ви ще не пройшли через процес?

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Я все підняв.

За 5 хвилин я мав гроші на своєму рахунку, вони швидко платять незалежно від того, велика сума чи мала. Мені дуже подобається це казино.

Автоматичний переклад.
Mco00
6 міс. тому

Що ж, я радий це чути, це не в кожному казино так, і я думаю, ви теж це знаєте. Чи знімаєте ви за допомогою криптовалюти, коли вона у вас на рахунку так швидко? 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

так, я знаю

Я граю в онлайн-казино більше 10 років, у мене були проблеми з отриманням коштів.

Але в цьому випадку у мене ніколи не було завжди швидко і ефективно виводити на електронний гаманець.

Я грав у хороших казино, але це виділяється. Це працює дуже добре.

Мені дуже подобається там грати.


Автоматичний переклад.
Mco00
6 міс. тому

Оскільки ефективні та швидкі виведення коштів є найбільш популярними темами, я дуже радий, що ви знайшли час, щоб поділитися багатьма своїми враженнями. Я також вважаю всі ваші відгуки користувачів досить інформативними - молодці. 🙂

Нехай удача буде з вами якомога довше! 🐱‍🏍



Автоматичний переклад.
Radka
6 міс. тому

Дуже дякую 🥰

Я завжди намагаюся бути правдивим і справедливим у своїх коментарях.

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого