усі посилання з меню 3 години тому було вимкнено 😉 лише через меню профілю ви могли зв’язатися зі службою підтримки 😉
" УВАГА!
Після збереження даних інформацію в полі неможливо редагувати! Для внесення змін зверніться до служби підтримки».
all links from menu 3 hours ago was dis activate 😉 only via profile menu you could reach support 😉
" Warning!
After saving the data, the information in the field will not be editable! To make changes, contact Support service."
Чудово, що вам нарешті вдалося зв’язатися з казино і Pickle вам допоміг. Можливо, стався просто якийсь технічний збій, коли у вас не працювали посилання із сайту, але це лише моє припущення.
Однак скільки часу знадобилося вам для перевірки? Це було відразу і у вас не було проблем з документами? Який ваш досвід роботи в цьому казино? 🙂
It's great that you finally managed to get in touch with the casino and that Pickle helped you. Maybe there was just some technical glitch when the links from the site didn't work for you, but that's just my guess.
However, how long did it take you to verify ? Was it right away and you didn't have a problem with any documents ? What is your experience so far in this casino ? 🙂
ну... мій досвід роботи з Galaktika NV 🙂 усі казино, що належать Galaktika NV, — великий жарт 🙂 не грайте в казино Galaktika NV 🙂 усі... незалежно від того, яке програмне забезпечення є, мають правила зловживання та можуть заморозити ваші гроші на 30 днів без причини 🙂 якщо ви виграєте в одному з Galaktika NV Casinos, вони отримають ваші дані та забанять вас у всіх казино (використовуйте всі правила проти вас... чекайте гроші 30 днів 🙂 ) внесіть миттєво, зніміть? 30 днів 🙂 Вони кажуть, що це KYC, на жаль, для них KYC не існує на CURACAO xD, тому вони брешуть про KYC 🙂 боже для нас (для клієнтів, які не для афілійованих сайтів, як-от гуру казино 😉), є щось на зразок директиви Omnibus... і якщо ви намагаєтеся переконати людей, що 30 днів очікування грошей – це правила KYS, ви можете втратити 10% свого прибутку, тому що це проти клієнтів 🙂 А який у вас досвід роботи з Galaktika NV? 🙂
well... my experience with Galaktika N.V. 🙂 all casinos owned by Galaktika N.V. are big joke 🙂 do not play in Galaktika N.V. casinos 🙂 all... no matter what software is have abuse rules and can freeze you money for 30 days without reason 🙂 if you win in one Galaktika N.V. Casinos they will have you data and will ban you in every casinos (use all rules against you... waiting 30 days for money 🙂 ) deposit instant, withdraw? 30 days 🙂 They say this is KYC unfortunately for them KYC not exist on CURACAO xD so they are lying about KYC 🙂 god for us (for customers not for affiliant site like casino guru 😉) there is something like Omnibus directive... and if you try to convince people that 30 days waiting for money is KYS rules you can lost 10% of you profit because it is against customers 🙂 And what experience so far with Galaktika N.V. you have? 🙂
Чому це казино отримало таку високу оцінку? Тим більше, що це нове казино на ринку.
Чи може хтось із представників Casino Guru відповісти мені на це запитання? (:
Why did this casino receive such a high rating? Especially since it is a new casino on the market.
Can someone from Casino Guru officials answer this question for me? (:
Привіт, дякую за опис свого досвіду, але у мене склалося враження, що ви також можете мати гарний досвід роботи з Drip Casino, коли ви підтвердили себе тут.
Тим не менш, мій досвід відсутній. Я просто адмін на форумі і не граю в казино. Для мене це марна трата грошей, тому в мене поки що нульовий досвід і, напевно, не буде іншого. 🙂
Hi thank you for describing your experience, but I had the impression that you might also have a good experience with Drip Casino , when you verified yourself here.
Nevertheless, my experience is nonexistent. I'm just an admin on the forum and I don't use to play in casinos. For me it's a waste of money, so I have zero experience so far and probably won't have any other. 🙂
Чому це казино отримало таку високу оцінку? Тим більше, що це нове казино на ринку.
Чи може хтось із представників Casino Guru відповісти мені на це запитання? (:
Why did this casino receive such a high rating? Especially since it is a new casino on the market.
Can someone from Casino Guru officials answer this question for me? (:
Привіт! Я додам сюди посібник, який розповість вам, як ми оцінюємо казино, і ви зможете висловити думку, чому вона така висока. Просто натисніть тут .
Я також хотів би додати, що ми ретельно перевірили Drip Casino та дали йому високий індекс безпеки, що означає, що це чудове казино для гри. У нашому огляді ми розглянули скарги гравців казино, приблизні доходи, ліцензію, справжність ігор, якість підтримки клієнтів, справедливість умов, ліміти на зняття коштів і виграші та інші фактори.
На індекс безпеки самого казино впливає досить багато факторів, і ніхто не отримує його просто так. 🙂
Hi, I will add here a guide that will tell you how we rate casinos and you will be able to make an opinion why it is so high. Just click here.
I would also like to add that we've thoroughly reviewed Drip Casino and gave it a High Safety Index, which means it's a great casino to play at. In our review, we've considered the casino's player complaints, estimated revenues, license, games genuineness, customer support quality, fairness of terms and conditions, withdrawal and win limits, and other factors.
Quite a lot of factors influence the safety index of the casino itself and nobody gets it just like that. 🙂
Тому що цей рейтинг фейковий 🙂 Знаєте чому? 🙂 у моїй відповіді є відповідь від Джаро (адміністратора форуму) 🙂 вони не грають у казино 😉 і що таке бізнес-модель Casino Guru? 🙂 Вони заробляють гроші на тому, що ви програли в казино 😉 Тож... якщо вони описуватимуть справедливу ситуацію, ніхто не реєструватиметься за партнерськими посиланнями, а гуру казино не зароблятимуть гроші на тому, що ви програли в казино 😉 Рейтинг усіх інтернет-казино/букмекерів базується на партнерських посиланнях/рефпосиланнях є фальшивими та використовують соціотехніку, щоб отримати гроші 😉 Якщо ви, наприклад, почуваєтеся позитивно/добре, ви можете втратити більше грошей без контролю 😉 це основний трюк, який використовують казино та такі сайти, як гуру казино 😉
Because this rating is fake 🙂 You know why? 🙂 you have answer from Jaro (forum admin) in my answer 🙂 they dont play in casino 😉 and what is business model Casino Guru? 🙂 They earn money on you lost in to casino 😉 So... if they will describe fair situation nobody will register from affiliate links and Casino guru dont earn money on you lost to casino 😉 all internet casino/bookies rating based on affiliate/reflinks are fake and use sociotechnique to get you money 😉 If you for example feel positive/good you are able to lost more money without control 😉 this is main trick used by casino and site like casino guru 😉
Я не розумію, як ви здогадалися, що рейтинг фейковий. Зрештою, у кожного гравця є можливість не грати в казино. Ніхто не змушений вкладати гроші.
У будь-якому випадку ми щотижня отримуємо пропозиції від різних казино. Вони пропонують нам гроші за підвищення їхнього рейтингу або за те, щоб почати просувати їх у ТОП казино для конкретних ринків. Ми ніколи не приймаємо такі пропозиції. Усі рейтинги та позиції базуються на багатьох тестах і оглядах, проведених реальними людьми (а не роботами), і ми проводимо ці тести кілька разів на рік.
Я також можу окреслити фінансування та дохід:
Ми створили найбільший у світі список оглядів казино та регулярно оновлюємо цей список, щоб переконатися, що рейтинги все ще дійсні.
Ми рекомендуємо гравцям різні найкращі казино залежно від того, звідки вони походять, тому що, наприклад, казино, яке чудово підходить для німецьких гравців, не обов’язково має бути надто хорошим для гравців з Аргентини тощо. Тому ми намагаємося створити унікальний список найкращих казино для кожна країна. Коли гравці йдуть грати в ці казино і зрештою програють, ми отримуємо від цього комісію.
Ми ніколи не говоримо гравцям грати в казино, тому що ви стаєте багатими, ми насправді говоримо, що ви врешті-решт програєте , але ми також знаємо, що є люди, які просто люблять ігри в казино. Ми вважаємо, що тим гравцям краще грати в пристойних казино, які виплатять виграш, якщо гравцеві просто пощастить, а не шукати дурних відмовок і анулювати виграш. Ось чому було створено CasinoGuru - щоб надавати чесні огляди онлайн-казино.
Дохід, який ми маємо, також дозволяє нам займатися багатьма видами діяльності, за які ми не отримуємо грошей - наприклад, у нас є Центр розгляду скарг, де ми допомагаємо гравцям отримати свої виграші в казино. Ми не беремо жодної комісії за це, тому, коли гравець отримує гроші, він отримує 100% суми. У нас також є академія для людей, які хотіли б почати свою кар’єру в онлайн-казино, і навіть для працівників онлайн-казино, які хотіли б вдосконалити свою роботу.
Ми також інвестуємо в ініціативу Global Self Exclusion . Мета полягає в тому, щоб створити інструмент, який дозволить гравцям самовиключатися в усіх казино світу (ми можемо використовувати для цього нашу велику базу даних казино).
Це насправді так просто – ми отримуємо комісійні, хоча я особисто переконаний, що процес справедливий і відповідає головному принципу, який ми вважаємо найважливішим – бути справедливими та чесними – з будь-ким.
I don't understand how you figured out that the rating is fake. After all, every player has the option not to play in the casino. No one is forced to deposit money.
Anyway, we get offers from various casinos every week. They offer us money for increasing their rating or to start promoting them in TOP casinos for specific markets. We never accept such offers. All the ratings and standings are based on many tests and reviews done by real human-beings (not robots) and we do these tests couple times per year.
I can also outline- fundings and income:
We created the biggest list of casino reviews in the world and we regularly update this list to make sure that the ratings are still valid.
We recommend different top casinos to players based on where they come from, because for example a casino that is great for German players doesn't need to be too good for players in Argentina etc. So we try to create a unique top casinos list for every country. When players go to play to these casinos and eventually lose, we get a commission from it.
We never tell the players to play in a casino, because you become rich, we actually say that you eventually lose, but we also know there are people who simply love casino games. We believe that it's better for those players to play in decent casinos who will pay the winnings in case the player is simply lucky instead of making stupid excuses and voiding the winnings. That's why CasinoGuru was created - to provide honest online casino reviews.
The income we have also enables us to do a lot of activities that we don't get paid for - for example we have the Complaints resolution center where we help players to get their winnings from casinos. We don't take any commission for it so when the player gets paid, they get 100% of the amount. We also have an academy for people who'd like to start their carrier in online casinos and even for online casinos workers who'd like to improve in their job.
We also invest into Global Self Exclusion initiative. The goal is to create a tool that would allow players to self-exclude in all casinos in the world (we could use our large casino database for it).
It is really that simple - we get commissions, though I'm personally convinced the process is fair and serves the main principle we hold the most important - to be fair and square - with anyone.
Подивіться на величезну розбіжність у відгуках клієнтів про такі казино, як spinbetter, на гуру казино та Trustpilot. Це лише одна з багатьох випадків, коли така ситуація виникає. (:
Take a look at the huge discrepancy in customer reviews on casino guru and trustpilot about a casino like spinbetter. This is just one of many where this situation occurs. (:
Я давно думав про це, але волів промовчати ;>
I've been wondering about this for a long time, but I preferred to keep it quiet ;>
усі ці сайти мають одну бізнес-модель... заробляють гроші на програші 😉 вони отримують прибуток від програшу 😉 навіть букмачерські форуми заробляють гроші на програші через партнерську угоду з букмекерами/казино 😉 Ви не втратите гроші, якщо не внесете гроші тому вони повинні підвищити рейтинг казино 😉
all this kind site have one buisness model... earning money on you lost 😉 they get profit from you lost 😉 even forum bukmacherskie earning money on you lost via affiliate agreement with bookies/casinos 😉 You will not lost money if you not deposit money so them must upgrade casino rank 😉
Перевірка займає 30 днів, як я вже згадував 🙂 якщо ви спробуєте зняти гроші, вони підтвердять ваш обліковий запис протягом 30 днів 🙂 я намагаюся зняти гроші, і він почав xD перевірку 30 днів, а зняття скасовано xD що тепер? 🙂 Що ви відповісте про "перевірку"? 🙂
Verify take 30 days as i mentioned 🙂 if you try withdraw money they will verify you account with 30 days 🙂 i try to withdraw money and it started xD verification 30 days and withdraw canceled xD what now? 🙂 what is you answer about "verification"? 🙂
половина правди – це завжди фальшивка 🙂 всі рейтинги, засновані на бізнес-моделі, як ця (заробіток грошей на програних людях), є фальшивкою 🙂 наприклад, усі казино з Galaktika NV блокують вилучення на 30 днів. Де інформація про це? 🙂 Існує більше «прихованої» інформації про казино від гуру казино 😉 Гуру казино заробляє гроші на людях, які програли в казино? 🙂 Так чи ні? 🙂
half true is always fake 🙂 all ranking based on business model like this one (earning money on people lost) are fake 🙂 for example all casinos from Galaktika N.V. block withdraw for 30 days. Where is info about this? 🙂 There is more "hidden" information about casinos by casino guru 😉 Casino Guru earning money on people lost to casinos? 🙂 Yes or no? 🙂
Подивіться на величезну розбіжність у відгуках клієнтів про такі казино, як spinbetter, на гуру казино та Trustpilot. Це лише одна з багатьох випадків, коли така ситуація виникає. (:
Take a look at the huge discrepancy in customer reviews on casino guru and trustpilot about a casino like spinbetter. This is just one of many where this situation occurs. (:
Тому, якщо є велика різниця в відгуках між CasinoGuru і Trustpilot, це нормально. Кожен гравець має можливість вирішити, чи грати йому в казино. Ви можете переглядати інформацію з різних джерел, це просто краще. Те, що є різниця, не означає, що відгуки будуть фальшивими. Досить важливо усвідомлювати, скільки відгуків подається там і тут, і кожен схвалюється або відхиляється особами за певними правилами.
So if there is a big difference in reviews between CasinoGuru and Trustpilot, that's fine. Every player has the opportunity to decide whether to play at the casino. You can look at information from multiple sources, it's just better. Just because there's a difference doesn't mean the reviews would be fake. It is quite important to realize how many reviews are submitted there and here and each one is approved or rejected by persons under certain rules.
Перевірка займає 30 днів, як я вже згадував 🙂 якщо ви спробуєте зняти гроші, вони підтвердять ваш обліковий запис протягом 30 днів 🙂 я намагаюся зняти гроші, і він почав xD перевірку 30 днів, а зняття скасовано xD що тепер? 🙂 Що ви відповісте про "перевірку"? 🙂
Verify take 30 days as i mentioned 🙂 if you try withdraw money they will verify you account with 30 days 🙂 i try to withdraw money and it started xD verification 30 days and withdraw canceled xD what now? 🙂 what is you answer about "verification"? 🙂
Як ви думаєте, що це має бути? Казино продовжує вашу перевірку, а не ми. Ми не казино. Чому ви не подали скаргу? Наша команда постаралася б допомогти вам і розглянути вашу справу. Тому що те, що ви робите зараз, це просто приходите сюди і скаржитеся.
Отже, якщо ви хочете, щоб із цим щось зробили, ви повинні щось із цим зробити.
What do you think it should be ? The casino extends your verification, not us. We're not the casino. Why didn't you file a complaint? Our team would have tried to help you and look into your case. Because what you're doing now is just coming in here and complaining.
So if you want something to be done about it, you have to do something about it.
половина правди – це завжди фальшивка 🙂 всі рейтинги, засновані на бізнес-моделі, як ця (заробіток грошей на програних людях), є фальшивкою 🙂 наприклад, усі казино з Galaktika NV блокують вилучення на 30 днів. Де інформація про це? 🙂 Існує більше «прихованої» інформації про казино від гуру казино 😉 Гуру казино заробляє гроші на людях, які програли в казино? 🙂 Так чи ні? 🙂
half true is always fake 🙂 all ranking based on business model like this one (earning money on people lost) are fake 🙂 for example all casinos from Galaktika N.V. block withdraw for 30 days. Where is info about this? 🙂 There is more "hidden" information about casinos by casino guru 😉 Casino Guru earning money on people lost to casinos? 🙂 Yes or no? 🙂
Я думаю, що ми надаємо достатньо інформації про казино. Ми не можемо надати все, і те, що у вас є проблема, не означає, що вона є у інших 1000 гравців. Якщо ви подивитеся на скарги, що стосуються цього казино, ви можете побачити, які проблеми виникають, і це досить важливе джерело. Яка прихована інформація, на вашу думку, міститься на цій сторінці?
У будь-якому випадку, я думаю, що ваше останнє запитання має чітку відповідь.
I think we provide enough information about casinos. We can't provide everything, and just because you have a problem doesn't mean another 1000 players have it. If you look at the complaints based on this casino you might see what issues are occurring and that's a pretty significant source. What hidden informations do you think are on this page ?
Anyway, I think your last question is answered clearly.
Сьогодні я отримав промокод на бездепозитний бонус від цього казино.
Звичайно, та сама картина повторилася знову. Останні оберти та великий виграш із FS.
Потім ще один великий виграш під час розіграшу бонусу. І миттєво ми повинні взяти від вас усе, щоб ви не перевищили 25% від ставок бонусу. Мої підозри лише підтверджують правило, що цього казино потрібно уникати.
Today I received a promotional code for a no deposit bonus from this casino.
Of course, the same pattern was repeated again. Last spins and a big win with FS.
Then another big win during the wagering of bonus. And in a moment we have to take everything from you so that you do not exceed 25% of the wagering of bonus. My suspicions only confirm the rule that this casino should be avoided.
Все, що залишилося зробити, це встановити автоматичне обертання, купити хороший попкорн і отримати масу задоволення (:
Редагувати:
Підводячи підсумок: після понад 13000 обертань мій максимальний виграш у цьому казино становить 384x.
Це казино потрібно бойкотувати. Уникайте цього як чуми, не грайте і не дозволяйте цим шахраям, які працюють із застарілою ліцензією, заробляти гроші. :)
All that's left to do is set the auto spins, buy some good popcorn and have a lot of fun (:
Edit:
To sum up: On over 13000 spins my maximum win at this casino is 384x.
This casino needs to be boycotted. Avoid it like the plague, don't play and don't let these scammers who operate on an outdated license make money. :)
Я думаю, вам дали достатньо підказок не грати тут, і це, напевно, стало останньою краплею. Якщо вам здається, що ви повторюєте одне й те саме знову і знову, краще всього не грати тут, як ви самі оголосили. Інше рішення, мабуть, було б марним. 🤔
I think you've been given enough hints not to play here and this was probably the last straw. If you feel like you're repeating the same thing over and over again, the best thing to do would be not to play here as you yourself announced. Another decision would probably be pointless. 🤔
Я думаю, вам дали достатньо підказок не грати тут, і це, напевно, стало останньою краплею. Якщо вам здається, що ви повторюєте одне й те саме знову і знову, краще всього не грати тут, як ви самі оголосили. Інше рішення, мабуть, було б марним. 🤔
I think you've been given enough hints not to play here and this was probably the last straw. If you feel like you're repeating the same thing over and over again, the best thing to do would be not to play here as you yourself announced. Another decision would probably be pointless. 🤔
Звичайно, я перестав там грати - на свої гроші. Ви врахували, що я написав, що отримав безкоштовне підвищення? Це казино буде бойкотовано мною через усі можливі канали доступу, і нехай моє попередження іншим гравцям буде корисним. (:
Of course I stopped playing there - with my money. Did you take into account that I wrote that I received a free promotion? This casino will be boycotted by me through all possible access channels and let my warning to other players be helpful. (:
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.