ФорумКазиноDrip Casino - загальне обговорення

Drip Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від darusho2004
|
9295 переглядів 77 відповідей |
|
1...3 4
Додати публікацію
Mco00
6 міс. тому

Нічого страшного, це найголовніше, і ми раді, що серед нас є такий гравець. 😊☘️

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Повне шахрайство з ідентифікацією та захоплення грошей. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ, що будь-який депозит ви повинні витратити перед виведенням (без бонусів). Мені довелося завантажити близько дюжини документів, тримаючи їх перед обличчям. Після багатьох клопотів я просто сказав, що заберу свої гроші назад,,,НІ, вони сказали, ти повинен поставити все перед тим, як вивести готівку. Який довбаний жарт.

Автоматичний переклад.
chadbritch
5 міс. тому

Привіт,

Думаю, багатьом це здається шахрайством, але, з іншого боку, це досить поширене правило. Ви знаєте, що казино – це не банки, тому ви не можете просто прийняти рішення та зняти вкладені гроші, не граючи в казино.

Ваше ставлення змушує мене відчувати, що ви ніколи не читали положень та умов, хоча ви добровільно створили обліковий запис. Це може викликати ще один неочікуваний сюрприз у майбутньому.

Можливо, ви розкажете нам більше про перевірку, яку ви намагалися пройти. Наскільки я розумію, це вам теж не дуже сподобалося.

У будь-якому випадку, дякую за вашу турботу, дуже вдячний.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Це шахрайське казино. Я не знаю, як Casino Guru може поставити таку високу оцінку 8,9? ??? Я бачу, що казино повне поганих відгуків: ПОКИ що я довіряв цьому сайту, але така швидкість, щоб очистити веб-сайт шахраїв?

Автоматичний переклад.
wikpost
4 міс. тому

Чому ви думаєте, що це шахрайське казино?

Я згоден з оцінкою гуру

Для мене це найкраще казино, в яке я грав за останні 10 років.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Ви агент цього казино? Я думаю, що так 🙂 Вони не платять маленький виграш у 1600, і я досяг найвищого VIP-рівня

Автоматичний переклад.
wikpost
4 міс. тому

Я не агент.

Як довго ви чекали на зняття?

У мене ніколи не було проблем зі зняттям коштів, і суми перевищували 1600 євро, і протягом 10 хвилин було здійснено зняття.

Я використовую електронний гаманець netteler

А найвищого VIP-розряду у мене ще не було.

У мене ніколи не було проблем з крапельницею

Це ваша перша крапельниця?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Ви читали інші пости та відгуки. Здається, ти єдиний, у кого немає проблем.

Я спробував зробити кілька варіантів зняття, і всі вони відмовили. з різних причин.

Вони запропонували мені здійснити з ними відеодзвінок для подальшої перевірки, що це нісенітниця.

Мій обліковий запис перевірено за допомогою ідентифікатора, POA, selfie та Prood усіх варіантів депозиту, тому...

Автоматичний переклад.
wikpost
4 міс. тому

Насправді це дуже дивно.

Моя перевірка була здійснена за допомогою звичайного процесу та була швидкою в січні. Я не знаю, чи вони змінили систему. У мене був найкращий досвід онлайн-ігор із дріпом.

Але кожен випадок різний.

Траплялося зі мною грати в добре оцінених казино з чудовими відгуками та мати поганий досвід.

Сподіваюся, ви зможете вирішити свою проблему.

Я просто тривалий час граю в онлайн-казино, і я завжди шукаю найкращі казино, і drp – це найкращий досвід, який я мав.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Це шахрайське казино. Я не знаю, як Casino Guru може поставити таку високу оцінку 8,9? ??? Я бачу, що казино повне поганих відгуків: ПОКИ що я довіряв цьому сайту, але така швидкість, щоб очистити веб-сайт шахраїв?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Не могли б ви описати нам, у чому тут проблема? Ви пройшли перевірку чи ще ні?

Якщо вам потрібно, щоб наша група розгляду скарг втрутилася, будь ласка, повідомте нас. Ми тут, щоб допомогти.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Чому ви думаєте, що це шахрайське казино?

Я згоден з оцінкою гуру

Для мене це найкраще казино, в яке я грав за останні 10 років.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

привіт Дякуємо за ваш досвід. Ми раді допомогти, поінформувавши всіх про казино. Як довго ти там граєш?

Автоматичний переклад.
wikpost
4 міс. тому

Вони запропонували мені здійснити з ними відеодзвінок для подальшої перевірки, що це нісенітниця.

Вони борються проти мультиакаунтингу. Хороший спосіб надати більше бонусів і більше грошей у рекламних акціях. Чому ви уникаєте проходити через це? Я проходив у двох різних казино в цій мережі, коли багато виграв. це займає близько 7-10 хвилин, я відповів на кілька запитань про свою ігрову діяльність. І наступного дня переведіть свій виграш. Все ще чудовий досвід у всіх казино цієї мережі!

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Привіт

З січня граю на крапельниці

Казино для мене є фантастичним

Це працює дуже добре.

У мене ніколи не було проблем з крапельницею, навпаки, тільки хороше.



Автоматичний переклад.
Battleoga
4 міс. тому

Я ніколи не використовував один бонус. Я ненавиджу грати з бонусами. У мене є лише один обліковий запис, перевірений на самому початку і найвищий VIP рівень. Мене перевірили за допомогою селфі та всіма можливими способами, а перевірку було підтверджено кілька місяців тому. Вони 3 рази відхиляли мої зняття з різних причин і нарешті хотіли здійснити відеодзвінок. Я ніколи такого не зроблю! Після підтвердження перевірки ніхто не може запитувати такі речі.


Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Ну не будь-що. Я також написав їхній групі скарг кілька днів тому. Я так і не отримав відповіді.

Я ініціював повернення коштів на всі свої депозити, що набагато більше, ніж я втратив. Я ніколи такого не робив, але якщо вони хочуть мене обдурити, у мене немає вибору.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт

З січня граю на крапельниці

Казино для мене є фантастичним

Це працює дуже добре.

У мене ніколи не було проблем з крапельницею, навпаки, тільки хороше.



Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Чудово! Також дякуємо за надісланий відгук.

Будь-які деталі цінуються. 😉

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я ніколи не використовував один бонус. Я ненавиджу грати з бонусами. У мене є лише один обліковий запис, перевірений на самому початку і найвищий VIP рівень. Мене перевірили за допомогою селфі та всіма можливими способами, а перевірку було підтверджено кілька місяців тому. Вони 3 рази відхиляли мої зняття з різних причин і нарешті хотіли здійснити відеодзвінок. Я ніколи такого не зроблю! Після підтвердження перевірки ніхто не може запитувати такі речі.


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Хоча я не хочу погоджуватися, казино фактично має право вимагати, щоб ви відмовилися від відеодзвінка, навіть якщо ваша перевірка раніше була успішною. Тому що вони зобов’язані бути впевненими на 100%. Я повністю розумію, що в таких ситуаціях це здається марною тратою часу, але що подумає казино, якщо ви відмовитеся пройти його? Вони можуть подумати, що вам є що приховувати, тому їхнє рішення перевірити вас додатково було правильним.

Вам не здається?

Співпрацювати завжди краще, принаймні з мого досвіду.


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Ну не будь-що. Я також написав їхній групі скарг кілька днів тому. Я так і не отримав відповіді.

Я ініціював повернення коштів на всі свої депозити, що набагато більше, ніж я втратив. Я ніколи такого не робив, але якщо вони хочуть мене обдурити, у мене немає вибору.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Хоча я розумію ваше розчарування, я не впевнений, що це був правильний спосіб дій. Чи можу я знати, чому ви, на вашу думку, маєте право на відшкодування?

Ви знаєте, повернення платежу може мати наслідки для гравця, і його слід використовувати як крайній засіб.

Подивимося, що буде далі, сподіваємося, що ви будете задоволені своїми діями.


Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого